Floor: Fijn dat Ivar thuis is Wat is het hier rustig trouwens...... Nog steeds last van mijn verstandskies maar heb besloten vandaag even aan te kijken met paracetamol, mocht het zo blijven zeuren of erger worden dan bel ik morgen even de weekend tandarts en anders maandag mn eigen! Maar ik hoop eigenlijk dat het vanzelf wegtrekt (vorige keren gebeurde dat namelijk ook, al is het nu wel wat erger)
@ Kleintje, das nog es een aparte droom!! Helemaal dat die man in een wit licht stond! Zulke dromen mogen mij bespaard blijven!! Brrr Maar ik hoop voor jou dat die "goede man" gelijk heeft en het indd nu op gang komt!! En over je verstandskies, ik zou gewoon even met je tandarts overleggen, ik geloof dat het te maken heeft met verdoven, dat dat nie goed is/(kan zijn) tijdens de zwangerschap, maar daarover zijn ook verschillende meningen... Dus gewoon kijken wat jou tandarts doet, en hoe jij je er over voelt! @ Boomer, kan me meer dan voorstellen dat jij vandaag totaal nie lekker in je vel zit!! Zo'n crematie maakt zo'n indruk, dat doet het gewoon al, maar laat staan als je ook nog es zelf op het laatste loopt!! Je verwend je zelf vandaag maar lekker!! En nix te veel doen hoor!! *knuffel* @ Funnyme, jeetje zeg, dat je man zo reageert!! Ik vind bepaald nie een compliment waard... Loop je op het laatst, dan mag je allang blij zijn ALS je kan slapen, en dan zit JIJ de halve nacht op met JULLIE 2 dochtertjes! Klopt toch wat niet in dat plaatje!!! Hij had zich wel heel wat socialer op kunnen stellen..Ow ow... *knuffel voor jou* Hopelijk is alles nu weer opgelost en hebben jullie geen ruzie ofzo! Maar kan me heel goed voorstellen dat je flink pissig was! @ Chantal84, wauww, gewoon bijna 40 weken!! Het kan dus wel, ik dacht, iedereen hier gaat te vroeg bevallen!! @ Linda, vind fijn te lezen dat je je eigenlijk best wel zo goed voelt En dat vind ik ook van Lindavnr, ik bedoel; voor een tweelingzwangerschap; wauwww!! Geloof dat jullie er 2 uit het "boekje" zijn!!! (dit bedoel ik overigens ECHT niet negatief naar Boba, Marije en Minke hoor!! ) Begrijp me nie verkeerd! Alle 2lingmama's doen het top!!!8) @ Ano, ik heb er blijkbaar in een bericht van jou overheen gelezen, maar ik lees in de reacties van anderen dat je mannetje die rekening NIET hoeft te betalen!! EINDELIJK GERECHTIGHEID! Zo hoort dat!! Al die tegenslagen ook altijd!! Ben echt super blij voor jullie dat dit is kwijtgescholden!! Wat zul je zelf ook happy en opgelucht zijn!! @ Gwenolyn, fijn dat jij nog altijd goed slaapt!! Wat een genot, ben wel beetje jaloers, hihi, wou dat ik weer es gewoon een nacht DOOR kon slapen!! @ Floor, oowww meid wat een superrrrr goed nieuws!! Das een felicitatie waard, dus bij deze: GEFELICITEERD!! Harstikke fijn!! Nu kunnen jullie ECHT gaan genieten!! @ Johannal, ik snap precies wat je bedoeld. Moest eergister zelf ook even door naar ziekenhuis, omdat ze even de hartslag van de kleine wilde checken aan 't CTG.. En alles was goed, maar achteraf was ik toch best wel een beetje van de kaart, ookal IS alles gewoon goed! Was helemaal kapot de volgende dag... Toch gewoon onbewuste spanning denk ik!! Maar meid!! We mogen gewoon blij zijn, want alles is gewoon goed @ voorweeën, ehh, even een vraagje, dat menstruatiekramp-gevoel? Dat was toch indalingspijn/indalingsweeen, nu lees ik hier ook dat het voorweeën kunnen zijn? En nu ga ik iets zeggen waardoor ik me erg dom voel, maar wil het toch even delen.. Ik dacht dat je weeën alleen echt onder in de buik zou voelen, maar (logisch ook) dat voel je ja in je hele buik? -is me uitgelegd- Alsin, de hele baarmoeder trekt samen, dus ook boven in de buik gaat het pijn doen!! Toen had ik zoiets van JAIKS!! Stom genoeg had ik daar nooit over nagedacht!! En jah duhh, de baarmoeder zit ja ook zowat tot onder de ribben, tuurlijk gaat dat ook samentrekken en pijn doen, maar nu ben ik wel een stukkie banger.. Ik heb eens onwijze maagpijn gehad, en dat deed zooo gruwelijk zeer!! Dus nu heb ik zoiets van, oww jee, als ik het allemaal maar aan kan!! Even een onzeker momentje dus!! Liefsss
hoi meiden, vandaag eindelijk mijn thomas de fles gegeven. Wat was dat fijn zeg. Hij viel heerlijk in slaap op mijn arm naar de fles en heeft niet eens gespuugd. Hij kan de juiste hoeveelheid nog niet op,. maar dat is niet erg. Hij mocht zelfs al een rompertje aan, mt 50 was nog veeeeelste groot. maandag krijgt hij de laatste ab. Hij is heel erg opgeknapt met begin van de week. Ik kom snel weer reageren en mee kletsen!
Zo wat is het rustig hier zeg.. Hoefde bijna niet bij te lezen hihi! Hier weer wat opgeknapt gelukkig; lekker rustig middagje gehad. Op visite bij de oma van m'n vriend; boodschappen en nu komen zo de buren op visite. En dan hopelijk vannacht weer heerlijk slapen!! Pff kleintje; het zit jou ook niet altijd mee he. Nu weer last van je verstandkies. Hopelijk zakt de pijn! Floor; wat super dat Ivar thuis is. Geniet van je gezinnetje!! Dianne; ow wat heerlijk om je kleintje de fles te geven. Aahh maatje 50 nog te klein hihi.. Kussie; is toch niet dom. Snap het goed dat je dat denkt hoor! Doe maar lekker rustig aan en probeer niet te onzeker te zijn. Nou mama's allemaal een fijne avond en hopelijk voor allemaal een goede nachtrust. Was het nou vannacht volle maan? Anders meiden die gaan bevallen, succes !!!!!!!
Kussie: die onzekere momenten die horen er denk ik gewoon bij! Hier ook af en toe hoor... Maar ik zeg altijd maar zo: we doen het voor een goed doel toch? Dianne: Fijn dat het nu zo goed gaat met Thomas en super dat je hem de fles mocht geven Hopelijk gaat het allemaal met sprongen vooruit en mag hij gauw mee naar huis! Hier: vriendlief denkt dat het vannacht gaat beginnen en ik morgen op zijn verjaardag beval haha! Jaja ik moet het nog maar eens zien Al heb ik net wel weer 2 - 3 x flinke steken gehad in mijn buik doortrekkend naar onder richting vagina zeg maar.... Maar ja die heb ik al zooooo vaak gehad dat ik er niet meer van op kijk en weet dat het niks is, behalve vervelend natuurlijk!
Ja, morgennacht volle maan.. dan is het officieel 1 maart 2010, ben ik uitgerekend, dus tijd dat we gaan bevallen!!! @ Dianne, wat fijn dat het goed gaat met Thomas, ga zo door, Thomas! @ Floor, Welkom thuis voor Ivar!!
MELDPLICHT Floor, wat fijn dat Ivar thuis is zeg!! nu kan je eindelijk echt genieten!!! Dianne, Wat een goed nieuws meid!! Hij doet het erg goed je kleine mannetje!! Johanna, Zelfde verhaal als bij mij dus!! Jij stond al onder behandeling van de gyn?? hebben ze bij jou ook over evt inleiden gehad?? Vandaag een heerlijk dagje gehad. We zijn lekker naar het strand geweest en daar wezen lunchen. Was wel even lekker na al die drukke weken!! En...........het moest gewoon vandaag want dit is 1 van de laatste (of misschien wel laatste!!) weekend met z'n 3tjes!! Ook nog een op kraamvisite geweest bij een collega van mijn man. Kleintje is 2 weken oud. Wat een schatje zeg!! Oeeeeeeeeee kan nu echt niet wachten tot het zover is!!
Dianne: Wat fijn dat je Thom nu eens de fles kon geven. Hier is maatje 50 ook veel te groot. Alhoewel ik denk dat Pepijn het volgende week wel aan kan. Maar de pakjes maat 44 zijn zelfs voor Florine nog te groot Ze is gewoon veel te dun Kleintje: Hopelijk red je het nog even met die verstandskies. Die van mij deed ook erg zeer tijdens de zwangerschap. En 23 maart worden ze allle 4 verwijderd bij de kaakchirurg, Ben doodsbang! Chantal: Jij zingt het dan al echt lang uit. Voor jou is de datum echt al bijna! Volle maan: Ben benieuwd wie er dan morgen gaan bevallen. Vindt het steeds spannend als ik hier kom kijken. Hier: Iets heel raars. Maar Florine haar twee voortandjes boven, die zie je gewoon al zitten en je voelt ze ook al echt aan de onderkant van het tandvlees. Dat is toch niet normaal?! Verder zou ik vandaag de hele dag alleen zijn met de kids, maar mama kwam als verrassing ineens helpen vandaag. Dus de echte vuurdoop is nu pas vanaf maandag....
Ik wil niet eigenwijs zijn, maar kan het toch niet laten . Het feit dat er meer baby's geboren worden met volle maan is een fabeltje! Meer bevallingen bij volle maan: een mythe of niet? - e-gezondheid.be
Marye: ik heb wel eens gehoord dat er kindjes zijn die met tanden worden geboren! Het is zeker niet gemiddeld, maar niet abnormaal dus, als ze al bijna tandjes heeft! Fijn dat je moeder kwam helpen vandaag. Nog even een toevoeging na even googlen: Glazuurparel In het mondje zijn soms witgele, kraalachtige bultjes te zien. Dit zijn geen tandjes die bijna doorkomen, maar restanten van cellen die melktandjes hebben gevormd. Deze witte bultjes veroorzaken geen pijn. Ze zullen in de loop van de tijd vanzelf verdwijnen. Zou dat het kunnen zijn?
Huh dat lijkt me idd raar als je dat ineens ziet Marye! Volgens mij zijn kindjes daar over het algemeen ook pas later mee :O
Nijna: Het voelt echt scherp zeg maar... Niet zoasl die bultjes.. Maar we zullen het wel zien. Als ze er maar niet teveel loast van heeft maakt het mij niet zo uit. En als ze straks aan de borst maar niet per ongeluk gaat bijten
hè bah meid ... klinkt als een rotnacht.. mannen kunnen soms ook zooo egoistisch zijn. Die van mij slaapt met oordoppen in (wel logisch want als ik zwanger ben snurk ik echt verschrikkelijk). Maar hij weet ook dat Zoë 's ochtends om 9 uur wakker wordt.. gisteren stortte ik in.. was zo moe. Hing huilend bij schoonmams aan de tel (nou en dat wil wel wat zeggen). Heb Zoë naar mijn schoonouders gebracht zodat ik ff kon slapen 's middags. Maar vanmorgen was ik gewoon weer in de weer.. douchen, zoë douchen, boodschappen doen enz. Gelukkig vanmiddag wel kunnen liggen. En als ik er wat van zeg, dan is het dat hij afgelopen 3 dagen om 4.45 uur al op moest voor zijn werk.. weet ook wel dat dat vermoeiend is.. maar hoogzwanger en de hele dag met een peuter die 's middags nauwelijks meer slaapt is ook vermoeiend. Hoe is het met de krampen??
Hey Naatje80, Daar kan ik me helemaal in verplaatsen, ik ben alleen wel erg blij dat die kleine van ons naar 't kdv gaat de hele dag. Als ze thuis is moet ze van mij trouwens wel verplicht 's ochtends en 's middags slapen anders kan ik haar wel achter het behang plakken. Het is nu bijna 4 uur s'middags en ze ligt weer op 1 oor... Ik weet namelijk dat ze straks niet wil slapen als de kleine thuis is, want op dat gebied is ze echt een agentje alles in de gaten houden. Toch wel fijn dat je familie om je heen hebt om die kleine en jou op te vangen.. Hier op St.Maarten heb ik maar 1 vriendin waar ik mijn dochter durf achter te laten. Hopelijk ben je lekker uitgerust, ik ga nog ff naast mijn vent zitten tv kijken... Lees jullie later.... Groetjes shez