Maart 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kleintje88, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Goeiemorgen allemaal :)

Hier ook een raar nachtje - eerst niet kúnnen slapen en dan bijna niet wákker kunnen worden ;) Maar goed, het weer buiten nodigt uit tot loungen vandaag en dat gaan we dan maar rustigjes aan doen ;)

Mamzie, het wordt concreet, hè? Laat je niet gek maken - en geniet nog lekker van die laatste dagen!

Mooie foto's weer voorbij zien komen trouwens!

Fijne dag allemaal.

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Boomer: hahahah ik hoop 't, dat zou mooi zijn, als het zo makkelijk gaat! :)

@ Shezze; hij gaat daar gewoon een paar dagen vakantie vieren.. en ook nog naar Sint Bart, ofzoiets? haha. Daarna gaat ie weer terug naar Curacao.

@ Lynette: Lief zeg, jullie wiegje!!! :D

@ Bevallen: Da's toch ook wat; 24 februari zei ik nog, omdat niemand tussen 24 en 28 februari had voorspelt te bevallen, dat dat vast niet uit ging komen omdat dat 4 dagen zonder bevallingen zou zijn..nou... het lijkt toch aardig uit te komen! hahah. (Natuurlijk op de geplande keizersnede van Minke na dan)
    Ben benieuwd vanavond met volle maan! haha.
    Ik denk dat mijn schoonvader er langs zit, want heb totaal niet het idee dat het vanavond/vannacht zou gaan gebeuren!
    Al mag het van mij best hoor! Over 2 daagjes ben ik 37 weken en ik vind het prima zo! haha..we zien wel :)

@ Geboortebord: Hebben jullie allemaal zelf een geboortebord/sticker geregeld? of wachten jullie af of iemand iets voor jullie maakt en in de tuin zet?
    mijn oude buurman heeft voor ons een bord gemaakt, echt zo gaaf :D (heb zelf ook het plaatje enzo uitgezocht :) hihi) en die staat al een maand of 2 in de garage te wachten. Gisteren plakletters gekocht zodat we de namen erop kunnen maken.
    Maar was benieuwd of jullie dat ook gewoon allemaal zelf geregeld hebben..omdat dat toch ook zo'n gebruikelijk iets is dat zo'n bord voor je gemaakt wordt? (ik neem aan dat daarom soms bij mensen 6 borden in de tuin staan? haha)

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    #4103 jedalin, 28 feb 2010
    Laatst bewerkt: 28 feb 2010
    Wanneer denken we te bevallen:

Marye1986: 14 februari - Bevallen op 17 februari
    Chantal84: 20 februari
    Moons: 21 februari
    Naatje80: 21 februari
    Joepie01: 23 februari
    Kleintje88: 1 maart
    Germini: 1 maart
    Setti: 3 maart - Bevallen op 19 februari
    Funnyme: 3 maart
    Anoniempjuh: 5 maart
    Channes: 6 maart
    Alies05: 7 maart
    Wendie1979: 8 maart
    Lindavnr: 9 maart
    Kussiexx: 9 maart
    Bregt: 9 maart
    Johannal: 10 maart
    Sabinelovesven: 10 maart
    Babystuff: 10 maart
    Channie: 10 maart
    Linda: 11 maart
    Lara: 11 maart - Bevallen op 19 februari
    Dianne: 12 of 13 maart - Bevallen op 22 februari
    Lisetje809: 14 maart
    Nijnja: 15 maart
    Darcy: 19 maart
    Lynette84: 21 maart
    Boomer2009: 22 maart
    Shezze: 25 maart
    Eliesah: 7 april

4. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik denk nu dat ik 10 maart ga bevallen! Hopelijk niet nog later. Dus als ik ook op het lijstje mag.

Setti super leuke gezinfoto's hoor! Jullie zien er ook happy uit.

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Staat erop! :)

6. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ KussieXX: Wil best een keer een nachtje met je ruilen hoor, zodat je ook weer een keer een goede nachtrust maakt.
    Zelf als ik overdag een uurtje slaap, slaap ik 's nachts nog goed.

@ Dianne: Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat met Thom. Ondanks dat hij nog niet de juiste hoeveelheid binnen krijgt, blijft het er wel inzitten!!! Dat is super goed nieuws.

@ Boba80: Wat gaan Bas & Wim hard in 1x. Wat een heerlijk vooruitzicht dat Bas ook bijna naar huis mag.
    Probeer zoveel mogelijk je rust te pakken als het kan!!

@ Setti: Leuke familie kiekjes:D

@ Lynette84: Super schattig wiegje:)

@ Geboortebord: Moeten we ook nog regelen. Denk dat ik voor een grote raamsticker ga.

7. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    settie: wat een mooie foto's! wat zie je er al fit uit!

Zal zo ff bij lezen.

Stroopie: ik las dat nienke ook een sonde heeft? er bestaat een kans dat Thom ook met een sonde naar huis gaat als het zover is. Moet je deze zelf in brengen? wil je me er wat over vertellen hoe dat werkt? hopelijk is het niet nodig hoor, gisteravond dronk hij al 35 ml.

8. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Gisteravond heerlijk met de hondenclub uit eten geweest. Het was mega gezellig, alleen de kleine was de eerste 2 uur super druk in mijn buik. Wist soms niet meer hoe ik moest zitten (alsof het aan het boxen was in mijn bekken).
    Heerlijk gegeten!! Tegen 22.00 uur zijn we naar huis gegaan. Had met mijn man afgesproken dat ik terug zou rijden. Nog vreselijk in de file gestaan. Uiteindelijk ruim 3 kwartier overgereden.
    Ik was heel blij dat we thuis waren.

Vanochtend met veel bekkenpijn opgestaan. Ik ben met mijn broer en nichtje van 2 wezen zwemmen. Stond op het punt om af te bellen, maar toch blij dat ik het niet heb gedaan. In het water totaal geen last gehad van mijn bekken (nu uiteraard wel).
    Het was voor mijn nichtje de eerste keer, en ze vond het super gaaf!! Na 45 minuten was de koek op. Ook een keer van de glijbaan afgeweest. Dat vond ze zo leuk dat ze nog wel een keer wilden. Volgende keer weer, want ze had het ook koud.
    Komende zondag gaan we weer zwemmen.

Nu even op bank gaan rusten.

9. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    Joehoe !!! Vandaag 37 weken !!! :D:D:D

Heb ff gn puf om alles terug te lezen maar geloof niemand verder meer bevallen? Wie weet, vanavond met volle maan ;)

Pffff, ik dacht gisteravond serieus dat het begonnen was.. :$ ongelooflijk rot gevoel gehad! Sinds weeeeeeeeeeken eindelijk weer eens sx gehad met mn vriend, ten tijde daarvan voelde ik me al nie helemaal lekker.. eenmaal klaar, kreeg ik steken in mn onderbuik die helemaal naar boven doortrokken, ik voelde de kleine niet, was echt super misselijk en die steken kwamen en gingen.. op een gegeven moment lag ik zelfs te puffen in bed.. en maar op te letten dat mn vliezen niet gebroken waren hahaha maar t leek wel steeds erger te worden.. het heeft alles bij elkaar ong 45 min geduurd.. daarna was ik ook nog eens aan diarree, man wat voelde ik me ongelukkig haha

toen is het afgezakt, ben nog 1x wakker geworden en toen had ik t ook weer, alleen iets minder als eerder.. wel veel vlagen van maagzuur, ook dat zakte allemaal weer af na een half uurtje ongeveer.. toen heb ik mn vriend ook maar door laten slapen haha die was de 1x keer al ongerust..

Nu is t echter rustig vandaag.. kleine voel ik weer lekker dus ja wie weet.. ;) nu ben ik maar beetje aan het strijken enzo beetje rommelen vandaag..

ik wens iedereen verder een hele fijne dag!!

Sorry voor mn ego berichtje trouwens :)

10. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Setti: Ahhh wat een lieve foto's :)

Geboortebord: wij hebben een raam sticker besteld en ook al binnen, verder kijken we even aan, als de fam ofzo geen bord plaatsen dan doen wij alsnog een bord erbij....

Rommelnachten: Hier ook al zo'n rommel nacht gehad :( Wat heb ik me beroerd gevoeld!! Weer steeds het gevoel dat ik moest overgeven, buikkrampen en verschrikkelijke maagpijn! Maar kleintje zit nog binnen...
    Mn vriend zei gisteren: Ik weet zeker dat vannacht om 2.00 het gaat beginnen!!
    Jaja tuurlijk ;) Maar er begon wel wat, een soort van bevalling alleen dan op een andere manier :p (if you know what i mean ;) )
    Hij is er nog steeds heilig van overtuigd dat het vandaag gaat beginnen en hopelijk nog op zijn verjaardag geboren gaat worden... Nou nou nou dan moet het rap gaan!
    Al zou ik het voor hem ook ontzettend leuk vinden om hem het mooiste cadeau te geven wat hij ooit heeft gehad :) maar helaas kindjes werken nu eenmaal niet op afspraak ;)
    Die blijft vast zitten tot na mama's verjaardag (dinsdag)

11. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Setti; wat een super foto's van jullie! :)
    Ben er gewoon jaloers op :p!!

Lisetje; jee jij ook al 37 weken. Fijn dat het nu weer rustig is bij je! Voor jou de komende weken ook geen sex meer hahaha..

Gwenolyn; zo jij bent al sportief geweest vanochtend. Wel lekker he dat zwemmen :). Ben al 2 weken niet geweest naar zwangerschapzwemmen, mis het wel. Van de week misschien weer.

Lindavnr; wij hebben een raamsticker. Hebben we al een tijdje in huis. Hij is echt super, kan niet wachten om m op t raam te zien haha..

Hier vannacht op zich een rustige nacht gehad, wel 2x eruit geweest. Eerst om te plassen en rond 4uur werd ik wakker van de jeuk! Waah dacht dat ik gek werd, toen een koud washandje erop gedaan en zo weer in slaap gevallen haha.
    Vanmiddag moet mijn mannetje weer optreden met z'n band en ga dit keer maar eens mee. Is lekker dichtbij (Breda) dus kan het wel. Ben benieuwd, hopelijk kan ik ergens zitten haha.

Een fijne zondag allemaal en lees jullie later weer, liefs

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    proficiat met je vriend kleintje!! :D

13. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    Haha eliesah, nee voorlopig "durf" ik niet meer haha t is ook allemaal nie zo makkelijk meer ;)
    Dan maar veel ananas eten vanaf nu :D Fijne dag vandaag, veel plezier!

Gefeliciteerd kleintje met je vriend!

Lindavnr, wij hebben gn raamsticker maar zo'n paal met een bord landingsbaan daarop :D als de kleine is geboren, kan er een ooievaar is en zn naam daarbij.. sticker vond ik wel erg leuk alleen mn vriend vond dat iets minder dus ja, dit is ook erg leuk wat we nu hebben

14. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Het is zo leuk om nu hier te lezen, voor iedereen komt het dichtbij en als ik de berichten van de kleine beebjes lees, krijg ik er helemaal zin in!!!

@Marye: jeetje tantjes, hihi, sta je toch even te kijken, lekker belangrijk je hebt een gezonde meid, gewoon een doorbijtertje ;)

Hier gister was ik nog zo trots dat ik weinig last had van alles, vanacht deed mijn bekken/heupen zoooooooooooo zeer met draaien en liggen. Ik had op een plek heel erg pijn, ben zelfs even een rondje door huis gaan lopen, denk dat de kleine jongen een darm beknelde want daarna was het weg.

Mijn doel was altijd dat de kindjes in ieder geval t/m feb. zouden blijven zitten, na vandaag is dat gehaald, maarja volle maan dus wie weet ;).

15. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Inderdaad heerlijk!! Het gevoel van gewichtloosheid, nergens last van hebben. Nu alleen in het kleine badje gezeten (en een keer van de glijbaan afgeweest:D). Ook dit was al lekker. Warm water op je buik, en gewoon rond dobberen.

16. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Nienke heeft idd een sonde in. Wij worden begeleid door een team van het zh. Die brengen zonodig de sonde in, dat hoef je nooit zelf te doen.
    Wij laten Nienke eerst zelf drinken en wat er over is, geven we via de sonde. Wij hebben dus (in 2 dgn tijd) geleerd hoe je dat moet doen. Met een klein spuitje even controleren of de sonde niet tegen de maagwand zit. Je trekt dan aan het spuitje en als je voeding krijgt, is het open. Dan zetten we er een dikke spuit op en gieten we de rest van de voeding erin. Dat zie je dan direct lopen. Meer is het eigenlijk niet.

In het zh zeiden ze, voor alleen sonde is het best jammer om ze in het zh te houden, want dat kunnen ouders best zelf.

Ik vind wel, dat wij goed begeleid worden vanuit het zh. Nienke had vorige nacht haar sonde eruit getrokken en je kan altijd bellen of naar het zh rijden. Wij hebben even de ochtend afgewacht, omdat Nienke nog wel wat uit haar flesje drinkt.

Het is niet moeilijk hoor en als je je mannetje daardoor eerder thuis kan hebben, is dat alleen maar fijn.
    Vraag wel of je goed begeleid wordt vanuit het zh.
    Hier noemen ze dat, het transmuraalteam.

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    lynette leuk wiegje!

channie 39 wekwn alweer gefeli

filet american hahahahaha heerlijk een waldkornbol met filet american natuurlijk ei en ui, peper en zout. oohh ik heb gesmuld. mn vriend ging de zaterdag gelijk boodschapjes doen en heeft hij alles voor me gehaald.

fit ik voel me ook behoorlijk fit en goed. ik mag echt niet klagen, ja als ik te snel loop of te veel til voel ik t wel maar goed k heb net een kind gekregen. dus dat mag ook .

kilo's ik was in totaal 14.5 kilo aangekomen en ik ben er al 8.6 kwijt dus nog een kleine 6 kilo en ik zit weer op t gewicht van voor de zwangerschap.

mamzie hahaha haakspullen, denk je te kunnen haken tussen de weeen door??? grapje. lijkt mij niet dat je daar echt tijd voor krijgt hihi

lisetje dat kunnen voorweeen zijn ik heb dat een week voor de bevalling ook gehad en toevallig ook na de sex

kleintje gefeliciteerd met je vriend

18. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Setti, wat een leuke gezinsfoto.

Gwenolyn, lekker he zwemmen. Ik vond het ook zo heerlijk, behalve als je het water uitkwam. Dan leek het net of je buik op je knieën hing.

Boba, vermoeiend he. Je houdt het lang vol, maar dan ineens is het gewoon op en zegt je lichaam ho. Meid, rust lekker uit en lekker dat de kraamhulp er nog was.

Geboortebord, we hebben van de week pas een raamslinger opgehangen, toen Nienke thuiskwam.

Kleertjes, maatje 48 past hier nu heel mooi. Maatje 50 is voor het mooie nog te groot.

De bevalling, ze zeggen, dat als je echte weeën krijgt, je dat gewoon weet. Of als je vliezen breken, dan weet je het zeker. :D

Hier, een behoorlijke korte nacht gehad. Niet door de kleinste, maar door de oudste. Die heeft dus ontdekt, hoe ze aandacht moet vragen en dan ook nog krijgt. Ze gaat hard uilen en zegt dan, auw....mijn oor. Tja, als mama ga je dan reageren. Maar na een uur kwamen we er achter, dat ze ineens heel stil kan zijn en zichzelf dan weer uit d'r slaap houdt. Toen waren we het zat en hebben haar op haar eigen bed gelegd en 5 seconden hard laten krijssen. Toen ben ik er naar toe gegaan. Geknuffeld en ondergestopt en we hebben haar niet meer gehoord.
    2 uur later kwam nr 2 voor d'r voeding. We zitten hier allemaal met halve oogjes.

Maar goede nieuws, Nienke heeft op 1 flesje na, al haar flesjes zo goed als leeg gedronken. Hopelijk houdt ze ditvol, kan die sonde eruit.

19. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Stroopie: Wat een goed nieuws van Nienke. Knap hoor dat het zo goed gaat. Hopelijk mag idd de sonde er snel uit.

Setti: Heerlijk he om weer filet americain te mogen eten :D Hier ook al 3 dagen broodjes met filet en vanavond gaan we biefstuk eten!

Kleintje: Gefeliciteerd met je vriend!

Eliesah: Veel plezier bij het optreden van je vriend!

Alle andere dames: Ben benieuwd wie er al eerste gaat bevallen nu. Het blijft spannend om hier te komen kijken...

Geboortebord/raamsticker. Wij hadden het allebei nog niet geregeld :D We hebben dus maar gewoon slingers en ballonnen op gehanger. Ach we wonen 4 hoog, dus denk toch niet dat veel mensen het gezien zouden hebben...

20. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    tnks stroopie voor de info. Als het nodig moet het vast gaan lukken. Ik woon gelukkig 5 min van het zhuis af.

kom vanavond ff kletsen ga zo naar het zhuis toe.

Deel Deze Pagina