@ sabine: spannend, zal dus niet meer al te lang gaan duren voor je! heb je meerdere buddy's? aangezien joepie weinig tijd zal hebben om te posten.. en Shezze ook niet volgens mij, want die ging toch naar Curacao toe? Hebben ze verder niet gekeken of je evt. al wat ontsluiting had?
lindavnr ik heb alleen joepie shezze als me buddy neej denk ook niet dat het nog lang gaat duren ze hebben verder niet gekeken of ik ook ontsluiting had maar ben al lang blij dat alles goed was duszz nu maar afwachten ga nu even eten ben er straks weer
@ Marye, ooohh wat een superrr foto's!! Wat een schatjes (alle 3 je bent een stralende mama!) @ Chantal84, dat heb ik ook.. (nu al) dat beloofd nog wat, 't voelt inderdaad net als een bal in je buik, hihi! Ik weet soms ook nie hoe ik zitten moet.. En dan ben jij ook nog es dik 2 weken verder als ik! Ik duim voor je meid dat het vandaag of morgen begint! @ Ano, hihi, zit echt met een big smile jou verhaal over je mannetje te lezen!! Dat ie helemaal zenuwachtig is! Prachtig! Vind dat zo liefff! @ Belliebel, jeetje zeg, dat is heftig!! En inderdaad, wat naar als je zo snel al voor de keuze word geworpen om je kindje te laten opereren, en er eigenlijk ook nog geen keuze is, omdat dit zijn enige kans op overleven was! Ben ontzettend blij voor jullie dat het goed is gegaan, en dat kleine Dinand nu goed opknapt! Ik hoop dan ook met je mee dat hij gauw naar huis mag!! @ Danif, hihi, als jij zo verteld over hoe nieuwsgierig je bent, dan word ik ook weer met de minuut nieuwsgieriger naar wie er in mijn buikie huist! Vind zooo spannend! @ Kleintje, ik geloof dat k al tegen het plafond op zou hebben gezeten! Nu heb je nie alleen de al zo spannende laatste loodjes van je zwangerschap, maar ook nog zo'n nare kies die opspeelt en die ze liever nie weghalen! BRRR!! Respect voor jou meis! @ Setti, wauw jou kleine meid al weer 10 dagen!! Serieus, de tijd vliegt om!! En over een dikke maand zijn we gewoon allemaal mama's! Dat is toch wel een aparte maar hele mooie gedachte! @BUDDYNIEUWS; ook ik kreeg vanmorgen een sms van Joepie dat ze dus indd is begonnen met bevallen.. Ik was helaas zelf zodanig misselijk dat ik de kracht er nie voor had om het te melden hiero op forum, gelukkig heeft Sabine dat gedaan! Verder inderdaad nog nix van haar weer gehoord! Ik hoop maar dat alles goed gaat en dat het een beetje voorspoedig verloopt! @ Hier, pfff, vanacht 2 x wakker geworden van misselijkheid (denk door dat stomme maagzuur) maar ik hield alles binnen, maar vanmorgen moest ik dus maken dat ik beneden kwam... Owww wat voelde ik me beroerd! Snap er nix van! En ik heb nu ook al voor de 2e dag achter elkaar die ongiekrampjes... Wat is dat nou? Komt het puur van het indalen? Zijn het voorweeen? Of is het gewoon helemaal nix? Vanavond heb ik bruiloft, gelukkig nog geen 10 minuten van huis! Als de krampen erger worden ga ik gewoon naar huis! Maar het is nogal vervelend dat ik dat echt nie mag laten merken als ik krampen heb, want als mijn moeder dat merkt raakt ze helemaal over haar toeren! Ze heeft me van de week ook gezegd dat ze liever nie meer mee wil naar ziekenhuis (mij heen brengen) Ze kan het nie aan zegt ze.. Dus dat was even weer een ommeslag voor mij zo kort voor de tijd, maar ik respecteer het maar.. Maar zodra ik ook maar iets voel en ze vraagt erna, dan zit ze al op de wc helemaal gestressed... Dus ik hou me maar stil en zal ze dan toch gewoon pas bellen als de kleine er al is... Het is wel vervelend soms hoor, mijn moeder maakt zich meer druk om haar eigen dan om mij Ik weet, klinkt heel ego, maar ik begin nu ook wel zenuwachtig te worden hoor, maar ze zegt dat voor haar de bevalling zwaarder zal zijn als voor mij (weliswaar met een soort van knipoog, maar toch) Gelukkig maar dat mijn lieverd meewil naar het ziekenhuis Dat scheelt toch, maar het was wel even omschakelen, heb je alles voor elkaar, je bent er al best wel op ingesteld en hoppa change of plans! Nou jah, als ik er maar kom... Heb zoveel respect voor mijn lief dat hij er zo voor mij is! Ik bedoel, okeej we kennen elkaar nu al wel de hele zwangerschap, maar we zijn nu een maand samen en hij wil alles voor me doen! Waar vind je nou nog zo iemand?? Sorry voor dit ego bericht Moest het even kwijt.. Het doet me best zeer dat ik nix kan delen met mijn moeder.. Liefsss
@ kussie: Je hebt echt een goeierd gevonden ja! Heel fijn dat hij je nu naar het ziekenhuis brengt, wanneer de tijd daar is. Woont hij eigenlijk in je buurt? Je moeder zal het allemaal mega spannend vinden. Voor jou vervelend, dat geloof ik helemaal...je wilt dan toch graag juist de ondersteuning van je moeder, in plaats van haar onzekerheid.. maar goed, tis vast en zeker heel goed van haar bedoeld.. @ hier: Zo...ananas-kern is op.. hahah.. laat mij vannacht maar bevallen!
Hallo mama's, sabine - ik ben blij dat je naar 't ziekenhuis bent geweest. Mocht het gaan gebeuren kan je me altijd bereiken. De telefoon ligt naast mijn bed, maak je niet druk dag of nacht hij staat aan... Maar dat klingt spannend houdt me op de hoogte woensdag. Ga nu ff naar buiten, ik heb zin in wat lekkers.. Lindavnr - ik ben gewoon telefonische bereikbaar in curacao. Maar ik leef inderdaad met sabine mee. En ze kan me altijd bereiken dag en nacht... lees jullie laters shez...
Hij woont zo'n 25 minuten hier vandaan! En als het moet kan ie er binnen 20 minuten zijn, hahaha!! En ik weet echt wel dat mijn moeder het goed bedoeld, maar word er gewoon soms zo moe van dat ze altijd ALLES op zichzelf betrekt Maar bedankt voor je lieve reactie! Ik hoop dat je ananas-kern een uitwerking heeft als een uhh.. Als een nou jah, als een bevalling die binnen nu en een uur op gang komt! Ga voor je duimen meis! Liefssss
Kussie: Wat vervelend van je moeder Maar je hebt idd een super vent gevonden zeg Fijn dat hij met je meegaat naar het ziekenhuis! Ook klote zeg dat je je zo beroerd voelde! het schijnt ook in de lucht te zitten hoor van veel mensen dat ze zo misselijk zijn . over moeten geven of aan de diarree etc. Zou het kunnen dat de kleine misschien veel op je maag drukt waardoor je je zo misselijk voelt? Sabine: Ik wil je niet teveel ontmoedigen maar ik heb ook verschillende keren CTG's gehad waarop ook duidelijk met regelmaat harde buiken zichtbaar waren maar helaas tot op de dag van vandaag nog geen baby... En voorweeën kunnen lang duren! Al hoop ik voor je dat het toch snel doorzet allemaal zou wel fijn zijn Hopelijk ga je ook snel de kleine beter voelen!
@ Shezze; oohh oke, dan is het goed Ik dacht even dat je bedoelde ook even niet op internet te kunnen, maar dat is dus niet het geval mooi! @ kussie: Ja geloof dat het vervelend is dat ze op zo'n moment het toch om haar kan laten draaien, terwijl dat nu echt gewoon alleen jouw moment is. Ook al zal ze het zo niet naar jou toe bedoelen, toch vervelend.. hahah nou binnen nu en een uur geloof ik niet (binnen nu en een week ook niet, maar oke ).. Heb nog ff gauw wat rondgelezen en 't lijkt er toch echt op dat het complete onzin is maar ach, hahah, de ananas was wel erg lekker!
Hehe ik zei van de week ook tegen de VK: denk dat ik maar ananas ga inslaan! Zegt ze: ja als je dat lekker vind moet je dat vooral doen, maar het helpt niet om de weeën op te wekken hoor
buddy nieuw de eerste maart baby krijg net een sms van joepie ze is bevallen van een zoon milan hij is geboren om 15:00 hij weeegt 3350 en 50 cm
Jeeee Joepie, Wat superrr!!!! Proficiat met jullie zoontje Milan!!!!! Hele leuke naam!! Eindelijk weer babynieuws! heeft wel even geduurd zeg, vanaf 24 februari..!! Nou, hopelijk mag iedereen gauw volgen en heeft Joepie de trent gezet!
Wanneer denken we te bevallen: Marye1986: 14 februari - Bevallen op 17 februari Chantal84: 20 februari Moons: 21 februari Naatje80: 21 februari Joepie01: 23 februari - Bevallen op 1 maart Kleintje88: 1 maart Germini: 1 maart Setti: 3 maart - Bevallen op 19 februari Funnyme: 3 maart Anoniempjuh: 5 maart Channes: 6 maart Alies05: 7 maart Wendie1979: 8 maart Lindavnr: 9 maart Kussiexx: 9 maart Bregt: 9 maart Johannal: 10 maart Sabinelovesven: 10 maart Babystuff: 10 maart Channie: 10 maart Linda: 11 maart Lara: 11 maart - Bevallen op 19 februari Dianne: 12 of 13 maart - Bevallen op 22 februari Lisetje809: 14 maart Nijnja: 15 maart Darcy: 19 maart Lynette84: 21 maart Boomer2009: 22 maart Shezze: 25 maart Eliesah: 7 april Als d'r nog meiden een gokje willen wagen, dan roep maar hè!
hahaha jaa, nog een paar uurtjes meid Heeft germini zich al gemeld vandaag? 8) Edit: oh ja, Germini is gewoon geweest vanmorgen, hihi.
@ anoiempjuh: Ja klopt! En ja ik ben er heel blij mee vind het zo schattig en had het juist van mijn ouders echt niet verwacht! Gisteren was het het tijdschrift kinderen en vandaag een pakje snoet poets doekjes @ Lindavnr: ik heb met kerst een Grobag en een Babynomade gevraagd en je hebt ook nog een of ander supersonisch apparaat waarmee je zelf babyvoeding kan maken (stomen en pureren) Mijn vriendinnen met kind zijn er laaiend enthousiast over! Heb je al een flessenwarmer? Want ook daar bestaat er nu schijnbaar een die supersnel en heel precies is.. Of eeeh een hobbelpaard (of in jou geval schaap) of eeh een 'professionele' photoshoot... offfff eeeeeh @ Joepie en Joepie Man: VAN HARTE GEFELICITEERD!!! Ben benieuwd hoe het is gegaan maar gezien de tijdspanne was het in ieder geval niet heeeel lang...
JOEPIE en man gefeliciteerd met de geboorte van Milan!! De eerste echte maart baby! Ik hoop dat alles goed is gegaan. @ Linda.. aanval nesteldrang weer voorbij?? Tja, stel je voor dat manlief de beschuiten niet kan vinden . Volgens mij zijn wij vrouwen ook allemaal hetzelfde.. Balen van de steken in je lies. @ Eliesah... balen weer een slechte nacht. Ben benieuwd of je dametje bijgedraaid is... @ Kleintje.. fijn dat jij iig eens een goede nacht hebt gehad!! Voel je je vast ook een stukje beter. Balen dat ze nu niks doen aan je verstandskies.. maar ook wel beetje logisch.. ach nog ff.. @ Chantal84.. hopelijk ga je niet te ver overtijd lopen.. enne voor het hier als geklaag wordt gezien duurt het wel ff hoor.. ken het duwende billen gevoel.. hier ook zo'n dametje met beweeglijke billen. @ alies05.. jij ook een redelijk goede nacht gehad vanacht.. lekker hoor!! @ anoniempjuh.. klinkt idd als slijmprop.. hoeft niks te zeggen.. of wel. Lastige.. bij mijn eerste werd vrij snel het hele circus in gang gezet, maar bij deze ben ik hem al een week kwijt en het schiet nog niet op. Fijn hè die nerveuze mannen.. hier nog zo eentje... pfff moet hem af ent toe echt terugfluiten. Wordt nerveus van hem. En dan is het hier de tweede dus echt nieuw is het niet. @ channes.. wat waren die witte vlokken nu in je urine?? @ nijnja.. vonden je ouders het een leuke naam? . Balen dat het eruit is geschoten.. maar ja kan gebeuren. @ germini.. rustig aan! Denk aan je bloeddruk. @ belliebell.. dat is ook niks zo de eerste weken. Gelukkig is alles goed afgelopen en hopelijk mag Dinand snel naar huis! @ Danif.. welkom!! Ook al bijna uitgerekend. @ sherly182... jij ook al van die krampen.. zijn even ver zie ik. Ben benieuwd wat de gyn morgen zegt. @ mamzie.. fijn dat controle goed was. @ funnyme.. hoe is het met jou? Balen van je (wederom) slechte nacht. En met je meiden? @ shezze.. wanneer gaan jullie naar curacao? Ik heb vanmiddag nog ff lekker bij kunnen tukken gelukkig. @ nijnja.. gelukkig is de grootste bende bij jullie klaar.. en heeft manlief ook wat te doen . @ lindavnr... duurdere cadeaus... ff denken... zo'n loopstoel is errug leuk voor als ze wat groter zijn, bij de prenatal hebben ze van die stoffen fauteuiltjes ook errug leuk. En wat duurder speelgoed?? van My little people of duplo??? Nu nog niet nodig maar dat gaat echt snel. En zo'n activitykleed met speelboog??? Ik heb een draagzak van minimonkey www.minimonkey.nl ook een leuk cadeau. @ sabinelovesven.. goed dat je geweest bent... ctg was dus goed?? Ff afwachten dan maar.. @ kussiexx.. wat vervelend dat je moeder er zo tegenover staat. Hoop dat de bruiloft leuk is.. is wel lekker ff wat afleiding. @ hier.. rommel de rommel... maar het zet nog steeds niet door. Blegh. Begin 3 dagen harde buiken wel zat te worden. Maar goed... vanmiddag wel ff lekker geslapen. Manlief was thuis dus dat was ook erg fijn. Die heeft de hond ff gewassen want die stonk.. blegh. Morgenmiddag weer controle bij de VK. Eens zien of ze wil kijken of er al een beetje progressie daar beneden is.. Bij Zoë was het ook allemaal niet bijzonder en ineens bleek ik al 8 cm te hebben.. daarom is manlief ook zo nerveus .
@ Johannal: Flessenwarmer heb ik 1 te leen van een collega, maar we hebben ook een magnetron boven staan aangzien de kans groot is dat het flesvoeding wordt (hihi, ja..een magnetron boven.. ) Hobbelpaard hebben we al, en precies zoals je zegt: we hebben een hobbelschaap hahaha. Die grobag, ohja, goeie! Herinner me nog dat je eerder die tip hier gaf en toen had ik het al opgeslagen in een word-bestandje. Daar ga ik nog eens naar kijken, of dat iets is om te vragen! Een fotoshoot had ik ook al aan gedacht, maar wil ik ff informeren bij mn peettante want die heeft al een paar keer daarover gehad.. niet dat ik dat dadelijk 2 keer krijg als cadeau Dat pureerding klinkt goed....enig idee hoe ie heet? hahah thnx voor alle tips!