Maart 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kleintje88, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Hier: History repeats.... Hier vanmiddag weer naar de verloskundige geweest om mijn bloeddruk nog eens extra te controleren na afgelopen vrijdag en nu was hij weer hoger! (vrijdag 135-95 vandaag 140-100!) Dus weer urine getest en toen weer door naar het ziekenhuis. Nou daar weer volledig door de molen gegaan en daar was alles (incusief bloeddruk 120-80) wéér helemaal goed. Ik snap er niets meer van pffff. A.s. donderdag bij het ziekenhuis terugkomen voor extra controle (puur en alleen om ons gerust te stellen want medisch is er dus geen enkele aanleiding voor) ben benieuwd wat het geeft... Misschien is het wel niet meer nodig? Heb nu wel zoiets van kom er dan maar uit dan kunnen we tenminste zien e.d. hoe het met je gaat...

2. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Joepie gefeliciteerd met je zoon!

Goh, al een maart baby dus :D Bij de feb. mama's hadden we vanaf dag 1 alle dagen prijs. Ben benieuwd of dat hier ook gaat gebeuren!

Ik vind het eigenlijk wel leuk om beetje mee te lezen hier, bij de feb. mama's is bijna iedereen al bevallen!
    Erg leuk hoor, al die babypraat en babyspam!!! Kan me er helemaal op verheugen zo!!
    Maar het is ook wel lekker om nog te kunnen beppen over harde buiken, ananassen, slijmproppen en maagzuur :D

3. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    @Joepie: gefeliciteerd met je zoon

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Heb jij die slaapzak voor 0-6 maanden gekocht? Want de eerste maanden slapen ze toch eigenlijk zonder slaapzak omdat ze toch nog niet draaien?
    Zou dan eerder kiezen denk ik voor de 2e maat van 6 tot 18 maanden?

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Jodelahiti: je bent welkom hier hoor! klets gezellig mee zou ik zeggen! :D Kan me voorstellen dat het wel leuk is om hier dan inderdaad mee te kletsen aangezien hier ook iedereen wacht op de bevalling net als jij :)

6. sabinelovesven

sabinelovesven Actief lid

19 jan 2010
    303
    0
    0
    Thuiszorg
    Gieten
    @ Naatje80 de ctg was wel goed maar had heel veel harde buiken achter elkaar die best lan duurde en zeer deden daarna heb ik een echo gehad om te kijken of ik nog wel genoeg vruchtwater had en dat had ik nog wel en daarna moets ik bloedprikken om tekijken of ik mis wat met de lever had maar de uitslag was goed nu gewoon woensdag weer naar de vk en als ik me kindje binnen 2 dagen nog niet voel moet ik weer heen dusx even afwachten nog

7. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Joepie gefeliciteerd met de geboorte van Milan!! je bent de eerste echt maartmama!!!:D hoop dat alles goed gaat!!

lindavnr, jajaja ik ben er nog hahaha. Helaasssssssssssss:(
    wordt je niet doodziek van het hart van een ananas???

johanna, he jakkie das ook irritant!! en hoe nu verder???

alle nieuwe meiden, welkom!!!!!!

8. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Thanks!

@ Sabine, ik hoop dat het allemaal goed blijft binnen in je buik. ik heb afgelopen zaterdag ook een half uurtje CTG gehad omdat ik mijn mannetje niet meer voelde bewegen. Is toch eng hé!!
    's nachts trouwens wel om de 5 á 7 min. voorweeën gehad. Van 02.00 tot 09.00:$ Maar ze trokken weg en nu is alles weer rustig ;)

9. sabinelovesven

sabinelovesven Actief lid

19 jan 2010
    303
    0
    0
    Thuiszorg
    Gieten
    Jodelahiti jah ik hoop dat het nu allemaal goed gaat en dat ik hem weer ga voelen binnen 2 dagen ik heb 3 kwartier aan de ctg gezeten maar het mag van mij nu ook wel komen hoor heb al vanaf vrijdag hele zware hoofddpijn dat is ook niks

10. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Ik vind die Grobags wel leuk om te vragen (heb ik ook gedaan) Je kan in nl alleen maar twee kleuren krijgen terwijl ze in Engeland meerder hebben (met hele gave prints)

Heb even gezocht dat pureer apparaat heet de Babycook

11. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Ja ik heb die eerste.... en zou bij nader inzien ook eerder die andere hebben gekozen... Ook omdat het tegen die tijd winter is...

12. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Ja vind ik ook... en hoe nu verder ja niet echt... donderdagmiddag gaan we nog een keertje (het hele traject doen) maar dat is meer gewoon om ons gerust te stellen medisch gezien is er eigenlijk geen aanleiding voor...
    En voor vrijdag heb ik nog een afspraak staan met de vk dus dan wordt het weer gemeten... En verder zodra ik ook maar iets voel (een band om mijn buik, hoofdpijn, tintelingen, sterretjes zien, buikpijn) dan sta ik meteen in ziekenhuis...

Ket kan eventueel leiden tot zwangerschapsvergiftiging of Helpp en volgens mij zijn daar topics over hier op zp ga eens even een beetje rondneuzen daar.

Blijf het irritant en te toevallig vinden dat het steeds bij de vk zo hoog is en dan in het ziekenhuis helemaal goed....

13. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    @ Joepie!!

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon
    Milan!!!

Super mooie naam!
    :D

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Allereerst joepie gefeliciteerd met Milan:D

ten tweede: lief al jullie berichten, knuff.

Ten derde: Dinand is thuis:D:D. We mochten hem vanmiddag mee naar huis nemen:D. Hij ligt nu lekker in de box:D.

15. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Joepie, Gefeliciteerd met de geboorte van Milan!!!!

16. bink1976

bink1976 Actief lid

20 apr 2009
    478
    0
    0
    @joepie: GEFELICITEERD!! Milan, leuke naam hoor, stond hier ook een tijdje hoog in de lijst!

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahah ik mag hopen van niet ;) :)

18. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Gefeliciteerd met jullie zoon Milan

19. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Belliebel, heerlijk dat jullie mannetje lekker thuis is nu!

Meiden, ik lees alles wel steeds bij maar op iedereen reageren lukt niet. Ben veel te druk om 4 weken knuffelen met Ivar in te halen :D
    Leef met jullie allemaal mee!

Met Ivar gaat super! Hij drinkt goed, is heerlijk knuffelbaar ;) en verder slaapt hij...:)

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hmm ja, alleen dan nu nog bedenken - als ik hem vraag :) - welke dikte.. voor welke kamertemperatuur zeg maar...denk die 2.5 ofzo..
    welke heb jij? :D haha.
    Of hebben jullie een extra warm of koud huis? :p

Heb je dan ook gekregen met een ander printje of gewoon die in NL verkrijgbaar zijn?

@ babycook: ik zal eens gaan kijken :D

Deel Deze Pagina