@ babycook: Jeetje! Dat ding is 109 euro! Vind 't nogal, voor zo'n apparaat... dan pureer ik 't zelf wel hoor! hihi
Hey hey. Bij de vk vanmiddag was alles goed bloeddruk prima urine ook zat wat slijmvlies in en verder zijn het allemaal voortekenen dat mijn lichaam er mee bezig is maar goed dat zegt nog niks kan nog wel twee week duren pff hihi. Belliebel heerlijk dat jullie mannetje thuis is geniet ervan!
Joepie en Joepieman: gefeliciteerd met Milan! Het lijkt erop dat het snel gegaan is, ik hoop dat het een goede bevalling was!
Joepie van harte gefeliciteerd met je kleine man MILAN!! Belliebel Yes Dinand weer thuis! Geniet er van meid. Jodelahiti ik snap dat je hier even mee wil kletsen, nieuwe baby's zijn heel erg leuk om te zien maar als je er zelf op wacht dan duurd het wachten alleen maar langer haha. Linda zou ik ook niet doen hoor zon dure babycook..gebruik ik de blender wel hahaha. Johanna wat vreemd dat er steeds zon verschil in bloeddruk is! Word je ook ongerust voor zo terwijl der geen reden toe is.. Verder weet ik niet meer.. dit was allemaal uit mijn hoofd..vond ik ook wel knap hahaha. Vandaag dus bij de vk geweest. Aangezien ik weer zo last van voorweeën had heeft ze me even getoucheerd. De baarmoeder was helemaal mooi verstreken en ik had 1cm ontsluiting. Maar goed dat is dus normaal. Ze wou me nu nog niet strippen omdat dat juist voor nog meer voorweeën kon zorgen. Als het er maandag nog niet is dan word ik wel gestript en daarna mag ik naar de gyn. Ze zei ook dat je tegenwoordig bij 41 weken mag kiezen voor inleiding. Ik heb ook nog slaappilletjes gekregen zodat ik toch wat slapen kan..maarja ik weet niet of ik die wel wil nemen. ( Wat zijn die krengen duur trouwens! Voor 2 pilletjes 13 euro!!) Oohja en ik was 1 kilo afgevallen.. Nou ik ga er weer vandoor..mannetje is even voor mij friet halen
Joepie van harte met Milan!!! @Linda: ik vraag voor mijn verjaardag zo'n ding van avent, die stoomt en die pureert Andere ideeen (die op mijn lijstje staan ): - draagdoek - van die dingen die je aan het hengsel van de maxi cosi kan hangen met een speeltje eraan - 2 badstoeltjes (van die liggende) kunnen ze straks tegelijk in bad (als je tenminste een bad hebt) - zilver kinderbestek met inschrift - voorleesboeken (sommigen zijn heel duur) - boek oei ik groei - ik vraag ook nog 2 badcapes want heb er maar twee (per kind) en zie op de foto's van marye dat ze die steeds gebruikt
Jaaaaaaaaaaaa, de 1e MAART baby!, Gefeliciteerd Joepie! en mooie naam, zo heet onze jongste ook! Hier sinds vanmorgen weer internet, had sinds vorige week opeens geen verbinding meer, denk dat ik een virus in computer had, heb alles gister eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd en nu doet hij het weer! Jeetje wat een leeswerk had ik! Maar ben nu weer bij, heb alleen niets onthouden. Nog 5 dagen en dan ben ik uitgeteld, ben er nu helemaal klaar voor, heb ook nog griep gehad vorige week, dat is echt balen hoor, vooral als je zwanger bent, maar dat hebben we ook weer gehad, nu mag de kleine komen. Liefs Moons
Mm lekker, friet! Is dat zo? Dat je bij 41 wk ingeleid kan worden? Dat is mooi Hier ook 1 cm. ontsluiting, dat was te voelen bij de controle van vorige week woensdag. Ik hoop dat er zo stiekem wat centimetertjes bij komen, dat scheelt weer bij de bevalling
Lijkt wel of ze ergens niet helemaal goed je bloeddruk meten Meten ze het bij VK misschien anders (manueel) dan in het zh (bv met aparaat). Misschien is de ene wat nauwkeuriger en zit jij steeds in de stress. Heel vervelend voor je
Hey meis, Laat je niet gek maken hoor, je kindje mag nu direct geboren worden dus dat is de grootste geruststelling. Je bloeddruk is echt een momentopname en bij mij was de onderdruk 100 toen de grens voor opname in het ziekenhuis. Omdat ik een tweeling krijg moest ik wel met 100 opgenomen worden. Ik zit aan de medicijnen maar dat zullen bij jou niet meer doen. Ik merk het vooral aan hoofdpijn maar nu zie ik af en toe ook nog sterretjes dan weet ik al, ik zit rond de 90. Doe heel rustig aan, dat helpt bij mij echt. Maar niet lekker zo op het eind he, let op jezelf en als je bloeddruk hoog blijft dan beslissen ze misschien dat je kindje moet komen maar dat is in dit stadium gelukkig niet meer heel zorgelijk. Was je urine wel schoon? Zo lang dat maar goed is!
Dankje voor je reactie! - Maxi cosi speeltjes staan ook op mijn lijstje - Badstoeltjes had ik idd wel naar zitten kijken, maar da's toch best onhandig 2 tegelijk? dan zet je die 2 in bad...en pas je er zelf nooit meer bij.. en om nu zo de hele tijd krom te gaan staan werkt toch ook niet? of begrijp ik die dingen helemaal fout?? Vandaar dat ik de badring wel leuk vond, voor wanneer ze wat ouder zijn, dat ze erin kunnen zitten, en dan denk ik maar eentje (zie tweelingmama topic haha) - Hmm, ik heb ook maar 1 badcape per kindje.. kan ik d'r wel bijzetten eventueel dan hihi. 1 cadeau weet ik ondertussen wel zeker dat ik die wil; de doomoo-speelboog. die kost 55 euro, en die hoort bij de doomoo.. wel zo leuk als d'r ook iets te spelen valt als ze daar in liggen mochten jullie nog tips willen, haha, dit staat verder nog op mijn lijstje. - Kinderwagenspeeltje met klem (bijv. bij prenetal te koop) - badjasjes (die vraag ik van mijn werk want daar doen ze de namen op borduren bij dagbesteding, en die zijn heel gaaf, met zo'n lange puntmuts ) - kleerhangertjes (altijd handig ) - kraamboek voor kaarten enz. in te bewaren. - speelgoed (altijd goed, maakt niet uit wat voor iets) - badspeeltjes - labeldoekje met naam erop - extra waskusssenhoes
He meiden Vraagje: Ik lees hier dat een aantal meiden rond de 40ste week gestript worden of het al hebben over inleiden. Nou is mijn VK heel terughoudend met deze info. Ik heb al sinds week 25 BI en heel veel pijn. Ik zie het niet zitten om nog 2 weken door te lopen, maar ben nog niet gestript of wat dan ook. Hebben jullie speciale redenen om gestript/ingeleid te worden of gaat het gewoon makkelijker. Mijn hoop is nu dat de acupuntuur behandeling van vanmiddag aanslaat, maar heb graag wat achter de hand
@ Linda: oh haha herstel, ondertussen weer een tip van een tweelingmama om er juist wel 2 te doen lekker handig hahah. @ hier: pff, last van harde buiken vanavond! Spant af en toe flink aan. Verder niet regelmatig ofzo en ook niet heel vaak... Ach, heb ik ook eindelijk eens een tekentje dat 't einde nadert!
jaah!! Laat die baby's maar komennn!! 2 vriendinnen van me hadden ook al gedroomd over mijn bevalling.. en mijn vriend afgelopen nacht ook al.. Betekende 't maar iets!
Joepie: Gefeliciteerd met MILAN! Erg leuke naam. Ik hoop dat alles voorspoedig is gegaan. Ben benieuwd naar je verhaaal. Maar ga nu maar eerst genieten van jullie knul!
Linda: Dat heb je goed gezien van die badcapes! Vanuit bed naar de woonkamer om te voeden dan liggen ze er in. En in de box liggen ze erin en dan nog een dekentje erover. Ons is ook verteld dat als ze zo klein zijn je ze niet zonder een doek ofzo mocht meenemen. Maar waarom dat was?