Kan ook gewoon een sliert zijn.. hoeft niet persé een prop te zijn. Hier was het ook een wittige sliert (sorry dames). Trusten!! Ik duik er ook zo in..
Kwam nog even spieken voor het slapen gaan en dus niet voor niets: Maria en man: gefeliciteerd met jullie prachtige dochter Bonita!
Maria, gefeliciteerd met jullie dochter. Joepie, gefeliciteerd met jullie zoon. Hier even hectisch vandaag. Dochterlief is ziek en heeft heel de dag met koorts op de bank gelegen. Andere dochter heeft besloten dat die sonde maar een rotding is en heeft hem er gisteravond weer eens uitgetrokken. Gelukkig snapt ze nu ook hoe je flesjes leegdrinkt onder het toeziend oog van de zuster en die vond het niet echt meer nodig om er nog een sonde in te doen. Manlief is weer heel de dag aan het werk geweest en kwam pas om 7 uur vanavond weer thuis. Ik zit nu lekker op bed met laptop. Net nog even bed verschoond van de oudste. Hopelijk lijkt ze op haar vader en zweet ze vannacht de koorts eruit en is ze morgen weer beter. Hopelijk kan ik morgen beter reageren. Welterusten allemaal.
Gaat erg rond hoor de griep, hier ook, eerst ik, toen Milan (de jongste) toen mijn man, en daarvoor hadden mijn zus en mijn moeder het ook al gehad, allemaal 2 dagen en dan waren ze zo goed als beter, kort maar hevig, overgeven, diaree, spierpijn. Het is blijkbaar erg besmettelijk Beterschap en hopelijk blijft het de rest van de familie bespaart
naatje80 - ja ik heb wel ff zin in deze tijdelijke verhuizing. Ik vind het altijd leuk om oude bekenden weer ff te zien.. Ik moet natuurlijk niet overdrijven want ik weet dat ik daarna doodop ben.. Jeetje wel spannend, ik hoop dat je als nog een rustige nacht hebt.. Maria01 - gefeliciteerd met je jullie dochter bonita. Doe rustig aan en geniet van haar. Het is inderdaad allemaal heel snel gegaan... Hier - manlief is weer gaan werken. Het is hier half acht 's avonds en die kleine licht op 1 oor... Ik ga maar proberen mijn koffer te pakken en dan lekker op bed met de laptop 'n film kijken... Ik lees jullie waarschijnlijk morgen weer... Groetjes shez
Goedemorgen allemaal! @ Eliesah: Meid wat een geweldig nieuws dat de kleine lekker met het hoofdje naar beneden ligt, kun je lekker thuis gaan bevallen en je daarover in ieder geval niet meer druk hoeven lopen te maken! @ Kleintje: Gefeliciteerd met je verjaardag! Een hele fijne dag toegewenst! @ Maria: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! @ Joepie: Gefeliciteerd met jullie mannetje Milan, geniet ervan! @ Naatje: Hoe gaat het nu met je? Een rustige nacht gehad, of zijn de weeën begonnen...Spannend hoor. Vannacht heeeerlijk geslapen, sinds tijden. Gewoon aan één stuk door van half 12 tot vanochtend 5 uur!! Normaal kan ik elk uur van de nacht begroeten:x Maar nu was het om 5 uur dan ook echt gedaan met de slaap, en na een uurtje woelen ben ik er dan maar uitgegaan. Dus vandaag redelijk wat op het programma staan, wat boodschappen halen, nog even wat babysokjes en mutsjes zien te halen. Ik zag ook wikkeldoeken voorbij komen bij een paar dames, kopen jullie die bij de babyzaken of kun je die bijvoorbeeld ook bij de Hema halen. Ik heb nu een stuk of 4 badcapjes, maar die wikkeldoeken zijn volgens mij net iets dikker en warmer en daar wil ik dan ook nog wel een paar van hebben
Joepie en maria: van harte gefeliciteerd! Hier: erg druk,, man is ziek. kraamzorg heb ik niet en de kleine man en huishouden gaan gewoon door(goh wat had ik mijn kraamtijd anders verwacht). Ik ga nu twee/drie keer per dag naar hem toe voor voeden. Vandaag mag hij voor het eerst in bad. tot snel!
Maria Gefeliciteerd met jullie dochter BONITA! Naatje nog meer vocht verloren? Of begonnen? Anoniempje misschien ben jij dan bezig haha? Stroopie zo dat is in eens wel drukte ja! Hopelijk is je dochter snel beter. Hier ook beetje grieperig. Shezze je bent er maar druk mee. Voor nu is het best nog even leuk maar denk inderdaad dat je straks kapot bent. Hoelang na je bevalling ga je weer naar Sint Maarten? Bregt Yes een goede nachtrust! Voel je je meteen weer mens he? Hier ook opzich een goede nacht gehad. Ik heb die pilletjes nog niet genomen. Ik houd der niet zo van dus neem ze wanneer ik echt niet kan slapen. Ik had vannacht trouwens ook zon sliert met bloed verloren..of nja een witte sliert met een streepje rood bloed. Heel vaag.. ik verlies al wel al dagen af en toe propjes slijm in de wc maarja dacht zou wel haha. Nou volgens mijn oma ga ik op 3 maart bevallen dus we zullen eens zien..misschien vannacht haha van mij mag ze gelijk hebben hoor. Fijne dag xxx
@Joepie; gefeliciteerd met jullie zoon Milan!! Hopelijk gaat alles goed met jullie. Geniet ervan! @Maria, gefeliciteerd met jullie dochter Bonita!! Wat een ukkie, wat lief is ze! Fijn dat ze mee naar huis mag. Zo kijk je effe anderhalve dag niet en zijn er weer twee kindjes geboren. Apart hoor. Maar niet raar natuurlijk, tis tenslotte maart Hiero wel oke. Zit nu met manlief thuis, hij is nu ziek thuisbeleven sinds gisteren. Hopelijk kan tie morgen weer aan het werk. Vanmiddag weer verloskundige, apart dat het nu iedere week is. Ik heb wel het idee dat ze minder beweegt, maar schijnbaar hoort dat erbij? Ze heeft nog wel iedere dag een of twee keer de hik, soms vrij irrtant onderin te voelen Eliesah, wat ontzettend fijn dat ze wél goed ligt bij je! Bij mij heeft de verloskundige het bij 30 weken ook fout geraden hoor. Maar dat was bij 30 weken natuulrlijk, dan is het niet belangrijk. Succes vandaag met bevallen haha
Dianne, wat zwaar voor je nu! Geen kraamzorg, man ziek, hoe krijg je het voor elkaar... sterkte en succes meid
Boomer ja die hik vind ik vaak ook irritant! Ik herken het ook dat er veel minder beweging is. Althans voorheen zag je de buik alle kanten op gaan en nu zie je 'alleen' wat schuiven. Ach tis ook krap voor ze daar binnen haha..
Jij bent natuurlijk al verder dan ik. Mijn buik golfde inderdaad nog alle kanten op drie dagen geleden . Nu is het weer wat rustiger. Ach ja, teken dat ze nog steeds groeit toch? En bij jou is het misschien stilte voor de storm
Hier ook af en toe een armpje wat voorbij schuift en een voetje dat uitsteekt! Verder erg rustig geworden. Alhoewel, vrijdag lag hij nog met z'n voetjes rechts en zaterdag lag hij opeens met z'n voetjes links! Heeft ie zich nog om weten te draaien Daarna de hele zaterdag geen beweging gevoeld (en daarom die dag ook een ctg laten maken..., alles was oké) Hebben jullie dat ook, dat je de ene keer voetjes links en dan rechts in je zij voelt? ik denk dat deze zich nú niet meer zal draaien...
Hier wordt het echt zwaar nu, vorige week ging het nog aardig maar nu doet alles zeer, ben helemaal stijf en voel me zoals ik me normaal 's avonds voel...... genoeg geklaag, donderdag horen we meer. Wauw Maria van harte met je mooie dochter!!!
Maria, gefeliciteerd met je dochtertje Geniet lekker van elkaar! Hier weer meldplicht Alles goed, baby ligt beweeglijk in mijn bekken en is dus nog niet verder ingedaald. Voel me prima en geniet van het lentezonnetje, het wordt een mooie maand, meiden!
Maria en man gefeliciteerd met jullie meid geniet van elkaar.. Bewegen is hier ook minder geworden maar ook nog twee keer per dag de hik voelt heel raar soms. Jodelahiti Bij jou ook alles nog rustig? Iedereen die de 37week gehaald heeft vandaag gefeliciteerd Hier de 40weken gehaald jee de tijd vliegt eigenlijks best wel... Darcy jij hebt echt zin in de lente he heerlijk...
Joepie gefeliciteerd met jullie zoontje! Maria gefeliciteerd met jullie dochtertje! Zow, dus al een jongen en een meisje geboren in maart. Nu gaat het rap Voor de rest totaal niks gelezen eigenlijk. Sorry dames! Heb nog zoveel te doen en zo weinig tijd. Merk ook dat ik steeds meer in mezelf gekeerd ben. Moet echt mijn best doen mijn hoofd erbij te houden Nog 2 nachtjes slapen......