Maart 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kleintje88, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

#4361 Appel en Peer, 2 mrt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 mrt 2010
    Maria, gefeliciteerd met jullie dochtertje Bonita!
    Wat een prachtig meisje :)!
    Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal..

Heb een beetje terug gelezen maar pff is wel erg veel vanaf gister middag haha.

Ow er is echt een last van m'n schouders, heb vannacht dan ook heel de nacht doorgeslapen. Jeetje wat was dat heerlijk! :D
    Toen even wakker geweest rond 6uur, vriendlief moest eruit en toen heb ik nog tot half 10 door geslapen. HEERLIJK!!
    Nu moet ik zo weer naar de vk, ben benieuwd naar m'n bloeddruk. Was vorige week wat te hoog.. Komt goed! :)

Ano; ik ben benieuwd naar je foto's. Show je de foto's vandaag..
    Hoe gaat het verder met je?

Naatje; hoe gaat het met jou? Heeft het vannacht doorgezet?

Kleintje; GEFELICITEERD met je verjaardag :)!

2. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Goedemorgen

Hier alles rustig gebleven vanacht. Zie dus maar ff aan of er wat gaat gebeuren vandaag. Moet vanmiddag zowieso om 16 uur naar de VK dus ga nu ook niet bellen.
    Met Zoë begonnen vandaag op 39+1 de eerste weëen.. zal wel apart zijn als dat nu weer gebeurt ;).
    Wordt er wel een beetje ongeduldig van... vind het maar erg irritant dat je steeds niet weet of er wat gaat gebeuren.
    Bij de eerste was het echt pats boem en het begon.. dat heb ik toch liever dan dagen harde buiken, rommelen, wel of geen vruchtwater verliezen.. enz.
    Maar goed.. ga nu eerst ff de hond uitlaten en met Zoë langs de kwakkwaks (eendjes :D) en dan zien we wel weer verder...

Kom straks wel ff reageren op iedereen, maar de hond wordt ongeduldig.

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    maria gefeliciteerd met jullie dochter

joepie gefeliciteerd met jullie zoon

de rest is verdwenen wat ik had getypt en moet nu weg dus kan niet verder reageren sorry meiden

4. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Maria GEFELICITEERD met Bonita! Mooi meisje!

Vannacht wat onrustig geslapen. Rond 2 uur werd ik wakker en moest plassen. Toen ik weer ging liggen trok er vanuit de onderrug naar voren toe een soort ongi gevoel. Misschien een voorwee? Daarna een paar keer licht wakker geworden met af en toe een stekerig gevoel in de onderrug. Rond 5.15 uur weer zo'n steek die van de onderrug naar voren trok en rond half 7 nog 1 keer.
    Daarna het niet meer gehad. Nu is mijn onderrug nog wel wat gevoelig alsof je een beetje last hebt van je rug na een hele dag wat doen.
    Nou ja maar afwachten. ;) Misschien komt het wel door het draaien en woelen dat je last krijgt van je rug.

5. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Kleintje gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Naatje alles is rustig gebleven bij je jammer hoor maar wie weet zet het toch nog door straks... Ik hoop het voor je

Alies ik hoop dat het voorwerk is!!

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Maria: gefeliciteerd met jullie dochter :)

Naatje: Hopelijk zet het door! Wel spannend zeg :)

Alies: oehhh ook al aan het rommelen wordt steeds spannender hier :)

Hier: Vandaag jarig, heb alleen geen jarig gevoel, bedankt voor de felicitaties trouwens :)
    Vannacht redelijk geslapen, gelukkig weer geen maagpijn! Wel vanaf 4.00 weer veel wakker geweest, zeurderig gevoel in mijn onderbuik met steken maar goed viel daarna met de kruik weer in slaap en om 6.15 werd ik wakker en toen was het ineens wel erger maar zakte ook weer af na een half uurtje... Nu nog wel beetje zeurderig gevoel maar goed kleintje houd ons al weken voor de gek dus dat zal nu ook wel weer zo zijn!
    En eigenlijk vind ik het toch best frustrerend!

7. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Kleintje VAN HARTE met je verjaardag!! Dus het rommelt maar door bij jou en kleintje weigert te komen. :)

8. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    @ Kleintje, gefeliciteerd met je verjaardag!!

@ Maria, Gefeliciteerd met jullie dochter!

@ Channes, gefeliciteerd met je 40 wkn..

@ hier, vanochtend de verloskundige gebeld dat ik graag wil dat ze me gaan strippen. Ik heb voor aankomende vrijdag een afspraak staan en als de kleine er dan nog niet is en ik wel ontsluiting heb gaan ze me strippen... Ben benieuwd!

9. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Dianne, slopend zeg, om 3 keer naar het zh te gaan. Kijk je wel een beetje uit voor jezelf?
    Heb jij helemaal geen kraamzorg gehad? Krijg je ook geen couveuse nazorg?

Bij een hoop meiden rommelt het aardig.
    Ik herken dit niet. Bij mij braken de vliezen en dan weet je gewoon, dat je de kleine snel in je armen hebt.

Hier, de oudste loopt weer lekker rond te stappen. Vannacht was ze drijfnat. Alles verschoond, schone pyama en de koorts was ook weg. Wat het nu was, geen flauw idee.
    Na anderhalf uur kwam de volgende voor eten.
    Hier ook gebroken nachten, alleen nu niet door de zwangerschap. :D

10. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Kleintje, gefeliciteerd met je verjaardag.

11. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    @Stroopie bij mij braken de vliezen ook bij mijn dochtertje en had ik verder ook geen voorweeën gehad.
    Dus ik weet verder ook niet wat vannacht betekende. :) Is ook nieuw voor mij.

12. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    O ja, ik heb kan gewone broeken weer aan.:p

13. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Kleintje : gefeliciteerd met je verjaardag! :)

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Oohhw :D hahh, ik dacht dat je bedoelde dat ik die in het ziekenhuis nodig had :)
    Oke, dankje voor je antwoord! :)

@ naatje: Oh, mooi dat de babynomades ook prima zijn :)
    Mocht je nog naar de vk gaan vanmiddag; succes!

@ Eliesah: wat super dat ze gewoon goed ligt!!!! :D

@ Maria: Wauuuuw proficiat met jullie dochtertje!!!!

@ Shezze: is dr op de nieuwe locatie ook gewoon al een babykamer en al? :)

@ Dianne: waarom heb je geen kraamzorg??

@ Boomer: jaa, dankje!! jij ook met jouw 37 weken! :D

@ Linda: herken je helemaal..Mijn rug is er écht klaar mee en in bed is het gewoon een drama. Omdraaien kost me zoveel moeite en pijn..pff.
    Mgoed...morgen groeiecho, en gesprekje met de vk van het ziekenhuis en dan maar eens aangeven dat ik dit geen 3 weken lang meer zie zitten!

Hmm, even vraag tussendoor: Weten jullie of ze kijken of je al ontsluiting hebt, als je hierom vraagt???
    Ik heb gisterenavond harde buiken gehad en vannacht in bed ook weer een paar en ook even wat steken.
    Verder niet echt heel veel spannends hoor en ook totaal niets regelmatigs...maar ik wil ook wel gewoon eens weten hoe het er voor staat nu..

Zo, nu weer verder met reageren :)

@ Darcy: heerlijk he, die zon! Wat worden onze kindjes toch eigenlijk in een heeeerlijke tijd geboren!!! :D
    (er hangen hier trouwens door de zon heen wel wat regenwolken, maar goed.. dat terzijde :D)

@ Eliesah: Hopelijk wasje bloeddruk goed!

@ kleintje: proficiat!! :D

@ hier: pff vannacht niet zo fijn geslapen.. een uurtje of 3.5 wakker geleden vanaf half 3.. gelukkig daarna wel weer af e ntoe in slaap gevallen en vanaf dat mn vriend was gaan werken nog lekker 3 uur bij kunnen slapen doordat ik alle ruimte in bed had (hihi lig dan ongeveer dwars is bed met alle dekens en kussens om me heen :p)

15. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Kleintje: gefeliciteerd met je verjaardag.

Allen die 37-weken zijn vandaag: gefeliciteerd met deze mijlpaal!

16. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyy

pfff beroerde nacht gehad zeg.
    nadat ik gister hier zei dat ik geen slijm meer was verloren loop ik naar boven en hoppa daar kwam het weer, was echt best veel, en ook echt goor haha.
    Kon vervolgens niet in slaap komen door onrustige benen, en tja iedere 2 uur plassen.bij t plassen ook iedere keer stukjes bruinig slijm en soms ietsje bloed...
    toen me man eruit ging om 7 dacht ik nog lekker verder te slapen als altijd, maar helaas, alles bij elkaar hooguit een uurtje, werd paar keer wakkeer door pijn in me buik, heb t nu nog steeds, niet regelmatig ofzo, en weet ook niet of dit voorweeen zijn of harde buiken of......pfff terwijl ik dit typ komt t weer.....pfff denk eigenlijk toch wel voorweeen ofzo, maar t doet voornamelijk zeer in me onderbuik, niet bovenin klopt dat?

naatje80 hha bedoelde niet dat je op mijn sliert moest reageren haha, was benieuwd naar jouw verhaal dat je zo ineens 8cm had haha.

kleintje gfeliciteerd meid met je verjaardag!!!!!

eliesah haha leuk dat jij ze wil zien :), zal straks ff kijken of het lukt....bij jou alles nog lekekr rustig dus?

liefsss

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @Linda: tijdens de laatste groeiecho heeft de Gyn bij mij wel daar naar gekeken (met een inwendige echo) en vorige week keek dat rare wijf dus niet, ik hoop ook dat ze nu gaan kijken. het gaat bij jou dus ook langzaam rommelen?

18. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    zit nu al 8 min aan de tel te wachten tot de ha opneemt voor de uitslag van mijn urine kweek.....
    Pffff moet je ook geen spoed ding hebben!

19. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Hehe eindelijk opgenomen, gelukkig was de kweek helemaal schoon :)
    Dat kan dus ook niet de oorzaak zijn van mijn "onrustige" buik...

20. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Jeetje meiden wat is er weer een hoop gekletst:D. Allemaal zwangerschapverlof zeker:p

@ Maria0: Gefeliciteerd met jullie dochter Bonita. Wat een prachtige naam, voor een prachtige meid.

@ Floor20: Heerlijk dat het thuis zo goed gaat met Ivar. Echte genieten kan beginnen.

@ Belliebel: Fijn dat Dinand thuis is.

@ Johannal: Werkt het bloeddrukmeet apparaat wel goed bij de verloskundige. Zo te lezen zit jij na iedere controle in het ziekenhuis, waarna toch alles gewoon goed is.

@ Lindavnr: Dat zijn flinke bedragen die ze willen uitgeven. Wel leuk, dan kun je echt iets "groots" vragen waar je over een tijdje nog wat aan hebt. Of juist wat aan hebt als ze groter zijn.
    Zo te lezen heb je al een hoop tips gekregen.
    Gefeliciteerd met je 37 weken!!!!!!

@ Eliesah: Eindelijk is je meid goed gaan liggen. Duurt even, maar dan heb je ook wat:D:D. Wel een geruststellende gedachten.

@ Anoniempjuh: Ben heel benieuwd naar de foto's!!

@ Kleintje88Gefeliciteerd met je verjaardag!!

@ Stroopie: Beterschap met je dochter.

@ Dianne: Veel plezier met Thom in bad doen.

@ Boomer2009: De ruimte om te bewegen word natuurlijk steeds minder. Het schijnt erbij te horen dat je je baby minder voelt. Als je twijfelt natuurlijk meteen je VK bellen.

Deel Deze Pagina