@ linda: Oh hebben ze gekeken bij jou ja? En? toen nog verder niets? Ik hoop ook dat ze dan even willen kijken en daar niet moeilijk over gaan doen.. Dat 'kijken' is toch dat ze voelen met hun vingers hoever het is? of niet? en is het pijnlijk ofzo? Ik weet niet of dit echt rommelen is of niet.. ik hoop 't maar...! Vindt het wel tijd worden, @ kleintje: pff, wat een drukte dan daar aan de tel.! Maar voor spoeddingen hebben jullie toch zeker wel een spoednummer?? haha..da's tenminste volgens mij bij iedere huisarts
Vanochtend een druk programma gehad. Eerst naar de peut om mijn onderrug weer lekker los te laten masseren. Daarna door naar de verloskundige. De baby ligt al wel in mijn bekken, maar nog niet vast. Ze kon het zelf uit mijn bekken halen. Dat idee had ik al. Overdag is mijn buik vrij laag, en 's avonds weer hoog. Ben benieuwd wanneer het vast gaat zitten. Bloeddruk was weer uitermate goed, en ik een week tijd weer een kilo aangekomen. Nu even een broodje eten, en dan de woonkamer weer toonbaar maken.
Maria, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!! Kleintje, Gefeliciteerd met je verjaardag!!!
lindavnr dat heb ik dus ook, weet niet of t nou echt rommelen is of wat,,,,maar denk het eingelijk wel. had nooit ergens last van, en nu slijm en bloed en buikpijn.... kleintje fijn dat alles goed was zal zo eens even kijken of ik de fotos kan doorsturen, ze staan op andere laptop.
Lindavnr: Nou ik had al iemand aan de lijn gehad en ze zei: momentje geduld ik verbind u door met de arts.... En toen heb ik dus 8 - 9 minuten aan de lijn gehangen.. Maar ik denk als het echt spoed was geweest dat het dan wel sneller was gegaan Over dat kijken naar ontsluiting etc: Volgens mij kan je daar wel om vragen.... Ik wilde dat afgelopen week ook doen maar toen zei ze zelf al dat ze dat deze week gaan doen! Ben ook erg benieuwd of er bij mij al iets aan het ontstaan is!
@ ano: ik denk dat jij er wel vanuit mag gaan dat het rommelen is! Ik verlies sinds gisteren ook veel meer afscheiding..vergelijkbaar als in het begin van de zwangerschap.. (misschien voor sommige herkenbaar? haha) verder geen prop ofzo en ook geen sliert haha, maar gewoon veel losse afscheiding.
Zo, dat is ook weer geregeld... Zoals ik vanochtend al zei heb ik een afspraak staan bij de verlosk. om vrijdag te beginnen met strippen. (indien ik dan onsluiting heb) Maar Chantal zou Chantal niet zijn als ik er niet alles aan zou doen om de bevalling op een natuurlijke manier te laten bevorderen... Daarom heb ik ook maar een afspraak gemaakt om vanmiddag langs te gaan bij de acupunturist.. hahahaha.. Ben benieuwd.. Baat het niet dan schaat het niet toch
@ kleintje: oh oke, dan hoop ik dat ze het ook willen doen morgen. Helaas heb ik mijn eigen gyn niet... niet dat die vk dadelijk zegt dat zij dat niet kan doen maar hij dat moet doen ofzo... Mgoed, we wachten het maar af. Hoop gewoon zo dat d'r al een ietsie pietsie centimetertje ontsluiting is!! hahah
linda de afscheiding was bij mij juist weer minder de laatste dagen haha, maar heb ok tijden gehad dat het er zo uit kwam lopen, heel waterig... ja vind t wel vaag hoor, die kramp doet best zer, heb eigenlijk geen tijd bijgehouden, maar denk dat ik het ongeveer iedere 10min voel, maar houd zeker geen minuut aan, denk half minuutje....... ben ook wel benieuwd wanneer ze gaan 'voelen' ik moet morgen weer.... lekker zeg dat je zo hebt uitgeslapen...ikkuh is jaloers hahahaha
Hehe ben benieuwd Chantal Naar welke ga je? in Etten-leur ergens? Hopelijk heeft het effect! Heb zelf ook even gekeken (nog niet voor nu hoor maar misschien volgende week ergens ofzo) maar kon er niet echt iets over vinden! Dus als het effect heeft bij jou dan hoor ik het graag
Wanneer denken we te bevallen: Marye1986: 14 februari - Bevallen op 17 februari Chantal84: 20 februari Moons: 21 februari Naatje80: 21 februari Joepie01: 23 februari - Bevallen op 1 maart Kleintje88: 1 maart Germini: 1 maart Setti: 3 maart - Bevallen op 19 februari Funnyme: 3 maart Anoniempjuh: 5 maart Channes: 6 maart Alies05: 7 maart Wendie1979: 8 maart Lindavnr: 9 maart Kussiexx: 9 maart Bregt: 9 maart Johannal: 10 maart Sabinelovesven: 10 maart Babystuff: 10 maart Channie: 10 maart Linda: 11 maart Lara: 11 maart - Bevallen op 19 februari Dianne: 12 of 13 maart - Bevallen op 22 februari Lisetje809: 14 maart Nijnja: 15 maart Darcy: 19 maart Lynette84: 21 maart Boomer2009: 22 maart Shezze: 25 maart Eliesah: 7 april
@ ano: haha ik heb juist de laatste weken geen afscheiding meer gehad, en nu begint dat dus blijkbaar weer. Maar vandaag lijkt het weer wat afgenomen in vergelijking met gister. Maar goed, 't zal wel! Verder heb ik best wel vaak wat last van mijn buik, maar voor mijn gevoel is dat meer de pijn die ik aan die stomme striae heb...voelt alsof die gewoon af en toe letterlijk verder aan het uitscheuren is.. maarja, ik weet 't ook niet.. misschien lijkt het wel zo te voelen en is het wat anders... Waaahh! Ik wil weten wat ik precies allemaal voel en waar het voor dient enzo! hahah. control-freak
sorry... ik had niet ineens 8 cm... maar had op 39+1 al wat voorweeen.. om de 15 a 20 min.. begon 10.50 uur was de hond aan het uitlaten hahaha. De hele dag bleef het rommelen. Alles nog gedaan... bed verschoond, huis opgeruimd, bij schoonouders op de koffie... Moest toevallig die dag ook naar de VK en die zei dat ik mocht bellen als ik 2 uur lang KRACHTIGE weëen had die je echt moest wegpuffen en die max. om de 5 min. kwamen en minimaal een minuut aanhielden. Om 23 uur was ik het zat en ben ik naar bed gegaan. Had alleen nog die voorweëen. Om 2 uur werd ik wakker en dacht ik hé het kan wel eens begonnen zijn.. manlief gelijk in de stress . En ik bleef lekker op bed liggen.. de weëen kwamen wel netjes om de 4 a 5 min. en hielden wel een minuut aan, maar ze waren absoluut niet krachtig. Alle dingen die ik had gezien op tv bij de verloskundigepraktijk (en ik had wat afleveringen versleten toen hahaha) gebeurde niet in mijn slaapkamer. Ging allemaal heel relaxed en de weëen waren echt niet om over naar huis te schrijven. Manlief wilde wel al 10x de VK bellen.. Om 6 uur mocht hij van mij bellen.. maar ik waarschuwde hem al dat het misschien net 2 cm zou zijn ofzo, want ik was er totaal niet van onder de indruk... Kwam de VK met een stagiaire (die vertelden later toen ik bevallen was dat ze ook echt niet het idee hadden dat het al veel zou zijn).. beiden ff voelen.. stagiaire zegt 4 cm (ik dacht nou dat is 1 cm meer dan ik dacht).. VK zelf ook nog ff voelen... 8 cm... oeps... Had dus echt niemand verwacht. Wilde in het zkh bevallen dus snel daarheen.. daar hebben ze mijn vliezen gebroken.. toen werden de weëen wel krachtig.. verschrikkelijke rugweëen.. helaas duurde de laatste 2 cm erg lang en bleven de persweëen uit dus moest ik alsnog aan de wee opwekkers.. Dus het begin ging super snel en relaxed.. alleen heeft het uiteindelijk in het zkh nog bijna 6 uur geduurd voor ze er was. maar bij jou klinkt het oo kwel of het serieuzere werk begonnen is.. ben benieuwd!
Dan hoor je het zeker meid Het hier in EL. Op de Rijsdijk... Ervaringen: Zappybaby Forum • Bekijk onderwerp - Acupunctuur om bevalling in gang te zetten? Ervaring aub?? Acupuncturist: Home - Acupunctuur en Klassieke Homeopathie - Praktijk H.A. van Dongen - Etten-Leur
@ Chantal, ben benieuwd of acupunctuur gaat helpen bij jou! Is misschien ook wel wat voor mij Ik ga do vragen of ik gestript kan worden.
Oow wat een heerlijk weertje.. Ben helemaal vrolijk! Net tulpen gekocht en alles in huis staat open, heerlijk!! Komt gewoon omdat we in de maand maart zitten hihi.. Ben weer helemaal goed door de keuring heen gekomen, gister dachten ze bij de echo dat ze nog niet was ingedaald en vandaag dus al wel een stuk. JOehoei! M'n bloeddruk was ook weer netjes en niks aangekomen haha.. Maart begint voor mij echt goed ! Een dikke knuffel voor alle mama's waarbij het aan het rommelen is!
Goedemorgen dames, Channie - Ik mag eigenlijk weer terug naar stMaarten als de baby en ik ons goed voellen.. Met de eerst zat ik na een wk al op 't strand met haar. Ik kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent. Klaar om te bevallen.. Boomer - dat heeft die van mijn ook bijna elke dag zo 'n raar gevoel onderin je buik... channes- gefeliciteerd met je 40wk. Nou maar hopen dat de beebie snel komt.. Naatje80 - dus alles rustig daar in het buikje... Alies05 - misschien is het een begin op wat gaat komen.. lindavnr - nee maar mijn vriendin is toen terug verhuist na haar studie en bleek toen al zwanger en haar dochter heeft echt alles dubbel. Ano - hopelijk zijn het voorweeen en gaat het snel voor je beginnen toch. Hier- ook alles rustig wel veel hardebuiken. Afentoe een kick in mijn ribben maar daar houdt het ook mee op aangezien de ruimte beperkt wordt daar binnen. Beetje het huis opruimen en de koffers verder inpakken en dan telefonische nog wat dingen regelen en boodschapjes doen. Ik lees jullie later shez
Naatje wat een verhaal zeg Denk je dat er nog maar 2 cm is en dan blijkt het al 8 te zijn :O Chantal: ik ben erg benieuwd hoor Pittig eten schijnt soms toch ook te helpen? Zit nu een saté broodje te eten, misschien helpt het haha!