Lieve meiden, Even snel een berichtje van de allertrotste moeder van de wereld Maandagavond voelde ik nog helemaal niets, maar plots om 0.00u kreeg ik alles in 1 keer. Mijn slijmprop verloor ik, mijn vliezen braken en ik had meteen hele heftige weeen om de 5 minuten tot 4.30u thuis gebleven. toen toch maar manlief wakker gemaakt en zh gebeld. we mochten meteen komen. De weeen waren heel langdurig en al zeer heftig en om de 3-5 minuten. Echter had ik om 13u nog steeds maar 4 cm ontsluiting!! flink balen dus!! En de weeenstorm bleef maar doorgaan! Om 16u kreeg ik uiteindelijk via infuus nog meer weeenopwekkers in de hoop dat die wat zouden doen want ontsluiting was nog maar 6cm. Kai zijn hartje kreeg flinke dippen, dus werd besloten dat als er nu niets zou gebeuren ik een keizersnede zou krijgen. Gelukkig had ik binnen no time volledige ontsluiting en mocht ik bij aandrang persen. Nou die persweeen kreeg ik mooi niet!! Kai moest er echt uit nu omdat hij het steeds slechter ging doen. Op eigen kracht en met inknippen en duwen van de gyn op mijn buik is hij uiteindelijk om 16.58u ter wereld gekomen!! (Zat vanacht te rekenen..........17 uur lang flinke weeen opgevangen, wat een oerkracht!!) Wat een plaatje!! EN echt.................hij is het mooiste kindje van de wereld ik zet er zo snel mogelijk foto op maar eerst genieten en bijkomen want ik ben echt doodop!! zal er dus niet veel zijn komende dagen!! Ano meid..........heel veel succes met alles!!! Hoe zwaar het nu ook is.....................je kan het en het is het waard!! Toitoitoi...... ps wel grappig ja dat ik savonds nog zei ik ga mijn bedje in en benieuwd wat ik morgen voor nieuws lees hahahaha. alsof ik het aanvoelde!!
@ Ano.. zet hem op (al lees je dit nu niet meer als je al op weg bent naar het zkh ) @ Alies.. hoest bij jou? @ Shezze.. heb je het pakketje opgehaald? Was het leuk? Spannend.. morgen verhuizen.. alles klaar? Dat boek waar ik het over had heet "papa en mama vertellen over jou".. bol.com | Mam en Pap vertellen over jou!, Elma van Vliet | Nederlandse boeken hier ff de link naar bol.com. @ Funny me.. hoe is het met jou? Zet er al iets door? @ hier.. alles rustig.. kleine dame heeft een rustdagje vandaag... voel af en toe wel een schopje of een por, maar verder weinig.. gister ctg gehad dus ga er vanuit dat alles prima is.. Misschien eindelijk een voorbode dat ze eruit wil hihi. Zoë was de laatste twee dagen ook een stuk rustiger voor ze geboren werd. Verder wel alles bijgelezen, maar weet niet meer niet echt meer blijven hangen.. hoofd wordt steeds meer een vergiet . Ben ook moe, dus duik lekker mijn bed in. Morgenochtend met Zoë naar de psz.. ouder kind ochtend.. kunnen de kids lekker spelen en de mama's koffieleuten hihi. Kom zo nog wel ff bijlezen of er nog bevallingsnieuws is.
Heb Ano gesmst dat jullie allemaal meeleven en haar veel succes wensen! (al denk ik niet dat ze het leest midden in een weeenstorm, maar dan ziet ze achteraf dat er aan haar gedacht is haha )
Goedenavond kletsmadammekes! @Kussie, haha ik durf wel sex te hebben ja Maar goed, heb ook wel de neiging er 2 condooms omheen te schuiven (sorry...) En dankjewel... Wij vinden Robine ook een héééél mooi meisje!! Fijn dat alles goed was bij de VK, Ukkie moet maar snel verder gaan indalen! Beetje springen misschien? @Channes, ik moest er 3 weken geleden, hoogzwanger, ook niet aan denken hoor! Maarja, keizersnee dus vanonder alles nog intact, helemaal gelukkig met ons nieuwe gezinnetje... Dan komt de zin snel terug @Ano, jeeeeetje wat spannend. Ben helemaal nerveus voor jou Ik ga snel m'n mobiel aanzetten, dan ben ik ook snel op de hoogte Knuffelknuffel en succes meid!! Jullie kunnen je meisje (die prachtige naam krijgt!!) snel ontmoeten!! @Funny, pfffff bij jou ook al! Het is nu wel superleuk om hier alles te lezen zeg, succes meid!! Ik sluit me helemaal bij je hubby aan... Vannacht! @Kleintje, een dikke knuffel voor jou!!! Wat rot dat je er zo'n last van hebt, maar écht waar... Voorweeën hebben effect (vraag maar aan Marye ) en hopelijk gaat het dan straks allemaal lekker vlot! En wat een gedoe met dat geld, probeer wel rustig te blijven hoor, je hebt inderdaad belangrijker dingen aan je hoofd! @Alies, ik zit echt snel te lezen omdat ik benieuwd ben of jullie je kindje al vasthebben! Moet nog 2 pagina's lezen... Hoophoophoop! Edit: nog geen nieuws?? @Aanstaande tweelingmama's, groot gelijk dat jullie geen zin hebben in gemopper!! Juist leuk dat jullier er zo naar uitkijken! Tuurlijk is het druk maar het is wel het 'leukste moe-zijn' wat er bestaat!! @Hier, vanmiddag lekker met z'n drietjes naar de markt geweest. Heerlijk in het zonnetje gewandeld! Weet trouwens niet of er nog meiden zijn die twijfelen over het geven van borstvoeding, maar ik wil alleen maar zeggen dat ik het iedereen zou aanraden om te proberen. Wat een bijzondere manier om dichtbij je kindje te zijn zeg! Nou, ons meisje wil drinken dus ik ga d'r lekker uit haar wiegje halen! Hopelijk vannacht veeeeeel meer babynieuws! Liefs Laar
Ano, spannend meid zet hem op!! Hier zakt het wat af... krijg zo een massage van hubbie, eens kijken of het dan weer begint. Hij is er echt van overtuigd dat het vannacht gaat beginnen. Of morgen... Nou ja ik hou jullie op de hoogte!
@ Ano, oei meis, wil geloven dat het erge pijn doet!! Hopelijk gaat alles volgens plan en verloopt het vrij snel, zodat je de pijn kunt vergeten en kunt genieten van je kleine beebsje!! Heel veel succes meid! We denken allemaal aan je! Liefsss Kussiexx
Denk dat Ano inderdaad te druk bezig is om te antwoorden Ik ga de pc nu ff uitzetten maar als ze sms't kom ik het natuurlijk melden hier! Als Floor me niet voor is @Germini, wat prachtig om te lezen!! Geniet ervan en wat fijn dat je je na zo'n heftige ervaring al zo 'goed' voelt!! Ga lekker door met verliefd zijn hé... Ben heel benieuwd naar de foto's!!! Bijzonder he die oerkracht!? Geboorte van een moeder... Liefs en een dikke knuffel voor alle meiden waarbij het rommelt of écht begonnen is. Hopelijk babynieuws morgen!
jeeeeee germini heftig maar ik raak vooral ontroerd omdat je zo ontzettend trots klinkt! Ik vind het prachtig! Ano Succes Nou zal ik??? "Nou meiden, ik ga even bankhangen en daarna mijn bedje in!! slaap lekker allemaal en ik ben benieuwd welk nieuws ik morgenochtend hier lees" hihi
Kussiex ik weet niet hoe ze er nu weer aangekomen is de vorige keer heeft ze het in het zh opgelopen Laar hihi ik kan niet wachten
marye lekker stom vind ik dat hoor!!! dat daar bij jullie niet voor thuiskomen. ano echt vet gave foto's zeg!!! Zet m op meid nog ff en dan heb je kleine meisje in je armen gwen gewoon een kaartje sturen hoor dat is helemaal niet stom maar juist om ff een hart onder de riem te steken. borstvoeding mijn kraamhulp zei dat ik gewoon alles mocht eten wat ik normaal ook at. alleen geen alcohol. ik ben wel van de kruiden, knoflook, sambal en uien dus dat heeft ze ook tijdens de zwangerschap al binnen gekregen en mag ik dus nu ook gewoon maar niet overdreven veel hoor. anders blijft ze aan de rees alst ware!! lara fijn dat alles zo goed met jou en robine gaat. hoe gaat t met bart kan hij t al een beetje bevatten?? hier net een mega stolsel verloren, ze zeiden t al direct na de bevalling dat je stolsels kan verliezen tergroote van een tennis bal maar tot op heden eigenlijk alleen slierten verloren en nu dus bijna 2 weken later dus een megabal alst ware. echt maf dat t nu pas komt. verder ga ik morgen nog ff aant consultatie bureau vragen of t normaal is dat lisanne zo met haar ogen rolt en vreselijke stuipen heeft soms blijft ze erin das echt zielig. Gelukkig slaapt ze meestal. t zal er vast bij horen maar t ziet er af en toe heel eng uit. GERMINI, EN MAN, GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON KAI anticonceptie tijdens bv. tijdens de bv mag je geen pil gebruiken er is een speciale anticonceptie pil voor tijdens de borst voeding en die heet cerazette en mag je 6 weken na de bevalling pas gaan gebruiken en is de eerste maand nog niet veilig. kleintje hier ff een dikke knuffel. helaas nog ff volhouden meid. alies Jij ook meid, zet m op~!!!!!!!
ano - wat 'n nieuws zeg...succes.. We denken aan je absoluut... marye - dat valt idd niet mee, maar ik hoop dat ze 't huis gaan kopen.. Ik duim voor je okay.. naatje80 - bedankt ik ga hem als ik op curacao zit bestellen, lijkt me heel leuk... Om voor die 2 ukkies van ons te schrijven vooral nu ze allebei op curacao geboren worden... setti - jeetje heb ik nog nooit gehad ook niet bij de eerste die mega stolsel bedoel ik hoor. Ik hoop dat je meer duidelijkheid krijgt over je dochter... Hier - ik ga nu naar bedje toe want morgenochtend gaan we vliegen.. Ik hoop morgenochtend nog ff nieuws van ano of alies te lezen... Slaaplekker x shez
Gauw nog even spieken hier, je weet nooit of er nog (buddy)nieuws is gekomen , al is het wel ergggg laat nu, maar toch!! Ik ga gauw mijn bedje opzoeken... Hier is alles nog altijd rustig! Wel is wat krampjes, maar stelt nix voor... Heb totaal nie het gevoel dat het binnenkort wel es kan gaan gebeuren Liefsss Kussiexx Trusten meiden!
* breekt in* hallo (a.s) maartmama's. hier een maart 2009 mama. net de verjaardag van mijn dochter achter de rug: en dacht laat ik eens even kijken bij de nieuwe maart mama's. voor de mama's die nog moeten: heel veel succes. en voor degenen die al mama zijn: lekker genieten! (voor de mama;s die nog moeten straks natuurlijk ook ) voor jullie het weten breken jullie in bij het maart 2011 topic en word jullie kleine alweer een jaar. lijkt nu nog zo ver weg. en het is een cliche maar het gaat echt supersnel. geniet van jullie prachtige kindjes. en van die bijzondere ervaringen die het met zich meebrengt. want zelfs nu.. laat ik nog geregeld een gelukstraan als ik bedenk hoe speciaal het toch allemaal is. liefs shenoby (maart 2009 mama) *breekt weer uit*
Ik werd net wakker van de buikpijn em pijn in mn onderrug. Nou ja net.... tis alweer bijna 2 uur geleden! Maar niks geen regelmaat ofzo. Leuk hoor dat gerommel (NOT)
gmorge! effe zeggen da ik morgn binnenga voor inleiding..dus vanaf morgn,officieel mama succes aan de andere aanstaande mama's xx
Ben zo benieuwd naar anoniempje en Alies! Spannend. Ook hier rommel de rommel maar niks waar ik wat aan heb. Groetjess ff koffie verder opdrinken
Buddy Channie, hou me op de hoogte hè Zoek maar lekker veel afleiding vandaag! Ano is bezig, begrijp ik? Ik hou het allemaal niet meer bij nu er zoveel wordt gepost, maar kom wél af en toe spieken Ga zo lekker naar de kinderboerderij met mijn peuter, het is heerlijk weer om te fietsen en buiten te zijn. Iedereen een fijne dag!
Buddynieuws Ano!!! (sms om 2.05 uur ontvangen) Om 0.46 is mbv vacuumpomp geboren onze dochter Neomi Ze weegt 3630gr. en is 49cm. Kom snel mn verhaal doen! Liefs Ano