@ Anoniempjuh: Gefeliciteerd met jullie dochter Neomi. Ik hoop dat alles goed is gegaan. @ Alies05: Gefeliciteerd met jullie dochter Melanie. Hahahahaha, erg leuk, buddy nieuws van jezelf. Lekker uitrusten!! @ Boomer2009: Tel er nog maar 1000,- bij op. Familie en goede vrienden van ons hebben al aangeboden dat we het geld konden lenen als we het niet zouden redden. Het installatiebedrijf heeft een zekerheidsplan, waarin je de kosten in 6 jaar rente vrij kunt afbetalen. Dit heb ik gedaan. Zit niet op zo'n grote uitgave te wachten, daar we al genoeg grote uitgaven hebben gedaan de afgelopen 3 maanden. Hahahaha, zul je altijd zien dat als je aan de CTG ligt, je baby volop begint te bewegen. Je man zal zich wel het ongeluk geschrokken zijn dat het allemaal veel langer duurden. Veel plezier vandaag. @ Eliesah: Tuurlijk stem ik op jouw foto!! @ Lindavnr: Grappig dat je zowel weet hoe de linker baby gaat heten, en hoe de rechter. @ Channes: Beterschap met je vriendin. De kleine heeft al een hoop te verduren gehad. @ Kleintje88: Balen dat de huur naar de verkeerde firma is overgemaakt. Meteen vandaag actie ondernemen, dan heb je het zo snel mogelijk terug. @ Marye1986: Spannend!! Ik hoop zo dat dit de kopers van jullie huis zijn. Heb je niet iemand in je omgeving die even mee wilt helpen alles aan kanten te werken? @ Germinni: Klinkt als een heftige bevalling. Lekker genieten en vooral uitrusten nu. @ Lara85: Zo te lezen heb je een heerlijk uitje gehad naar de markt!! @ Stroopie: Wat fijn dat Nienke al zo goed doorslaapt. Jeetje al onder je gewicht als voor je zwangerschap. Wat een droom!! Wat een poppetje. @ Funnyme: Lekker dat je een goede nacht hebt gehad. De meiden zullen de verandering ook wel aanvoelen. Succes vandaag bij de gyn. @ Jodelahiti: Fijn dat alles weer goed was bij de VK. Lekker dat je al ontsluiting hebt. Ach er is er nog nooit 1 blijven zitten @ Johannal: Erg lastig om nu je bloeddruk laag te houden. Zeker als je dingen hoort vallen....... Succes vanmiddag in het ziekenhuis. @ Naatje80: Fijn, even een middagje voor jezelf. Geniet ervan.
thanks Kussie & Gwendolyn Alies en Aliesman GEFELICITEERD MET MELANIE je klinkt alsof alles helemaal goed is gegaan, fijn (en dat hoop ik ook voor je). Geniet er maar lekker van en rust nu maar even goed uit... Meiden hebben jullie ook steeds dat je zo zweet? Vooral mijn handen en voeten..... kletsnatte handjes heb ik... Misschien heeft het te maken met het vocht wat ik vast hou?!?!?
Alies: gefeliciteerd met jullie dochter Melanie Geniet ervan meid! Iedereen met goeie controles: Super Chantal: mmm misschien gaat het dan nu toch doorzetten??? Johanna: succes in het ziekenhuis! Funny: jij ook succes! Bij de VK was alles goed, bloeddruk was goed, hartje klopte ook weer goed alleen kleintje weigert in te dalen! ook nog inwendig onderzoek gehad en dat was toch wel een beetje teleurstellend had op iets meer gehoopt.... Baarmoedermond is zo goed als vertreken, heb nog geen ontsluiting (had stiekem al wel gehoopt op 1 cm ofzo maar helaas) en kleintje is dus nog steeds niet ingedaald! Wat ik eigenlijk al wist omdat het de hele tijd tegen mijn ribben aan ligt... De voorweeën hebben dus ook geen effect gehad op het indalen van de kleine...... Ze zag wel dat het steeds zwaarder voor me begint te worden en ik heb ook gezegd van die verschrikkelijke nachten die ik heb met voorweeën etc en dat ik die toch wel spuug zat ben. Omdat kleintje steeds groter wordt hebben we besloten om volgende week waarschijnlijk actie te gaan ondernemen mocht het er nog niet zijn! Ik mocht ook nu al voor een second opinion naar de Gynaceoloog (tja ik blijf een jo jo ) maar ik wil dit weekend nog aankijken omdat ik stiekem hoop dat het vanzelf op gang komt! Maandag moet ik weer terug naar de VK en dan gaan we verder actie ondernemen en wordt ik dus waarschijnlijk weeerrrr terug gestuurd naar de gyn en dan gaat er echt gepraat worden over inleiding DUs hopelijk komt het nu de komende 3 dagen toch nog op gang, zou wel fijn zijn!! Mocht ik gewoon steeds beroerde nachten blijven houden dan moet ik toch even bellen en gaan ze een bedje regelen in het ziekenhuis voor een nachtje... Ook in het weekend mag ik daarvoor bellen! Verder is het bij de gemeente ook al opgelost Ze waren er zelf ook al achter gekomen en hadden de woningstichting gebeld, die wisten van niks omdat het huis niet van de woningstichting was! Maar toen kwamen ze er achter dat het dus van Meeus was en hebben ze die gebeld.... Dus ze waren er zelf al mee bezig Geld is nu onderweg terug naar mijn vriend zijn rekening en hopelijk staat het er morgen of anders maandag op zodat de huur snel overgemaakt kan worden
Hoi meiden, kom me even melden ik lees weer wat mee!! Het is erg druk bij ons met de 2 lieve babytjes dus kom niet aan andere dingen dan mijn gezin toe... Ik zie weer dat er allemaal babys zijn geboren van harte gefeliciteerd met Kai, Bonita, Melanie en Neomi. Geen idee of ik nu nog mensen vergeten ben, heb niet alles terug kunnen lezen. Het gaat allemaal goed maar meiden wees blij als je baby wat zwaarder is want ik merk nu voor het eerst met 2 lichte baby's dat er meer zorgen waren! Joachim houdt zich eenmaal thuis veel moeilijker warm en we zijn continue in de weer met de Lodger cottons (ideaal) en mutsjes en kruikjes, voeden en weer bijvoeden (ze komen soms dagen niet aan of vielen af...), warm houden, luiertjes (Joachim had bloed in zijn poep, bleek van mijn tepelkloofje te komen (AU!). Dus nog een beetje gemodder met borst en flesvoeding en voor het eerst zie ik het misschien niet zitten om langer BV te geven (heb mijn andere 2 kids 9 maanden helemaal zelf gevoed). Maar bovenal wat een GENOT die ukkies, ik vind ze geweldig en heb ze het liefst de hele dag vast (doen we natuurlijk niet). Ik vind alles leuk aan ze en verschoon nog steeds met plezier de ene na de andere luier. Mijn vriend vindt het wel zwaar de verzorging van de beebjes midden in de nacht en ook mij want ik ben nog niet helemaal fit. De KS heeft er flink ingehakt zeg maar. Het herstel gaat langzaam maar zeker elke dag beter. Het zal nog wel even duren voordat ik een rondje achter de kinderwagen buiten kan lopen Ik moet nu ook weer rusten maar beloof vandaag of morgen terug te komen met een foto!! lieve groetjes en meiden die allemaal nog zwanger zijn heel veel succes met de laatste loodjes, nog even dan kunnen jullie ook lekker knuffelen met jullie beebjes!!!
Alies, gefeliciteerd met jullie dochter Melanie!! Ben benieuwd naar je verhaal, maar zo te horen klink je nog erg fit hihi..
Minke; wat leuk en fijn om weer wat van jou te horen. Fijn dat alles goed gaat en dat je er zo van geniet! Lijkt me indd ook erg zwaar een 2ling en dan ook nog 2 oudere kids. En als de bv echt niet lukt kan je altijd nog overstappen op de fles. Heel veel succes nog meis, maar vooral geniet van je gezinnetje! Mama's met een goede keuring, wat heerlijk! KLeintje; jee, gelukkig is toch nog alles goed gekomen met het geld. Dit gebeurd niet zo snel meer denk ik hihi.. En wel goed hoor dat er volgende week actie word ondernomen! Hopelijk komt het zelf nog op gang, je weet het maar nooit. Lindavnr; bedankt voor je reactie op de namen. Wel fijn lijkt me om het zo te doen. Ben benieuwd of ze dit weekend komen, hou m'n mobiel strak in de gaten ! Kussie; heb ook wel eens dat ik heel de nacht wakker lig van al t schoppen en draaien. Hier is ze soms (nou ja bijna altijd) ook erg druk! Maar denk niet dat je kleintje gedraaid is hoor, wanneer moet je weer naar de vk? Gwen; fijn dat je weer heerlijk kan douchen!!!! Johannel; he wat vervelend zeg al dat geklus thuis. Hopelijk ben je er snel vanaf. Veel succes in het ziekenhuis. Shezze; ging je vandaag nou vliegen? Veel succes en horen je snel weer . Naatje; heerlijk dat je vanmiddag even kan liggen. Geniet er van! Zo dat is wat ik nog weet haha, sorry als ik iemand ben vergeten. Net weer last gehad van nesteldrang haha, en ga zo weer verder. Boodschappen gedaan, stofzuigen, en alle ramen gewassen. En zo dweilen en misschien boven nog de ramen doen. En dan ben ik weer voldaan haha.. Hou lekker vaak pauze tussen door want kleintje in m'n buik vind het niet altijd leuk dat mama zo druk in de weer is en laat dat dan wel merken.
@Anoniempjuh: gefeliciteerd met dochter Neomi! Wat een mooie naam trouwens! @ Alies05: gefeliciteerd met jullie Melanie. Lekker alweer aan het forum gekluisterd Benieuwd naar jullie ervaringen. Geniet lekker, meiden!
Alies gefeliciteerd met jullie meid Melanie geniet van elkaar!! Ben ook heel benieuwd naar je verhaal.....
Alies, gefeliciteerd met jullie dochter Melanie. Kleintje, wat een service van de gemeente om dat uit te zoeken. Gelukkig is dat ook weer opgelost. Shezze, volgens mij ging je vandaagvliegen. Alles goed gegaan? Gwenolyn, gelukkig weer warm water. Johannal, sterkte met die mannen over de vloer. Kan je niet even naar iemand toe? Minke, leuk dat je weer even komt buurten. Ik wilde zeggen, probeer je rust te nemen, maar met een tweeling en nog 2 kids om je heen, zal er van rusten weinig komen.
Vanmorgen is Nienke weer gewogen en ze was helemaal niet aangekomen. Snapt er niks van. Ze drinkt heel goed haar flesjes, steeds beter. Maar die zuster van het transmuraalteam vond het niet zorgwekkend. Kon best komen, dat ze veel energie kwijt was, omdat ze nu alle flesjes echt zelf moet drinken. Volgende week vrijdag komen ze weer wegen en dan hoop ik dat ze dus echt wel aangekomen is. Anders moet de sonde er weer in. Zit nu even te genieten van de rust. De meisjes liggen lekker te slapen. De oudste was zo moe, maar vertikte het om te gaan liggen. Lang leve de tv bij mama op de slaapkamer. Binnen drie seconden was ze weg. Morgen komt er iemand voor intake gesprek van het cb. Ik heb nog nooit zoveel mensen over de vloer gehad. Kan me ook voorstellen dat de oudste helemaal vanslag is met al die vreemde over de vloer.
@ Alies, gefeliciteerd met jullie dochter Melanie!! Hier begint het nu nog spannender te worden.. zojuist ben ik mijn slijmprop verloren en begin ik bloed te vloeien... Na 40 weken hoef je hiervoor niet te bellen toch???
Ik denk dat het met vocht te maken heeft. Ik heb normaal altijd koude handen, maar nu...... heb inderdaad gewoon zweethanden. Voeten heb ik altijd al last van gehad
@ Kleintje88: Wat fijn dat het bij de gemeente goed is gekomen. Toch weer een hele geruststelling. @ Minke1979: Logisch toch dat je op dit moment alleen aan je gezin toekomt. Gelijk heb je!! Zou het raar vinden als het andersom zou zijn geweest. Jammer dat het met de BV nog niet helemaal wil vlotten. Ik hoop dat het toch snel wil gaan lukken, net zoals bij je andere kinderen. Lekker rustig aan doen, en ik ben heel benieuwd naar foto's @ Stroopie: jammer dat Nienke niet is aangekomen. Klinkt wel heel logisch dat het haar veel energie kost om te drinken, en dat ze daarom (ondanks dat ze alles opdrinkt) op gewicht is gebleven. Er is in iedergeval niks vanaf gegaan!! Ze heeft nu een week de tijd om aan te komen. Ik duim voor je dat ze dat doet. @ Chantal84: Ik hoef pas te bellen bij bloed verlies als het meer is als bij een menstruatie, of als ik het uiteraard niet vertrouw. Wat druppels of sliertje schijnt normaal te zijn. Spannend!!
Spannend meis... Morgen weer baby nieuws hihi! Als jij het gevoel hebt dat je moet bellen zou ik het doen, anders even afwachten.. Alvast veel succes !
Stroopie balen dat Nienke niet is aangekomen Maar ze is ook niet afgevallen? Dat is dan opzich toch wel redelijk goed nieuws of niet? Hopelijk komt ze snel toch weer wat aan en is het idd omdat ze nu veel energie verbruikt om zelf haar flesje leeg te drinken! Succes meid ik zal duimen dat de sonde er niet weer in hoeft! Chantal: Bij twijfel zou ik altijd even bellen! Ligt er ook aan hoeveel bloedverlies je hebt gehad en of het blijft lopen! Succes in ieder geval!