Channes gecondoleerd en veel sterkte!! Wennepen, keep your leggs crossed en duimen dat jullie spruitje nog even lekker bij je blijft zitten en doorgroeien! Hier: wordt echt inmobiel alles kost zo veel energie en moeite... Ik loop nog wel recht (geen gewaggel) en men zegt dat ik mooi zwanger ben, recht naar voren, maar buik en rug spieren vinden het echt niet leuk meer. In huis rustig wat klusjes doen en veel rusten. Morgen generatie 2010 over 5 stellen die een baby krijgen, ben benieuwd ik ga wel kijken! Groetjes Minke
als je partner t kind heeft erkend en er gebeurt iets met jou dan krijgt automatisch je vriend de kleine ookal zijn jullie niet getrouwd of geen geregistreerd partnerschap. wij hebben namelijk alleen een samenlevingsovereenkomst en ik was er bang voor dus ben ik t na gaan vragen. t is wel zo dat je als t kind geboren is gezamelijke voogdij aan moet vragen t formulier kan je zo via internet downloaden of ophalen bij je gemeente die vul je in en stuur je op icm uitreksels van jullie bevolkingsregisters, bewijs van erkenning en geboorte akte. dan is t geregeld
Boomer: nee hoor, je hoeft je borsten niet te showen op een bv-cursus! Die wij hebben gevolgd was 's avonds en mijn man was ook mee. Het waren trouwens allemaal stelletjes. Ik vond het erg fijn dat hij er ook iets van af wist. In het begin kun je namelijk over van alles en nog wat twijfelen, en dan is het fijn om een beetje ruggespraak te hebben.
Setti: ik hoop de foto's van afgelopen week toch snel te hebben of in ieder geval een aantal alvast Heb er nu pas 2 gekregen! Die van vandaag komen waarschijnlijk in de loop van volgende week ergens maar hij heeft het vrij druk (ook al) dus dat zal ook niet allemaal tegelijk zijn.... Dit van vandaag waren overigens ook niet alleen buik foto's maar ook gewoon wat portretjes etc... Ennuh het kost wel even tijd om mijn striemen weg te werken op photoshop hoor hahaha
Oh even een update over mijn "oom": Zondag zijn ze gestopt met hem in slaap te houden en hij had een pupil, slik en hoest reflex. Hij ademt voor een groot gedeelte zelfstandig maar is tot op de dag van vandaag nog niet wakker geworden! Maandag hebben ze een hersenfilmpje gemaakt waarop wel wat activiteit was te zien maar ze twijfelde of het voldoende zou zijn. Toen heeft een academisch ziekenhuis nog meegekeken en die vonden het nog wel voldoende om in ieder geval even door te behandelen. Nu is hij dus nog steeds niet wakker en is er weinig veranderd, ze hebben besloten om niks meer te doen mocht hij er nu nog iets bij krijgen. En verder is het gewoon even afwachten... Mocht er de komende week gewoon niks veranderen dan stoppen ze waarschijnlijk gewoon de hele behandeling en dan is het dus aflopende zaak... Even afwachten allemaal
@ setti; leuke babykamer hebben jullie! Net nog even je foto's bekeken. Ben benieuwd naar je commode! Ja het is al gepland in de week voor 1 maart dus wij krijgen februari kindjes. Ze worden dan tussen week 37 en 38 gehaald. Maar ze groeien nu al erg goed dus ze verwachten een geboorte gewicht tussen de 3000 en 3500 gram. Spannend he, raar hoor dat ik de datum al weet. Misschien vertel ik het tzt wel hier hoor wanneer het precies is!
Nou, trouwen is hier ook niet gratis meer! Dat is dus ook dat minimuminkomen waarbij het gratis is en anders niet. volgens die man aan de telefoon hebben sommige gemeentes daarvoor gekozen een paar jaar terug, waaronder die van ons.. Maar wil niet gratis trouwen hoor! hihi, dat willen we gewoon echt helemaal leuk gaan doen, met alles erop en eraan. Het GP was echt voor de leukigheid en voor de achternaam, indien het gratis was. Maar dat gaan we dus ook maar gewoon niet doen hebben we ondertussen besloten, hihi.
he kleintje, wat een vervelende periode is dit zeg dat afwachten in wat er gaat gebeuren. sterkte komende tijd
spannend. ik zou t pas op vertellen als ze er zijn. anders zijn wij hier aan t zenuwelijen tot we weten hoe wat wanneer hoeveel hoelang. hihi we zijn met zn allen zo benieuwd. en de schatting qua gewicht is netjes zeg voor een 2ling. spannend spannend spannend
Ja ach we gaan maar gewoon door met het leven... Zit niks anders op! @ Minke: spannend zeg dat je al weet wanneer het (ongeveer) gaat gebeuren
Kleintje, heel veel sterkte! Minke, spannend hoor.. dat je nu weet wanneer je kleine prulletjes geboren gaan worden.. Hier heeft mijn schoonmoeder mij vandaag weer even geholpen met poetsen.... Heerlijk is dat...
hmm als het goed is, is inderdaad zoals setti al zegt, alles geregeld als je vriend het vruchtje heeft erkent en jullie na de geboorte de brief versturen voor ouderlijk gezag. Dan is jullie kindje jullie eerste erfgenaam en zou alles automatisch dus naar jullie kindje gaan, mocht er iets met jullie gebeuren. Dus dan hoef je je testament toch niet aan te passen neem ik aan? Of wat gaf die notaris als reden dat jullie het moesten laten aanpassen?? hebben jullie trouwens wel een samenlevingscontract of ook niet?
Girls, Ik spring morgen weer in. Was zó'n vermoeiende, maar leuke dag/avond. Kan alleen niet meer normaal zitten of lopen. Dus ik duik mijn bedje in. Channes: Ook jij heel veel sterkte, zal geen gemakkelijke dag geweest zijn. Hopelijk lukt het om het een plekje te geven.... Tot morgen, dan spring ik weer in! Ik wil alleen Kleintje heel veel sterkte wensen! Wat een rot situatie... Ik heb zo geduimd dat het wat positiever uit zou pakken allemaal