Maart 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kleintje88, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Chantal spannend hoe is het nu?

Kussiex gefeliciteerd met je 38week!

2. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    kwam ff kijken of er alweer babynieuws is.. Maar alles nog rustig.

3. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    *** BUDDY UPDATE ***

Ik ontving een sms'je van Channie, die sinds vanmorgen vroeg in het ziekenhuis ligt. Ze had om 06:19 uur 3 à 4 cm ontsluiting, de bevalling is begonnen.

Ik hou jullie op de hoogte!

4. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    wauw spannend hier!! Channie zet hem op meid!!!!

Met thom gaat het steeds beter. Hij krijgt steeds meer uit de fles, ik hoop dat de sonde er snel uitkan. Dan moet hij nog aantal dagen goed drinken en dan mag hij me naar huis. Ik hoop natuurlijk dat dat snel is maar ik denk dat dat nog wel een week of twee duurd. Het erg druk drie keer per dag naar het zhuis en dan mijn andere uk erbij. Valt me nog mee dat me was en huis netjes is. Mijn mannetje moet maandag weer werken maar gelukkig komt mijn moeder drie dagen helpen. Ik hoop snel weer tijd te vinden om met jullie te kletsen! knuffel!

5. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Channie spannend meid succes!

6. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    heb ff een foto bij mij avatar geplaats, want ik wist niet hoe ik plaatsen moet.

7. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Oei spannend vandaag.

Chantal en Channie, succes vandaag meiden.

Marije, wat een mooi koningskoppel heb je toch.

Dianne, jammer dat ze jullie niet leren om via de sonde eten te geven. Dat is zo makkelijk en geeft zo'n rust voor jullie om gewoon thuis te zijn.
    Op dat gebied, hebben wij wel mazzel gehad met dit ziekenhuis, dat ze alleen om sondevoeding kindjes niet in het ziekenhuis houden.
    Worden jullie hierna nog begeleid door het ziekenhuis?

Kussiex, nog een beetje kunnen slapen? Ik gebruikte ook gaviscon en dat werkte beter dan antagel. Heb je wel de pepermuntsmaak, van die met anijs ging ik van over mijn nek.

Hier, zijn we allemaal snotverkouden. Gelukkig Nienke niet. Die ligt bijna de hele dag te slapen. Die komt er alleen uit voor een voeding en dan weer terug. We hebben op verzoek van de zuster gisteren, de flessen wat opgehoogd .
    kreeg nog tips ook, hoe het beste de fles konden geven en dat werkt goed. Ze begon in het begin heel hard en dat putte haar helemaal uit. Nu begint ze rustiger en warempel, ze gaat meer drinken.

8. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    *** BUDDY NIEUWS ***

Ze is geboren. Loréana Esméralda, 3220 gram en 48 cm. Turbo bevalling, 5 minuten persen en ze was er. Gr. Chantal

Channie, van harte gefeliciteerd met jullie meisje, het is snel gegaan en wat heerlijk dat jullie nu kunnen gaan genieten van elkaar!

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Kussie: wat vervelend dat je zo slecht slaapt! Ik gebruik wel gaviscon tegen maagzuur en bij mij werkt het direct, echt heerlijk. Ik slik de tabletjes met pepermuntsmaak trouwens, niet het vloeibare spul.
    Die tabletjes vind ik ook best oké smaken.
    De eerste keer dat ik een maagzuurtabletje pakte van mn vriend (die heeft er nogal lastvan), was van de kruitvat..nou, die was zó ranzig dat ik gelijk over moest geven..nja, toen was het maagzuur ook weg, hahah, maar fijn was anders ;)

jaja, ik heb een telefoon uitgezocht en hij wordt vandaag al gebracht! :D Leukk..heb ik vandaag weer iets te doen, haha.

@ Chantal: Dat klinkt goed meid, volgens mij word jij mama vandaag!!! :)

@ marye: wat een poepies!!!!!! Zo lief hoe ze samen daar liggen!!! :D:D:D

@ Channie: Succes meid!!! :D:D:D zet 'm op!! :D

@ hier: Hmm nou, heerlijk geslapen vannacht, nergens last van gehad! Fijn, maar goed, ik had ook best wat voorweeeën willen hebben hoor! :p
    Maar ik mag niet zeuren, heb lekker geslapen vannacht :)
    Nu vanmorgen voor de eerste keer al harde buiken overdag.. dat begon elke keer 's avonds.
    Vanmorgen ook flink wat slijm verloren..
    Begint nu allemaal wel echt op gang te komen, ook al hoeft het niet heel veel te zeggen..wel fijn te merken dat ook hier de tekenen van het einde van de zwangerschap in zicht zijn! Nu nog afwachten of dat einde heel snel gaat zijn of nog even op zich laat wachten ;)

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Wauuuw ze is er al! turbo bevalling, jeetje!
    Hopelijk wel in de goede zin van het woord was het niet té snel.

Proficiat met jullie dochtertje!!!!

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Wanneer denken we te bevallen:

Marye1986: 14 februari - Bevallen op 17 februari
    Chantal84: 20 februari
    Moons: 21 februari
    Naatje80: 21 februari
    Joepie01: 23 februari - Bevallen op 1 maart
    Kleintje88: 1 maart
    Germini: 1 maart - Bevallen op 2 maart
    Setti: 3 maart - Bevallen op 19 februari
    Funnyme: 3 maart
    Anoniempjuh: 5 maart - Bevallen op 4 maart
    Channes: 6 maart
    Alies05: 7 maart - Bevallen op 3 maart
    Wendie1979: 8 maart
    Lindavnr: 9 maart
    Kussiexx: 9 maart
    Bregt: 9 maart
    Johannal: 10 maart
    Sabinelovesven: 10 maart
    Babystuff: 10 maart
    Channie: 10 maart - Bevallen op 5 maart
    Linda: 11 maart
    Lara: 11 maart - Bevallen op 19 februari
    Dianne: 12 of 13 maart - Bevallen op 22 februari
    Lisetje809: 14 maart
    Nijnja: 15 maart
    Darcy: 19 maart
    Lynette84: 21 maart
    Boomer2009: 22 maart
    Shezze: 25 maart
    Eliesah: 7 april

12. Franny

Franny Actief lid

24 sep 2009
    291
    0
    0
    @ Kussie: heel vervelend dat maagzuur, ik ken het! Nu is het bij mij niet zo meer nu (even afkloppen?!). Ik denk dat de kleine al iets meer gezakt is en weer ruimte heeft gemaakt ofzo. Verder hielp bij mij kleine porties verspreid over de dag eten en melk drinken.
    @ Channie: gefeliciteerd met je dochter!!!
    @ Lindavnr: ik heb vannacht ook weer eens lekker geslapen. Het is bij mij echt nacht op nacht af. Dus waarschijnlijk vannacht weer veel plassen, rondspoken en wakker liggen!
    @ hier: ben benieuwd wat mijn 'zwangerschapsteller' nu doet... Dat ding blijft hangen in de tijd en ik ben toch al zo ongeduldig!!! Vandaag zou er moeten staan 36 weken en 2 dagen....

13. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Chantal GEFELICITEERD met jullie meisje Loréana! Wat een snelheid. :)

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Franny: dan heb je toch gewoon de verkeerde datum ingevuld bij het maken van je banner?
    Ik zou gewoon ff opnieuw naar lillypie gaan en daar opnieuw even de gegevens invoeren..dan krijg je vast een banner die klopt (ik had pas toen ik een nieuwe maakte ook dat ie 4 dagen achterliep..ook iets fout gedaan denk ik, want toen ik hem opnieuw maakte klopte hij wel..)

15. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Oh man wat een nacht. Echt vreselijk. Naar mijn idee helemaal niet geslapen. Allemaal krampen, 10 keer naar de wc, diarree, opgehoopt lucht, rugpijnen, kon me bijna niet meer omdraaien, verstopte neus bah.

Gisterenavond al last van veel oprispingen en boertjes en die waren niet fris :(. En vannacht geluiden gehoord in mijn buik die ik nog nooit gehoord heb...

Voel me echt dramatisch nu. Vanmiddag maar wat proberen te slapen.

Ik was eigenlijk op zoek naar een link over 'rommelen' die ik dacht gezien te hebben hier op het forum. Iemand?

@Lindavnr; niks doorgezet dus vannacht?

16. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Channie gefeliciteerd met jullie meid. Wat een rappe bevalling zeg. Geniet van elkaar!

17. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik zie al dat er met 'rommelen' harde buiken etc bedoeld worden, dus geen darmkrampen ofzo. Ik zal waarschijnlijk iets verrots gegeten hebben denk ik maar dan...

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ BoomeR: he wat balen, zo'n slechte nacht..:(
    Hopelijk kun je vanmiddag een beetje bijtanken.

Hier inderdaad niets doorgezet vannacht.
    Op de een of andere manier heb ik wel het idee dat het niet meer heel lang gaat duren...hopelijk krijgt mn gevoel gelijk...deze week nog zou leuk zijn! :p :)

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @Channie: van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!

@Chantal: heel veel succes!!!!!!!!!!!!!!!!!

@Marye: beauty's zijn het!!!

@Linda: ok eerlijk is eerlijk jij mag ook eerst je bent tenslotte twee dagen eerder uitgerekend, ik voel me meer alsof ik volgende week vrijdag nog steeds deze twee muppets in mijn buik heb...

Hier zo weer ctg denk dat ik snel weer terug ben en dan maar eens bedenken hoe ik het weekend doorkom, denk dat ik toch maar naar de kapper ga, durfde eerste niet meer maar zal toch niet eens met een enorme plas vruchtwater daar zitten hoop ik...hihi

20. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hihi, het is al wel weer vrijdag, dus dan moet je wel snel zijn ;)

Deel Deze Pagina