@ Linda: haha ik heb ook nog een kappersafspraak vanavond..maar wel bij mn vader thuis dus da's niet zo erg als d'r dan iets gebeurd Succes met de ctg! Ik moet d'r morgen voor bellen om d'r een te laten maken.. ben benieuwd. @ boomer: hahah ja arno roept al een hele tijd dat het zaterdag wordt, dus dat zou mooi zijn
Nou weer eens opnieuw een ticker aangemaakt... hoop dat tie nu mee doortelt, maar dat zie ik morgen pas natuurlijk. Ik ga nu alvast m'n tasje klaar maken....
@Channie GEFELICITEERD met Loréana! Hier vannacht prima geslapen. Alleen wel heel druk gedroomd en werd vlak voordat mijn alarm af zou gaan voor de volgende voeding wakker. Badend in het zweet en ik begon ineens helemaal te klappertanden en bibberen. Dus snel nog een extra deken over me heen gedaan en mijn man hield me ff vast en toen kwam ik weer op temperatuur. Mijn lichaam begint zich te herstellen. Dit herken ik nog van Alisha. Melanie doet het super. Ze drinkt goed. Ze moet nu weer gevoed worden. Ze zuigt enorm hard waardoor mijn baarmoeder wel super snel weer samengetrokken werd. Wel handig maar niet zo lekker omdat je enorme naweeën er van krijgt. Gelukkig zijn de naweeën niet meer zo sterk.
@ Bevalling: Ik zie er absoluut niet tegenop. Waar ik wel bang voor ben is dat ik niet optijd herken dat ik weeën heb, waardoor mijn man te laat thuis is. Hij heeft het gisteren met zijn werkgever over gehad, en die kan hem niet garanderen dat hij rond mijn bevalling iedere avond thuis is. Hij heeft 2 opties: * Vanaf week 39 vakantie opnemen, tot wanneer hij wilt. Zijn werkgever maakt het niks uit dat hij dan in de min komt, word wel weer recht getrokken met zijn overuren. Dit vind ik eigenlijk dood zonde van zijn uren. * Gewoon blijven rijden, is de mogelijkheid er om 's avonds thuis te zijn, dan is hij thuis. Hij krijgt geen verre ritten mee (Italië, Spanje etc) of ritten waarvoor hij met de boot moet. In het ergste scenario staat hij dan ongeveer 8 uur van huis......... Wel zodra ik denk dat de bevalling is begonnen, kan hij meteen naar huis komen. Zijn werkgever heeft dan liever dat hij bijwijze van spreken 10 voor niks naar huis is gekomen, als 1x te laat. We hebben voor de 2de optie gekozen. Dit vind ik wel heel eng, maar vind het zonde van zijn uren zolang er niks aan de hand is. Ik kan ten alle tijden mijn schoonzus bellen, mochten de weeën beginnen, en mijn man dreigt te laat te komen. Zij is dan bij de bevalling aanwezig. Wat vinden jullie?
Channie: gefeliciteerd met jullie dochter Geniet ervan! Chantal: Volgens mij ga jij vandaag ook mama worden succes meid! Marye: ahh wat een lieve foto Lindavnr: jammer dat het niet heeft doorgezet Kussie: pfff vervelend he die maagzuur Weet je wat ik nu voortaan doe? Ik leg 3 kussens op elkaar en ga daar dan op liggen met mijn hoofd, dit geeft mij wel iets wat verlichting omdat mijn hoofd dan wat hoger ligt en het zuur niet naar boven kan kruipen.... Alies: fijn dat je een redelijke nacht heb gehad! Wel vaag dat je het ineens zo koud had Funny: hoe is het met jou? Hier: hoera weer een vrij goede nacht Ik zou bijna gaan denken dat de baby mama en zichzelf aan het voorbereiden is voor de bevalling en het daarom allemaal wat "rustiger" is in mijn buik? Maar ja dromen zijn bedrog Wel even van 3 tot 4.30 wakker geweest maar daarna toch nog heerlijk kunnen slapen! overigens nog steeds last van veel naar de w.c moeten om ontlasting te lozen maar ja dat zit ook in de lucht schijnt?
Gwenolyn: ik ken de "angst" Mijn vriend zit op de vrachtwagen, weliswaar gewoon in NL maar ook ik ben bang dat hij misschien wel te laat zou zijn! De laatste 2 weken heeft hij in een loods geklust om alle vrachtwagens en trailers op te knappen dan was hij binnen een half uur thuis maar ja dat is nu allemaal gebeurd en nu rijdt hij dus weer rond.... Hij hoeft zijn werkgever maar te bellen of er komt vervanging, maar het is maar een klein bedrijfje en je moet maar net geluk hebben dat er dan op het juiste moment vervanging is! Dus ik zit ook steeds te denken: ohhhh als hij dan maar op tijd thuis is mocht er iets gebeuren! Maar eigenlijk verwacht ik wel dat dat ook gebeurd want een eerste bevalling gaat over het algemeen niet zo heel snel...... Maar ja als hij idd 8 uur van huis af is dan is het natuurlijk wel een eindje! Ik zou idd je schoonzus op de achterhand houden (heb ik met mijn ouders) voor het geval dat maar ik denk dat je er niet teveel over na moet denken dat het vast allemaal wel goed gaat komen!
@ ChannieGefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Wat een chique namen! Wouw, 5 minuten persen. Heel snel. @ Boomer2009: Vind het een hele goede reden om M&M's te eten Rust lekker uit vanmiddag!! @ Kussiexx: Ja de kosten worden over 6 jaar verspreid (iedere maand een vast bedrag), zonder rent. Ik vond het ook een supers service dat ze meteen al de volgende dag kwamen om de nieuwe ketel te plaatsen. Ze konden een zwangere vrouw niet zonder warm water laten zitten. Het is inderdaad een smak geld. De wasmachine en koelkast zit er ook aan te komen voor vervanging. Dan liever een keer iets op een langer termijn afbetalen. Gaviscon werkt bij mij ook niet meer. Krijg er alleen maar meer zuur door. Ik gebruik nu Maalox. @ Marye1986: Ik heb 4 kaarsjes voor je branden. Ik hoop zo dat dit de kopers van jullie huis zijn. Wat veranderen Pepijn en Florine snel. Gaat echt hard. @ Dianne: Fijn dat je moeder 3 dagen komt helpen. Zo te lezen komt je handen en voeten tekort. @ Stroopie: Zo te lezen pakt Nienke het allemaal heel goed op. Fijn dat de tips helpen om Nienke rustiger en meer te laten drinken. Die is vrijdag echt wel aangekomen. @ Alies: Fijn dat de naweeën minder sterk aan het worden zijn. Heerlijk dat Melanie het zo goed doet! @ Kleintje88: Heerlijk meid dat je een goede nacht achter de rug hebt. Die van mij is internationaal vrachtwagenchauffeur. Is jouw vriend wel iedere avond thuis? Mijn schoonzus heeft het ook al op haar werk doorgegeven. Haar mobiel staat ook aan. Zodra ik bel, kan ze meteen naar mij toe komen. Uiteindelijk komt het ook allemaal wel goed. Ook bij iemand die kantoorbaan heeft kan nog te laat komen. Mijn vriendin is bevallen met 36.5. Dag ervoor nog naar de VK geweest en gehad over voorweeën. 's nachts kreeg ze weeën, maar ze dacht voorweeën. Haar man gewoon aan het werk gegaan. Om een lang verhaal kort te maken: rond 08.00 uur vliezen gebroken, begon gemeen zeer te doen (ze dacht dat dit weeën waren). VK en man gebeld. Tegen man gezegd dat hij rustig aan kon doen. Om 08.30 was haar man thuis en VK net binnen, 10 minuten laten dochter geboren. Tja, dan is iedereen te laat. @ Thuis/ziekenhuis bevallen: Het lijkt mij heerlijk thuis. In mijn eigen bed, eigen omgeving. Als ik klaar ben met bevallen onder de douche, en dan kom ik terug, bedje lekker schoon, en ik hoef niet meer over straat. Ik zie er ook lichtelijk tegenop om na mijn bevalling, weer te moeten aankleden, naar de auto, en naar huis te moeten. Als het niet anders is, ook prima, maar liever niet. Het ziekenhuis is hier ook maar 5 minuten rijden vandaan. Dat geeft ook wel een geruststellende gedachten.
op het moment is mijn vriend wel iedere nacht thuis maar strax als het weer wat drukker begint te worden is het maar net hoe het uitkomt en zit er een grote kans in dat hij 1 of 2 overnachtingen in de week heeft (hij heeft met zijn baas afgesproken dat hij er niet meer doet al kan er soms weleens een uitzondering zijn en een nachtje extra natuurlijk)
Jeetje het is nu echt elke dag raak met nieuwe baby's hoor, erggg leuk! @channie: gefeliciteerd met jullie dochter!
Channie: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Wat een bijzondere naam, nooit eerder gehoord!
Channie en Channieman GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN DOCHTER LOREANA!!! Geniet er van! Verder: doodmoe dus ik kom later wel een keertje terug.... Oh ik moet trouwens dadelijk naar de vk (dus misschien zit ik wel weer de hele middag in het zh. Heb niet zo'n goed humeur vandaag ben ik bang)
Ik herken de angst.. hier ook. Manlief zit dan wel niet op de vrachtwagen maar heeft deze week dienst in Den Haag. Wij werken beide bij de politie en hij heeft deze week ME... Vanmorgen werd hij alweer gemaxerd ivm een extra inzet vandaag... als ik hem bel dat het is begonnen moet hij eerst van de inzet naar het hoofdbureau gebracht worden. Daar de auto pakken en dan nog naar huis... wonen 45 min (zonder file) van het werk vandaan... en als het spits is staat de A9 helemaal vast. Knijp hem dus ook wel een beetje en hoop maar dat de beeb besluit om te komen als papa thuis is. Met de eerste duurde de hele bevalling wat langer en maakte ik mij niet echt zorgen.. (ze kwam ook netjes toen papa 2 dagen vrij was ) maar hoor om mij heen van vriendinnen dat alle bevallingen van tweede kindjes dat die toch wel erg rap gaan... en zit ook nog met dochterlief die naar opa en oma moet en de hond (die nog moet plassen voor we naar het zkh gaan). Blegh. Hebben ook afgesproken dat als ik ook maar enigszins het idee heb dat het gaat beginnen dat ik dan al bel... liever te snel bellen dan te laat. Schoonmams kan wel mee naar de bevalling, maar heb liever mijn hubbie.. hier komt ook geen derde meer dus dit is echt de laatste bevalling die we gaan meemaken. Baalde ook als een stekker dat niemand zijn ME dienst kon overnemen.
Chantal, gefeliciteerd met jullie dochter!!!! en lekker snelle bevalling! Hier nog 1 dag en dan ben ik uitgerekend! Gisteravond even gesext, nu wel wat vreemd gevoel in onderbuik en af en toe harde buiken, wie weet beval ik wel gewoon op de uitgerekende datum!! Liefs Moons
ALIES wat een verhaal zeg!!!! en dat ging van langzaam naar heel snel zeg!!! hopen dat melanie er niets aan over gehouden heeft dat t navelstreng om haar nek heen zat. Gelukkig zijn jullie gezond en wel thuis. en wat een scheetje om te zien zeg!!!! lynette geweldig zo die gips buik met handen . funny nou meid hopen dat t zn uitwerking heeft dat strippen. en anders volgende week je vliezen al breken. nou t schiet voor jou ook al op ano fijn dat jullie weer thuis zijn!!! Rust lekker uit!! weeeen nou ik had dus alleen maar rugweeen. ik voelde t alleen in mijn onder rug zo'n pijn dat ik op dat moment alleen maar voorover kon leunen op de bank of eetkamertafel. en op t moment van de wee werd mijn buik wel hard maar dat voelde ik niet door de rugweeen chantal suc-6 morgen met t strippen en ik hoop voor je dat t zn uitwerking krijgt. marye wat een plaatje zeg die kids van jou!!! om op te eten. hier lisanne heeft vanaf haar geboorte doorgeslapen tot 3 dagen geleden en ik heb dus al 3 dagen niet geslapen in de nacht dat ik er vannacht helemaal doorheen zat mn tepels werden ook mega gevoelig en ik mocht haar van t consultatiebureau niet elke keer meer aanleggen dus!!! normaal vind ik t niet zo erg om haar ff te laten huilen maar ze bleef ontroostbaar. ik moest zelf ook huilen en mijn vriend wakker gemaakt dat ik t niet meer trok. hij er dus uit en kreeg haar ook niet stil dus toch maar aangelegt en door dat je niet lekker in je vel zit doet t 10000x zoveel pijn. terwijl ik er normaal geen last van heb. vanmorgen heb ik haar dus lekker vroeg laten badderen en nu ligt ze gelukkig al vanaf 10.30 in coma. en ik kan dus ook niet slapen. ik hoop dat ik vanmiddag maar ff kan slapen dan. Gister met de laatste voeding heb ik haar 130 cc gegeven en nog bleek t niet genoeg te zijn voor die hongerlap!!! Zo frustrerend. en t meisje is alleen stil in mn armen met zo'n bui. ts zo zielig. maar goed hopen dat t nu vannacht beter gaat anders ga ik denk ik over op gewoon flesvoeding. misschien haalt ze daar meer voeding uit.
Belangrijk voor de eventuele dames die een Familyfix van Maxi cosi gekocht hebben: Fout in onderstel kinderzitje | nu.nl/economie | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl