Dat is normaal dat je het ineens koud kunt krijgen en begint te klappertanden enzo. Je lichaam begint zich te herstellen en die enorme hormoonhuishouding die je had die is nu aan het veranderen. Net zoals dat het normaal is dat je vlak na de geboorte je benen niet meer fatsoenlijk bij elkaar kunt houden omdat ze beginnen te wiebelen.
Ja hoor, heb ik ook gehad. Als je dat dus krijgt, dan hoort dat er helemaal bij. Zeker net na de bevalling, lag ik ook helemaal te trillen als een rietje.
Weer terug uit zkh, alles goed met de kleintjes maar nu bloeddruk weer gestegen(130/100) en dat mét medicijnen, opnemen hoefde nu niet maar wel elke dag controle morgen dus weer terug (Bloeddruk en CTG).
Channie, gefeliciteerd met jullie dochter. Mooie naam heeft ze. Marije, hoelaat komen de kijkers? LAat ze eerst maar even de kids zien, dan smelten ze al.
Het wordt nu dag na dag bekijken, de kleintjes doen het goed, volgens mij willen de artsen graag rekken nu tot week 38 en dan misschien actie, maar goed elke dag horen we weer wat anders dus we bekijken het dag na dag.
jeetje linda, da's idd érg hoog zeg! Goed dat ze je iedere dag controleren. niet fijn dat je elke keer op en neer moet, maar goed. Gaat er elke keer iemand met je mee eigenlijk?
Ja Ivo werkt niet op vrijdag en maandag heeft hij thuis werken geregeld dus op zich wel fijn dat dit in het weekend valt ivm zijn werk, zonde van de vrije dagen anders.
ja idd, en fijn dat je niet alleen hoeft te gaan en hij het zo geregeld krijgt! Hoe lang is ie eigenlijk vrij na je bevalling?
Linda: wat balen zeg van die bloeddruk maar goed dat ze je nu zo onder controle houden! Oké misschien een stomme vraag en misschien heb ik er al op gereageerd ofzo dat weet ik niet meer (oohhh die puddinghersenen op het moment ) Maar er was toch iemand die een keizersnee ofzo zou krijgen woensdag of donderdag? Hadden we daar eigenlijk al iets van gehoord?
ongeveer twee weken, een beetje ook hoe het uikomt, mocht ik nou volgende week steeds weer moeten voor controle dan neem ik misschien een keer een taxi, mocht ik dan moeten blijven bel ik hem wel op. ik kan ook nog twee vriendinnen vragen.
aahja, oke, dus op zich wel geregeld allemaal Nou, hopelijk is het niet meer tot eind volgende week nodig!!
Jajaja, ik kan me ook melden met enige activiteiten in mijn buik Ben druk bezig om mijn slijmprop te verliezen, en daarbij menstruatie achtige krampen (vannacht ook een paar keer van wakker geworden), soms heftig met uitstraling naar mijn benen. Moet dan ook echt even stil staan. Wel heb ik het idee dat mijn buik vandaag zeer laag zit. Afgelopen dinsdag lag het al wel in mijn bekken, maar nog niet vast. Misschien dat het daar nu mee bezig is. Zul je altijd zien, ligt het vanavond weer gezellig tegen mijn ribben aan
@ gwen: zelfde hier; harde buiken al vanaf vanochtend vroeg, maar niet regelmatig. (wel vervelend haha) Ook ben ik volgens mij vanmorgen mijn slijmprop (of een deel daarvan) verloren. ben benieuwd meid, nog 2 daagjes en ook jij bent 37 weken! Wilde je thuis bevallen?
Hahahaha, inderdaad vervelend, zeker als ik net wat een het doen ben. Ik wil inderdaad graag thuis bevallen. Voor mijn gevoel blijft het nog wel even zitten. Jij mag al bevallen. Spannend!!
Jij hebt ook nog al wat georganiseer voordat je naar het ziekenhuis kunt gaan. Dan is het wel fijn als je man al thuis is, kan hij dat (of meehelpen) organiseren. Lijkt me niet fijn om met weeën de hond nog eens uit te moeten laten.
Zo even tien pagina's bij moeten lezen haha.. Channie; gefeliciteerd met jullie dochter Loréana! Wat een mooie naam zeg en wat een snelle bevalling.. Rust maar lekker uit en geniet! Marye; hoe is het vandaag gegaan bij t bureau? Wat een prachtige kindjes heb je toch, het meisje lijkt volgens mij erg op jou. Of zie ik dat verkeerd.. Alies; ook al zo'n mooi meisje! Wat een gerommel bij allemaal, hihi.. Hopelijk zet het bij iedereen snel door ! Hier bijna heel de nacht niet geslapen . Meisje was weer eens erg druk en had zo'n last onderin m'n buik. Denk het indalen?! Geen idee maar kon er niet van slapen. Blijf er last van houden, ook met zitten, opstaan etc. Maar ja.. Net heerlijk naar de kapper geweest, loop er weer knap bij hahahaha ! Ga zo beginnen met hachee maken, nooit gedaan dus ben benieuwd! Ben benieuwd naar het volgende baby-nieuws, spannend! 8)
wat een rust hier! ik verveeeel me en die stomme postbode wil maar niet komen met mijn telefoon!! hahah