Channie gefeliciteerd met jullie dochter!! Ben net mn slijmprop verloren!!! We hebben lekker bij opa en oma gegeten en wij zijn naar huis gegaan vlak voor de meiden gingen slapen. (vind het altijd wel een prettig idee als ze ons weg zien gaan en dat we niet ineens weg zijn) Was weer eens aan het rommelen en eenmaal thuis voelde ik iets...slijmprop!!!
Kussiex een hele dikke knuffel voor jou meid zal geen makkelijke keuze zijn geweest heel knap dat je het hebt gedaan respect meid.... Marye wat heerlijk dat ze al zo lekker gegroeid zijn. Lindavnr ben je al druk bezig met je tel? GTST heb ik vanmorgen gezien vond het heel spannend
vandaag de 38 week weer bereikt baby is heel rustig heb last van menstruatiepijn in me buik nu maar afwachten wanneerhet komt
heyyy meiden bedankt voor al jullie leuke reacties!!!!!!!!!!!! hier dan een paar foto;s! Bekijk bijlage 56244
Funnyme, spannend zeg, wie weet ga je vanacht wel al bevallen. Had vanmiddag ook al geschreven, maar denk dat niemand het heeft gelezen, maar Mamzie werd ook ingeleid 4 maart, van haar hebben we toch ook nog niets gehoord? Denk dat dit degene is waar we het niet meer van wisten (geen keizersnede dus, maar inleiding)
Bekijk bijlage 56246 ik zie er zelf uit alsof ik door een vrachtwagen ben overreden, dus een foto kom ik een andere keer spammen haha verder gaat alles super!!!!!!!!!!! Neomi kan zichzelf al warm houden en heeft tot nu toe alleen gister 1 keer een kruik gehad, ze drinkt alle flesjes leeg, en poept en plast goed!!verder slaapt ze veel, sinds gister wel een speentje want ze heef erge zuigbehoefte. funnyme spannend, ik was me prop maandag avond verloren, en als ik jou zo hoor moet het nu toch ook niet lang meer kunnen duren, suc6 met mij alles goed, ben helemal blauw van onder, heb ff met spiegeltje gekeken haha, maarr heb druppels gehaald dus die zullen wel gaan helpen.verder voel ik me top en zielsgelukkig!!! nog even en jullie mogen ook!!!!!! verder behalve alies nog iemand bevallen? liefsss
Ano; wat een plaatje. Prachtig meisje!!! Funny; spannend zeg, hoop zo voor je dat het snel op gang komt bij je!! Oeh gtst was echt spannend, haha.. Laar; wij kijken ook altijd two and a half man, hebben ook 3 seizoenen op dvd. Heerlijk om naar te kijken. Weet ook niet meer goed wie er nou werd ingeleid, we zullen het binnenkort vast wel horen hier. Wel spannend allemaal...
goeieavond! @ Minke: Thnx voor je advies Bij mij hebben ze bij de intake meerdere malen duidelijk benadrukt dat als er iets niet goed bevalt aan de kraamzorg, ik direct moet bellen en hadden ze ook een speciaal foldertje over, voor wat te doen als je kraamzorg niet bevalt.. dus komt goed @ mijn tel : hahah jaja hij is leuk! Ondertussen al wel weer een tijdje mee uitgespeeld hoor, hahah. Samsung verschilt nooit zo veel van menu enzo dus alles wat erop zit ken ik al wel haha. @ hier: verder; zooo, geknipt en geverfd..dus kom maar op met die bevalling, want nu benk ik d'r heeeelemaal klaar voor hoor! (hihi ) Arno zei dat ie al de hele dag een raar gevoel heeft, en hij heeft ook al de hele week het erover dat het zaterdag gebeurd...dus ik ben benieuwd...maar ik weet 't niet hoor..
Ik weet niet wie er naar me vroeg, maar we zijn er nog gewoon bij hoor. Nog geen enkel teken. Iedereen heeft het over een slijmprop, maar moet je die altijd verliezen..? Heb nog niets kunnen bekennen namelijk.
alies die kou en dat wiebelen en bibberen heb ik ook gehad!!! Een hele rare ervaring maar wel logisch na zoveel inspanning!! zo doe ik t ook hoor eerst 1 borst dan verschonen en dan de andere, anders ligt ze weer in coma linda fijn dat t zo goed gaat met de beebs, en fijn dat een opname nu niet meer nodig is. ano nou lekker uitrusten en je lekker laten verwennen. Hopen dat je snel naar huis mag of ben je al thuis? Ik duim voor je dat je snel geneet. Wat een mooie meid is het zeg! blijkbaar heeft iedereen over mn vorige bericht heen gelezen!!!! geeft niet ik zag dat er ook weer babyspam is leuk hoor!!! en wat een plaatje dianne fijn dat thom t zo goed doet. lekker trots gevoel geeft dat he? kussie nou meid t is hardstikke logisch dat je je zo rot voelt en ja ts vervelend naar de kleine toe maar volgens mij maak je de juiste keuze ook al is hij de biologische vader hij heeft tot nu toe bijna geen omkijken naar jou of de beeb. Ik ben trots op je!!! Alles draait nu om jou en je kleintje. CHANNIE EN MAN GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER EN WAT EEN MOOIE NAAM. HOPELIJK HEB JE T NIET AL TE ZWAAR GEHAD EN MAG JE SNEL NAAR HUIS. funny hopelijk zet t snel door voor je
nee hoor ik was m ook niet verloren en tijdens de bevalling heb ik t nog nagevraagd aan de vk en je hoeft m niet altijd te verliezen en als je m verliest kan de bevalling nog dagen of weken op zich laten wachten.
@ slijmprop.. Zegt idd niet altijd iets.. Bij de eerste begon het wel heel snel daarna. Maar ben hem nu ook al meer dan een week kwijt maar nog helemaal niks. @ kruiken.. Gaan de kraamverzorgers er weer anders mee om? Bij mijn eerste.. 2 jaar geleden deden ze standaard kruiken de eerste weken... En dan was het nog wel mei.. Zoë kon zich ook prima warm houden.. Maar niks is toch lekkerder dan een warm bedje als je zo klein bent? Of snap ik het niet? @ foto's.. Ga ik morgen bekijken.. Ben nu aan het internetten op mijn mobiel dus kan geen foto's zien. @ alle meiden met verliezende slijmproppen en rommelende buiken.. Ben benieuwd.. Hoop voor jullie dat het doorzet. @ hier.. Lig al lekker in mijn bedje xfactor te kijken en daarna lekker tukken.. Manlief moet tot 22 uur werken dus die zal zo wel bellen als hij op weg is naar huis. Verder voelt het of mijn banden iets te ver zijn opgerekt.. Als ik van mijn zij draai naar mijn rug doen mijn banden behoorlijk pijn. Heel irritant.
Buddynews van mezelf!!! Op 5 maart 2010 om 13.13 uur zijn wij de trotse ouders geworden van onze zoon Milan... Milan weegt 3408 gram. Is niet gemeten.. Het uitgebreide bevallingsverhaal volgt nog.. We zijn inmiddels weer lekker thuis.