Wanneer denken we te bevallen: Marye1986: 14 februari - Bevallen op 17 februari Chantal84: 20 februari - Bevallen op 5 maart Moons: 21 februari Naatje80: 21 februari Joepie01: 23 februari - Bevallen op 1 maart Kleintje88: 1 maart Germini: 1 maart - Bevallen op 2 maart Setti: 3 maart - Bevallen op 19 februari Funnyme: 3 maart Anoniempjuh: 5 maart - Bevallen op 4 maart Channes: 6 maart Alies05: 7 maart - Bevallen op 3 maart Wendie1979: 8 maart Lindavnr: 9 maart Kussiexx: 9 maart Bregt: 9 maart Johannal: 10 maart Sabinelovesven: 10 maart Babystuff: 10 maart Channie: 10 maart - Bevallen op 5 maart Linda: 11 maart Lara: 11 maart - Bevallen op 19 februari Dianne: 12 of 13 maart - Bevallen op 22 februari Lisetje809: 14 maart Nijnja: 15 maart Darcy: 19 maart Lynette84: 21 maart Boomer2009: 22 maart Shezze: 25 maart Eliesah: 7 april
Chantal; gefeliciteerd met jullie zoon Milan Geniet ervan! Helaas geen meeting in ziekenhuis Langendijk En nu ga ik slapen, weltrusten allemaal!
Chantal gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon milan!!!leuke naam en fijn dat alles goed gaat!! Liefsss
Aaaaaaaah chantal en chantalman GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON MILAN!!!! Ik dacht ik kijk gewoon nog eventjes en jahoor!!! weer baby nieuws! Geniet van jullie kleine man hopelijk is alles goed gegaan... welterusten
Nog niets van Hannelore gehoord toch? En hoe zit het met de rest? Was er niet ook nog een ks oid ergens deze dagen?
alle mama's gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleintjes geniet er maar lekker van. @hier: vanmorgen mijn slijmprop verloren en nu zit ik al heel de avond met voor weeen. athans ik denk dat het voor weeen zijn. Ze komen regelmatig maar blijven gelijk aan de pijn, en die pijn zit in de onderkant van mijn buik dus hopenlijk gaat dit door zetten en kunnen we snel onze kleine meid in onze armen sluiten. @alle romelende buikjes: hopenlijk gaat het bij julie ook snel komen en kunnen jullie gaan genietten.
02 maart - Channes - rommelt met voorweeën 03 maart - Babystuff - nog geen teken 03 maart - Danif - nog geen teken (acupunctuur en slijmprop verloren) 03 maart - Joly81 - nog geen teken (1-3 laatst online) 06 maart - Hannelore - 5-3 ingeleid, nog geen bericht! 06 maart - Moons - nog geen teken 08 maart - Sherly182 - slijmprop verloren en voorweeën 08 maart - Naatje80 - slijmprop verloren verder nog rustig 09 maart - NinaVI - (12-2 laatst online) 10 maart - Johannal - nog geen teken 12 maart - Bregt - nog geen teken 12 maart - Kleintje88 - rommelt een beetje 12 maart - Tamaar - (niet actief in maart mama's topic) 13 maart - Nijnja -nog geen teken 14 maart - Mamani - rommelt een beetje (slijmprop verloren) 16 maart - Darcy - nog geen teken 18 maart - Mamzie - 4-3 ingeleid, nog geen bericht! 19 maart - Kussiexx - nog geen teken 19 maart - Sabinelovesven - nog geen teken 19 maart - Wendie1979 - nog geen teken 21 maart - Lisetje809 - rommelt een beetje 22 maart - Lynette84 - rommelt een beetje 23 maart - Boomer2009 - nog geen teken 23 maart - FunnyMe - rommelt 23 maart - Lindavnr - rommelt 25 maart - Linda - nog geen teken 26 maart - Bink1976 - nog geen teken 26 maart - Shezze - nog geen teken 28 maart - Zoe1976 - nog geen teken 28 maart - Gwenolyn - nog geen teken 31 maart - Eliesah - nog geen teken 31 maart - Franny - nog geen teken Had ineens zin om te weten hoe we ervoor staan... En ach we doen gewoon nog een lijstje
Ik heb eindelijk tijd gevonden om bij te lezen en iedereen op de hoogte te stellen dan ik op curacao ben aan gekomen zonder kleerscheuren.. Chantal84 - ik was nu wel benieuwd hoe 't gegaan is en wat je van het strippen vond..lees t net succes zet 'm op.. gefeliciteerd met je zoon milan... alies05 - gefeliciteerd met jullie dochtertje melanie... Doe rustig aan... Wow wat 'n verhaal zeg.. Naatje80 - bedankt voor de succes. Zit nu bij een vriendin in huis tot dat thijs overkomt voor de laatste weken van de bevalling.. kussiexx - met een brief van de gyn mag ik gewoon vliegen om dat ik medische ben en ik ben niet groot geschappen dus als ik zeg ben 7mnd geloven ze me ook. kleintje88 - wat goed dat de gemeente er zelf al achter kwam... Eliesah - bedankt ik heb nu eindelijk tijd om alles te lezen en ff rust.. Stroopie - helemaal goed gegaan. Hoeis't met die mooie meid van jullie... channie - jij ook succes en zet hem ook op... Gefeliciteerd met jullie dochter en wat een bijzonder leuk namen.. Sabine- nog bedankt voor sms-je.. hoeist? Hoe voel jij je...houdt me op de hoogte... Spreek je snel... Eindelijk bij gelezen nu ga ik elke ochtend & avond bijliezen nu ben ik weer helemaal bij gelukkig... Slaaplekker allemaal ik lees jullie morgen... liefs Shez....
Zit hier met een nachtbraker op schoot. Ze was erg onrustig na de laatste fles en heeft ook bijna niet gedronken. Hihi, toen zag ik de foto's van Ano en dacht, goh speentje laat ik dat eens proberen en het werkt nog ook. Ano, mooie meid. En Funny, al aan het puffen? Chantal, gefeliciteerd met jullie zoon Milan. Shezze, gelukkig alles goed gegaan met de reis. De kleine slaapt inmiddels op schoot. Is kijken of ze in bedje wil. De oudste slaap tussen ons in, want die is ziek en huilt steeds. Ik loopt te snotteren en hubbie ook. Gaat lekker hier.
@ all, dank jullie wel voor jullie hele lieve reacties!! Dat kon ik wel even gebruiken! Echt heel fijn meiden!! Thankss Ik ben lekker in bad geweest en die ontspanning heeft me goed gedaan, en zojuist heb ik nog een ander dilemma voor mezelf opgelost...Morgen zou namelijk een hele lieve vriendin van me bij me komen vanaf 2 uur afstand.. Ze zou met de trein komen en ik weet dat ze het financieel nie breed heeft. En ik zat me al dagen op te vreten zo van, wat als ik me dan nie lekker voel (ook hier worden de kwaaltjes er nie minder op) Ik voelde me zo kl*tuh bij de gedachte dat ik haar na een uur of 2 of 3 weer weg zou moeten sturen omdat ik weer es boven de wc hang en dan liever alleen ben en op bed/bank ga liggen.. Dat ze dus dat geld voor nop besteed zeg maar.. Ik kon er nie eens meer van genieten van het feit haar eindelijk weer es te zien.. Dus toen vanavond ook mijn vriend zei dat ik maar es aan mezelf moet gaan denken, en als ik het nie meer zie zitten om dingen af te spreken ik dat ook gewoon niet meer moet doen.. Dus ik heb haar uiteindelijk gesmst.. En ze begrijpt het dus gelukkig harstikke goed... Had ik het nu maar paar dagen eerder gedaan, zucht! Al die zorgen weer om nix... Maar voel me zo lullig.. Ik bedoel, ben zo blij dat ik zwanger ben, en vind gewoon dat ik nie mag klagen en dingen opgeven, maar ik trek het gewoon nie meer.. Bezoekjes etc. vreten bij mij energie, dat doen ze al als ik NIET zwanger ben, haha, laat staan nu ik op het laatst loop... Pffff.. Voel me zo'n mier nou!! Maar ik vind het helemaal nie meer erg om gewoon lekker op mezelf te zijn... Beetje nix doen, lekker het forum bij houden... Af en toe proberen stukkie te fietsen, als het nie weer es sneeuwt! Gewoon geen verplichtingen meer.. Herken(d)en jullie dat ook? (ik kan nu ook al tegen al die kraamvisite op zien!! Hoeft van mij helemaal nie!! @ Ano, wauww wat is ze ontzettend mooi, en klein en liefff!! Helemaal verliefd hiero!! Wat naar dat je helemaal blauw bent van onder! Wil het wel geloven! Klonk allemaal heftig genoeg! Hopelijk helpen die druppels, wat zijn het voor druppels eigenlijk? Voor het geval ze hier ook nodig zijn strax? @ Chantal84, whaaaa!! Eigen buddynieuws Meid gefeliciteerd met jullie zoontje Milan!! Wat fijn zeg dat jullie al weer thuis zijn!! Dan is alles vast goed!! Heerlijk!! Geniet van jullie mannetje! @ Funnyme, slijmprop aan het verliezen? Hopelijk begint het nu dan toch ECHT!! Duim voor je meid!! @ Stroopie, das nie fijn dat jullie allemaal wat lopen te kwakkelen!! Bah! Hopelijk knappen jullie snel weer op! Zal duimen! @ Shezze, fijn dat je goed bent aangekomen meid!!! En das dan toch wel ideaal dat je "klein geschapen" bent (moest wel lachen om je omschrijving) @ Lindavnr, fijn dat je telefoon goed bevalt, en het is soms indd jammer dat ze die menuutjes nie es wat veranderen, zodat het ook wat DAT betreft eens NIEUW is @ Babystuff, jammer dat er nog geen actie is!! Maar wie weet, ben je wel aan "de gang" nu ik dit typ! @ Mamzie en Hannelore, ingeleid? SPANNEND!! Hopelijk snel nieuws @ all, meiden, ik ben zooo blij dat ik bij de maartmama's mag horen!! Jullie zijn stuk voor stuk schatten!! En ik vind het zo fijn om gewoon "gehoord" te worden, nix is geklaag, en hier is altijd begrip!! Echt, het doet me harstikke goed!! (misschien sla ik wel door en denken jullie, wat heeft die muts nou ) Maar echt, ik kijk er elke dag naar uit om op het forum te spieken en over iedereen te lezen hoe het gaat en zo!! Thanksss voor alles!! Liefsss Kussiexx (die geloof ik ook lichtelijk door de hormonen is bevangen, hihi!!)
Kussie: Wat super lief van je! Ik kijk ook altijd uit naar hier hoor.. Vindt het een erg fijn Forum Goped dat je gewoon aan jhezelf denkt! En over kraamvisite. Wij doen het niet, Don is tenslotte 5 dagen per week werken + elke avond klussen en ook op zatredag. En ik heb er dus gewoon totaal geen zin in. Er zijn heus veel mensen die het niet begrijpen, maar merk wel dat het in deze kraamtijd best belangrijk is om egoistisch te zijn... Anders trek je het helemaal niet. Doe gewoon waar je je goed bij voelt. En anderen moeten zich daar maar aan aanpassen! Shezze: Fijn dat je zonder kleerscheuren op curacao bent aangekomen! Hier: Pepijn en Florine hebben zo goed geslapen! Eerst van 11 - 3 en toen van 3-7. Heb ik weer een beetje bij kunnen tanken. De fles is nu warm dus ga Pepijn maar vast eten geven
Shezze super dat je goed bent aangekomen. Kussiex meid goed dat je mannetje je even heeft wakker geschud nu lekker om jezelf denken en dingen doen die jij wil doen dikke knuff! Marye wat hebben ze heerlijk geslapen zelfs beter dan mij hihi. Funny hoe is het met jou?