@ Minke, wauw, zo het nu lijkt ga je dus 1 van de eersten worden van "ons clubje" Spannend hoor! Wel apart als je het al weet van te voren... @ Channes.. Pff, wat een spanning zeg! Ik vind dat je je heel erg goed houd!! Respect voor jou!! *knuffel* @ Kleintje Ook ik had gehoopt dat het wat positiever uit zou pakken, maar er is nog hoop! Dus hou daar aan vast!! *knuffel* Ik ga zo op bed, heb hoofdpijn, maar ja wat wil je ook, als je tot diep in de nacht loopt te spoken.. Pff wou dat ik gewoon weer es kon slapen! Vandaag de hele dag moe geweest... En ik weet nu al zeker, dat als ik dalijk weer lig, ik weer klaarwakker ben!! AARGGGHH! Liefs mij
Wat een K*Tnacht! Gisteren duidelijk teveel gedaan dus tot een uur of 4 steeds wakkeer gelegen van harde buiken. Toen eindelijk in slaap gevallen. Maar om half 6 weer klaarwakker. Nu dus maar even wat in huis rommelen en dan ga ik het vanmiddag nog wel even proberen... Hopelijk hebben jullie een betere nacht achter de rug!
Vervelend zeg voor iedereen met van die rot nachten. Hier gelukkig een keer goed geslapen. Partner heeft gisteravond de commode in elkaar gezet hahahahihhihi er stond 50 min voor op de tekeningen en hij is er 3 uur mee bezig geweest de schat en schelden haha. t plankje daar had hij geen zin meer in dus dat doet hij vrijdag alst goed is. Zaterdag ga ik lekker uit eten met mijn liefje, zwager en zijn vriendin om mijn schoonouders te bedanken dat ze zoveel voor ons gedaan hebben met de verhuizing en bij mijn zwager hebben ze ook zo geholpen! Ik heb er nu al zin in. Zegt mijn liefje gisteravond dat t ook een beetje voor mij is dus ik vraag hoezo dan??? nou om te vieren dat je met verlof gaat. hahaha. Ik ga nu weer hard aant werk want ik mag tenslotte nog 2 daagjes werken.
@ Chantal84: Wij zijn gratis getrouwd. Mijn man is internationaal vrachtwagenchauffeur, en wilden het nu in 1x goed geregeld hebben. @ Channes: Veel sterkte meid!! Zal niet makkelijk zijn zaterdag. @ Kleintje88: Foto's Vervelende situatie met je oom. Je weet dat het een aflopende zaak is, maar niet wanneer. Veel sterkte!! @ Borstkolf: Ik heb die van mijn vriendin in bruikleen die zij nooit gebruikt heeft. Ook zij heeft hem gekregen van iemand die hem nooit gebruikt heeft. @ Slapen: Tja, nog steeds niet veel "problemen". Wel soms met in slaap komen. Ben ik hartstikke moe, doe ik het nachtlampje uit, en ben dan klaar wakker. Dan weet ik wel dat ik 's nachts ook wakker word als ik me wil omkeren in bed. Zodra ik in 1 inslaap heb ik hier geen last van
@Channes en Kleintje sterkte. Pff vanacht heb ik vanaf 3 uur elk uur voorbij zien komen. Ik werd wakker en strekte mijn been en ik kreeg me toch een kramp in mijn kuit. Manlief werd er wakker van en hielp gelijk even met de kramp weg masseren. Daarna werd ik elk uur wakker en zodra ik mijn been iets wou strekken voelde ik dat de kramp nog niet helemaal weg was. Toen ik vanochtend opstond voelde mijn kuit en knieholte nog helemaal beurs aan en het duurde even voordat ik weer fatsoenlijk kon lopen.
Bedankt voor je reactie! Deze cursus is echt alleen voor de dames volgens mij. Daarnaast is het ook lastig in te plannen, want het is drie maandagen van half 10 to half 12 dus de meeste mannen werken dan... Ik ben benieuwd maandag! En toch wel fijn dat ik de tweeling in mijn bhtje mag houden haha
Heey meiden, Ik wilde toch even laten weten dat ik af en toe hier nog kijk. Mijn zwangerschap is niet echt lekker verlopen en dus ook weinig zin om op het forum te zijn. Ik heb bedrust gekregen toen ik de 20 weken echo heb laten maken, ivm de vele harde buiken. Mijn moeder ging naar brazilie en is daar van een waterval gevallen, rug verbrijzeld en door de stress om mijn moeder: Met 30 weken een week in het ziekenhuis gelegen ivm met weeen, dus aan de weeenremmers en weer naar huis met bedrust. Mijn moeder is herstellende gelukkig en ook weer in nederland. Ik ben nu onder behandeling van de gyn. en dinsdag hebben we te horen gekregen dat het kindje in mijn buik niet genoeg groeit. Ligt bijna 4 weken achter. Mag nu 2x per week een ctg laten maken en als kindje dinsdag niet gegroeit is dan gaan ze het halen. Het is dus niet dat ik niet op het forum wil schrijven, maar op het moment gaat er ontzettend veel tegelijk mis. Groetjes sjaantje ps: moest het effe kwijt!SORRIE!!
Sjaantje dat klinkt heftig zeg! Je hoeft je niet te verontschuldigen. Daar is een forum toch voor om je hart te kunnen luchten? Gelukkig dat het weer beter met je moeder gaat. En het is ook heel begrijpelijk dat je in zo'n situatie echt geen zin hebt om te reageren. En je moet ook aan jezelf denken. Hopelijk zal met je kindje alles goed gaan. Sterkte!!
Sjaantje: Wat vreselijk heftig allemaal!!!! Ik hoop dat je kindje toch nog groeit en je haar nog even binnen mag houden. Heel veel sterkte met alles! Setti: Wat fijn dat de commode in elkaar staat! Alies: Die krampen in je benen zijn echt vervelend! Ik heb het vaak van mijn bil naar mijn knie.... Is het gevoel nu wel weer een beetje weg?
Dat precies de kolf die ik wilde kopen. Medela. Kolf je ook dubbel zo snel en hij krijgt de bv goed op gang.
In de knieholte voel ik het nog wel een beetje. In de kuit is het gelukkig helemaal weg. Maar was ff vergeten hoe pijnlijk het ook al weer was. Bovenbeen lijkt me helemaal erg om kramp te krijgen. Mijn man heeft het altijd als hij kramp krijgt vanaf bil naar knieholte. Dan kun je niet blijven liggen. Met kramp in je kuit kun je het nog wat makkelijker liggend wegmasseren. Mijn man moet dan altijd met een rotgang opstaan en zijn been strekken, anders ligt hij op zijn buik en moet hij zo zijn been masseren. Maar een makkelijk punt om er dan bij te kunnen is anders. Vaak moet ik dan ook even helpen.
@Sjaantje; Sterkte meid! Wat een ellende heb je achter de kiezen! Hopelijk groeit je ukkie nog goed en blijft die kleine nog wat langer in jouw buik!
Hiero is net de woningstichting weg, gelukkig is de oplevering zo goedgekeurd, hoef enkel nog te ontkalken, vloerbedekking weg etc. Dus geen grote dingen. Ik was al bang dat we heel de tuin nog verder moesten omspitten, pfoehee, de tuin is akkoord. Gelukkig hoef ik dus niet meer te werken in die rottuin!! En gelukkig verhuizen we nu naar een appartement met een balkon, ik wil nooit meer een onbetegelde tuin!
@ Sjaantje, wat heftig allemaal zeg. Hoe is het nu met je moeder en wat zijn de gevolgen van haar val? Ik hoop dat je kindje toch nog bij jou verder kan groeien! Sterkte en dikke knuffel!
Geeft helemaal niets meid, denk lekker om je rust dat heb je nodig. en wat een tegenvallers allemaal zeg. Heel veel sterkte komende tijd en hopen dat t toch nog goed gaat met de kleine, dat tie toch nog groeit en ff kan blijven zitten.
@Sjaantje meid heftig hoor neem je rust en hoop dat de kleine nog ff een tijdje blijft zitten en heel goed gaat groeien. Dikke knuffel....
Sjaantje; wat heftig zeg voor jou/jullie. Hopelijk blijft jullie kleintje nog even warm in je buik.. Veel sterkte meis! Boomer; fijn dat het is goed gekeurd. Scheelt weer een hoop gestres . Weer veel slechte slapers vannacht las ik; hier gelukkig weer een goede nacht. Geen 1x wakker geweest; ja oke om 6uur toen vriendlief moest gaan werken; snel naar de wc geweest en toen weer snel in slaap gevallen. Heerlijk! Misschien toeval; maar als ik warme melk drink voordat ik ga slapen slaap ik goed. Heb het van de week uitgeprobeerd. Dus elke avond voor het slapen warme melk voor mij haha.. Setti; wat fijn eindelijk de commode. Haha, mijn vriend kan ook altijd zo boos doen als iets niet lukt. Blijf dan ook altijd ver uit de buurt haha.. En heerlijk zeg van het weekend uiteten. Nog 2 daagjes werken en je hebt lekker verlof . Vind het bij mij nu ook zo raar; hoef pas in juni/juli weer te gaan werken. Dat gevoel is echt even raar.. Maar komt goed !