Maart 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kleintje88, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Oh en morgen wilde we misschien nog even naar het strand afhankelijk van hoe ik me voel, gewoon om de lucht wat op te snuiven...
    maar ik weet niet of ik dat "durf" aangezien het zeker een uur rijden is en mijn kleine natuurlijk nog niet in is gedaald... Zul je net zien dat dan mijn vliezen breken :O

2. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    **Budddienieuws** Gwenolyn

Bericht rond 12:30 ontvangen

Vliezen zijn gebroken, Klein half uurtje geleden 3a 4 cm ontsluiting.
    Zit nu electrone op het hooftje van de baby.

**--**

Bericht er na
    volgens zeggen moet het raar lopen dat de kleine vandaan niet word geboren. Vind het reuze spannend.

bericht 14:30
    Lig nu aan het infuus met weeen opwekkers.

--------------

Verder nog niks van haar gehoord.

@mezelf
    Gaan nu lekker nog saampjes uit eten :D ik laat zo snel mogelijk weten als ik meer nieuws heb van gwenolyn

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    CHANTAL EN MAN, GEFELICITEERD MET DE KOMST VAN MILAN. FIJN DAT JULLIE WEER LEKKER THUIS ZIJN EN LEKKER UITRUSTEN HE?

KUSSIE lekker aan jezelf denken hoor is echt niet erg hoor!!! nu met de kleine is het wat lastiger om vaker online te zijn maar ik moet vanmezelf iedere dag ff kijken hoe t met de meiden hier gaat!!!!!! tja je leeft toch al een behoorlijke tijd met elkaar mee en leert elkaar toch een beetje kennen.

alies en stroopie en ano fijn dat jullie meiden t zo goed doen!!!

gwendolyn zet m op meid

channie ook al zo'n storm bevalling. toppie en zeker alweer vlot thuis haha je had er eigenlijk niet eens heen gehoeven hahahaha. Fijn dat alles zo goed gegaan is zeg en ben benieuwd naar de foto's

kleintje TIPS???: EERST JE HUIS GRONDIG SCHOONMAKEN, DAARNA GAAN SHOPPEN EN S'AVONDS SEX HEBBEN . HIHIHIHI dit heb ik allemaal de donderdag gedaan en donderdag op vrijdagnacht begonnen de weeen

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Hier eindelijk, eindelijk tijd om te reageren! Pfffff :D

Hier ff mijn bevallingsverhaaltje ;)

Donderdag 4 maart om kwart voor 8 moest ik dus in het zhuis zijn. Daar even aan de ctg. Toen om half 9 kwam de verloskundige. Getoucheerd en had gewoon al 2 cm ontsluiting!
    Dus ze gingen gelijk de vliezen breken.
    Helaas na een uurtje kwamen de weeën niet vanzelf op gang. Dus aan het infuus om 10 uur. Had ondertussen al infuus lopen van de antibiotica.
    De weeën opwekinfuus deden ze heeeel geleidelijk omhoog. Goed te doen allemaal en kon rustig in regelmatiger en heftigere weeën komen.
    Rond 2 uur werden ze toch wel erg pijnlijk en vaker. Dus weer getoucheerd en had 5 cm ontsluiting en alles was al helemaal verweekt.
    Kreeg een spuit met pijnstilling ron 10 over 2. En die begon net te werken toen ik persweeën begon te krijgen.
    Weer getoucheerd om 5 voor half 3 en had binnen 20 minuten 5 cm erbij. Dus al 10 cm :$
    Ze hadden niet eens tijd om me in de baringshouding te leggen of om kleertjes klaar te leggen voor beeb. Want begon al te persen. Met 2 persweeen is onze Owen Bjorn geboren :D :D
    4105 gram en 53 cm lang!

Toen nachtje ziekenhuis.
    Smorgens is de kinderarts geweest en alles was goed. Dus op naar huis :)

Thuis natuurlijk druk druk druk. Kraamverzorgster enzo en Erik ook ;)

Owen doet het hartstikke goed! Drinkt goed, poept goed, slaapt goed. Tis echt een tevreden dikkertje :D
    Hij ziet wel erg rood. Maar niks om zorgen om te maken zeggen ze. Goed laten drinken. Nou, dat zit wel goed ;)

Ben wel mega moe. Afgelopen nacht was echt vermoeiend. En er komen er nog een aantal aan natuurlijk ;)
    Maar de kraamhulp is fantastisch! En helpt me overdag enorm!
    Voor Erik is het enorm wennen! Heeft al 3 dagen geen middagdut gehad en dat hakt er best in bij hem. Savonds is ie dan zo moe dat ie vreselijk hyper word.
    Morgen komt mijn moeder dus dan ook geen dutje. Hopen dat het vanaf maandag wat rustiger allemaal word overdag.

Nou, dat was het ;)

Als ik weer tijd heb kom ik foto's showen van ons lieve dikkertje

Groetjes Mamzie

5. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    O, die stiefmoeder, klinkt inderdaad als een 'pain in the ass' haha. En zeker als ze zomaar voor de deur staat, jakkie. Nee, daar kan ik ook niet tegen. Mijn schoonmoeder heeft dat ook een aantal keren geprobeerd, en wij hebben toen gewoon niet open gedaan. Slecht he? Maar wij hadden echt zo iets van; tis goed, zondagmorgen, bel maar eerst of het wel uitkomt, ik zit nog in mijn pyjama. En dat wil ik er ook gewoon inhouden als het kleintje er is....

6. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ach, wat jammer Linda. Je mannetje had toch geen gelijk dus. Maar goed, we hebben de zondag nog haha.

Maar fijn dat de ctg goed was in ieder geval. :)

7. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Channie, dat klinkt als muziek in mijn ogen :D Zo'n bevalling wil ik ook wel haha. hartstikke fijn voor jullie, geniet van jullie uk!

8. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Nijnja; Lekker hoor dat je zo van je verlof geniet! Gewoon blijven doen. Dat wijntje mag strakjes ook weer wat vaker, ik kan niet wachten haha. Ik had er laatst eentje bij de Griek besteld (de derde van de zwangerschap ofzo...) En de ober wilde hem bijna niet geven!! 'Zou je dat wel doen?' en 'Weet je het écht zeker?'. Ooh bah! Daaraan heb ik zo'n hekel! Kreeg je geen opmerkingen van collega's ofzo?

Fijn zo'n vent!! Hiero heedft meneer de hele dag gecomputerd... :(

@Plassen; jemig, jullie moeten wel vaak naar de wc zeg! Ik hoef maar één keertje te plassen eigenlijk, zo rond een uur of twee. Is dus wel een luxe als ik het zo lees :p

@Johannal; jezelf geen aansteller noemen hoor! Je bent toch ook doorgestuurd?? nou dan;)

@Kleintje; Ik ben deze week ook nog een uurtje naar het strand gereden. Maar ik vond het toch niet zo'n succes. Hiero in de auto scheen de zon nog heerlijk door het raampje heen, maar in zeeland was het bewolkt en zat ik te trillen op het strand.Ben maar snel weer de auto ingegaan. De hond en manlief vonden het trouwens wél leuk. Je woont toch in etten-leur? Naar Yrseke is het dan toch maar 40 minuutjes rijden ofzo? Of wilde je ergens anders naar het strand?.

@Gwenolyn, ben benieuwd! Dat duurt niet lang meer.

@Mamzie; super dat het zo goed gaat met Owen! Leuke naam trouwens. Maar wat een grote knul voor jouw termijn zeg! Was je 38 weken? Kun je nagaan als toe tot 42 weken was blijven zitten...

9. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Vandaag nog lekker naar de kapper geweest, kadootje van moeder, samen met een stijltang. Ik had tegen haar gezegd dat ik mezelf niet meer echt mooi vond en ze nam me meteen mee, zooo lief van dr...!

Alleen zoooveel rugpijn en bekkenpijn. Ik kan bijna niet meer lopen. En het kleintje zit soms ook echt tegen mijn ribben aan te drukken, dat doet pijn. Ze is ook al helemaal ingedaald, dus als ze verder nog gaat groeien, dan gaat eht denk ik alleen maar meer pijn doen. Gaan ze dan niet eerder inleiden dan? Weten jullie dat?

10. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Mamzie; gefeliciteerd met jullie zoon Owen.
    Leuke naam zeg.. :D! Geniet van je gezinnetje.

Veel last van m'n buik, even geen zin om te reageren op iedereen. Sorry hihi.. Fijne avond allemaal! :)

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Boomer: haha nee lijkt erop dat ie het niet goed aangevoeld heeft...heb nog een paar uurtjes maar denk niet dat het vandaag nog gaat gebeuren ;)

@ mamzie; Proficiat met jullie zoontje OWEN!! :D

@ hier: pff...zucht. heb het weer even zwaar. Niet met puffen ofzo helaas hoor, haha.
    Vanavond wezen kijken naar een volleywedstrijd van mn vriend (die coacht dat team) en zo'n houten bankje zit toch niet meer zo fijn, 2 uur lang..:)
    nu dus last van mn rug en bekken...achjaa

12. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Mamzie: gefeliciteerd met jullie zoon :) Geniet ervan!

Setti: thanx voor de tips ;) Misschien morgen ofzo toch maar even proberen :p

Boomer: klopt ik woon in Etten-leur en Yrseke is denk ik wel wat dichterbij maar mijn vriend heeft een "verleden" in zeeland en wilde even langs Middelburg en daarna naar Hansweert, in beide plaatsen heeft hij gewoond.... En volgens mij is Middelburg wel een stukje verder weg?
    Maar goed we moeten toch wel per dag kijken dus is nog niet zeker of we morgen gaan, keertje naar het bos ofzo is ook wel leuk en dat kan gewoon hier in de buurt ;)

Hier weer wat meer gerommel in mijn buik, maar heb vanavond een kippenpoot gegeten dus denk dat het daar aan ligt (ik kan soms nogal eens sterk reageren op kippen poten namelijk)

13. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Mamzie: Gefeliciteerd met de geboorte van Owen!

Boomer: Wat super lief van je moeder!

Lindavnr: Kan me voorstellen dat dat niet fijn zit, doe vanavond dus maar lekker rustig aan!

14. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Kleintje, als ik iets wist om het op te wekken zou ik het je zeggen... Ik ben bang dat je het toch echt aan "moeder natuur" moet overlaten of aan de gyn :(

@ Lynette, oeiii ben benieuwd of je al weer bericht hebt gehad van Gwenolyn!

@ Gwenolyn, hopelijk heb je ondertussen je kleine al in de armen gesloten!! Ben zoo benieuwd!

@ Setti, vind fijn om dagelijks ook van jou te lezen hoe alles gaat!!
    Geeft toch een HEEL klein beetje een idee van hoe het gaat als de kleine er is en het stelt mij gerust dat de mama's af en toe toch nog tijd vinden om hier te posten!! Ik was beetje bang dat je werkelijk echt nergens meer tijd voor zou hebben, maar geloof dat het iets minder heftig is als ik me nu voorstel :)

@ Mamzie, gefeliciteerddd met de geboorte van jullie zoontje Owen Bjorn! Super namen zeg!
    Word Owen de roepnaam? Of beide namen?
    Het lijkt me toch apart als de weeen nie vanzelf op gang komen.. En je dan weeen opwekkers krijgt! Maar het werkt schijnbaar wel :D Geniet van jullie zoons! Hopelijk went kleine Erik ook gauw een beetje aan de nieuwe situatie!

@ Eliesah, zo'n stiefmoeder ehm lijkt mij ook eerlijk gezegd niet zo'n pretje... Heb je er al es over gepraat met haar?
    Ik bedoel ZIJ kan wel vinden dat er "vroeger" ook nie werd gebeld, maar als jij dat WEL wilt heeft ze daar toch gewoon mee te dealen!!
    GRRR!!

@ Boomer, superr dat jullie dan gewoon nie los hebben gedaan! Zag ze jullie wel zitten dan :D
    Dat zou helemaal een giller zijn :):)
    Ennuh ze zullen je toch nie met zo'n pijn laten lopen als jij er echt zo last van hebt en nog meer van gaat krijgen ivm groeien van beebs? Maar zal de kleine nu nog zoveel groeien dan?
    Mijn beebs ligt ook zo tegen mijn ribben aan te pushen dat ik het gevoel heb dat het al weer UIT mijn bekken is gegaan :(
    Volgens mij ligt het niet eens meer een stukkie ingedaald :(
    Ik zei wel zo nuchter dat ik er toch nix aan kan doen als het is gedraaid en ik een keizersnede zou moeten, maar knijp hem nu wel een beetje :(

@lindavnr, ooww bah, zo'n hekel aan bankjes die nie letterlijk nie meezitten :x Misschien helpt een warme douchestraal op je bekken en onderrug?

Liefssss

15. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Net de vk gebeld. Ben vanmiddag allemaal slijm verloren nog. Nu elke 10 minuten harde buiken, ongelooflijke menstruatiekramp en pijn in mn rug met de harde buiken.
    1. kan indalen zijn
    2. kan van het strippen zijn
    3. het kan gaan doorzetten
    Nou ik ga voor optie 3!! Als ze een uur lang elke 5 min komen mag ik haar weer bellen. Kreeg het advies om lekker vroeg naar bed te gaan want als het dan doorzet heb ik in ieder geval wat geslapen.

16. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Groot gelijk hoor! Als je er geen behoefte aan hebt gewoon afbellen!

17. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Wow wat een superbevalling!

18. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Haha, sterk reageren op kippenpoten? :$ Snap ik niet helemaal, maar klinkt wel grappig haha

19. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hihi, ik heb eerlijk gezegd niet eens afgebeld ;). Hij heeft ook niet gebeld. Het was ook een beetje een 'losse' afspraak van twee weken geleden. Mijn pa is zo'n rotzak af en toe dat hij maar vind dat ik altijd van me moet laten horen.... dus tis wel goed met hem. Misschien dat ik morgen maar effe bel...

20. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0

Spannend!!!!

Deel Deze Pagina