Boomer: Wat fijn dat het is goedgekeurd. Dan hoef je je eigenlijk alleen nog bezig te houden met je nieuwe huis. Fijn hoor!
Funnyme: Lekker toch een beetje luieren. verdien je wel hoor! Hier: Ik heb al mijn huishoudelijke taken weer gedaan. Dat is het voordeel van slecht slapen en nu duik ik mijn bed weer even in voor 2 uurtjes ofzo...
Hihi, ik lig ook nog steeds in bed met de laptop op schoot. Maar ga er ook zo uit; zo alle kleertjes strijken ! Heb er zin in haha, maar ben benieuwd voor hoelang ..
Jeetje, Sjaantje... wat ongelooflijk heftig!!!! Pfff...wat schrikken van je moeder..pfoe. Gelukkig is ze weer herstellende... komt het helemaal goed? Wat rot dat jullie kindje zo op de groei achterloopt. Hopelijk gaat ie gauw een groeispurt halen zodat ie nog even mag blijven zitten... Knuffel!
Sjaantje: Sterkte Slechte slapers: balen zeg Hier vannacht wel weer een redelijke nacht gehad... ben ook pas naar bed gegaan toen mijn ogen bijna dicht vielen En verder was ik vanmorgen chagarijnig :S vriendlief is vandaag ook vrij en was vanmorgen al meteen aan mijn kop aan het zeuren over van alles en nog wat en dat moet je bij mij niet doen als ik net wakker ben Was ie even vergeten denk ik haha
@ Lindavnr, dit is de mail die ik van de notaris terug kreeg, Geachte heer en mevrouw, Uw huidige testamenten gaan uit van een situatie dat er geen kinderen zijn. Nu er dus een kleine op komst is is het verstandig de testamenten aan te passen aan de nieuw ontstane omstandigheden. U moet daarbij denken aan een regeling voor het geval één van U beiden overlijdt ( om te zorgen dat alles voorlopig bij de langstlevende blijft ) alsmede voor het geval er iets met U beiden gebeurt wie er dan voor Uw kind(eren) gaat zorgen. Dat noemen we een voogdijregeling. De voogdij eindigt wanneer een kind achttien is en omdat de kinderen dan doorgaans nog te jong zijn om het geerfde vermogen te beheren wijzen we in een testament vaak nog een bewindvoerder aan om de centjes nog tot de 23ste verjaardag van een kind in de gaten te houden. ------- Zou het eventueel verstandig zijn om geregistreerd partnerschap te nemen?? ipv de testamenten aan te laten passen? Wij willen namelijk nog wel een keertje gaan trouwen maar dan willen we wel een leuk feestje e.d erbij hebben... @ Sjaantje, heftig hoor.. Doe maar lekker rustig aan dan.. @ Setti, mijn mannetje moet ook altijd schelden als hij iets in elkaar aan het zetten is.. Ik zorg ook altijd dat ik dan iig in een andere kamer ben.. @ Slapen, hier ook weer een rot nacht gehad.. Wordt er helemaal gek van.. @ Kramp, elke nacht heb ik er last van... irritant gevoel he..
Setti, Ik vind een inwendige echo echt niet prettig, ook niet als ze inwendig voelen dus daar ga ik nooit aan wennen haha. Mijn man mag dan ook echt alleen naar het schermpje kijken en niet hoe ze dat ding erin doen, want daar schaam ik me een beetje voor. Wij hebben trouwens de commode met 3 lades. Lindavnr, Wat een raar gedoe dat je het niet om kunt zetten. Die kosten die ze vragen zijn net zoveel als dat je gaat trouwen! Boomer, Idd mag alleen maar liggen. Begin het ook al behoorlijk beu te raken eerlijk gezegd. Alies, Heb jij je intake niet erg laat? Eliesah, Lief dat je mannetje naar huis gekomen is voor jou! Chantal, Ik weet nog niet hoe wij dingen willen regelen als ons kindje er is. We zijn in ieder geval wel getrouwd, maar we moeten nog nadenken om iets vast te leggen als ons beiden iets overkomt. Channes, Sterkte meid. Kleintje, Jij ook heel veel sterkte met je oom. Minke, Het lijkt me een gek gevoel dat je weet wanneer je kindjes geboren gaan worden. Aan de andere kant ook wel lekker dat je er nu naartoe kan gaan leven. Sjaantje, Jeetje meid wat een zwangerschap heb je. Ik heb ook bedrust dus weet hoe moeilijk het is. Wat erg dat je kindje niet goed groeit. Is de voeding van de placenta niet goed? Heel erg veel sterkte en ik hoop dat je kleintje toch gegeroeid is. Pff, ik ben me echt rot aan het vervelen. Als ik smorgens wakker wordt vraag ik me af hoe ik de dag weer doorkom met die bedrust. Ik ben het echt beu om plat te liggen en dan tv te kijken, internetten, boeken lezen of te puzzelen. Hebben jullie nog tips wat ik kan gaan doen? Ik mag niet zitten, moet wel echt liggen dus kan helaas geen oude foto's inplakken of gaan hobbyen.
Ik ben dan 35 weken en 1 dag als ik de intake krijg. Ze komen meestal zo rond 8e maand. Collega van mij had 'm afgelopen dinsdag. Toen was zij 34 weken en 1 dag. Maar aangezien ze vroeg wanneer ik nog werkte heeft ze zo gekeken wanneer er nog plek was. Dus het is dan idd aan de late kant. Ik had ook al eerder een telefoontje verwacht zo rond de 32e week.
hmm oke, maar hebben jullie nu wel of niet een samenlevingsonctract eigenlijk? Ik bel volgende week ofzo ook wel een keer de notaris om te vragen hoe het zit met onze testamenten en samenlevingscontract. Of de erkenning en gezag aanvragen genoeg is. ik weet wel dat inderdaad niet geregeld is dat wanneer wij beide komen te overlijden, wat er dan met onze kindjes gebeurd; dit moet je namelijk inderdaad laten vastleggen. Tsja, of je GP neemt of niet als je uiteindelijk nog wilt trouwen.. daar hebben we de afgelopen 2 dagen heel wat berichtjes over geplaatst dus misschien handig om ff terug te lezen voordat we weer precies hetzelfde gaan typen hier
alies, thnx!! zit dat wel lekker dan zo strak om je buik?? en hoelang mag je dat omhouden?? setti, mooi kamertje hoor!! gwen, mooi hoor die muurschildering!! wennepen, dat is nog even een spannende week voor jullie zeg!! hoop dat jullie kleintje nog even blijft zitten en goed gaat groeien! kleintje, veel sterkte! boomer, whahaha nee joh, je zal toch niet je borsten eruit moeten gooien?? Dan zaten alle avonden vol met mannen sjaantje, dat klinkt heftig!! en no worrie........je hoeft niet elke dag mee te posten om je verhaal te mogen doen hoor!! HIer gisteravond naar yogales geweest, het was partneravond! Ik heb echt vreselijk liggen gieren van het lachen, want het is dus echt absoluut niet mijn man zijn ding. Maar goed, hij deed vreselijk zijn best en dat was toch ook wel schattig
ga punniken hahaha, nee grapje, als je iets omhoog mag liggen kun je gaan borduren, tekenen, pfff wat lastig zeg ik geloof t wel dat je je gaat vervelen.
Overdag had ik de sjaal om en 's nachts deed ik 'm af. Gedurende de periode dat kraamzorg er was heb ik 'm overdag om gehad. Dus zo'n 8 dagen. Je merkt er niet heel veel van dat je de sjaal om hebt. Het voelt zo'n beetje als een shirtje wat strak om je middel valt. Alleen ietsie strakker. Ik had een fleeceachtige sjaal omgebonden. Die rekt wat mee als je 'm omwikkelt. Had ook een sjaal geprobeerd waar geen rek in zat, en dat vond ik wat minder handig om goed om te krijgen. Mijn man vond het eerst ook maar niks om toen naar zwangerschapsyoga te gaan toen ik zwanger was van ons 1e. Het leek hem maar wat zweverig, maar achteraf viel het hem toch wel mee.
@ Setti, ik moest zo lachen, zie ht zo voor je dat je man al scheldend en tierend die commode in elkaar probeert te krijgen, maar ben blij dat het gelukt is, ook al heeft het dan wat langer geduurd als dat de papieren zeiden, hahaha @ Sjaantje, pfff wat een verhaal... Kan me voorstellen dat je dan geen puf hebt om te forummen, maar je hoeft inderdaad GEEN sorry te zeggen hoor, daar is een forum toch voor! Om je hart te luchten en om je verhaal kwijt te kunnen.. Ik hoop voor je dat door rustig aan te doen, het kindje toch nog wat "bijgroeit" en dat alles uiteindelijk goed zal verlopen!! Zal voor je duimen! @ Marye, hier ook weer slechte nachten.. Vanacht kon ik ook nie in slaap komen, en ik werd opeens weer misselijk, dus ik moest ook nog maken dat ik bij de wc kwam.. Vind wel apart dat die misselijkheid weer terug komt, maar ik las dat meer meiden hier last van hebben? Zal het toch even aangeven bij de verloskundige als ik weer heen moet... Gelukkig voel ik mijn beebsje goed! Dat maakt een hoop goed!! @ Alies, kramp is vreselijk!! Ik weet hoe het voelt.. Op een of andere manier word ik gelukkig altijd net op tijd wakker om erger te voorkomen... Net voor het echt kramp word zeg maar... Ben ik erg blij om, want heb wel es gehad, dat ik drie dagen later nog pijn had in mijn kuiten @ Boomer, ik heb een bovenwoninkje en ik mis een tuintje verschrikkelijk!! Ik kan mijn kont nauwelijks keren op het balkonnetje wat er bij zit, als ik strax de kinderwagen er neer zou zetten dan zit ik er klem naast... En ik zou het zooo fijn vinden als mijn kleine Uk strax lekker kan spelen in een tuin, dus dat worden vele bezoekjes aan opa en oma!! Hebben jullie ook zo´n zin in de lente meiden? Ik ben dit prutsweer zo zat!! Ik droom er steeds vaker over, dat ik strax met de kleine lekker buiten kan lopen in een lekker zonnetje, en dat de vogeltjes weer fluiten en de boompjes weer groen worden... Ik kan geen sneeuw meer zien! Bah!! En, jeetje, wat een gedoe is dat zeg met GP of Trouwen of samenleveingscontract.. Ik vraag me eigenlijk af, wat ik moet doen, als alleenstaande? Zou ik ook naar de notaris moeten om op papier te zetten wie de kleine krijgt als mij wat overkomt? Lijkt me eigenlijk wel heh.. Zucht, ik ben er ook flauw van om altijd achter die stomme formaliteiten aan te moeten... Okeej, genoeg geklaag!! Dikke knuffel voor jullie allemaal!! Liefsss mij!
@wennepen, ik moet ook zoveel rusten, maar meer omdat ik het anders niet trek, ik heb een nintendo DS en doe daar nu veel puzzelspelletjes op
Heey dames, Echt nu aan het aftellen hihi. Hier trouwens een Farmville op facebook fan erg verslavend......