Maart 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kleintje88, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    goed zo kussie, ben trots op je!!!! ook voor jou een dikke knuf!!

fijn dat je weer bent goed gekeurd!! Lekker gevoel is dat he??

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    fijn dat alles zo goed gaat met de kids. haha lekker dwars liggen met alleen links schoppen, een beetje mama in de war maken he?? hihi

En wat een lekker gevoel dat je baas normaal doet zeg.

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    moons gefeliciteerd met je zoontje

4. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    he,

Gelukkig gaat alles goed met iedereen!
    Hier een echo gehad en kindje lag gelukkig goed met hoofdje naar beneden....!
    Vannacht echt flink ziek geworden overgeven en diaree denk een griepje voel me echt beroerd!

Sterkte meiden die het nodig hebben!

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Vond die van de Etos eigenlijk wel heel leuk!

6. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Nou weet ik weer waarom ik een gruwelijke hekel heb aan strijken. De ene vouw is eruit, en de andere vouw strijk ik er zelf in. Ook vouwen die ik er gewoon niet uit gestreken krijg.
    Bha, wat een rot klus toch altijd, zeker zoveel in 1 keer.

Nu even rustig op de bank liggen. Lees vanavond alles bij.

7. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Marye: dankje dat je dat zegt, das lief van je!
    En wat ben ik ook een ezel, haha, tuurlijk, met 2 kindjes is het veel krapper, en dus de kans ook veel kleiner dat ze nog draaien...
    En ze worden vaak ook nog eerder geboren heh?
    Dus dan is het natuurlijk alleen maar logisch dat ze dat rond deze termijn al gaan plannen/uitzoeken...
    Woeps, sorry voor mijn dommigheid!!:):)

@ Alies: Hihi, een zwieperd nemen!! :D
    Maar ik herken wat je zegt, hier word het slapen er ook nie beter op.. Het in slaap vallen is altijd al een drama geweest hier, maar is nu zo mogelijk nog erger, en ook hier vaak extra wakker, puur van de pijn in mijn bekken tijdens het draaien...

@ Setti: dankje wel!! Das fijn om even te horen!!!
    En inderdaad, dat gevoel is heerlijk! Puur genieten!!

@ Vriendlief: heh bah, tis nix om ziek te zijn...
    Heel veel beterschap...

@ misselijkheid, ik las geloof ik een paar keer dat sommige van jullie ook weer vaker misselijk zijn?
    Ik heb dat nu ook weer 2 dagen achter elkaar gehad, waarvan 1x ook alles er uitkwam zeg maar..
    Heb dit even gemeld bij de verloskundige, maar ze zei, dat je indd wel vaker weer wat misselijk kan voelen, omdat het kindje ook hoger gaat liggen, maar als je echt dagelijks gaat overgeven, dat je dan echt wel aan de bel moet trekken!! Wilde ik even zeggen!!

Liefsss Kussiexx

8. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Hoi Dames,

Ik kom even klagen :(
    Kramp word steeds erger. Gisteravondbegon de zeurende pijn rechts onderin. Steken bij me poepertje en muts. Ik zou vandaag me urine inleveren maar tegen de tijd dat ik eindelijk de dokter aan de lijn had had ik al 3 x geplast. Ik moest ochtendurine inleveren. Dus morgenochtend maar inleveren. Moet rustig aan en heb net de Vk aan de lijn gehad.

Ze zeg ook dat ik me urine in moet leveren. maar ik vertelde ook dat ik net een kuurtje Antibiotica achter de rug heb. Dus mogelijk geen blaasontsteking maar iets anders. Maar eerst urine controleren en dan gaan ze verder kijken. Pfff dus nu rustig aan doen met paracetamol en kruik :( de kramp steekt op als ik bezig ben of aan het wandelen. Dus dan moet ik gaan zitten en dan zakt de pijn weer.

Het kan van alles zijn. bandenpijn, bekkeninstabilitijd of indalingkrampjes (was dan wel erg vroeg) of toch blaasontsteking.

Sorry voor me ego bericht maar moest het even kwijt.

9. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city

Herkenbaar :D hier alleen dingen worden gesteken zoals blousjes en andere kreukdingen.

maar nu wel de hydrofielluiers gestreken 8) ;) goh hormonen hihi

10. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Hier ook sinds een paar dagen misselijk.
    Dit is sinds de beeb gedraait is. Mischien toevallig.

Ohh had gisteravond en vanacht knallende koppijn. Zelfs na het slapen was deze nog niet weg. Nu gelukkig geen hoofdpijn na paracetamol.

11. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ik strijk ook alleen blousjes en kreukdingen. De rest vouw ik gewoon op en strijk er even met mijn hand overheen en klaar.
    Hopla in de kast er mee.

12. Soda Pop

@ Lynette: vind dat geen klagen hoor, vind juist balen voor je dat je zo naar voelt...:( Dus dikke knuf voor jou!

@ Gwenolyn: ik heb de PEST aan strijken, dat verklaart dan ook waarom ik dat nooit doe, hahahaha!!! :D
    Heb nie eens een strijkplank :$
    Zal de kraamhulp strax wel raar van opkijken :D
    :) :) :)
    Mijn kleren zitten wel zodanig strak dat als ik het aantrek, de kreukels er gelijk uit schieten!! :D :D
    En voor de baby heb ik veel van stof, en nie echt bloesjes ofzo, dat scheelt ook weer ;)

13. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Even snel een reactie, ben aan t koken namelijk; Ik kom net van de verloskundige af en ik had dus wél gelijk he! :D I.p.v. 6,5 kilo is het 'maar' 3 kilo. Dat is nog wel een kilo per week, maar goed, veel beter dan die 6,5 kilo hihi.

Het gezonde eten en zwemmen zal ik wel handhaven de komende tijd, want dat voelt wel goed :) Eet smakelijk dames. Ik zal er in ieder geval van genieten.

14. Minke1979

Minke1979 Actief lid

8 sep 2009
    326
    0
    0
    Noord-Holland
    Gelukkig Boomer! Vond de reacties van je VK en vriend trouwens wel overdreven hoor... Bij zwanger zijn hoort aankomen, ook al heb ik er zelf ook moeite mee, maar vind niet dat VK en anderen er al te veel over moeten zeuren het is namelijk per persoon zoooo verschillend hoeveel je aankomt. Ja toch?

At Kussie, ik heb nu uitgebreide voorlichting gehad over de keizersnede en in principe als de kinderen geen extra hulp-aandacht nodig hebben, blijven ze gewoon bij mij in de buurt hoor en gaan ze dus helemaal niet standaard naar een andere afdeling. Gelukkig maar, nu maar hopen dat ze het goed doen. Maar ben dan ruim 37 weken dus daar gaan we voor.

Marye, ik herken je moeheid HELEMAAL, heb ook giga veel slaap nodig en kan niet veel meer of ben al doodmoe, echt een heel verschil met vorige week, ineens zeg maar. Mijn rug trekt het ook slecht... Zit nu ook met pijn te tikken dus stop maar weer. tot later!

XXX Minke

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hmm die kun je beter niet strijken...dan nemen ze minder vocht op..

16. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Boomer: Nou valt dan weer alles mee he! Ik baal ook wel dat ik al zoveel ben aangekomen, maar het is voor iedereen zo verschillend.

Lynette: Balen dat je je zo rot voelt! Heel veel sterkte!

Minke: Opvallend hoe altijd al onze klachtjes tegelijk komen. Zijn natuurlijk ook precies even ver... Je begint wel al aan het idee van een KS te wennen?

Hier: zo de eerste zwangerschapscursus van 19:45 - 22:15 uur. En precies vandaag voel ik me flink belabberd. Maar goed ik hoop dat het interessant is allemaal.... Ik laat het morgen wel even weten!

17. Soda Pop

Ben helemaal met je eens wat je tegen boomer zegt...

En ik ben heel blij om te lezen dat de kindjes toch lekker bij jullie als moeder mogen blijven, zo hoort het toch ook!
    Bedankt voor de uitleg!!
    Heb het dan toch verkeerd begrepen...

18. Soda Pop

Hier even een foto van de babykamer! Hier staan alles in een keer op!
    Er is ondertussen een wandje in gekomen, dus kan geen foto meer maken van het geheel, hihi, tis wat krapper nu namelijk :D
    Zodra het behang op het wandje droog is maak ik foto en ga ik ff laten zien!!

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Mooi Kussie!!! Helemaal mijn kleuren!
    En ik spot schaapjes; leuk! :p haha :)

Waarom hebben jullie d'r een wandje tussen gemaakt??

20. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    pff de hoofdpijn komt ook weer op evenals de misselijkheid weer erger word.
    Zal dit zijn dat ik me druk maak omdat ik me druk maak om de klachtjes? Of hoort het er bij. ZUcht!!! whahaha die rot hormonen.

Gelijk me bloeddruk bij de HA laten meten. Net zoals suiker laten prikken. Heb ik dat gelijk maar gehad.

@Kussiexx
    Dankjewel meid.

@marye1986
    Dankjewel

@Minke
    Fijn dat je goede info heb gehad over de KS. Ik zou me daar ook zorgen over maken.

@Linda
    Ik weet het hihi dan maar een extra gebruiken. Het is meer voor de show dat ze nu voor de eerste keer gesreken zijn.

Zo maar lekker douchen en vroeg me bedje in als het slapen wil lukken. Ohh lekker positief :$

Deel Deze Pagina