Maart 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kleintje88, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Kleintje88: Soms heb ik ook wel eens een baaldag. Zit de hele dag thuis met 2 honden die gierend gek worden van het niks doen, en een huishouden waar ik ook eigenlijk niks in kan doen. Doe ik wel wat (ben helaas zeer eigenwijs), dan lig ik daarna meteen krom van de pijn in mijn bekken.
    Soms vind ik dat wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel frustrerend. Wil wel, maar kan/mag niks.
    Dan uit ik mijn frustraties bij mijn man, en dan is het klaar. Schouders eronder, bedenken wat ik wel mag (TV kijken, internetten, dutje doen:D).
    Vandaag bv heb ik een redelijk slechte dag. Veel pijn in mijn bekken, en menstruatie achtige krampen. Dan neem ik een rustdag.
    Mijn niet rustdagen, zijn dat ik dan een keer de stad in ga (soms echt de lulligste dingen die wel even kunnen wachten), stofzuig of even een nat doekje overal overheen haal of was weg werk etc. Ik mag van mezelf dan maar 1 ding op een dag doen, en doe daar ook rustig de halve dag over. Veel pauzes tussendoor nemen.
    Zo kom ik mijn dagen door.

2. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Floor: van harte gefeliciteerd met jullie zoon Ivar!

Wat een mooie naam, het betekent krijger, toch? Dat komt mooi uit, dat het een vechtertje is! Ik hoop dat alles goed gaat met hem en jou.

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Allereerst Floor van harte gefeliciteerd!!!

Wel ontzettend schrikken zeg, ik duim voor jou en je kleine mannetje!!!

Baby2nd ook al in het ziekenhuis las ik, meiden, zet 'm op, we moeten nog even!!!

Kleintje, ik kan nu ook zo weinig hebben, voel me soms erg zielig maar dan ga ik gewoon denken aan de kleintjes straks, dat ik z graag wil dat ze lang blijven zitten want dat is het beste en dan wordt ik weer blij.

Linda, super leuke lijst, spannend zeg nu allemaal!!!

Flanellen luiers heb ik niet gekocht.

Vluchttas, stond toen ik vorige week naar het zkh moest niet klaar (was toch even gedoe) dus nu staat alles netjes klaar.

Easybase hebben wij ook gekocht, ivm de kosten niet de easyfix terwijl dat wel in de auto had gekunt.

...verder weet ik niet meer...

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    #584 jedalin, 29 jan 2010
    Laatst bewerkt: 29 jan 2010
    Bevallingslijst:

Floor20: 33 weken + 3 dagen - 28 januari 2010 - keizersnede - Ivar - .. gram - .. cm

Er zijn al 1 jongetjes en 0 meisjes geboren

De lichtste baby is van:
    De kleinste baby is van:

De zwaarste baby is van:
    De langste baby is van:

- Is ie nog een keer ;) haha.
    Lijst die ik eerder heb geplaast was niet helemaal goed dus die heb ik weg laten halen door de moderator :) -

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Een pak zout???

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Flanellen luiers: weet even niet wie het vroeg, maar die staan d'r bij mij niet op hoor :)

@ vluchttas: hihi, had het voornemen die zo in te pakken maar toch weer niet gedaan. Heb van de week nog wat spullen besteld bij de h en m die volgende week ofzo binnenkomen en daar zat vanalles bij wat er in die tas moet (ondergoed, voedingsbh.. als die tenminste fatsoenlijk zitten ;)) dus ik wacht nog een weekje :p

7. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    Linda, Een ds is ook nog een idee, eens kijken of ik hem kan lenen van iemand.

Kussie, Vreselijk he dat snertweer.

Anoniem, Geniet van je verlof meid! Zijn er nog dingen die je wil gaan doen?
    Nice, een nieuwe auto. Je zal er vast snel aan gewend zijn.

Boba, Nou het blijft spannend voor je he meid! Heel veel sterkte hoor. Nog even volhouden!

Germini, Ik zou de kraamzorg gewoon al bellen hoor. Voor hetzelfde geld zijn ze je vergeten.

Lara, Ik ben benieuwd naar je foto's!

Floor en Floorman, Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Ivar. Ik hoop dat jij en je zoontje snel opknappen. Sterkte!

Lindavnr, Leuk zo'n bevallijst! (hopelijk duurt het nog even voor ik erop mag hihi)

Chantal, Ik heb gewoon hydrofiele luiers hoor. Ik zou niet weten waarom ik flanellen nodig zou hebben.

Kleintje, lieve meid, ik herken je gevoel helemaal hoor! Ik moet natuurlijk ook nog steeds rust houden, terwijl ik al bijna 8 weken plat lig. Ik weet ook niet hoe ik de dag door moet komen. Als ik sochtends wakker wordt zie ik al zo tegen die lange en eenzame dag op. Ik krijg ook geen visite omdat ik de deur niet open mag doen en dat maakt het ook eenzaam. De lange dagen alleen doorbrengen, daar wordt je echt somber door. Ik herken het dus helemaal. Ik heb helaas geen tips voor je hoe je ermee om kan gaan. Ik probeer zelf maar positief te blijven en iedere dag vol te maken. Ik kijk ook erg uit naar de bevalling zodat ik daarna weer wat dingen mag gaan doen. Je wereld wordt zo klein als je alleen op de bank zit. Ik wil je echt heel veel sterkte wensen en een dikke knuffel geven en hopelijk kun je het nog even volhouden! Probeer je gevoelens goed te uiten, want dat is echt beter dan dat je je opvreet. Ik weet zeker dat je een goede moeder gaat worden. Het is alleen nog even doorbijten, hoe pittig het ook is.

Vluchttas, Ik moet nog een paar kleine dingen hebben zoals nachthemden met korte mouw. Volgens mijn schoonmoeder nergens te verkrijgen :( Beetje vreemd dus. Morgen mijn mannetje er maar omsturen.

8. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Dat heb ik ook al bij iemand op de uitzet lijst zien staan die ze van de kraamzorg hebben gekregen. Snap echt niet waarvoor je dat nodig hebt.

9. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Floor en floorman gefeliciteerd met jullie mannetje Ivar. Ik hoop dat jullie snel opknappen. Sterkte. Dikke knuffel.

10. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Kleintje: Je beschrijft echt precies hoe ik me voel. Ik ben er ook zo klaar mee! Voel me ook vaak down en vind het vreselijk om niets meer te kunnen. En nu ik steeds meer vocht vast ga houden en alles zo zeer doet, kan ik niet wachten tot die 2 beebs geboren worden.
    Gelukkig heb ik geen ruzie met mijn vriend, maar ik vind het wel moeilijk dat hij er bijna nooit is door zijn werk en de verbouwing van ons andere huis...Maar goed we moeten nog een paar weken en hopelijk is dan dit gevoel echt weer helemaal over!
    Verder heb ik het zo'n 3/4 van de 7 dagen. Er zijn ook dagen dat ik me wel goed voel. Al worden die wel steeds minder...

Flanellen luiers: Ik heb ze niet en ze stonden ook niet op de lijst...

11. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    Floor van harte gefeliciteerd met jullie zoon.

Wat zullen jullie geschrokken zijn! sterkte meid!

Ik kwam ff kletsen, is er al een baby geboren het gaat toch wel heel hard nu he!

Ik heb ff niet bijgelezen maar ga hier weer verder.

Heb gister de eerste babywas gewassen en gestreken. zal straks nog ff een strijk doen en de kastjes in ruimen. moet alleen nog ff een lampje voor naast de commode en wat haakjes. Hoop dat volgende week mijn wiegje binnenkomt.

12. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ano gefeliciteerd met je mannetjes zijn nieuwe werk en je verlof. Heerlijk hoor.
    Ik mag 7juni weer beginnen.

Boba spannend hoor. Nog even volhouden hoor.
    Dikke knuffel...

Lindavnr mooie lijst hoor:)

Wennepen ik heb ze laatst nog gekocht bij hunkemuller waren twee voor 15euro ze hadden ook driekwart mouw.

Hier eindelijk lekker geslapen om negen uur was ik weer klaar wakker en om elf uur ben ik er weer in gegaan heb ik geslapen tot kwart voor2 heerlijk.
    Verlof is toch wel heel fijn nu hoor..

13. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Jeetje ik denk ik spiek nog even op het forum is er al een baby geboren!!!

Floor, allereerst gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Ivar!! Wat een bijzondere naam! Heel veel sterkte en ik hoop dat alles goed blijft gaan!!

Pffff krijg er ook inenen pakneigingen van hoor!! Pak stukje bij beetje de vluchttas in maar krijg nu toch de neiging om volgende week alles op orde te hebben!!

easybase, Die hebben wij ook, superhandig ding!! die andere kon bij ons niet in de auto, we hebben niet van die beugels (oud autootje he)

Intake, Zo te lezen zijn er toch wel meer meiden laat, dus ik wacht nog wel even af tot volgende week!

pak zout, staat ook op mijn lijst, is voor de bevallingswas;)

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kleintje en marye,

ik snap jullie helemaal, kop op meiden we zijn er voor elkaar om elkaar op te beuren en willen jullie ff lekker zeiken en zeuren kan dat gewoon hier hoor!!!!!

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    pak zout dat is idd voor de bevalling was dat weet ik nog van vroeger toen ik voort eerst ongesteld werd of t werd wanneer ik t niet moest worden moest ik altijd mijn ondergoed uitwassen met zout. anders krijg je t bloed er niet goed uit.

ik heb dat overigens altijd gedaan dus ik weet niet hoe t er anders uit zou moeten gaan. tenzij t te erg is dan gooi ik de hele meut weg. hihi

16. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0

Op die nieuwe kan alleen de maxi cosi pebble en het vervolg autostoeltje van Maxi Cosi Pebble.

Floor gefeliciteerd met jullie kleine Ivar! Sterkte ook met alles, ik hoop dat jullie snel opknappen!

17. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Op www.maxicosi.nl kun je kijken of jouw auto ook easyfix heeft. Easybase past in elke auto (met gordels;)) want die zet je vast met de gordels!

18. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Vind het wel een gek idee hoor dat de eerste maartbaby al geboren is. Maar jullie ook zo te lezen.

19. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    * Geeft haarzelf een schop onder haar kont, en gaat nu echt naar boven om haar vluchttas in te pakken *

20. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Tja dat ga ik het weekend nou ook maar eens doen....

Deel Deze Pagina