Maart 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kleintje88, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    @ Kleintje, ik zou het zelf niet doen... (mag het overigens ook niet van vriendjelief) vanaf 36 weken kom ik niet verder dan Breda / Roosendaal.. .:p

Als je jezelf nog goed voelt moet je het zelf weten.. Ik zou wel voor de zekerheid je vluchttas enzo meenemen.. You never know! ;)

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Nou ik denk dat ik even een mailtje ga sturen naar ze dat we een andere keer komen, heb begrepen dat er 35!!! man zijn uitgenodigd (waarvan de meeste nog eens met zijn 2en zijn) en aangezien ik nu al niet zo erg tegen drukte kan zal dat dan ook wel niet zo zijn...
    Verder was ik even vergeten dat mijn zus dan ook jarig is :S
    Die woont ook wel een eindje weg maar in ieder geval zeker een uur dichterbij en zelfs daarvan weet ik niet zeker of ik wel ga of niet...

@ Chantal: ik mag nu al niet alleen weg van mijn vriend behalve de hond uitlaten of eventjes naar Etten-leur centrum om b.v even naar de kapper te gaan ofzo....
    Niet dat ik dat kan lang weg zijn alleen maar toch...

3. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    eliesah: lekker geshopt meid!

Alies: nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwen!

Gwen: pijntjes zijn herkenbaar volgens mij komt dat van het indalen.

maatbeker: hier niet gekocht vorige keer niet gebruikt, toen had ik zo'n fles met lange tuut ging prima.

bevallingzout: laat ik ook achterwege ook niet gebruikt voor de was vorige keer.

babystuf: welkom meid, gefeliciteerd met je zwangerschap!

kleintje: ff lekker eruit geweest!

zo ff bijgelezen. Voelen jullie je baby ook minder nu de buik groter word? Mijn beebje was echt rustig vandaag. Wel gevoeld hoor maar minder dan anders.

Ik zit lekker op de bank met een stukje wit choco. Morgen lekker niks lekker weekend.

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Yup! Hier ook dat de kleine wat minder beweegt... Is normaal zolang je het maar ene paar keer op een dag voelt!

Hey maar een maatbeker ofzo om te spoelen? Op welke lijst staat dat? :O En moet je dan iedere keer spoelen nadat je naar de w.c bent geweest ofzo?

5. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Meiden van de lijst, is het geen optie om Floor bovenaan te zetten? Met de bevallingsdatum ervoor. Zo is het over een paar bevallingen lekker overzichtelijk (en daar hou ik wel van!) En dan kun je desnoods de uitgerekende datum erachter zetten.

6. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    kleintje: ik moest iedere keer spoelen als ik was geweest, maar ik was wel gehecht geen idee of dat altijd moet?

7. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ja het wordt wel geadviseerd. Als je niet gehecht bent heb je wel vaak wat schaafwondjes van binnen. Het is wel heel fijn om dan te spoelen. Het bijt dan minder/niet als je plast en er kan geen vuil in je wondjes blijven zitten.

8. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Wij hadden het zo bij de sept mama's:
    Bevallingsdatum-naam kindje- mama- uitgerekende datum- gewicht kindje

Dan kan je alles op bevallingsdatum zetten. Snappen jullie?

Als jullie het geen goed idee vinden ook prima hoor!

9. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ik vind het een beetje zonde om dus de bestaande lijst helemaal
    te laten verdwijnen of om totaal om te gooien. Vandaar dat ik de uitgerekende datumlijst zo had laten staan en de bevallingsdatum er achter heb gezet. Zo is het leuk, lijkt me, om te zien hoeveel verschil er uiteindelijk tussen de uitgerekende datum en de daadwerkelijke bevallingsdatum zit.

Maar ik zal je idee onthouden voor het geval het toch onoverzichtelijk blijkt te worden. ;)

10. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Alies: ik vind het ook wel leuk als de lijst verandert in plaats van verwijnt. Het is straks alleen niet in een oogopslag te zien welk kindje het oudste is. Hoe dat opgelost moet worden weet ik eigenlijk ook niet ;).

Gisteren was mijn laatste werkdag op school en morgen moet ik nog een dagje in het museum waar ik op zaterdag werk. Nu blijkt school vergeten te zijn dat er volgende week ouderavond is... Of ik dan toch nog wilde komen.:$

Eigenlijk niet, maar anders moet ik die ouders gaan bellen en dan ben ik nog langer bezig. Ik heb ook nog een vracht nakijkwerk, dus echt verlof vieren gaat nog even niet op helaas...

Ik heb trouwens nogal een mutsige vervangster. Was ik donderdag mijn klassen aan het overdragen, zegt ze na een minuut of tien: "nou weet ik het even niet meer hoor, het duizelt me helemaal..." Dus ik zeg: "misschien moet je het opschrijven?" Kijkt ze me een beetje vreemd aan... Ik heb dus maar wat dingetjes voor haar opgeschreven, maar het lijkt me toch logisch dat je een paar dingen noteert? Natuurlijk kun je niet alles in een keer onthouden!
    Nou ja, het is meer het probleem van mijn collega's dan van mij, ik ben lekker weg!

11. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Zo, ben weer helemaal bij en in shocking. Wauw, de eerste maart-baby is er.:$ Hopelijk gaat alles voorspoedig.
    FLOOR, GEFELICITEERD MET IVAR.

Vluchttas, zit nog niet in mijn systeem. Komt over een paar weken wel.

Deprigevoelens. herken ik totaal niet. Moet eerlijk zeggen dat ik er ook de tijd niet voor heb. Zou eigenlijk weleens een keertje een middag naar bed willen. Hihi, het is ook nooit goed he. De een hunkert naar rust en de ander naar wat actie.

Kleintje, ik zou na 37 weken niet zo ver weg meer gaan. Mijn dochter was er met 37.3 wkn en binnen een paar uur.

Gisteren de gordijnen opgehaald voor de babykamer. Ziet er gelijk wat aangekleder uit. Kleertjes liggen gewassen in de kast. Het begint van lieverlee allemaal op z'n plek te komen.

Buikje begint nu wel van lieverlee in de weg te zitten. Kreeg vandaag bijna m'n laarzen niet meer aan.
    Vandaag ook een lappie fleece gehaald op de markt. Ik wil nog zo'n zak maken voor in de maxicoso.

12. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Floor, Jeetje, wat een nieuws, en dat in Januari! Wat zullen jullie geschrokken zijn, en tegelijkertijd ook
    heel gelukkig! Maar wel heftig hoor!! Maar ze houden jullie goed in de gaten en het zal hopelijk gauw weer
    wat beter gaan met jullie allebei!!

@ Kleintje, ik denk inderdaad dat het grotendeels door je hormonen komt, dat je het af en toe nie meer ziet zitten!!
    Ik heb dat ook wel es, gelukkig nie zo vaak!! Bij mij overheersen vooral de happy en gelukkige momenten momenteel!
    Maar soms ben ik ook wel es bang dat ik het allemaal helemaal nie ga kunnen :(
    Maar het komt vast allemaal goed! Vertrouw ook op je instinct, je moedergevoel schijnt ook een wonderlijk iets te zijn...
    Dus verwen je zelf maar lekker!!

@ verder, ik heb alles geleze, maar ik weet het nie meer! Erg heh!
    Ik ga het maar nie nog een keer bij langs, vind de lijst trouwens super worden! Harstikke fijn dat jullie dat maken!
    Ik ga nu maar es mij verdiepen in Popstars!!!
    Liefs Kussiexx

13. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Vandaag 33 weken, hier een buikfoto :D

14. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Mooi Kussie :)

Grappig dat shirtje wat je aanhebt zoiets heb ik nu ook aan :p (ietsjes anders en in paars ;) )

15. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Kussiex leuke foto en mooie buik meid..

Kleintje ik zou ook niet meer zover weg gaan ik kreeg ook een mail van een vriendin die woont hier een dik half uur dat zij haar verjaardag 20feb viert daar ga ik denk ook niet heen dan ben ik 38week.

16. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Allies zou je mij nog willen veranderen op de lijst van tb naar zb???

17. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Marye, hoe heet nu die voetenzak, die jij hebt gekocht voor in de maxicosi?

18. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    pffffff alles bijgelezen maar zulke dikke vochtvingertjes dat ik nu niet meer ga typen.... welterusten

19. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Stroopie: Ik heb de babynomasde van red castle net als Lindavnr
    Red Castle Nederland
    Heb je nog gezwommen gisteren? Ik mis het wel hoor!

20. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Goedemorgen allemaal. Ben alweer veel te vroeg wakker niks aan niet goed kunnen slapen. Fijne dag allemaal

Deel Deze Pagina