Goedemorgen meiden! Hele week pas lekker laat wakker, en nou ís het weekend en kunnen we samen uitslapen... ben ik al om 5.00u klaarwakker! Maar goed, dan maar's een boodschappenlijstje maken... Hele lijstdiscussie zitten lezen. En ik ben het eigenlijk wel met funnyme eens. Vind dat idee ook overzichterlijker dan dit. Of boven aan bevallingslijst en daaronder reeds bevallen ofzo. Misschien anders even bij andere maandmama's kijken? Liefs Laar
Iemand zei hier trouwens toch dat er een kolf in de aanbieding was bij Prénatal ofzo? Kan het op de site niet vinden, is dat met een speciale bon of sowieso? Bedankt!
Goeiemorgen! Zo de eerste maart mama is een feit!! Dat al in januarie zeg. Floor van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Ik hoop dat alles snel helemaal goed komt en het genieten kan beginnen. De vluchttas is hier ook nog niet gepakt hoor..pff ik zou niet weten wat ik er allemaal in wil doen hahaha. Ik denk steeds dat komt wel. Ik ben nu eerst bezig met adressen verzamelen voor de geboorte kaartjes. Ook moet ik de box nog steeds opzetten. Ik wil dat ergens liever doen wanneer de baby er al is maar mijn vriend wil dat niet en wil het zowieso volgende week ofzo al doen. Naar mijn mening gaat de tijd dan super langzaam en nu gaat die juist supersnel hahaha. Nare gevoelens zijn ook hier bekend. Vooral wanneer ik me opgesloten voel dan komt het allemaal opzetten. Ik kan namelijk ook niet veel meer en ja dan raak je toch snel in een dalletje. Sorrie maar meer weet ik echt niet meer, jullie kwekken ook ontzettend veel! Alleen maar gezellig natuurlijk. Fijne zaterdag Ojaaaaa ik had trouwens zo een ontzettend vage droom zeg! Ik was aan het bevallen maar dan zonder verloskundige want die kon niet op tijd komen. Ik was even ver zwanger als nu. Maar baby was er uit maar er was iets niet helemaal goed maar ze huilde wel enzo. Dus zegt die verloskundige aan de telefoon ja je moet haar terug stoppen! hahahah hele rare droom..
Lara: Bij de Wij zaten stickers waarmee je korting op een kolf kan krijgen. Channie: Wat een droom! Heb je eindelijk je kindje er uit moet je het ook nog terug stoppen Blije doos: Ik heb er van de week 2 opgehaald met een bon die ik via de mail had gekregen. Krijg ik gisteren ineens ook een bon met de post...
Geslacht kindjes + bevallingsdatum Maart 2010 Mama's Bekijk bijlage 47773 bevaldata: 28 januari - Floor20 - 33wk2d - 16/3 uitger. - 2e kindje - TB/FV - keizersnede - Ivar - .... gram - .... cm uitgerekende data: 01 maart - Chantal84 - 1e kindje - ZB - BV - jongen 01 maart - Kiezelsteentje - 1e kindje - ZB - BV/FV - meisje 01 maart - Setti - 1e kindje - TB - BV - meisje 02 maart - Channes - 1e kindje - ZB - FV - geheim 04 maart - Lara85 - 1e kindje - ZB - BV - meisje 04 maart - Vriendlief - 1e kindje - TB - BV - jongen 06 maart - Moons - 4e kindje - TB - BV - jongen 07 maart - Channie - 2e kindje - ZB - BV/FV - meisje 07 maart - MariaO - 4e kindje - ZB - FV - meisje 08 maart - Sherly182 - 30 jaar - ZB - BV/FV - meisje 08 maart - Naatje80 - 2e kindje - ZB - BV - meisje 10 maart - Germini - 1e kindje - ZB/TB - BV - jongen 10 maart - Johannal - 1e kindje - TB - BV - jongen 10 maart - Joepie01 - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV - jongen 10 maart - Punieka - ?kindje - ZB/TB - BV/FV - jongen 11 maart - Anoniempjuh - 1e kindje - ZB - FV - meisje 12 maart - Kleintje88 - 1e kindje - ZB - FV - op verzoek weggehaald wegens meelezers 13 maart - Nijnja - 2e kindje - TB - BV - jongen 13 maart - Wennepen - 1e kindje - ZB - FV - geheim 16 maart - Marye1986 - 1e + 2e kindje - ZB - BV - jongen en meisje 16 maart - Darcy - 2e kindje - ZB - BV - meisje 16 maart - Minke1979 - 3 + 4e kindje - ZB - BV - jongen en meisje 17 maart - Alies05 - 2e kindje - ZB - BV - meisje 18 maart - Jongmam - ? - ? -? - meisje 19 maart - Kussiexx - 1e kindje - ZB - BV - geheim 19 maart - Sabinelovesven - 1e kindje - TB/BV - verrassing 21 maart - Boba80 - 1e + 2e kindje - ZB - BV - 2 jongens 21 maart - Lisetje809 - 1e kindje - ZH - FV - jongen 22 maart - Lynette84 - 1e kindje - ZB - BV - jongen 23 maart - Boomer2009 - 1e kindje - ZB - BV - meisje 23 maart - FunnyMe - 3e kindje - ZB - BV - jongen 23 maart - Lindavnr - 1e + 2e kindje - ZB - BV/FV - 2 jongens 25 maart - Linda - 1e + 2e kindje - ZB - BV - jongen en meisje 26 maart - Bink1976 - 2e kindje - ZB - BV - jongen 26 maart - Shezze - 2e kindje - ZB - BV - jongen 26 maart - Stroopie - 2e kindje - TB - BV - verrassing 28 maart - Zoe1976 - 1e kindje - ZB - BV - jongen 28 maart - Gwenolyn - 1e kindje - TB - BV - geheim 30 maart - Dianne - 2e kindje - TB - FV - jongen 31 maart - Eliesah - 1e kindje - TB - BV - meisje 31 maart - Franny - 1e kindje - ZH - BV - verrassing Er zijn 42 maart-2010-mama's 1 mama op verzoek geslacht van lijst laten halen wegens meelezers. 16 mama's krijgen een meisje 21 mama's krijgen een jongen 4 mama's weten wat ze krijgen maar houden het geheim 3 mama's willen niet weten wat ze krijgen Totaal aantal jongens 23 Totaal aantal meisjes 16 Er zijn al 1 jongetjes en 0 meisjes geboren De lichtste baby is van: De kleinste baby is van: De zwaarste baby is van: De langste baby is van: Ik (Alies05) houd de lijst bij. Wijzigingen/toevoegingen kun je me in een PB sturen. Ik heb nog even nagedacht en misschien is het zo overzichtelijker? Degenen die inmiddels bevallen zijn op datum helemaal bovenaan. En er onder nog de uitgerekende data van dames die dus nog niet bevallen zijn. Elke keer als er 1 bevalt gaat degene naar de bevaldatalijst. @Channes je gegevens zijn aangepast.
Je staat er weer tussen. Wil iedereen weer even goed kijken of alles nog goed staat qua uitgerekende data?
Dat heb ik ook gelezen hoor. Alleen ik heb er geen last van! Bij mij voel ik haar juist veeeel meer. Dan wel echt het draaien. Het kontje ligt boven en beweegt heel vaak. Het schoppen is inderdaad iets minder. Voornamelijk 's nachts voel ik getrap. Maar het schijnt normaal te zijn om het kindje minder te voelen, maar je moet het nog wel meerdere keren per dag voelen geloof ik.
Thanks, ik wist dat er nog iemand was, maar wie? Hihi. Ik ben gisteren niet meer wezen zwemmen. Had echt heel de dag door visite gehad en was bekaf. Vorie week ben ik nog wel geweest. Las dat je je laatste cursusavond had gehad, dus volgende week weer samen? Als je je eigen verveeld en je durft nog naar Ridderkerk te rijden. Je bent hier van harte welkom hoor.
Channie: Haha wat een droom Ik kreeg gisteren ineens extreme hoofdpijn een vaag gevoel in mijn voorhoofd en aan de zijkanten, kan het niet goed omschrijven voelt ook niet echt als gewone hoofdpijn zoals ik dat weleens vaker heb maar meer een soort druk.... Iemand bekend hiermee?? Ik ben toen naar bed gegaan met 2 paracetamol en heb best goed geslapen *eindelijk niet steeds om de 2 uur uit bed om te plassen * maar ik heb nog steeds zo'n hoofdpijn ondanks dat ik vannacht ook nog 2 paracetamol heb genomen :S Vind het zo vreemd, meteen even mijn vingers / voeten gecheckt en die lijken ook iets wat dikker (niet extreem) en ik heb een soort van kramp in mijn vingers, is dit voor iemand herkenbaar? Ik zit er aan te denken om misschien even de huisartsenpost ofzo te bellen met de vraag of ik even mijn bloeddruk op kan laten meten voor de zekerheid, niet dat ik denk dat er echt iets aan de hand is maar ik heb ooit zo'n formulier meegekregen van de VK dat je bij zulke klachten wel iets zou moeten ondernemen om dingen uit te sluiten.... Maar misschien moet ik ook maar gewoon even wachten, zo met de hond naar buiten en dan trekt het hopelijk weg! Voel me ook weer gelijk zo'n zeur als ik naar de HAP zou bellen of moet ik voor zoiets toch bij de VK zijn?
Alies, ik vind de lijst nu wel overzichterlijker. Ik voel de beeb nog steeds kriebelen in mijn liezen. Zit ik een beetje voorover gebogen, dan heb ik het idee, dat er weleens iets klem zit.
Lieve Floor, de allereerste maart-mama. Wens jou, je man en de kleine Ivar een goede start toe. Gefeliciteerd en sterkte met het herstel de komende tijd!
Heej meiden, Als het goed is zou ik ook graag weer meegaan, ik mag weer omdat er dus geen scheurtje in de vliezen zit (zwemmen is dan zeeeeeeeer verboden). Gaan jullie gewoon nog in Zwijndrecht? Liefs Laar
@kleintje met hoofdpijn moet je oppassen dat waren mijn symptomen samen met af en toe sterretjes zien. Als je het echt niet vertrouwd zou ik even bellen idd om op te meten. Die kramp in je vingers heb ik ook, dat heb ik overigens nog steeds, volgens mijn Gyn is het het carpaal-tunnel-syndroom. Door het vocht zitten er wat zenuwen knel. Ik heb ook dikkere vingers en soms voel ik het ook een beetje in mijn voeten maar niet extreem terwijl mijn vingers soms erg zeer doen.
Mogguh, Laar en Linda Alies, prima lijst zo, heel overzichtelijk. Hier nu even een rustig momentje nemen, zoon met koorts van de opvang gehaald gister. Vannacht sliep hij bij ons, hij was zo onrustig. Gelukkig is hij nu opgeknapt - maar mama voelt zich wel brak
Stroopie en Laar: Ik heb deze donderdag nog borstvoedings voorlichting dus kan nog steeds niet Kleintje: Die pijn in je handen komt van het vocht vast houden. Ik heb het ook en in mijn voeten ook. Ben ook helemaal opgeblazen Darcy: Beterschap voor Oliver.. en hopelijk ben jij snel weer wat minder brak...
@ Alies: hihi weer aan moeten passen van alle mede-chefs hier zie ik Ik vind 'm nu ook wel weer een stuk duidelijker moet ik zeggen! Alleen nog niet helemaal erachter waarom de halve zin blauw is? hihi.. helemaal blauw doen lijkt me wel leuker! Je hebt het er maar druk mee zo hè @ hier: pff, gisteren met de hond uitlaten uitgegleden. niet gevallen gelukkig, maar mn banden hebben wel een flinke opdonder gehad met als gevolg dat ik nu amper kan lopen Erg vervelend..had vanalles gepland.. zucht
Balen lindavnr sterkte! Ik heb net de VK gebeld moet om 12.00 even op de praktijk komen om mijn bloeddruk te meten voor de zekerheid.... Ik had eerst nog zoiets van ach ik bel niet maar toen kreeg ik mijn vriend aan de lijn en die zei: "Ja bel nou maar gewoon! Je hebt toen een briefje meegekregen waar het opstond dat je moest bellen als je hoofdpijn hebt die niet wegtrekt met paracetamol" nou goed dan gaan we maar even langs.... Duim even mee dat het goed is en ik gewoon maar extreme hoofdpijn heb....