Bedankt Minke, dat zijn lieve woorden Mooi kamertje is het al Kussie! Ik zie wel enige gelijkenissen met die van Lindavnr inderdaad. Die schaapjes zijn wel errug leuk trouwens hoor! Strijken doe ik echt bijna iedere dag. Nou ja, om de dag denk ik. Mijn mannetje doet iedere dag een nette blouse en pantalon aan, dus tja die moeten natuurlijk kreukvrij zijn! Ik heb er eigenlijk helemaal geen hekel aan. Zet de strijkplank voor de tv in de huiskamer en ga ondertussen tv kijken...
Ooooh, ik ben gisteren super creatief geweest, en heb zelf onze geboortekaartjes ontworpen. Morgenavond komt mijn man thuis, en ik ben heeeeeeeeeeeeeeel benieuwd wat hij ervan vind. Vind het zelf helemaal tegek geworden (uiteraard8)) @ Alies05: Mooie buik en inderdaad streep vrij. @ Kleintje88: Fijn dat je intake gesprek goed ging met de kraamzorg. Jammer dat je bellywarmer is afgekeurd. Ik zou wel voor de hypoallergene voeding gaan. Al is het alleen maar voor "just in case". Mocht de borstvoeding hier niet lukken, dan gaat onze kleine ook op de hypoallergene voeding. @ Linda: Heel veel sterkte meid!!! @ Kussiexx: Fijn dat alles weer goed was bij de verloskundige. Wat goed dat je bij een advocaat bent geweest!! Leuke kamer. Wat voor wandje heb je nog geplaatst? @ Lindavnr: Meid wat fijn dat het gesprek met de arbo goed is gegaan, en je werkgever daarna zo fijn reageerden. Wat een opluchting!!!! Goed aanblijven geven wat je wel en niet kan. @ Lynette84: Beterschap!! Ik hoop dat dmv de warme kruik, misschien nog een warme douch de kramp minder gaat worden. @ Boomer2009: Zo dat is nogal een verschil....... Goed dat je volgehouden hebt!! @ Marye1986: Veel plezier op je zwangerschapscursus. @ Strijken: Hier worden ook alleen kreuk dingen gestreken. Had nu alle lakentjes gewassen, en die waren behoorlijk gekreukt. Hydrofiele luiers etc niet gestreken. Ook bij de baby kleertjes even kijken wat wel en niet gestreken moet worden (schat in dat 99% niet gestreken hoeft te worden8)). Ook onze eigen kleding, even flink met de hand overheen, netjes opvouwen, en weg kreukels Ik strijk overigens op de slaapkamer voor de TV.
Zo, ik heb jullie gevonden! Lijkt het maar zo of wordt er meer geschreven? Ik moest in ieder geval erg veel bijlezen! Er zijn natuurlijk ook steeds meer mensen met verlof of in de ziektewet. Nou, ik moet nog een weekje, pfff, ik tel echt de dagen af, hoor! Zijn er eigelijk meiden die tot 4 weken van te voren doorwerken? Ik weet dat Lara het van plan was, maar nu dus eerder moest stoppen. Zijn er anderen die wel zolang doorwerken? Stoer, hoor!
Boomer: fijn dat je toch niet zoveel bent aangekomen als ze dachten! Kussie: mooie kamer leuk die zwart witte meubeltjes! Lynette: veel beterschap meid En verder weet ik het even niet meer..... Ik voel me nu weer erg moe (eigenlijk de hele dag door :S ) maar ik weet dat wanneer ik nu naar bed ga het waarschijnlijk wel weer 2 uur gaat duren voordat ik slaap of dat ik strax om 23 - 0 uur klaar wakker ben.... Dus ik stel het nog maar even een uurtje uit!
@ Kleintje, ik kijk er nu ook alweer tegenaan om dadelijk te gaan slapen... zit nu als een moe kind op de bank en moet me bedwingen om mijn ogen niet neer te gooien.. maar ben bang dat wanneer ik eenmaal in mijn bedje lig het slaapgevoel beneden is gebleven. @ Setti, nieuwe accu is helaas niet de oplossing. Er zit net een gloednieuwe in, maar ergens in de auto zit een elektralek ofzo waardoor hij de accu steeds leegtrekt...
Ik probeer weer om tot 4 weken van te voren door te werken. Heb ik bij mijn dochter ook gedaan. Alleen toen was ik net 9 dagen met zwangerschapsverlof en toen vond mijn dochter dat ze wel ter wereld mocht komen. Ik heb vanaf woe 17 februari zwangerschapsverlof, maar ik neem de 16e verlof en dan ben ik lekker vanaf 12 februari al vrij.
even een update: ben gisteren weer naar het zkh geweest hartje was goed van de beeb vandaag een echo gehad en heb 20 cm ofzoeits vrucht water. dat was het maximum wat je mag hebben. maandag moet ik weer naar het zkh toe. ben veder ook erg moe net als jullie en slaap ook vreselijk slecht ben weer terug gegaan naar mijn eigen huissie want bij mijn ouders vond ik het wel weer genoeg haha. nu lekker even voor me zelf dingen doen die ikzelf wil. strijken wat is dat? doe ik niet aan alleen als het echt niet meer uitziet haha. maar dan strijk ik pas als ik het aan doe. heb een mooi tummytub gekocht met standaard zon gietijzeren echt geweldig via mp voor 20 euries.
heb trouwens een nieuwe verslaving die kaas chips van cheetos heb het vandaag voor mijn dochter gekocht maar oeps de zak is al leeg.
Joepie, hopelijk is het vruchtwater maandag nog goed. Mooi kamertje zag ik voorbijkomen! Hier ook niet echt een strijker, nu de hydrofielluiers voor 1 keer, moest een stuk of 6 gewassen en gestreken luiers hebben klaarliggen voor de bevalling vertelde de mevr. van kraamzorg, dus strijk ze allemaal 1 keertje en daarna nooit weer! haha. Verder sommige shirts en blouses van de jongens, maar verder niets.
Zo moest indd ook weer een hoop bij lezen haha.. Net terug van zwemmen; wat was het weer heerlijk. Helemaal geen last van een drukkend gevoel en geen rugpijn; was echt genieten! Mm hier gister ook een zak cheetos chips open gemaakt; zijn erg lekker en je kan er zo moeilijk mee stoppen ! Kussie; wat een mooie meubeltjes zeg . Hou daar ook wel van; zwart/wit! Gwen; ben benieuwd of je man je kaartjes ook leuk vind. Zal wel super zijn natuurlijk. Wij zijn nu ook druk bezig met het geboortekaartje. Ben blij als dat ook helemaal klaar en geregeld is hihi.. Pff rest ben ik weer min of meer vergeten, sorry dames. Ga zo hopelijk heerlijk slapen, meestal lukt dat wel naar het zwemmen hihi..
heyyy kussie mooie meubeltjes zeg!!leuk hoor!!! geboortekaartjes:heb ook weer een hoop boeken thuis liggen haha. Geboortekaartjes - De grootste aanbieder en drukker van uw geboortekaartjes hebben het kantoot toevallig in mijn woonplaats dus daar kon ik mooi 2 kratten boeken meenemen, nu dus kiezen!!! linda fijn dat alles weer wat beter gaat!! voor de rest, heb alles gelezen maar weet het allemaal niet meer sorry......
owja 2 vragen::: -ik zie verschillende fotos langskomen van kamertjes, en op al die fotos zijn de bedjes al opgemaakt! ik had tot vorige week ook het bedje opgemaakt, maar vorige week heb ik t beddengoed gewassen en gestreken. als ik het er nu al opleg is t stoffig tegen de tijd dat de baby er is, dus dan moet t weer in de was en gestreken worden, beetje zonde van het werk...hoe doen jullie dat??vind t zo zo kaal haha. -ik heb zo'n spiraal van woezel en pip, die wou ik aan t handvat van de maxicosi doen, dat zie ik best vaak bij anderen, maar t lukt niet helemaal haha. hij gaat zeg maar op 1 kluitje zitten en kan m niet een beetje verdelken over de breedte van t handvat..snappen jullie m nog???weet iemand hoe dat moet??? nou slaap lekker xxx
anno, die heb ik ook, alleen heb ik hem aan de box, aan bovenste rand en dan tussen de spijlen doorrijgen, maar zelfs dan gaat hij nog gauw los hoor!, dus aan maxicosi wordt moeilijk denk ik, daaraan heb ik een speeltje met klitteband vast waar 3 dingetjes aanhangen (snap je hem nog? haha)
vriendlief leuk dat je de kleine weer ff gezien hebt. en beterschap doe lekker rustig aan vandaag he!!! felicitas doos etos wat een crisis doos zeg, had er veel meer van verwacht. zat er ook nog een blauwe knuffel in en wat heb ik daaraan?? krijg een dochter. hihi. maargoed ik heb m iig gehad. gwendolyn hahaha ja ik kan t begrijpen t blijft rotwerk dat strijken. lynette sterkte meid boomer netjes meid, wat een loser heb je haar door gestuurd naar hans anders??? hahaha marye hoe was je zwangerschapscursus?? die van mij was woensdag al afgelopen. kussie mooi kamertje zeg!! en het muurtje waar is dat gekomen dan? voor t bedje ofzo? nijnja ik werk tot 4 weken van te voren, volgende week vrijdag is mijn laatste werkdag. maandag 1 feb ben ik 36 weken. Tot waneer werk jij door dan? chantal ff langs de dealer gaan, mijn vriend is automonteur en ik weet dat ze bij de meeste garages van die meet apparatuur hebben om de storingen te vinden. Hopen dat t snel is opgelost. ano dat spiraal is toch voorom de box??? Misschien kun je wat elastiek ertussen doen ofzo!! ik heb voor aan de maxicosie zo'n knuffel van pip met zo'n touwtje dat je kan trekken en geeft geluid en een roze konijn met klem waar je aan kan trekken en dan gaat t trillen. weet nog niet welke ik eraan doe. funny nog een beetje geslapen?? Hier gister lekker om 20.45 naar bed gegaan, eindelijk in 4 weken weer eens sex gehad is wel vreemd hoor met zo'n pens haha. gisteravond ff bij de babydump geweest ff mijn wandelwagenzit opgehaald die ik gesloopt had hihi. Ik heb gelijk 2 pakjes maat 50 gekocht eentje heel leuk met wit broekje en roze trui met engeltje erop en de ander grijs broekje en witte trui met daarop in het grijs: what did they do before me!! haha moest er zo om lachen dat die gelijk in mijn mandje lag. -------------------------------------------------------------- Ook gelijk maar de vluchtkoffer ingepakt met daarin: voor mezelf: trainingsbroek t-shirt tandeborstel en tandpasta onderbroeken size oma sokken voor de kleine: 2 pakjes maat 50 2 paar sokken 2 mutjses 2 rompertjes speen 8 luiers billendoekies manicure setje Mist er nog wat dames???????? -------------------------------------------
Goedemorgen kletskousen! Hier dit keer heerlijk geslapen!! Ik sliep zo vast dat ik ff niet weet hoelang me dochter mij geroepen heeft hahaha.. Ondanks de slechte nacht van gisteren ben ik wel erg druk geweest dus misschien dat ik daarom vannacht zo lekker geslapen heb. @Strijken, dat doe ik meestal wel bij de babykleren maar wel alleen de eerste was. Ik houd gewoon echt niet van strijken en strijk dan ook zo weinig mogelijk. @Boomer nou gelukkig had je dan toch gelijk! Kon ook niet anders he, 6 kilo zou wel erg veel geweest zijn. Dan nog was de reactie van de verloskundige echt not done gewoon.. @Kussiexx wat een mooi kamertje! Hoezo heb je er een muurtje tussen gedaan? Hij is wel super groot de slaapkamer, tegenover die van onze kids dan hahaha. Mijn kids hebben echt inieminiekamertjes @Gwenolyn ben benieuwd of je man ze net zo leuk vind! Altijd leuk om te doen toch. @Joepie hopelijk blijft het allemaal goed en doet ze het nu allemaal nog oke! @Anoniempje, ik had het bedje bij mijn dochter ook al zo vroeg opgemaakt maar ik geloof dat ik op de dag dat ze geboren is het weer gewassen heb..of zo iets. Nu maak ik het pas later op ben al blij dat het kamertje zo goed als af is hahaha. Maargoed ik ben dan ook nog niet eens de box in de huiskamer staan.. ik wil dus wachten tot de baby er is anders zit ik steeds tegen zon lege box aan te kijken en duurt de tijd zo lang hahahha. @funnyme hopelijk heb je nog wel kunnen slapen? Je was er wel erg vroeg bij Nou volgens mij ben ik nu weer even bij met reacties! Ik zou wel weer graag op de lijst willen trouwens, ik was er weer terug op gezet maar ben er nu dus ineens weer vanaf.. Vandaag krijgen we een hoekkast geleverd! Yes hopelijk pas het allemaal zoals wij willen en dan hebben we weer wat opbergruimte erbij! Daarbij komt vandaag ook mijn dochter haar aangepaste fiets! Ze is zo blij, nu kan ze fietsen. Ik ben zo trots als ik haar zie fietsen. Nog even geduld hebben tot die er is straks. Fijne dag!
Setti en je fotocamera? Iets voor je man? Iets te lezen misschien. Oohja een jasje voor de kleine en misschien zon wikkeldoek?
Goedemorgen meiden! Iedereen al wat beter geslapen? Hier gelukkig wel, heb alleen veel liggen hoesten, pfff heb er helemaal spierpijn van in m'n buik. En ik ben opeens 's nachts zo misselijk, lijkt wel of ik weer in m'n begin vd zw. sch. zit, blegh! Gisteravond heeft Bart de auto opgehaald, hij is helemaal gemaakt en er zit nu een motor in met 98000 km erop ipv 182000 nou dat scheelt nogal, zeker bij een diesel. Ik=blij. @Linda, heel veel sterkte!! Ik hoop dat je kleintjes nog lekker even blijven zitten! @Kussie en Lindavnr, fijn dat alles goed was bij de vk/gyn! @Vriendlief en de andere meiden die zich niet lekker voelen, beterschap!! @Cheetos, mjummmmm! Hier ook grote verslaving aan die dingetjes! @Dozen , vond die van etos juist wel leuk! Die van kruidvat viel wel wat tegen hier. Fijne dag! Liefs Laar