Lara mooie lamp en fijn dat alles goed was Pfff wat voel ik me ineens beroerd zeg :S enorm misselijk en krampen in mijn buik onderin, heb al lekker warm gedoucht en het is wel iets gezakt maar ik blijf me zo beroerd voelen... Ook mijn voeten beginnen steeds meer op olifantenpoten te lijken terwijl ik ze vandaag veel omhoog heb gehouden.... Heb ook enorm veel gedronken denk bijna 2,5 liter en heb vandaag maar 4 x geplast ofzo en steeds niet veel, eigenlijk had ik bij moeten houden hoeveel het iedere keer was! Ik denk dat ik morgen toch even bij de assistente van de huisarts mijn bloeddruk laat meten gewoon weer voor de zekerheid maar weer.... Kan de VK er wel weer voor lastig vallen maar tja een assistente van de HA kan ook gewoon bloeddruk enz opmeten en als daar iets mee is ben ik zo bij de VK want die zit er zowat naast....
laar, fijn dat alles goed was bij de vk en dat de kleine volledig is ingedaald. nu maar wachten hihi. ja ik heb echt zin in morgen want dat is de laatste keer dat ik haar zie voordat ze geboren wordt. nu is t wachten echt vervelend aant worden hoor. ben zo nieuwsgierig.
kleintje je hebt groot gelijk gewoon voor de zekerheid bellen en laten meten hoor. beter een keer te veel dan te weinig.
@Marye, dan natuurlijk ook nog even 'fatsoenlijke' foto voor je beeldvorming hé We hebben wel's een show je man topic gehad. Was errug grappig. Hier de liefde tussen Bart en Kwaak... Ze kijken allebei lekker 'evil' en ongeschoren... Mannennnnnnnnnn ik wil mannennnnnnnnn zien..... Hahaha! Zo en nu ga ik écht m'n laptop uitzetten... haha, verslavend dit forum!!
Leukerd hoor ! Ik heb Don wel in het show je man topic neergezet hoor. Maar speciaal voor jou dan (vindt Don vast heel leuk ):
leuk mannen foto's Zal er ook even eentje plaatsen van mij en mijn vriend... Al is de foto wel al meer dan een jaar oud
Hey even een stomme vraag (alweer ) hebben jullie als jullie weleens last hebben van maagpijn / maagzuur ook zo'n last van je oren? Ik krijg dan ook echt ene kriebel in mijn oren heeelll vreemd En nu ga ik maar weer proberen te slapen... Nog steeds iets onrustig in mijn buik
@ Setti *blooss* sorry dat mijn berichten zo lang kunnen zijn, viel me zelf ook al op, haha, maar wil gewoon niemand vergeten met reageren.. En ik ben dan weer zo dat ik een reactie ook nog nie kort kan houden ook.. Zal er op letten!! @ Marye, Lara en Kleintje wat een superr foto's en eigenlijk, kan ik nie wachten om een foto van mij en mijn vriend te plaatsen, weet je wat, doe het gewoon!! @ Lara, ja ik geef het toe, ik ben helemaal smoor Hihi, kan er nix aan doen!! Ow en je lamp is superrr! Ook in combi met Kwaak Whahahaha!! @ Kleintje, allereerst is het GEEN stomme vraag!! Maar nee ik ken de combinatie van maagzuur met een kriebel in me oor eerlijk gezegd niet... En je buikkrampen en misselijkheid klinken inderdaad nie zo fijn, maar rustig aan doen, en morgen gewoon even langs assistente/ha/vk als je het nie vertrouwd, daar zijn ze voor!!! Zal nu even een foto "spammen" zoals dat word genoemd!!
wauw wat romantisch al die foto's! ik ben de enige uit bed, pppfff ik lijk wel een baby, gisteren een hele drukke dag gehad en nu dus helemaal van slag, heb overal last van en kan niet slapen terwijl ik zo moe ben. Vandaag laatste drukke dag (ik krijg nieuwe kozijnen met dubbelglas aan één kant van ons appartement) dan kan ik weer lekker in mijn stulpje alleen zijn. Hebben jullie dat ook? Ik ben graag thuis met mannetje.
Kussie: Leuke foto!De liefde straalt er vanaf Linda: Wat vervelend dat je niet kan slapen. Ik herken het wel hoor. En ik vind klussers in mijn huis altijd erg vervelend, dan kun je gewoon niet je eigen ding doen... Hopelijk kun je vannacht wat slaap inhalen? Hier: Ik mag zo naar het ziekenhuis voor een groeiecho en dan moet ik daarna nog even op controle bij de gyn. Ben echt benieuwd hoe het gaat met de kleintjes! Minke, Boba en alle anderen die ook controle hebben (weet ik even niet meer) Succes!
Hier heerlijk geslapen! Harde buiken zijn wel afgenomen (sta nog wel zo'n 3x per dag onder de douche vanwege de harde buiken en buikpijn). Heb vandaag een heel raar gevoel. Vandaag 3 jaar geleden moest ik de pillen nemen om een mk op gang te brengen (hartje van ons kindje klopte niet meer, was toen 7w5d) en heb toen ook de mk gehad. En nu precies 3 jaar later ben ik hoogzwanger van de 3e
FunnyMe, sterkte doe maar heel rustig aan, en zo'n mk vergeet je nooit meer! Knuf. Marye veel plezier! Zwaai je even namens ons
Goedemorgen, Ik heb wat los bijgelezen, maar niet de tijd en geheugen eigenlijk om overal op te reageren... Wat ik herrinner: Funnyme, duidelijk een teken dat je je rust moet pakken! Goed dat je de meiden even hebt laten logeren. Sterkte meid. Leuke foto's! Ik had dat topic ook al gelezen van 'show je man' maar als ik dat doe, vraagt tie een scheiding aan vrees ik Hiero komen vandaag de meubels, jippie! Ben benieuwd! Alles voor de woonkamer komt, behalve de bank dan, die is twee weken later ingepland. Morgen de babykamer, nóg leuker! Gisteren naar borstvoedingscursus geweest. Was wel leuk en interessant. Met vier dames, was ook wel gezellig eigenlijk! Over twee weken weer cursus en inderdaad, ik hoefde niet mijn borsten te laten zien Ik ga weer verder, druk druk druk en succes en sterkte dames.
Goedemorgen allemaal! Hier gaat het slapen ook steeds slechter, in ieder geval de afgelopen 2 nachten Afgelopen week weer naar de vk geweest, de kleine had me toch een hartslag jeetje zeg. Dit noemen ze dan een zgn "jogging fetus" Vorige keer had de kleine dit ook maar toen werd er niets van gezegd, dit keer moesten we een kwartiertje later weer even naar het hartje luisteren en toen was het gelukkig weer normaal. Nu ben ik wel benieuwd hoe dit nou kan, op internet weinig te vinden en de vk kon me eigenlijk niet veel meer vertellen dan dat dat soms voorkomt bij ongeborenen. Het was in ieder geval niet iets om druk over te maken. Maar dan denk ik weer, het hartje gaat toch niet zomaar sneller slaan? Nu heb ik deze week een nieuw matrasje gekocht voor in het ledikant maar vindt het zo vies ruiken. Ik heb 1tje waarvan je de hoes erom vandaan kan halen, zou ik dit gewoon kunnen wassen? Of heeft niemand dit gedaan en gewoon het matrasje even goed laten luchten?
Goedemorgen meiden! Bedankt voor de reacties op m'n lamp! En wat een leuke mannenfoto's allemaal We hebben ook wel eens een 'show je poes' topic gehad. Hele avond helemaal dubbel achter de laptop gelegen. Bart was natuurlijk gelijk stiknieuwsgierig toen'ie de titel zag. Haha, al die huisdieren vielen'm een beetje tegen Funny heel veel sterkte vandaag. Ik kan me voorstellen dat je zoiets nooit vergeet maar op dagen als deze er even heel erg opnieuw bij stil staat! Linda, jij was er inderdaad vroeg bij zeg! Lukt het wel om overdag eventueel wat bij te slapen? Kleintje, hier ondertussen al 29 weken last van maagzuur dus dát herken ik wel. De combi met oorkriebel dan weer niet... Misschien dat er geen verband is maar het gewoon tegelijk komt?? Hier, gaaaaap, net wakker maar wel tot 3.30u wakker gelegen. En ik zou eigenlijk zo met m'n oma naar de prénatal en naar m'n andere oma. Had nog niks afgesproken maar nu zit ik heel erg te twijfelen. GEEN ZIN!! Maar morgen en vrijdag vieren we Bart's verjaardag en vrijdag heb ik ook (eindelijk!) intake kraamzorg dus dan is het ook al druk genoeg. Twijfeltwijfel!! Liefs Laar
Hallo maart mama's. Ik heb een bedrust club geopend voor alle as moeders die verplicht (bed)rust moeten nemen. Voor wie het leuk vind is hier de link: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/189231-de-bedrust-club.html#post6531922 groetjes yessica (mei mama)
lara, hahahha mijn man zou dan ook met zijn neus op de pc zitten!! Wat een tegenvaller zal het geweest zijn!! funnyme, das wel even schrikken zeg. Rustig aan doen hoor!! Lijkt me inderdaad wel een raar gevoel als je vorig jaar een mk hebt moeten doorstaan en nu hoogzwanger bent! alle apk's, gelukkig bij iedereen weer alles goed!! mannen showen, geloof niet dat mijn man er gelukkig van wordt als ik zijn hoofd hier neerzet hahaha. Blijf zelf ook graag nog enigzins anoniem hier dus sorry, die van mij moeten jullie maar wat bij verzinnen Nu we het toch over mannen hebben.............wat doen jullie mannen allemaal voor je nu je zwanger bent?? Ik heb het dan niet over dingen in huis enzo hoor maar meer over bijv. praten over de bevalling (hoe je erin staat enzo), nemen ze weleens iets mee voor de baby, zeggen ze ook de baby goedemorgen in de ochtend dat soort dingetjes. Ik mis dat namelijk bij die van mij. Niet dat ik overladen moet worden met kadootjes en lieve woordjes, maar zo af en toe iets leuks zou wel fijn zijn er hangen nu alleen maar i love dad dingen in de kast! En ik mis gewoon af en toe wat intimiteit. Ik weet wel dat hij het moeilijk vind en eigenlijk een beetje eng dat er zo'n minimensje in mij zit maar toch.................. Of ben ik nu een zeur en heb ik last van mijn hormonen?? was er gister helemaal verdrietig van!!
Kussie: ahhhh wat ontzettend lief jullie stralen echt Marye: veel plezier en succes met de groeiecho! Funny: sterkte! Over mannen: die van mij doet hier best veel in het huishouden (deed hij overigens al) is ook echt een huisman en TE netjes vind ik Verder probeert hij mij wel veel te helpen maar heb ik het idee dat hij soms weinig begrip voor mij heeft, als hij b.v de was wil opruimen samen met mij en ik gewoon even niet kan omdat het niet zo goed gaat met mijn buik etc en vraag om een half uurtje rust dan kan hij dat niet altijd waarderen maar goed dat heeft denk ik ook met zijn perfectionisme / netheid te maken.... Later als ik het dan tegen hem zeg dan snapt hij het wel! Ook aait hij vaak over mijn buik en noemt de kleine bij naam enz! Best lief Hier vanmorgen zowat een hartverzakking gekregen :O Ik ging op de weegschaal staan en in 1 week tijd 2 kg aangekomen terwijl ik nog nooit zoveel in 1 x ben aangekomen alles gelijdelijk met hooguit 0,5 kg per week.... Nu dus echt 2 kg! Goed ik ben dan "nog maar" 10 kg aangekomen maar 2 kg in 1 week kan nooit gezond zijn lijkt me? Ik wilde eigenlijk niet bellen naar de VK of HA maar heb het toch maar gedaan na het zien van het gewicht! Assistente vond het wel verstandig als ik even langs zou komen.... maar die 2 kg kan toch nooit ineens van het vocht zijn???? Vriendlief zei: ja je hebt deze week slechter gegeten (lees: 1 pizza en 1 dag pasta verder gewoon groenten en vlees) dus ik zeg tegen hem: ja hallo heb jij weleens meegemaakt dat je 2 kg aankomt van 1 pizza?? Nee dat had hij toch ook niet...... Dus zometeen even de bloeddruk op laten meten om 11.50 en misschien ook wel even aan mijn buik laten voelen (zou misschien ook vruchtwater kunnen zijn?) en ach ik moet me niet zo druk maken....