Wat in rood staat, mag eruit. Het ziekenhuis heeft dat voor je, ze werken met hun eigen materialen/merken. Denk aan die dingen, die écht prettig zijn om te hebben: Labello/vaseline (je puft je rot), fotocamera, oplader van je mobiele telefoon, voedingsbh.
FunnyMe, als ik had geweten dat jij ook lag te draaien en woelen vannacht, dan had ik je hier wel gevonden Nog wat kunnen tukken? Sabine, leuk he, weer een weekje rond. 32 weken klinkt als erg lang - en dat is het ook. Het 3e trimester is inmiddels ingegaan... @strijken: heb de 1e babywas gestreken. Deed ik bij mijn zoon ook. Nu strijk ik niet meer - heeft ook weinig zin als je bedenkt, dat je kindje een paar rompers per dag vuil kan maken en tig hydrofiele doeken @bedje opmaken: hier ook opgemaakt voor de leuk. De beeb gaat echter in een kinderwagenbak op onze slaapkamer straks, wil de eerste periode bv geven vanuit bed. Da's heel relaxed i.p.v. steeds heen en weer stommelen met je slaapdronken kop Nou, zoonlief naar de opvang, manlief aan het werk - ik moet aan de studie en ga zo eens starten. Groetjes, fijne dag vandaag!
Ik heb hem gisteren ook gehad. Thuisbezorgd. Ik vond ook de Blije doos veel beter en nuttiger. Wel een flesje, dat is atijd handig.
hihi, goed gedaan Was het zwaar? haha. Ik weet niet of het er hiero nog van komt.... ts inderdaad allemaal een beetje vreemd. Misschien was dit wel de laatste keer voor jullie voorlopig haha. Je tikt al tegen het einde aan namelijk. Ik wil het in ieder geval nog één keertje proberen haha.
@darcy jah klopt het klink ook heel lang maarjah ik ben er nog niet nog 8 week te gaan het is me eerste kindje duszz is allemaal nog uitzoeken wat ik wel en niet moet hebben .......
Ik hoop dat nog wat hebt kunnen slapen Funnyme!! De anderen hebben weer aardig bijgeslapen las ik terug, gefeliciteerd . Hiero een gemiddeld matige nacht gehad. Ik word telkens wakker van de rugpijn en gespannen buik. Vanochtend ging de wekker en ik moest me omdraaien om dat rotding uit te zetten, maar ik kon me bijna niet meer omkeren... autjjj... Straks zet ik lekker de wekker aan de kant van mijn mannetje, mag hij het doen. @Lara, lekker dat je autotje weer terug is, en zeker dat er de helft minder km op staat! Daar doe je wel weer twee jaar mee ofzo toch? Hiero vandaag weer wat inpakken, iedere dag een beetje, want het is toch allemaal zwaar hoor dat inpakken, ik heb heeeeel veel boeken namelijk. En dan vanmiddag de sleuteloverdracht. Heel stom, maar ik ben eigenlijk helemaal niet zo enthousiast. Ik zat eerst met dat gedoe met de hypotheek te denken: Nou als we de sleutel hebben, springen we een gat in de lucht!! Champagne erbij! Maar nu, vanavond zit de hele keet vol daar met schoonfamilie, niks geen intiem gezelig avondje in ons nieuwe huis met zijn tweeen, daar baal ik een beetje van. En daarnaast kijk ik nu gewoon uit naar het moment dat alles klaar is en we over kunnen. Tis ook nooit goed
8 Weken zijn echt zo voorbij hoor en je kan altijd al over 4 weken bevallen... ik wil je verder niet beangstigen Maar ik moet ook nog veel uitzoeken hoor en als ik soms anderen hoor praten over de bevalling is het nog steeds een ver-van-mijn-bed-show.
Funnyme: Wat vervelend dat je zo slecht hebt geslapen! Setti: Zo'n buik is idd best raar he met sex. Maar ik zou echt geen 4 weken zonder kunnen. 1x in de week is echt het minimum. Ano: Ik heb die van Woezel en Pip ook om de box. Ik denk dat het gewoon niet zo goed gaat bij een maxicosi. Daar hebben ze speciale maxicosi speeltjes voor succes met kaartje uitzoeken! Laar: Toch nog geluk bij een ongeluk met die auto van jullie. Heeft ook wel lang genoeg geduurd en zat geld gekost. Dus eigenlijk moesten ze wel. Balen van dat hoesten joh! Boomer: Succes met je huis. Kan me voorstellen dta je er nu gewoon in wil zitten hoor! Hier: Gisteren dan iemand hier thuis gehad die met ons heeft gepraat over de bevalling. Tenminste het eerste gedeelte. Volgende keer doet ze het volgende stuk. En ze heeft wat ademhalingsoefeningen met ons gedaan. Was zeer interessant, nu kon ik eindelijk eens bezig zijn met die bevalling. Was voor mij ook nog een ver van mijn bed show. Terwijl het toch echt nog max 5,5 week duurt.... En verder komen ze vandaag onze nieuwe keuken bezorgen en de badkamermeubels. En heeft Don vanochtend een sollicitatiegesprek gehad, waarvan ik hoop dat hij daar kan gaan werken. Dus moet even duimen totdat hij het hoort, zal ergens komende week zijn... Fijne dag allemaal!
heeej neej maakt me niet bang hoor jah klopt die 8 week zijn zo voorbij ik weet dat het snel gaat en ik zie wel wat er allemaal op me af komt ....
@Marije, wat spannend vandaag zeg! Sollicitaties zijn altijd spannend, daarop kan jij natuurlijk alleen maar wachten. Alleen dat jullie straks de nieuwe keuken hebben is wel heel lekker natuurlijk!! Hopen dat ze alles goed afleveren en monteren en dat je vanavond ervan kan gennieten!
Boomer: Helaas wordt hij alleen bezorgd en gaan we hem zelf monteren, dus moet nog iets langer geduld hebben. Maar ze gaan er gelukkig wel morgen een begin aan maken!
haha klinkt raar he? ts misschien stom maar sinds ik zwanger ben wordt ik gewoon niet echt opgewonden dus als ik t ben dan moet hij gewoon van mij hihi. maar dan wel ik boven of op zn hondjes hihi. zolang ik nog steeds soms van die momenten heb dan moet hij maar gewoon want meestal heb ik geen zin. de kleine is op t moment zelf stil maar daar na protesteerd ze volgens mij hahaha. die krijgt nu al een trauma
marye hopen dat don is aangenomen zeg!!!! en 1x per week. oohh hij heeft nu echt niets te klagen. knap hoor.
@ kruidvat doos: Hmm ik vond die etos doos eigenlijk wel leuk! Nu vind ik dingen die ik gratis krijg al gauw leuk, maar toch... Tuurlijk niet te vergelijken met die van de prenetal, maar nja..wel leuk Die zwitsal doekjes en bewaardoos zijn handig, die fles en speen, die badthermometer want die had ik nog geen.. Die knuffel, nja, da's inderdaad wat raar dat die blauw is.. maar goed. @ Strijken: hihi mooi, ik voel me ondertussen niet meer genoodzaakt altijd alles te strijken door jullie reacties hahaha. @ Bedje opmaken: doe ik ook pas weer tegen 't eind..beetje jammer als het dadelijk stoffig is en weer alles gewassen moet worden. Dan maar even een kaal matrasje! @ Sex: nog altijd geen probleem hoor hier We doen het minder vaak als eerst, dat wel, maar toch nog wel een keer per week ofzo, en nja..dat gaat allemaal prima @ Marye: Fijn dat die info goed beviel over het bevallen! IK ga maar eens bellen voor een info avond over borstvoeding...mocht het lukken is het wel handig dat ik er iets van weet Al heb ik er totaal geen zin in om er heen te gaan hihi.
Sorry ik reageer even niet mn hoofd staat er niet na.... Eindelijk heb ik vannacht goed geslapen (al duurde het wel erg lang voordat ik in slaap viel) maar ik werd vanmorgen wakker gebeld door mijn vader met niet zo'n leuk nieuws Hij vertelde me dat de vriend van mijn tante (eigenlijk is het min of meer gewoon als een oom voor mij) vannacht een zware hartstilstand heeft gehad! Hij voelde zich niet lekker, had wat pijn op de borst en mijn tante vroeg of ze de dokter moest bellen maar dat hoefde niet van hem want hij ging slapen en dan zou het over gaan... Na een tijdje hoorde mijn tante ineens een klap boven en is gaan kijken, toen lag hij op de grond en heeft mijn tante in paniek mijn neef opgebeld die binnen 5 minuten er was en meteen begon met reanimeren.... Er is alleen 5 minuten niks gebeurd qua reanimatie omdat mijn tante zo in paniek was en niet wist hoe en wat! Ambulance is erbij gekomen en heeft hem meegenomen, hij leeft nog wel maar is niet bij, ligt ook op een speciale kamer waar alles koel is om zijn organen koel te houden (had daar overigens nog nooit van gehoord behalve wanneer iemand hersendood is ofzo) de vraag is nu of hij bij komt en hoe hij er dan aan toe is maar tja hij is eigenlijk al 5 minuten "dood" geweest toen er niet gereanimeerd werd dus ik denk dat hij er zowiezo wel iets aan overhoud anders heeft hij heeeeeelllllll veel geluk gehad! Het is nu maar even afwachten... er mag ook niemand bij behalve mijn tante! Sjonge jonge wat schrok ik van dat telefoontje! En dan te bedenken dat ik ze gisterenavond nog een berichtje had gestuurd met hoe het met ze ging en of ze misschien iets gaan doen voor mijn vaders verjaardag 12 febr. (omdat mijn vader 50 wordt) en dan nu ineens dit!
heeej kleintje88 wat verschrikkelijk nieuws hopen dat alles weer goed komt met je oom .... zijn inderdaad geen lleuke dingen om te horen heel veel sterkte