Kleintje, kan het geen afscheiding zijn? VK zei tegen mij (nadat ik zondag ineens een plons in mn broek had) dat dat ook vaak gebeurd. Afscheiding kan nu heel dun zijn!
Owjaaaa, wuhahahaha.. Sorry nog niet helemaal wakker denk ik !! Dacht dat er stond dat de kaartjes al binnen waren, haha..
mwah wat gaat het hier toch snel op het forum. Ben nog aan het werk en dus weinig tijd om te lezen en te reageren, nu ff tijdens de lunchpauze en anders 's avonds thuis. Maar nog maar 1 werk weekje voor de boeg en dan heerlijk verlof! Vandaag weer een mijlpaaltje van 35 weken! Straks toch maar even de vk bellen, want ik vind de beeb wel heeeel rustig. Vandaag eigenlijks nog niet gevoeld, gisteravond voor het laatst.... Of ben ik nu te panisch... Ben zo bang dat ik zo'n zeur wordt. Zal proberen straks een paar pagina's berichten te lezen van vandaag, maar ga nu eerst een happie eten.
Hey allemaal Kom even snel lang wippen. Mannetje is woensdag weer thuis gekomen hij heeft nog erg veel pijn aan zijn been door de zenuw die zolang knel gezeten heeft. Nu weer op zijn plek ligt. Verder gaat het erg goed. Dinsdag bij de vk geweest en weer helemaal goed gekeurd. Kleintje is goed aan het indalen en heel erg actief in me buik dat kontje gaat de hele tijd heen en weer. Zo ga nu ff taart maken morgen jarig. Daarna met mannetje naar de fysio. Kom vanavond bij lezen Liefs chantal
@ Funnyme: Balen dat je zwangerschapssuiker erbij hebt gekregen. Fijn dat de meiden vandaag weer thuis komen. @ Kleintje88: Ik smeer nooit de brood van mijn man. Nu is hij er ook alleen maar het weekend. Op zondag doen we altijd afbak broodjes, hoe vroeg we ook opstaan. De ene keer maakt hij het klaar, en doe ik de honden uitlaten, de andere keer maak ik ze klaar en laat hij de honden uit. @ Chantal: Leuk om een scrapbook te maken! @ Marye1986: Nu maar hopen dat de voorweeën niet voor niks zijn. @ Namenlijst: Onze naam komt vorig jaar 1x voor. Ook al zou hij heel vaak voorkomen, zou mij niks uitmaken. Wij vinden het een leuke naam, en dat is belangrijk.
Laatste schilderij is ook af. In de bovenste wolk komt de geboortedatum, en daaronder in de wolk de naam. Zal hierna nog 1 foto maken als het hangt, daarna hou ik op
Jullie gaan weer erg snel zeg! Ik was vanmorgen om half 5 klaarwakker en kon niet meer slapen. Toen ben ik maar gaan ds'en in bed. Ik ben alleen nu echt zo moe dat ik bijna omval dus ga zo nog lekker even liggen. Morgen alweer 35 weken!! Dat hadden we echt nooit verwacht
funny, even afwachten dus nog!! als je minder uren per dag afneemt, krijg je de kraamhulp dan meerdere dagen ofzo?? ik heb dinsdag intake, denk dat ik 49 uur ofzo krijg, en die mag je dan toch over max. 8 dagen ofzo verspreiden?? kleintje, haha rare droom hoor!! stom he dat we van die bizarre dingen dromen, waar zijn we mee bezig!! Badkamer is bijnaaaaaaa af!! tegels zitten er in, moet nog 1 keer gevoegd en dan afkitten, kranen erop enzo en ik kan in bad slaapkamer van top tot teen schoongemaakt (was superstoffig van de verbouwing) en flink gedweilt!! nu total loss
pfffffffff ik denk dat onze zoon maar een keer gestreken luiers krijgt (flanellen en hydrofiele) pffffffff wat een werk heb 2! uur staan strijken (ook beddengoed ed) en ben nu op de helft...... (misschien dat ik ook gewoon niet zo snel be hoor want ik strijk nooit!) maar ik heb wel een aantal keer aan de tweelingmama's gedacht trouwens ik vond dat er maar heel weinig verschil zat tussen de molton onderlegger voor het wiegje en flanellen luiers... kon bijna het verschil niet zien (beide van de hema dus ook nog eens hetzelfde labeltje) moltons zijn ietsje dikker maar goed ik vond er dus erg weinig verschil inzitten. Heb het wiegje nu opgemaakt... zo schattig heb er zo'n zin in dat ons ventje erin ligt
mijn schoonpa heeft ook bij pakketdienst gewerkt en je wilt niet weten wat hij allemaal mee maakt. komt echt vaak voor hoor die mannen zijn wel wat gewent. van zomer een keer kwam hij ook aan de bel en zag door het raam dat er een vrouw toples achterthuis lag te zonnen tja wat doe je dan.
ik lees trouwens dat hier veel jarig zijn ik ben 9 feb jarig en vind het eigenlijk te vermoeiend om mijn verjaardag te vieren. en dit snappen ze niet. ze zeggen we helpen je wel. maar ik kan echt niet op mijn kont gaan zitten en niks gaan doen. hoe doen jullie dat dan????
@ joepie: ik zit ook nog een beetje in dubio. Ik ben 25 febr jarig en mn vriend 22 febr.. Wel vieren of niet vieren..ik weet 't ook niet. Ik denk toch dat ik wel wat mensen laat komen (ouders, peettante/oom en evt. wat vriendinnen?) en dan moet mn vriend de mensen maar 'n beetje serveren enzo haha Ik denk dat als ik het niet vier, deze mensen tóch wel langskomen, dus nja, dan kan ik net zo goed hun uitnodigen. Maar verder echt niet de hele familie en de hele vriendengroep.. daar heb ik geen zin in...nu niet, laat staan over 2 weken! @ baby voelen: weet even niet meer wie het vroeg, maar als je sinds gister avond je baby niet meer voelt, zou ik ook gewoon even naar de vk gaan hoor. gewoon even voor de zekerheid! Ze zeggen toch dat je elke dag wel een keer je baby moet voelen rond deze periode toch? @ Kleintje: hahah grappig dat je zomaar over ons droomde... over twee tweeling mama's... hmmm.. zou bijna gaan denken dat er achter dat ene ukkie van jou er nog een ander verschuilt ligt?! hahah.
@ gwen: ooh da's echt super leuk geworden zeg!! Hangen ook heel leuk zo op die hoogtes... erg gaaf!!!
Ja ik vond het ook bizar dat ik dan juist over tweeling mama's ging dromen :S maar ach als je zwanger bent dan droom je nu eenmaal raar (althans ik) Gwen: echt super mooi zeg zo knap dat je dat kan! over verjaardagen vieren: mijn vriend is 28 februari jarig ik 2 maart maar we vieren het dit jaar niet... Tja als mensen langs willen komen moeten ze dat zelf weten maar we doen er in principe niks aan! En ach misschien is de kleine er dan al wel? wie zou het zeggen