Nijnja en Channes GEFELICITEERD! Maak er een leuke dag van. Net ff zo goed als de vluchttas ingepakt. Tas voor de kleine en maxi cosi klaar gezet.
nijnja en channes:::: TAART TAART Gefeliciteerd dames met jullie verjaardag!!! Maak er een mooie rustige dag van. marye zijn je krampen nog minder geworden????
thnx. hihi ja sommige mensen kunnen mijn opmerkingen int eggie niet echt waarderen!! maar daar heb ik lak aan ze moeten me nemen zoals ik ben dat doe ik bij anderen ook. ik strijk alleen steef zijn overhemden meer niet.
stroopie ja dat klopt vit. k en d moeten ze erbij hebben met de borstvoeding. ik wacht alleen ff of de borstvoeding wel echt lukt want in flesvoeding zit t al en dan heb ik t voor niets in huis gehaald. haha anders stuur ik steef gewoon op pad. zal tie leuk vinden. Fijn dat alles nu in huis is op t wiegje na dan dat is toch weer een lekker gevoel.
Wat zou dat geweldig zijn zeg je zoon int ziekenhuis om de hoek dan kan je er wat vaker heen. En wat een vechtertje inderdaad zeg. echt een sterk manneke. Ben blij dat t steeds beter gaat met m. Geef m maar een dikke knuffel van ons allemaal.
ik had gehoopt dat t maagzuur wat minder zou worden als de kleine is ingedaald maar niet dus. volgens de vk is mijn buik niet lang, groot of hoe je t ook wilt noemen dus het zit erg vol. de kleine is volledig ingedaald al een paar weekjes maar zit ook nog steeds tot net onder mijn borsten tegen mijn ribben aan. echt heel vervelend ik moet haar soms echt ff met wat geweld haar bibs naar beneden duwen om weer wat lucht te krijgen maar wel met als gevolg dat ik t onderin mijn bekken voel duwen met haar hoofdje. ts allemaal wat. dus hopen dat ze zich snel laat zien want op deze manier heb ik geen zin om nog 5 weken te lopen mocht ze 2 weken te laat komen.
Floor: fijn dat het zo goed gaat met jullie kleine! En hopelijk mag hij volgende week naar het andere ziekenhuis, dat zal voor jullie ook een stuk prettiger zijn! Setti: balen dat je nog steeds zo'n maagzuur hebt Je bent van jezelf ook niet super groot of wel? Hier de afgelopen 2dagen eigenlijk weinig last gehad van maagzuur *even afkloppen* Nou ik hoop niet dat het een voorteken is van de hond..... Want we hebben een druk weekend en ze moet toch eigenlijk nog wel minimaal 1,5 - 2 weken blijven zitten.... Gisteren matrasbeschermer op het bed gelegd, wat een glij ding zeg opzich heb ik geen last van gekraak ofzo maar pfffff soms staat mijn kont echt in de fik lijkt wel zo warm dat het is! Wat hebben jullie op je bed of gaan jullie erop leggen? Zou een grote badhanddoek ook kunnen misschien? (al zal dat ook wel erg warm zijn) Trouwens ondanks dat hij onder de hoes ligt heb ik wel het idee dat ik beter kan draaien het glijdt net iets makkelijker mee Vanmiddag even bij de broer van mijn vriend op bezoek nog voor zijn verjaardag (was al met kerst jarig :S ) morgen komt zijn vader + vriendin bij ons op bezoek en maandag hebben we dan de crematie van mijn oom, dus kleintje moet toch nog even blijven zitten! Hond is nu overigens weer "normaal" ligt lekker op zijn sofa te slapen...
matrasbeschermer heb ik onder de molton liggen en tja ts idd wel warm ja. ik ben vanmezelf 1.67 maar mijn buik is niet echt heel groot van venusheuvel tot ribben zeg maar. Sterkte met de crematie.
Goedemiddag!! floor, wat een heerlijk nieuws!! Een echt vechtertje!! Ik hoop dat hij snel lekker dichtbij jullie kan komen in het ziekenhuis!! Ben jij al wel gewoon thuis dan?? vit. d en k, dat vroeg ik me ook af, maar het is zoals setti zei denk ik wel handig als je eerst zeker weet dat bv lukt. ik vraag het dinsdag wel even bij de intake kraamzorg. nijntje en channes, gefeliciteerd!! maak er een leuke dag van!! setti, daar heb ik ook last van!! ben ook niet zo groot (168) en de baby zit vaak onder mijn ribben wat lekker pijnlijk is en ben geregeld wat misselijk (hele zwangerschap juist niet gehad!). MAar vooral als je zit dat je de baby inderdaad wat naar beneden moet duwen anders kan ik niet rechtop zitten! De wieg is zojuist opgehangen! zo gaaf!! ik moet m nog even goed schoonmaken maandag en nieuw matrasje erin en dekken en dan zal ik foto showen!!
Ik breek even in... Ik heb in het begin van mijn zwangerschap hier mee gekletst maar toen bleek na de echo dat ik toch een feb. mama ben ipv een maart mama, heb ik me maar aangemeld bij de feb, mama's! Hoe gaat het hier met de voorbereidingen? Alle kamertjes klaar? Vluchttassen gepakt? Celstofmatjes in de aanslag? Bij 'ons' zijn er al heel wat baby's geboren inmiddels! Allemaal vóór de uitgerekende datum. Leuk om te zien joh, al die babyfoto's en bevallingsverhalen. Hier iedereen veel succes met de laatste loodjes!!
Floor: Wat een goed nieuwd! Wat een vechter die zoon van jullie... Geniet er maar van Nijnja en Channes: Gefeliciteerd!! Hier: Het is nu weer rustig in de buik, dus ik vermoed dat deze valse voortekenen zich nog wel vaker voor zullen doen...Nou ja, voor de kindjes is het beter dat ze blijven zitten dus we doen het er maar mee....
marye gelukkig gaat het wat beter, het is nu echt op en af he, vergeet niet je hebt nu wel 9 pond in je buik! niet niks hoor, samen zijn we sterk! @floor: wat een geweldige vechter die kleine Ivar!!!!!!!!! Ik duim door @jarigen: van harte, had het vanochtend niet zo door anders had ik jullie wel eerder gefeliciteerd hoor hopelijk niet een te drukke maar een gezellige dag! Ik heb nog geen plastik op mijn matras liggen, vanaf wanneer moet dat echt? Krijg maandag de klossen geleverd, ben benieuwd........ misschien als het niks is, kijk ik nog naar een extra matras op het bed maar we zien wel, hoeft toch pas vanaf week 37 omhoog?
heyy meiden floor wat fijn te horen dat het zo goed gaat zeg!!!nou dat zou wel helemaal super zijn als ie kan worden overgeplaatst, dat maakt het dan toch allemaal een stuk makkelijker he!!!nou iig super dat jullie zoon het zo goed doet!! rusteloze benen pfff praat me er niet van!!!!heb t al heel lang en tis echt irri!!! marye goh dat was wel even spannend of niet?fijn dat het nu allemaal weer wat rustiger is!! jarigen:gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!
owja heb even naar de namenlijst gekeken (dankzij de info van laar lukte het) en de 3 namen die nu bovenaan het lijstje staan, daarvan komt de bovenste 7x voor, dus das erg weinig. de 2e 388x!!das wel heeel erg veel en de 3e komt 402x voor ook erg veel..nou nu nog bedenken welke het word.
We hebben huisje 118, dus niet hetzelfde huisje. En ik ga echt niet zuigen hoor! Geen last van nesteldrang hier, tot groot verdriet van mijn man, haha. Hij doet toch altijd al het meest in het huishouden en ik laat het er nu juist helemaal bij zitten. Hoewel, ik ruim wel iets meer op dan normaal. Ja, het is hier heerlijk, en ik heb een geweldige verjaardag gehad! Karel is helemaal blij met zoveel aandacht van papa en mama, dus dan zijn wij ook blij (normaal werk ik vier dagen en mijn man vier dagen en hebben we maar een dag met zijn drietjes, dus dit is wel bijzonder!). Het is hier wel druk, maar niet te druk, vind ik. En ze hebben een goede marketingafdeling, want ze pakken het slim aan. Bij aankomst stond er een grote rij, maar ook iemand die satestokjes aan het uitdelen was dus dat maakt het wachten weer goed. De rij ging overigens erg snel. Wat ook geweldig was: er belde vanochtend iemand van het park aan om me te feliciteren en een cadeautje te geven. Een bon met tien euro korting in het restaurant. We hadden toch al gereserveerd voor vanavond dus dat kwam goed uit! Ik was helemaal verrast en kreeg zelfs tranen in mijn ogen (leuk he, die hormonen!), waar mijn man me weer om uit ging lachen. Of misschien dat hij me toe ging lachen, hij vond het wel schattig, geloof ik!
hier even weer een berichtje vandaag staat het bed beneden wel lekker hoor even liggen maar mijn dochter speelt er steeds op. vandaag ook ontzettend nesteldrang douche schoongemaakt babykamer klaar gordijnen gewassen babykamer plus eigen slaapkamer rammen gewassen diepvriesontdooit. huis kamer gestofzogen en boven verdieping. wasjes gedraait. keuken schoongemaakt. bedje opgemaakt wieg opgemaakt maxicosie klaar met voetenzak erin. pff en nu bekaf en kapot alles doet pijn maar ja eigenschuld nu is het wel klaar laat de baby maar komen. jarigen gefeliciteerd!!!
Nijnja en Channes Gefeliciteerd! (beter laat dan nooit) @ borstvoeding: Wil ik ook gaan geven maar de kraamzorg vrouw zei dat ik die vitamines nog niet hoefde te kopen (ben vergeten waarom) dr zal straks nog wel tijd voor zijn apotheek zit immers om de hoek. @ Moltons/Dianne: haha ja zeker een gedoe. Heb trouwens ook gewoon een molton doek ipv hoes of zo. En voor het ledikant moet ik ze nog een keertje kopen maar goed misschien iets beter kijken wat er allemaal te krijgen is... Trouwens weet iemand waarom je eigenlijk een molton gebruikt? Ik heb het gewoon gekocht zonder er echt bij na te denken hij stond op al die lijstjes.... Oh en toen ik de bedjes ging opmaken schoot er nog door mijn hoofd of er nog een bepaalde manier is? maar ik heb het maar gewoon gedaan hoe ik denk dat het evt. dat de kraamzorg het overnieuw moet doen tzt. @ Floor: Wat een goed nieuws..... Go Ivar! Go Ivar!! Hoe gaat het nu met jou ben je zelf al een beetje hersteld? @ maagzuur: Was een paar dagen minder een week of 2 geleden maar nu weer helemaal terug... wordt er ook moedeloos van. Tis iets wat ik echt niet zal missen na de bevalling (oh en afscheiding grrrrrrr nog zoiets wat ik echt niet zal missen) @ matras beschermer, Staat steeds op mijn lijstje om te kopen.... Hoor dat je die van de Action moet hebben die schijnt fijn te zijn. Als ik hem dan binnenkort (ma?) heb gaat ie er wel onder... je weet immers nooit wanneer je vliezen kunnen breken. Klossen gaan er wel pas met 37 weken onder. Hoorde van mijn vriendinnetje dat eerder eigenlijk al fijn is maar ja wij hebben een plak boven ons hoofdeinde die met zo'n hoog bed aardig dichtbij komt... @ jodelahiti: succes met de laatste loodjes.... hoop hier eigenlijk ook wel stiekem dat ik iets eerder ga bevallen. Ben het zwanger zijn op zich nog lang niet moe maar het lijkt me wel fijn... en op zich ben ik er over een weekje wel 'klaar' voor (praktisch gezien dan) dus als het uiteindelijk een weekje vroeger komt kan ik langer genieten van het kindje tijdens de rest van mijn verlof... @ Joepi: Doe es normaal!!!!!! jeeeeeeemig waar haal je de energie vandaan? @ Hier: Ik heb hier het bedje en de wandelwagen opgemaakt. De kleertjes gevouwen en de vluchttas verder ingepakt..... vind het wel weer genoeg geweest... Ben eigenlijk ook zo goed als klaar nu. Mijn schoonmoeder maakt het gordijntje en verder moeten we eigenlijk alleen nog een boxkleed. Maar die vind ik eigenlijk allemaal lelijk dus ik denk dat ik ga vragen of ze die ook wil maken.... Maandag komt de aannemer alle laatste dingetjes van de verbouwing afronden.... Dinsdag ga ik beginnen met het kaartje en daarna is alles helemaal klaar geloof ik.... Oh en heel goed nieuws!!! We hebben een plekje bij een kdv!!!! Steef kreeg vandaag een mail! voor twee dagen nog niet precies de goede maar voor Utrechtse begrippen is het een klein wonder dat we voor de geboorte al een plekje hebben