Maart 2010 mama's Deel 2

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kleintje88, Jan 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

Apr 17, 2008
    1,981
    2
    0
    Ontzettend mooie foto vriendlief....

2. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

Apr 17, 2008
    1,981
    2
    0
    @ Minke, Ik neem het ook 2x mee hoor ;)

3. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

Apr 25, 2009
    1,982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    dank jullie wel!

Ik heb ook 2 setjes kleding(ben niet van plan naar het ziekenhuis te gaan) voor de zekerheid.....
    Verder kleed ik het gewoon aan met een romper, broekje, truitje, vestje, sokjes en mutsje en heb dan nog een zak(die niet heel dik is) voor de maxi cosi. In de reiswieg zit natuurlijk een deken dus dan doe ik die zak niet.....uhm dit denk ik dat ik doe maar kijk natuurlijk even of het niet te warm is

4. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Wauw, mooie foto vriendlief.. :D

Woow wat is m'n meisje toch druk in m'n buik..
    Pff soms doet het gewoon pijn! Wat een draaikont hihi ;)!

5. Appel en Peer

Weet iemand waar je een poncho of grote omslagdoek kunt kopen? Een online website misschien..
    M'n winterjas kan echt bijna niet meer dicht en vind het zonde om een nieuwe te kopen voor die paar weekjes en die ik daarna toch niet meer aan doe..

6. wennepen

wennepen Bekend lid

Dec 30, 2008
    908
    0
    0
    Lara, Ik neem wel een jasje mee. Ik heb maar 50 gekregen dus die neem ik mee. In de maxicosi heb ik ook al een dekentje gedaan.

Lindavnr, Dat is wel fijn dat de kast al zo snel komt!

Anoniem, Ik weet ook niet goed hoe ik de kleine straks aan moet gaan kleden hoor. Je wil niet te warm, niet te koud, maar wat is nou goed? Ik denk dat we daar met de tijd vanzelf achter moeten komen.

Vriendlief, Mooie foto hoor!

Eliesah, Kun je niet van iemand een jas lenen die een maat groter heeft dan jij? Ik heb een oude winterjas van mezelf weer aan. Die was verder niet getailleerd ofzo en past nog prima.

7. joepie01

joepie01 Bekend lid

Jan 7, 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    Oh trouwens... wij hebben gisteren met onze beste vrienden (met zoontje van 5 mnd) afgesproken dat we naar zo'n mega oord op vakantie gaan waar je dus lekker de hele dag met je kindje aan het zwembad kan zitten :) en bij wijze van spreken het ressort niet uit hoeft... vandaar dat land of plaats niet eens heel veel uit maakt... iemand aanbevelingen? Geen hotel wel iets van een appartementencomplex of het liefst iets bungalowpark-achtigs. Op de Canarische eilanden of Portugal of zo.... Is eigenlijk heluhmaal niet ons ding (we zijn meer van het kamperen, natuur, zwembad, kanoën, Dordogne, Provence ed. achtige soort) maar goed zo met twee baby's is dit voor een jaartje wel een goede oplossing dachten we....[/QUOTE]

wij zijn vorig jaar naar corfu geweest naar een resort van kidsclub ideaal alles bij de hand box babybedjes flessnverwarmers evt. buggy, en noem maar op wat je nodig hebt voor een baby, de animatie was ook perfect voor een 2 jarige. we hoefde niet eens van het park af. echt aan te raden.

8. joepie01

joepie01 Bekend lid

Jan 7, 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    zag van de week bij de action grote omslag doeken. een grote sjaal zeg maar was maar een paar cent

9. Appel en Peer

Okee, zal morgen eens gaan kijken... :D Bedankt voor de tip!

10. nijnja

nijnja Fanatiek lid

May 2, 2007
    1,177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    En we moeten toch naar de Action voor de waterdichte molton ;)

11. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@Vriendlief,
    Wat een prachtige foto!! Zowel jou mooie buik, als dat wiegje, wat mooi zeg!!!

@ Kleertjes, poeh, ik heb mijn tas voor de kleine proppie vol met kleertjes, voor het geval van ongelukjes enzo...
    Hopelijk is het genoeg, hihi!!
    Vind het ook heel moeilijk, als in, wanneer heb je zo'n ukkie nou goed gekleed? Nie te warm, nie te koud? Pfff Zal me nog wat stress gaan geven of ik dat wel goed doe... :( En dat moet moeder worden...
    Hebben jullie ook soms zo van die onzekere buien?
    Of het allemaal wel gaat lukken? En of je het wel kan/in je hebt?
    Ben zo bang soms dat ik mijn kindje te kort doe, dan lees ik over sprongetjes die ze maken, zou ik dat dan wel merken etc.
    Pfff Vind allemaal wel spannend worden nu!!

Liefs

12. PenF

PenF VIP lid

Aug 20, 2009
    8,387
    2,241
    113
    Female
    Coach
    Dordrecht
    Wat een hoop geklets! Even wat ik heb kunnen onthouden:)

Vriendlief: Mooie foto!

Kussie: Ik denk dat die twijfels heel normaal zijn hoor. Ik herken het wel. Maar het zal vast allemaal goed komen als we eenmaal moeders zijn. Al zal ook dan de onzekerheid er vaak zat zijn....

Kleertjes: Ik heb voor de kleintjes een dik vest zeg maar en dan nog zo'n babynomade. Denk dat dat wel warm genoeg is :)
    En natuurlijk rompertje met lange mouwen, broekje, truitje, sokjes en mutsje.
    Heb 2 setjes en als we langer in het ziekenhuis moeten blijven, dan kan Don wel wat meenemen van thuis.

Vakantie: Wij gaan 8 dagen naar Gran Canaria met de kids en mijn ouders. We hebben een huis met zwembad er bij. Hebben mijn ouders geregeld, super lief natuurlijk!:)

Hier: Buik is nog steeds onrustig. Ook met op bed liggen en een bad wordt het niet minder. Het wordt alleen ook nog niet erger. Wel ook heel veel slijm verloren vandaag, stiekem hoop ik dat het voortekenen zijn en niet dat dit zo weken door gaat.

13. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    @ marye: Nog een weekje ofzo en dan ben je bijna 37 weken, en dan geloof ik dat ik het ook niet meer erg zou vinden als het gaat gebeuren...
    Van de andere kant...vind ik tot een week of 38.5-39 ook prima..hahah.. we zullen het wel zien wat de kinderen ervan vinden. IK blijf in ieder geval zeggen: graag pas vanaf 1 maart! :D

@ kleertjes: hahaha hmmm..ik had de kleertjes gewoon bij mij in mn vluchttas gedaan (shopper van de jong gezinnen beurs :p) maar volgens mij wordt dat krap als ik inderdaad al 2 setjes per kindje mee moet nemen (had er nu 1 per kindje) en daarnaast moeten de babynomades er ntuurlijk ook nog in enzo.. (hmm, die moet ik nog wassen bedenk ik me nu :p)

14. joepie01

joepie01 Bekend lid

Jan 7, 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    spannend zeg. heb gisteren de vk ook gebelt met flinke voorweeen zolang ik geen bloedverlies of slijm verlies had was er nog niets aan de hand. nou afwachten dan bij jouw

15. joepie01

joepie01 Bekend lid

Jan 7, 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    tja want de carnaval staat voor de deur het zal je maar gebeuren tijdens de optocht en je vliezen breken of we krijgen weeen zou niet weten hoe ik dan ons dorp uitmoet komen alles staat altijd vol met praalwagens enzo. en ik ga niet in de ambulance!!

die babynomades kun je toch al vast in de maxicosie doen dan hoeven ze ook niet in de tas.

16. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    hahaha inderdaad, ik heb toch echt nog wel een carnavalsoptocht in de planning zitten hoor!! :D
    Mn vriendengroep loopt mee, dus wil toch wel er bij zijn om te kijken! :D
    Maar goed, da's volgende week al..dus komt vast goed :)

babynomades kunnen ook wel in de maxi cosi's inderdaad mgoed, als ik toch meer mee moet nemen, dan kan ik het net zo goed in de luiertas doen.. hebben we die ook gelijk in gebruik ;) hahah.

17. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Vriendlief: mooie foto en wooow wat een mooie grote buik :D

Kussie: ik denk dat het normaal is hoor dat je je zo'n zorgen maakt soms! Heb ik namelijk ook last van af en toe ;)

Marye: als het lang blijft aanhouden dan zou ik misschien voor de zekerheid wel even bellen? Sterkte!

Kleertjes: hier ook al 2 setjes klaar liggen... Kleine krijgt aan: Rompertje, truitje *van dat dikke warme zachte stof *, broekje van zelfde materiaal, sokjes, slofjes jasje en daarna wordt het als het mee naar buiten gaat in een wikkel deken gedaan in de maxi cosi... Eventueel hebben we ook nog een vestje bij!

over de appeltaart: die was toch goed gelukt :) hij smaakte erg goed!

En verder zijn we net uit eten geweest was laatste kans die we hadden dus zijn we lekker naar ons favo wok restaurant geweest :) jam jam wat heb ik veel gegeten en mijn buik staat nu op ontploffen :p
    Achteraf gezien dacht ik: eigenlijk is het wel "raar" morgen hebben we een crematie en vandaag zitten we nog lekker ergens uit te eten! Maar ja van de andere kant het leven gaat door natuurlijk!

Verder denk ik dat ik delen van mijn slijmprop aan het verliezen ben...
    Het zijn flinke stukken slijm (laatste tijd was het gewoon wat waterige afscheiding die ik had en dit is dus weer "nieuw" voor mij) en echt een beetje draderig / sliert achtig! Wel gewoon helder maar volgens mij hoeft er toch niet altijd bloed ofzo bij te zitten?
    Maar als het idd de slijmprop is dan kan dat toch geen kwaad en wil dat toch niet zeggen dat ik snel beval? Want die kan toch weer opnieuw aangemaakt worden ofzo?

18. Minke1979

Minke1979 Actief lid

Sep 8, 2009
    326
    0
    0
    Noord-Holland
    Goede morgen dames!

Marye en ik zijn buddy met Boba en ondanks dat ze niet heeft gesmst maar wel via hyves heeft laten weten dat haar baby's geboren zijn:

gisteravond: Boba: Bijkomen van de keizersnede. Trotse mama van bas 1280 gr en wim 1930 gr op 7-2-2010 om 23.19 geboren @ erasmus mc-sophia

Ze had de 34 weken grens gisteren behaald!

19. Minke1979

Minke1979 Actief lid

Sep 8, 2009
    326
    0
    0
    Noord-Holland
    Bij deze nogmaals Boba: Van harte gefeliciteerd met je 2 zonen Bas en Wim!!!
    Ik hoop dat ze heel snel groot en sterk worden en dat jij voorspoedig hersteld van je keizersnede,
    veel liefs Minke!

20. dianne

dianne Fanatiek lid

Apr 10, 2007
    2,919
    0
    36
    Boba: Van harte gefeliciteerd met je kids. Mooie namen ook!

Kom later ff kletsen want moet nodig me huisje poetsen haha.

Share This Page