Maart 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kleintje88, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Boba gefeliciteerd :) hopelijk groeien de kleintjes strax goed en snel , gaat alles voorspoedig, en hersel jij ook snel!
    Geniet ervan!

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    pfff zometeen naar de crematie :S
    Geen zin in! En ik ben zo moe......... gelukkig moeten we nog 50 minuten rijden dus dan slaap ik wel wat in de auto hoop ik!

3. Minke1979

Minke1979 Actief lid

8 sep 2009
    326
    0
    0
    Noord-Holland
    Kleintje succes en veel sterkte vandaag! *hug*

Marye; slijmprop aan het verliezen... Zou het nu dan misschien doorzetten? Hoe was je nacht? toi toi toi

4. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Allereerst BOBA, gefeliciteerd met jullie twee zoons!! Geniet ervan en alle gezondheid toegewenst voor jullie!

5. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hiero ontzettend kl*te. Ik ben nu bij mijn moeder op internet gegaan want we hebben geen tv en internet op ons nieuwe adres! Echt supervervelend. Ik heb zaterdag en zondag alles geprobeerd. Kabels vervangen, etc... niks mag baten. En Ziggo zegt dat het signaal goed moet zijn....
    Ik heb ze net gebeld en morgen komt er een monteur. Lekker wanneer ik juist de intake van de kraamzorg heb grrr... vrij irritant. Maar echt, tv is zooo belangrijk. Het is gewoon zo stil 's avonds.

Dus dan weten jullie dat ik verder niet meer online ben. Hopen dat het morgen alweer goed is. Ik ben echt een internetjunkie namelijk..
    Greets... (en Marije succes :p)

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Boba : gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2 zoons! :)

slijmprop : Je kan idd delen van de prop verliezen en dat kan ook weer aangemaakt worden. Wil dus niks zeggen of je binnenkort gaat bevallen

kleertjes : hier ook 2 setjes en een dik jasje, sokken en slofjes en zeker 3 mutsjes! In het ziekenhuis ( bij mij toen tenminste ) doen ze meestal meteen na de geboorte een mutsje op bij de beeb en dat is dan meteen vies. Daarna dus wel een schoon mutsje weer op.

Als je later met de kleine wil winkelen kan je gewoon zijn kleertjes aandoen, jasje aan en dan een lakentje met dekentje.
    In de winkel kan je het dekentje ff eraf halen en alleen lakentje erop. Want het is toch best warm in een winkel. En dan als je naar buiten gaat dekentje weer erop. Als het heel koud is met veel wind ofzo dan kan je die overkap van de kinderwagen erop doen. Met mooi weer hoeft dat niet persee ( tenminste dat zei toen onze verloskundige )

Tussendoor kan je altijd in het nekje van je kleine voelen. Als het warm is is het goed, voel je zweet dan heeft ie het te warm, en als het koud is..... sja dan heeft ie het dus koud ;)

@Kleintje : sterkte vandaag bij de crematie!

7. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Boba gefeliciteerd met jullie zoontjes Bas en Wim! Dat ze maar snel mooi op gewicht mogen komen!

Verder even niks..ben denk ik ziek aan het worden. Ik hing net zonder reden ineens boven de wc pot. Ik heb ook al de hele nacht last gehad van men buik..en al 2/3 dagen ontzettende maagzuur waar dus de rennies niet tegen helpen en een drankje helpt ook niet.

Oohja over de slijmprop, bij de één wil dit zeggen dat de bevalling idd meteen begint en bij de ander zegt het echt helemaal niks en die loopt nog weken door.

Groetjes

8. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Boba GEFELICITEERD met Bas en Wim!

9. Wendie1979

Wendie1979 Actief lid

28 jan 2009
    187
    0
    0
    Boba gefeliciteerd, hoop dat je je snel goed voelt en de twee kleine mannen het goed doen! Straks mag je ze lekker mee naar huis nemen, geweldig!!

10. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    #1330 Alies05, 8 feb 2010
    Laatst bewerkt: 8 feb 2010
    Geslacht kindjes + bevallingsdatum Maart 2010 Mama's

Bekijk bijlage 49914

bevaldata:
    28 januari - Floor20 - 33wk2d - 16/3 uitger. - 2e kindje - TB/FV - keizersnede - Ivar - .... gr. - .. cm
    07 februari - Boba80 - 34wk - 21/3 uitger. - 1e+2e kindje - ZB/BV - keizersnede - Bas 1280 gr. en .. cm & Wim 1930 gr. en .. cm

uitgerekende data:
    01 maart - Chantal84 - 1e kindje - ZB - BV - jongen
    01 maart - Kiezelsteentje - 1e kindje - ZB - BV/FV - meisje
    01 maart - Setti - 1e kindje - TB - BV - meisje
    02 maart - Channes - 1e kindje - ZB - FV - geheim
    04 maart - Lara85 - 1e kindje - ZB - BV - meisje
    04 maart - Vriendlief - 1e kindje - TB - BV - jongen
    06 maart - Moons - 4e kindje - TB - BV - jongen
    07 maart - Channie - 2e kindje - ZB - BV/FV - meisje
    07 maart - Gordijntje - ? - ? - ? - jongen

07 maart - MariaO - 4e kindje - ZB - FV - meisje
    08 maart - Sherly182 - 30 jaar - ZB - BV/FV - meisje
    08 maart - Naatje80 - 2e kindje - ZB - BV - meisje
    10 maart - Germini - 1e kindje - ZB/TB - BV - jongen
    10 maart - Johannal - 1e kindje - TB - BV - jongen
    10 maart - Joepie01 - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV - jongen
    10 maart - Punieka - ?kindje - ZB/TB - BV/FV - jongen
    11 maart - Anoniempjuh - 1e kindje - ZB - FV - meisje
    12 maart - Kleintje88 - 1e kindje - ZB - FV - op verzoek weggehaald wegens meelezers
    13 maart - Nijnja - 2e kindje - TB - BV - jongen
    13 maart - Wennepen - 1e kindje - ZB - FV - geheim
    16 maart - Marye1986 - 1e + 2e kindje - ZB - BV - jongen en meisje
    16 maart - Darcy - 2e kindje - ZB - BV - meisje
    16 maart - Minke1979 - 3 + 4e kindje - ZB - BV - jongen en meisje
    17 maart - Alies05 - 2e kindje - ZB - BV - meisje
    18 maart - Jongmam - ? - ? -? - meisje
    19 maart - Kussiexx - 1e kindje - ZB - BV - geheim
    19 maart - Sabinelovesven - 1e kindje - TB/BV - verrassing
    21 maart - Lisetje809 - 1e kindje - ZH - FV - jongen
    22 maart - Lynette84 - 1e kindje - ZB - BV - jongen
    23 maart - Boomer2009 - 1e kindje - ZB - BV - meisje
    23 maart - FunnyMe - 3e kindje - ZB - BV - jongen
    23 maart - Lindavnr - 1e + 2e kindje - ZB - BV/FV - 2 jongens
    25 maart - Linda - 1e + 2e kindje - ZB - BV - jongen en meisje
    26 maart - Bink1976 - 2e kindje - ZB - BV - jongen
    26 maart - Shezze - 2e kindje - ZB - BV - jongen
    26 maart - Stroopie - 2e kindje - TB - BV - verrassing
    28 maart - Zoe1976 - 1e kindje - ZB - BV - jongen
    28 maart - Gwenolyn - 1e kindje - TB - BV - geheim
    30 maart - Dianne - 2e kindje - TB - FV - jongen
    31 maart - Eliesah - 1e kindje - TB - BV - meisje
    31 maart - Franny - 1e kindje - ZH - BV - verrassing

Er zijn 43 maart-2010-mama's

1 mama op verzoek geslacht van lijst laten halen wegens meelezers.
    16 mama's krijgen een meisje
    22 mama's krijgen een jongen
    4 mama's weten wat ze krijgen maar houden het geheim
    3 mama's willen niet weten wat ze krijgen

Totaal aantal jongens 24
    Totaal aantal meisjes 16

Er zijn al 3 jongetjes en 0 meisjes geboren

De lichtste baby is van:
    De kleinste baby is van:

De zwaarste baby is van:
    De langste baby is van:

Ik (Alies05) houd de lijst bij. Wijzigingen/toevoegingen kun je me in een PB sturen. :)

Boba80 je staat nu in de bevallenlijst.

Gordijntje je staat er tussen. Ik mis alleen nog wat gegevens.

11. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Boba en Mannetje, van harte met jullie 2 zonen Bas en Wim!!

12. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Boba: Gefeliciteerd met Bas en wim. Wat een heerlijke korte namen. Ik hoop dat ze snel zullen groeien!

13. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Kleintje: Sterkte bij de crematie!

Boomer: Wat balen dat je niet online kunt. Niet ztiekem bevallen dan hoor!

Channie: Beterschap!

Hier: Nog geen verandering hoor. Wel een goede nacht gehad gelukkig...:) Maar ik vermoed dat het wel nog even gaat duren! Verwacht dus van mij maar geen nieuws, ik houd de kleintjes nog even binnen...

14. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Boba, GEfeliciteerd met jullie zoontjes!! Wat een kleintjes!!! Hoop dat alles goed gaat!! Geniet er lekker van!!

kleertjes, Moet ik ook nog over nadenken!! maar een rompertje lange mouw, truitje, broekje, vestje, sokjes en omslagdoek lijkt me toch voldoende??? Je hoeft echt niet te warm volgens mij hoor dat is ook niet goed en het is auto in auto uit. ik heb geen winterjasje, vond ik zonde je gaat al bijna voorjaar in........

Pfffff ik krijg helemaal de zenuwen van jullie!! jullie zijn allemaal zo voorbereid!!:$ ik ben dat helemaal niet. Weet dat ik echt moet gaan wassen nu en de tas klaarmaken enzo, maar weet niet zo goed waar ik moet beginnen hahaha.
    Vandaag in ieder geval de klossen halen met schoonmams en morgen intake kraamzorg. Dan zien we wel weer verder.

15. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Boba & Bobaman gefeliciteerd met jullie zonen! Bas en Wim. Ik hoop dat alles goed gaat en dat ze nu snel groot en sterk mogen worden en dat jij ook een beetje fijn kan herstellen! Succes de komende tijd! en natuurlijk: Geniet Ervan! x

Las even de laatste berichtjes van Boba terug en in het bedrust topic heeft ze een paar dagen geleden nog gepost dat wanneer alles goed zou gaan ze over 3 weken een geplande keizersnee zou krijgen.... Ik hoop dus maar dat alles goed is gegaan...

Hier is het vandaag weer even een dagje tanden op elkaar en afzien, rustig proberen te blijven zitten en de controle uit handen geven.... Pfffff er zijn weer 4 mannen bezig in huis om de verbouwing (van december) af te maken (deuren inhangen, rosterstje plaatsen, trapleuning ophangen dat soort dingen) maar inmiddels hebben wij ook niet stil gezeten en ligt er al nieuwe vloerbedekking en zijn alle muren mooi wit enz en dan nu dus weer van die rouwe types door mijn huis oh ik ben daar echt niet zo goed in... pfffffff haha nou tis gelukkig maar een dagje (binnen dan) en dan binnenkort nog weer 1 dagje buiten maar dan mag het niet meer vriezen....

x

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    johannal lekker zeg zo dicht op de stad wonen, heb je alles bij de hand. en idd de kleine is geplaatst en dat is t belangrijkste. Voor vakantie zou ik niet al te ver weg gaan en zeker niet naar zo'n heel warm land. in belgie heb je ook van die oorden of duitsland.

darcy lekker zeg alles weer schoon en fris.

lara en is de bank naar jullie zin staat tie al op zn plek??? Jij was t toch die een nieuwe bank ging halen? soms weet ik t niet meer :D die verschillen van gyn en vk. haha hou de gyn maar aan anders ben je geen maart mama meer !!!!! en waarschijnlijk komt de beeb toch in maart.

jasje ik wilde in eerst instantie geen jasje kopen omdat ze er toch zo uitgegroeid is en je veel met dekentjes werkt. of vestjes. Toen was ik een keer bij de zeeman en daar hadden ze babyjasjes in de aanbieding was normaal een 10tje en toen voor 6 euro afgeprijst en toen naar 4 en bij de kassa kreeg ik nog 50% extra korting dus een jasje voor 2 euries gekocht maat 50 maar zeeman valt wat groter heb ik mensen horen zeggen. Haha ik ben een echte nederlander hoor. ben gek op kortingen.

kussie haha ja we zitten toch allemaal met een dikke buik en iedereen heeft weer andere ervaringen dus zo kunnen we elkaar helpen niet waar??

mannen haha als ik snachts weer maagzuur, harde buik, of onrustig buik heb en ik lig te puffen of wat dan ook dan wordt hij al wakker om te vragen of t wel gaat!! zo lief!!

vriendlief mooie buik zeg!!! en dat schattige wiegje echt leuk zeg en die bloem is ook geweldig zeg dat staat echt fris.

kleding ook ik heb 2 setjes voor de kleine ingepakt een setje voor t geslacht en een neutraal setje. t zou me niet overkomen dat er toch een jongen uitkomt en ik alleen maar roze bij me heb hihihi. ik verwacht t niet ondanks er al 3x is gezien dat t een meid wordt maar toch blijf ik een beetje onzeker. hihi

kleintje fijn dat de taart toch nog lekker was. en lekker uit eten geweest nu t nog kan lekker hoor!! Nee hoor als je de slijmprop verliest kan t nog dagen duren voor de bevalling begint en volgens mij kan hij weer aangroeien of zoiets.

boba, en boba man, gefeliciteerd met jullie boys!!!! Nu maar hopen dat ze nog maar ff in de coufeuse hoeven en jij natuurlijk snel geneest en jullie ze snel mee naar huis mogen nemen want t ziekenhuis zullen jullie wel zat zijn nu!!! Dikke knuffel.

17. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Boba, van harte gefeliciteerd met je 2 kleine mannetjes.. Hopelijk sterken ze snel aan en mogen jullie snel naar huis!

@ kleintje, sterkte vandaag met de crematie... naar welke wok ben je geweest?? Lekker he ;)

Woehoe, vandaag alweer 37 wkn!!!

18. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hoi

Boba en man gefeliciteerd met jullie twee mannen. Hoop dat ze snel aansterken en mee mogen naar huis. Jij hopelijk snel hersteld van je keizersnede dikke knuffel.

Kleintje sterkte vandaag dikke knuffel

Iedereen die de 37weken heeft bereikt gefeliciteerd!

Kleertjes ik heb ook twee pakjes ingepakt één neutraal en een met kleur. Ik heb verder geen jasje mee maar wel een vestje en trappelzak voor in de maxicosi.

De kleine is hier goed wakker dat kontje gaat goed heen en weer bovenin me buik. Gaat echt goed tekeer. Ga dat straks wel heel erg missen.

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    zo t huis is weer aan kant. ik heb al een was gewassen zit alweer in de droger die moet zo alleen nog ff gevouwen worden.

de wc is weer schoon.
    de vloer is gestofzuigd en gestoomd.
    ik heb alle deuren eens gesopt.

en nu doe ik de rest van de dag niets meer behalve koken. we eten lekker prei schotel vandaag.

Chantal spannend he nu we de 37 weken bereikt hebben t kan nu echt ieder moment komen. ts echt raar hoor dat wachten tot de kleine zich aankondigd. ik hoop niet dat t nog 5 weken gaat duren.

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Boba: woow meid! Proficiat met Bas en Wim!!! :D:D
    Ze waren vernoemd toch naar jullie ouders? hihi, want stiekem wist ik jouw namen al en ben jij de enige die mijn namen weet! 8)
    Maar meid, geniet van je jongens!!
    En nu hopen dat Bas heeeel hard gaat groeien en snel bij Wim in de buurt komt qua gewicht :)

@ Boomer: He wat irritant dat je geen tv en internet hebt... ik zou ook gek van verveling worden als ik een dag thuis zou zijn zonder!

@ kleintje: succes vandaag

@ germini: haha ik heb ook geen winterjasjes gekocht. Vond het inderdaad ook nogal voor een korte periode dat zie die aankunnen..dan kun je ze net zo goed een lekker dik vestje aan doen en dan onder een dekentje/in een babynomade

@ Johannal: hmm dan zal er iets vooor hebben gezorgd dat ze een spoed keizersnee moest ondergaan..
    Wel raar ook dat ze nog niet gesmst had naar haar buddy's maar wel op hyves geweest is?

@ Vakantie: wij gaan deze zomer echt niet ver op vakantie hoor, dat hadden we al wel bedacht. We hebben in oktober 3 weken vakantie en we zien wel wat we gaan doen! Als we al ergens op vakantie gaan dan misschien een weekje ofzo, denk ik.

@ hier: zooo..om kwart voor 1 mn bedje uit gerold! hihi.
    Moest eigenlijk van 10 tot 1 werken maar had best een slechte nacht gehad en vanmorgen was ik dan ook echt brak.
    Dus ik dacht, tsja, zit niet voor niets in de ziektewet, dus heb gebeld dat ik niet kwam werken. Was verder prima :)
    En was dus blijkbaar ook wel nodig aangezien ik dus meer als de klok rond geslapen heb!
    haha wel elke keer als ik wakker werd van pose gewisseld omdat ik dan weer niet meer lekker lag. Dan weer met voedingskussen, dan weer met gewoon kussen en dan weer zonder kussen :p hahah. Ging wel goed, want normaal gesproken houd ik zo lang liggen echt niet vol.

Nu vanmiddag naar de fysio en verder lekker niks doen :)

Deel Deze Pagina