uhh nou niet te weinig; minder als het gemiddelde van een eenling. Een zit op de laatste lijn van de groeicurve, de ander net eronder. maar laatst bij 33 weken wogen ze 1600 en 1900 gram
Wat hebben jullie deze middag al veel gekletst. Ik weet niet of ik het allemaal onthouden heb hoor! Kussie: Succes bij de notaris, hopelijk valt het allemaal goed te regelen. Boomer: Kan me voorstellen dat je het zat bent na die verhuizing. Doe van het weekend dus maar lekker rustig aan Funnyme: Een flinke zoon dus! Maar misschien groeit hij de komende weken wel weer wat minder hard? Komt vast goed! Setti: Kan me voorstellen dat je het helemaal zat bent, hopelijk duurt het niet super lang meer... Luiertas: Ik heb een zwrat met witte. Een waar we dus allebei mee over straat kunnen. Ik ben trouwens toch niet echt van die kleurrijke dingen
Hebben jullie ook dat jullie heel de dag honger hebben en kunnen blijven eten haha.. Nou hier wel; net gewoon al 4 boterhammen naar binnen gewerkt en nog honger. Net ook de viva mama gekocht.. Wie stond er nou ook in; was dat Darcy? Erg leuk en mooi artikel . Ook het boek "de weduwnaar gekocht", van de week t boek "komt een vrouw bij de dokter" uitgelezen en nu het vervolg maar lezen haha. Boek vond ik trouwens veel mooier dan de film! Mijn meisje word rond de 3700 geschat; iets meer dan het gemiddelde meisje zei ze bij de groei-echo. Ik woog zelf bij m'n geboorte ook 3860. Op foto's zag ik er echt niet uit als een flinke meid hihi.. Heb nog geen luiertas; vraag straks bonnen van een babywinkel hier in de stad en koop er dan wel 1 . Gister iemand generatie 2010 gezien? Echt een mooi programma, maar helaas alweer afgelopen..
Ja continue. AL denk ik zelf dat ze vanaf 34 weken meer gingen 'uitlopen' Met de geboorte zat er natuurlijk bijna 300 gram tussen.
Dankjewel, dat was ik ja Zwart-wit foto's zijn goed voor je zelfbeeld (geen putjes en andere rare dingen te zien op die foto ) - wel gek dat ik op de foto 21 weken zwanger ben met een buikje, en nu een ronde pens heb Heb net Generatie 2010 gezien. Apart... benieuwd naar de volgende editie, volgend jaar!
Funnyme, hier was mijn eerste babyboy 3635 en heeft een heel kort maat 50 aangehad! Schoonzusje had babymeisje van 4200 gram en die heeft best lang nog maat 50 aangehad..... Bij mij schatten ze deze boy bij geboorte al sowieso 4 kilo....waarschijnlijk nog wel groter!! dus vind ik ook erg spannend!! xx nina
waarschijnlijk lees hopelijk wel....dan ben ik meer verzekerd van die 4 kilo......! Donderdag gaan ze hun eindoordeel bepalen aan de hand van nog een groeiecho! Ben benieuwd.. stiekum hoop ik dat het nog vanzelf gaat beginnen voor die tijd!! xx nina
Ben ik een van de weinigen die géén groeiecho krijgt? Ik baal er een beetje van, maar aan de andere kant, als het goed is, is het goed natuurlijk...
heeej boomer neej je bent niet de enige hoor ik krijg ook geen groei echo wat ik best wel jammer vind VANDAAG alweer 35 week zwanger wat gaat de tijd toch snel
Bij mij zijn blote buik foto's ook altijd groter haha.. Mooie buik hoor Funny ! Hier net weer een babywasje gestreken; had vd week weer wat kleertjes gehad dus kon weer gezellig wassen en strijken. Pff nou hebben we echt veel.. Hopelijk past ze nog wel eventjes in maatje 50/56!
he meiden, Wat schrijven jullie toch weer veel..... Leeftijd: Ik ben 22 jaar en mijn man is 27 jaar. Mijn Moeder is 48 jaar en mijn vader is 49 jaar. Mijn schoonmoeder is uhmmmm 61 en mijn schoonvader is 59(geloof ik) Groeiecho: Hier ook niet hoor! IS alleen maar goed toch? Datum: ik zit al de hele tijd met 28 februari in mijn hoofd maar ook dat de 38ste week gehaald word dus dat komt niet echt heel erg overheen......ach nou we zien het wel ik kan het in ieder geval HElemaal niet meer afwachten...!!! Verder alles goed met iedereen?
Grrrr :x:x:x EINDELIJK mijn lamp binnen....zit er een beschadiging op! :x Ik dus eerst een mail gestuurd, dat ik hem wil omruilen en hier wel erg van baal aangezien ik al 5 weken op deze lamp gewacht heb! Kreeg naar mijn zin niet snel genoeg een reactie dus net gebeld. Ja hij had mn mail wel gelezen maar nog geen tijd gehad om iets terug te sturen, maar ja, vervelend dat de lamp een beschadiging had. Hij had er nog 1 op voorraad en die zou hij voor mij reserveren. Als ik dan deze lamp terug stuur, wordt de ander verstuurd zodra deze bij hen binnen is. Gevraagd hoe het dan zit met de verzendkosten. Ja, uhh, die komen dan voor uw rekening want ja, wij hebben de lamp niet beschadigd. Ja eikel, ik ook niet!!! :x Nee, ja dat lag dan aan Philips, de fabrikant. Ehh ja, dat zal me een worst wezen, maar wie betaald die kosten? Ja dat moest ie dan navragen bij Philips aangezien het hun fout zou zijn. Nja, weet nu al dat philips dat echt niet gaat betalen, echt belachelijk. En toen begon ie ook nog te zeiken dat ik voor deze bestelling geen verzendkosten betaald had terwijl dat wel zou moeten met lampen onder de 100 euro. Gezegd dat dat als reclame bij de lamp. Nou, volgens hem niet. Ik super pissed aan de telefoon dat ie dan maar mee moest kijken op de site.. als dat erbij staat, ga ik toch niet zomaar zelf bedenken dat dat misschien niet geldt bij deze lamp, ook al stáát het er letterlijk bij. Nee want dat stond bij elke lamp volgens hem. Waaahhh!!! :x Dus ik nagekeken net, is dat helemaal niet waar, staat helemaal niet bij elke lamp. Dus net een mega boze mail gestuurd dat ik dit écht belachelijk vindt en dat dit nou niet bepaald een goede service is naar je klanten toe. ben benieuwd wat die lullo nog gaat mailen. Mja, ondertussen kan ik helemaal niets. Die lamp moet terug, ik moet daarvoor betalen. Als ik hem niet stuur, heb ik pech, dan hou ik gewoon deze... als ik hem wel stuur, moet ik alsnog die verzendkosten betalen, kan ik fluiten naar dat geld én dan moet die andere lamp weer een keer bezorgd worden hier. Gedoe allemaal sorry, moest ff spuien hoor!