Bevallingslijst Oktober-2010-mama's! 26 september Nonja - 28 jaar - 1e kindje -ZH - BV -meisje- onbekend 1 oktober Nike - 30 jaar - 1e kindje -TB/ZH -BV/FV - denkt zelf -onbekend Prinses027 - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV/FV - meisje-onbekend Isabella1980 - 29 jaar - 1e kindje -TB/ZH -BV/FV - denkt zelf -onbekend Maaike3 - 23 jaar - 1e kindje - TB/ZH -BV/FV- denkt zelf -onbekend Margotmarcel - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV - jongen - onbekend Skatje87 - 22 jaar - 1e kindje - ZH - BV - denkt zelf -onbekend 2 oktober Mariska72 - 37 jaar - 2e kindje - ZH - FV - denkt zelf -onbekend MarielleB - 30 jaar - 2e kindje -TB/ZH -BV/FV- denkt zelf -onbekend Nienchen83 - 27 jaar - 1e kindje - ZH - BV - jongen -onbekend Naomi33 - 39 jaar - 2e/3e kindje - TB/ZH -BV/FV- 2 meisjes - onbekend 3 oktober Eliz - 25 jaar - 1e kindje -TB - BV - denkt zelf -onbekend Roses - 25 jaar - 2e kindje - TB - BV - denkt zelf -onbekend 4 oktober Zeemeermin - 22 jaar - 1e kindje -TB/ZH - FV - denkt zelf -onbekend Mamamanuela - 26 jaar - 4e kindje -ZH - BV- jongen -verrassing Wendy 2010 - .29 jaar - 1e kindje - TB - BV/FV - denkt zelf -onbekend Blabla82- 27 jaar - 1e kindje - BV - TB/ZH - denkt zelf -onbekend Vita -30 jaar-1e kindje-BV-ZH-denkt zelf -onbekend Susanbenjamins-25 jaar-2e kindje-TB/ZH - BV/FV - denkt zelf -onbekend 5 oktober Annie25 - 29 jaar - 1e kindje -ZH - FV - jongen-onbekend Roshi - 26 jaar - 2e kindje -ZH - BV - jongen -onbekend SweetMiekie - 25 jaar - 1e kindje - ZH/TB - FV - jongen -onbekend 6 oktober Billie12- 31 jaar - 1e kindje - TB bad - BV - denkt zelf -onbekend 7 oktober AnitaElisabeth - jaar - 1e kindje -TB/ZH -BV/FV- denkt zelf -onbekend Ooitmamavan3 - jaar - 3e kindje -TB/ZH -BV/FV- denkt zelf -onbekend slingding - 28 jaar - 2e kindje - ZH - BV -denkt zelf- onbekend 8 oktober Esila - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV - meisje-onbekend Regenboogje - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV - jongen-onbekend Chikai - 28 jaar - 1e kindje - TB - BV - denkt zelf -onbekend 9 oktober Talulah - 33 jaar - 1e kindje - ZH - FV - meisje-onbekend Rimar - 35 jaar - 1e kindje - denkt zelf -onbekend DianaV - 32 jaar - 1e kindje - denkt zelf -onbekend 10 oktober Quendy - 29 jaar - 2e kindje - ZH - BV - denkt zelf -onbekend 11 oktober Milse -34 jaar - 3e kindje - ZH - BV - meisje -onbekend 12 oktober Kwebbelsnoes - 27 jaar - 1e kindje - TB - BV - meisje -onbekend Essiegio - 24 jaar -2e kindje -TB - FV - meisje - onbekend 16 oktober Stimpy79 - 30 jaar - 2e kindje - TB/ZH - BV/FV - denkt zelf -onbekend 17 oktober Saz667 - 24 jaar - 1e kindje - TB - BV - denkt zelf -onbekend 19 oktober Tessa - jaar - 2e kindje - ZH/TB - BV/FV - denkt zelf -onbekend Er zijn 38 oktober-2010-mama's! Afsprakenlijst 08-02 Zeemeermin echo & Nienchen VK echo & slingding gesprek mvm 11-02 Roses echo & Margotmarcel echo 12-02 Mariska gyn & Billie12 gyn 13-02 Nienchen VK echo 15-02 Eliz echo 16-02 Nonja gyn intake & skatjuh87 echo &mamamanuela gyn+echo & susanbenjamins intake vk & Saz667 echo 17-02 Roshi gyn intake en echo & Prinses echo en bloedonderzoeken 18-02 Margotmarcel intake vk & Naomi33 afspraak gyn 19-02 Annie eerste afspraak & Talulah 1e echo 23-02 Isabella1980 echo & Annie eerste echo & Nike echo & DianaV gyn & Echo 24-02 Vita eerste echo & Milse eerste echo 26-02 Blabla82 1e echo 01-03 Blabla82 intake VK 02-03 rimar intake VK 16.15 uur & Regenboogje intake VK + hartje 03-03 susanbenjamins 1e echo 05-03 Stimpy 1e echo + gyn 08-03 Slingding 1ste echo & Regenboogje 1e echo & Slingding intake vk 09-03 SweetMiekie 1e afspraak VK EN 1e echo Buddy lijst: Margotmarcel - Roshi Zeemeermin - skatjuh87 SweetMiekie - Chikai mamamanuela - kwebbelsnoes Annie25- Prinses027 Onze hyves: OKTOBER - Hyves.nl (uiteraard niet zichtbaar voor andere hyvers!) lid worden? stuur dan even een pbtje naar Roshi met je echte naam en voeg je daarna toe. Nog door te geven: ZiekenHuis/ThuisBevalling BorstVoeding/FlesVoeding Welke geslacht je denkt dat je kindje heeft geslacht kindje;j/m/geheim/verrassing/onbekend Als je gegevens op de lijst wilt aanpassen kun je op qoute drukken, vergeet alleen niet voor je de aangepaste lijst verzend de [qoute] en [/qoute] jouw lijst kan dan namelijk niet meer geqoute worden
Meiden de lijst is ingekort omdat er anders geen nieuwe mama's meer bijkunnen. Ik heb voor iedereen op Oktober 2010 mama's ingevuld wat het geslacht is volgende de chinese kalender, ik heb daarbij aangehouden je leeftijd en zwanger geworden in januari (volgens mij geldt dat voor iedereen wel toch?). Mocht het niet kloppen geef dan maar een gil dan pas ik het aan. Bij degene waar geen leeftijd van staat ingevuld heb ik het uiteraard niet kunnen doen Jullie denken nu vast dat ik me verveel ofzo maar mannetje en ik zitten een film te kijken waar ik me hoofd echt niet bij kan houden.
Hoeveel delen hebben wij nodig, pas 6 weken en nu al deel 2!!! @roshi, gelukkig dat jij begreep wat ik bedoelde. Maar kon me voorstellen dat voor andere mensen (vooral meiden die veel moeite ervoor hebben moeten doen om een kindje te krijgen) mijn berichtje een beetje raar overkwam
Leuk hoor, die oktober 2010 mama's website. Mijn mannetje zit ook een film te kijken, vind er echt niks aan. En vervelen? nee hoor, vind het heerlijk om even lekker over zwanger zijn te kletsen.
Hee ladies Ben ik snel even. Heb alles bijgelezen, jeetje lekker gekletst hoor. Ik lig uitgeteld op de bank, heb vandaag last van mn rug, erg onhandig. Enne deel 2 had nog niet geopend hoeven worden hoor, je mag tegenwoordig tot de 5.000 berichten. Dus we kunnen op deel 2 nog wel even vooruit! Meiden dikke knuffel en sweet dreams! Tot morgen! Dan ben ik alweer 7 weken, jeeeehhh!!xxx
@roshi, kunnen we ook foto's op de site plaatsen? Bijvoorbeeld de testen die iedereen heeft gedaan!!! Lijkt me wel een leuk begin. De mijne is te vinden in mijn album
hoi hoi alweer deel 2 zeg dat gaat ook snel hoe is het met de rest... mij maakt het dit keer zeer zeker niet uit wat het word ik heb van beide wat en alles is goed hi hi als het maar gezond op de wereld komt dat vind ik het aller belangrijkste.. ik ga wel naar de negenmaandenbeurs... als het goed is ga ik met mijn moeder moet alleen nog 1 kaartje scoren haha dan zit ik helemaal goed... nieuwe zwangeren gefeliciteerd
Ik heb de moderator verzocht de andere topic te sluiten en dat we vanaf nu 5000 berichten zullen volschrijven Margot> hahahaha
ik heb er nog 1, als je wilt dat ik hem naar je opstuur moet je maar even je adres pbén (zal hem niet misbruiken hoor )
hi hi roshi we dachten dat we toch 1000 berichten moesten hebben geeft toch niks een foutje maken dat kan...
ja dat wel maar ik heb gevraagd er een slotje op te zetten omdat misschien andere daar nog gaan schrijven.