Maart 2010 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Channes, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Heeeeeeel wakker! ;) Ze ziet er elke keer weer anders uit, hebben jullie dat ook met jullie kleintjes??
    Liefs en trusten, hopelijk een goede nacht voor iedereen!

2. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Nijnja, jij nog gefeliciteerd trouwens!! Wat een prachtkindje is Toon zeg!!

3. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    @ Lara, alweer zo'n mooi prulletje.. wij maart mama's maken wel mooie kindjes he ;)

4. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Zo meiden, ik ga lekker naar bedje toe....

@ Kussiex en Wendie, Succes morgen!! Zet 'm op! Meiden die ik nu vergeet, sorry! Maar ook heel veel succes!!

Hier hoop ik dat we een rustige nacht hebben met een rustige en vooral slapende Milan :p

5. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Vriendlief, heej buddy:D, nee, het is indd nog steeds nie gebeurd :(
    Ben er onderhand gewoon ook verdrietig van!! :) Klinkt stom, ik weet het, maar is toch zo!
    Leuk dat je je even weer hier meld!!

@ Lara, haha, klopt jah, ik zet op mijn hyves bewust weinig tot geen info.. Ik weet dat sommige mensen alleen maar uit nieuwsgierigheid graag alles weten ipv uit oprechte belangstelling, en dat gun ik ze niet, + dat ik zoveel commentaar op mijn buikfoto's kreeg, dat ik heb besloten nix meer te plaatsen
    (commentaar als in: de 40 weken haal je niet, dan ben je ontploft etc.) :(

@ Mamzie Bedankt voor je uitleg, klinkt niet mega prettig, maar ach.. Zoals ik me nu voel, das ook nix meer, ow ow, wat doen mijn liezen/bekken een pijn zeg!! :( Kan haast nie meer van de bank komen!!

@ Chantal, ik vind het heel naar dat je moeder zo reageerde!! Ik snap mensen ook niet hoor, dat ze zo reageren... Kom op zeg.. Kunnen ze even aan JOU denken, ipv aan zichzelf!! :x
    Ik begrijp soms van de hele wereld nix meer!!

@ Lara, oowwww wat is ze toch mooi!! :D

@ Lisetje, ohh Sem is een pracht kereltje!! Nogmaals gefeliciteerd!!

@ Marye, geloof indd dat ik die maar mee neem, maar moeten er pas in loop van de middag zijn, denk niet dat ze me dan daar houden, dan hadden ze toch wel een afspraak voor 's morgens vroeg gemaakt?

Liefss een zenuwachtige Kussiexx!!

Ps ik wens Wendie en Lynette ook veel succes!! Hopelijk is het voor julllie vanacht zover!!

6. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Schildpad: gefeliciteerd met Joy!

Kussie: sterkte morgen!

Hier gaan we hopelijk lekker slapen, maar ik verwaht er niet zo veel van, want Toon is zo wakker als wat en Karel heeft een beetje koorts, dus die heeft zich vanavond al een paar keer gemeld...

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    kussie heeel veel suc6 morgen!!!

laar wat een scheetje!!!!

nou geef nu de fles en dan lekker slapen, benieuwd of t weer zo'n goeie nacht word, k hoop t wel natuurlijk!!!

trusten meiden en een goeie nacht!!!!

8. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    owja nog een vraag::

hebben jullie al een huisarts voor jullie kleintje???wij willen niet onze eigen huisarts doen, maar eens kijken hoe t moet allemaal..

9. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.388
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ano: Ik wel, maar ze zitten gewoon bij onze huisarts....

Laar: Leuk weer wat van je te horen!:) Mooie meid hoor!

Lisetje: Sem is ook een schatje hoor!

Kussie: Ws heb je hem nog niet nodig, maar misschien is het in je lijf al zover dat ze je wel houden, je weet maar nooit. Beter een keer te veel meenemen dan te weinig toch?
    Succes vandaag ben benieuwd!!

Hier: Nou de eerste fles kv voor de kids is gisteren een feit geworden. Gelukkig dronken ze hem zo op en kwamen ze gewoon weer rond dezelfde tijd als normaal, dus zo heel erg hoefden ze niet te wennen gelukkig.
    Ook slapen ze echt goed! Heb ze om 0:00 voor het laatst gevoed, hoorde ze net, maar heb ze nog even een speentje gegeven en om half 6 krijgen ze dan weer eten. Gaat dan toch hard vooruit!

10. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Voordat Kussie en Wendie naar het ziekenhuis gaan, wil ik ze nog even succes wensen: SUCCES!!!

Ik hoop dat ik je kan vergezellen wendie....

Hiero echt een boutnacht. Nou ja, hopelijk heeft het ergens nut voor. Heb namelijk stekende menstruatiepijnen. Echt helemaal onderin mijn buik. Nu zijn ze inmidddels iets aan het afnemen, eerder vannacht deed mijn onderbuik erg veel pijn wanneer ik me draaide in bed. Als ik stil lig dan voel ik niet veel. Daarom snap ik het weer niet echt. Dan zijn het toch geen weeen ? Plassen doet ook een beetje pijn onderin mijn buik. Het zou toch geen blaasontsteking zijn ofzo? Zit ik niet echt op te wachten.

En manlief zit keihard te snurken, en ik irriteer me dan echt dood aan hem, hij rolt ook telkens naar mijn zijde. Dus ben ik er maar uitgegaan. Ik hoop dat het snel licht word. Ben de nacht beu nu.

@Lara; wat een beauty is het toch! Een mooie foto trouwens, net eeen professionele foto.

@Marije; lekker dat het gelukt is met de fv. En er zit nog een behoorlijke tijd tussen zie ik.

11. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    O en vandaag wordt mijn halfbroertje 15 jaar oud en als ik dus vandaag beval zijn de kinders tegelijkertijd jarig. ;) Liever niet op dezelfde dag, maar aan de andere kant teken ik natuurlijk voor vandaag :)

12. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    marye nou super zeg dat ze de fv goed pakken!!en fijn dat ze zo goed slapen!!guild pepijn al minder?

boomer he das balen zo'n nacht, vandaag overdag maar wat slapen dan?

hier:nou na de fles van 12.15 heeft ze m net pas weer gehad om 7.15!!!!!das lang he!!alleen als ik nu iedere 4 uur aanhou omt ze maar op 5 flessen ipv 6 dus das weer minder, pfff blijft een gepuzzel..

13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    eliesah wat fijn dat je nog ff lekker hebt kunnen shoppen want de eerste weekjes zit t er niet in! Nog leuke dingen gekocht?

lindavnr nee ik heb niets overlegt met t cb. toen ik er donderdag was heb ik t wel verteld en toen zeiden ze dat de pacco inbakerdoeken wel veilig zijn en die adviseerde ze dan ook,. maar goed die had ik dus al gekocht voor ze t zeiden. hihi

kussie suc-6 vandaag in het zkh.

lisetje nou meid wat vervelend zeg. maar wel goed dat sem t zo goed doed. geniet maar lekker van t ventje.

nijnja wat fijn dat toon alweer zo snel op zijn geboorte gewicht zit. En wat lief van karel zeg dat hij zo voor zijn broertje zorgt. en ja ts wel ff wennen voor m dat de aandacht nu verdeeld wordt. Wat een lieve foto van jullie 2tjes en die met karel is ook echt mega lief

BINK EN MAN GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON BAS. IK HOOP DAT JE SNEL NAAR HUIS MAG EN DAT T VERDER GOED MET JULLIE IS.

lindavnr wat vervelend zeg dat de stoma's t niet doen zoals t moet met aanleggen. en dan ook nog dat jesse niet meewerkt. ja ik geloof t best dat jullie erdan helemaal doorheen zitten. Ik hoop dat t gauw beter gaat met de stoma's dan krijgen jullie ook wat meer rust.

verschonen jep hier gebeurt dat ook halverwege de voedingen

marye wat vervelend dat pepijn de hele dag huilt. ik hoop dat t snel beter gaat. moedeloos wordt je ervan he? ik geef je groot gelijk om af te bouwen met de bv. ts al druk zat met 2 kids.

huilen wij laten Lisanne standaard iets van 10 a 15 min huilen ongeacht of t in de nacht is of niet. Ik wil niet dat als ze een kik geeft dat er gelijk gekeken wordt.

knuffel voor iedereen die t nodig heeft.

SCHILDPAD EN MAN GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER JOY

chantal wat een stoere foto van milan. Doe gewoon wat je gevoel je ingeeft. hoor en dan nog als je hormonen de rol gaan spelen . dat is nog heel normaal in deze periode.

lisetje wat een lekker ding is sem zeg!!

lara wat een mooie foto van robine zeg.

huisarts ik ben pas overgestapt naar een andere dan mijn vriend want ik verdwaal nog steeds in houten en nu zit ik ergens waar ook gelijk een apotheek is en de vk zit ook in dat gebouw en de fysio dat vond ik veel handiger en daar kan je ook goed parkeren en lisanne is uiteraard bij de zelfde ha als mij.

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    HIER NOU WAT HEBBEN WIJ EEN BUT WEEKEND GEHAD ZEG!

zaterdag was steef gelukkig ook vrij!! Lisanne heeft van de voeding van 8 uur non stop gehuild tot de volgende voeding en daar na nog tot een uur of 2,. ik was zo blij dat steef er was dat ik wel 30 min onder de douche heb gestaan om bij te komen. hihi. Daarna nog naar een verjaardag van mijn neefje. Ik was boven aant voeden toen er een man binnen kwam die ik totaal niet mag omdat hij me gestalkt heeft. en toen hij steef zag vroeg hij waar ik was en wilde zo door naar boven lopen waarop mijn tante hem ff terecht wees.. de sukkel.. daarna bleef hij aan mn kop zeuren of hij Lisanne mocht vast houden. NEE DUS.. Er werdt daar in huis ook gerookt ik de keuken of buiten ivm lisanne. Vroeg hij of hij in de woonkamer mocht roken of dat hij naar buiten moest dus ik heel kattig: jij mag naar buiten. Loser. Hij vond t allemaal niet leuk maar dat kon me niets intereseren. Verder heeft lisanne t zaterdag wel netjes gedaan en lekker geslapen.
    de 2 andere verjaardagen heb ik maar afgebeld want ik had geen zin om haar steeds in en uit te pakken.

Zondag weer de hele ochtend tot een uur of 2 non stop gehuild ook na t voeden ook al had ze een schone luier. We werden er gillend gek van en tot overmaat van ramp spuugde ze me ook nog helemaal onder. ik had t niet meer ik heb gehuild bij t leven. en steef was zo lief voor me. ik snap niet waar hij al dat geduld vandaan haalt. toen moesten we weer naar een verjaardag want mijn broertje is 24 geworden. eenmaal onderweg viel ze in slaap gelukkig dus daar laten slapen tot 17.00 uur. en daarna weer alleen maar huilen tot een uur of 20.00. en iedereen er mee bemoeien en iedere x met de kop boven de box. (mijn moeder gaat oppassen en heeft een box neergezet) voornamelijk mijn moeder met haar kop. ik werd er echt niet goed van,. iedere x moesten we weer zeggen dat ze haar met rust moesten laten en als er iemand was die haar mocht en kon troosten waren steef of ik t wel en verder niemand. zat ik dus met lisanne op schoot huilend en wel pakt mijn moeder haar zo over met: ik probeer t wel!! Dus ik gezegd: dat heeft geen zin je krijgt haar toch niet stil! en idd ze kreeg haar niet stil dus mijn moeder geeist dat ze mn kind terug gaf. aaarrrrrgggg wat kan ik hier boos om worden. ik dus aan steef gevraagd of ik nou zo onredelijk was omdat ik me best schuldig ging voelen. maar hij vond gelukkig van niet.

uiteindelijk heb ik haar 1 borst gegeven om 20.00 uur en daarna naar huis voor de rest. daar heeft ze een hele flesvoeding van 135 ml gekregen en bijna helemaal opgedronken. en heb ik dus de rest ff gekolft. we hebben haar op bed gelegt om 21.30 en zijn zelf ook naar bed gegaan. en ik dacht nou die komt rond een uur of 00.30 a 1.00 uur wel maar om 2.30 werd ik wakker van haar gehuil. heeft ze dus gewoon voor t eerst 5.5 uur tussen de voedingen zitten ik was zo trots als wat op haar. daarna heb ik haar weer in bed gelegd en kwam ze om 6.15 dus 3 uur en 45 min zat er tussen dus ik was helemaal bijgekomen van t slapen gelukkig. en na die voeding heb ik haar weer op bed gelegt en slaapt nu nog. ze is wel al 2 x wakker geweest en lag ze te huilen en ik heb haar gewoon laten liggen en binnen 5 min was ze iedere x stil. Die is dus ook helemaal van slag van het weekend dat ze ook moet bijslapen.

Zo dat is dus een heel verhaal geworden maar moest t ff kwijt.

15. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Ffies snel een bericht voordat de VK bij mij thuis komt om te strippen. Ohh wat ben ik zenuwachtig. Helaas verder alles rustig.

@alle dames die vandaag naar het Zkh moeten. Succes!!!!

Ohh ze is er doeiiii

16. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Hoi mama's,

Zijn we weer hihi, helaas nog met baby meisje in m'n buik..
    Ben weer wat opgeknapt; gister heel de dag in bed/bank gelegen.
    's Avonds ook weer lekker op tijd er in gegaan!
    Heel veel mensen dachten dat ze op 28 maart kwam, haha maar kan iedereen teleurstellen :p. Sommige mensen vinden het nog spannender dan wij zelf volgens mij hahaha.
    Hoorde hier gister ook al van die bemoeii-als bij andere mama's.
    Word je zoo moe van he!

Setti; nee niks voor mezelf gekocht. Ik wacht met kleding/schoenen kopen tot ik ben bevallen en ga dan helemaal los :p.
    Maar jeetje wat een but weekend zeg; ow zou daar ook echt niet tegen kunnen. Zoals ik hier al boven zeg; ik haat bemoei-als.
    Dan denken ze nog dat zo'n baby'tje er geen last van kan hebben, maar ow jawel hoor. Ben benieuwd hoe dat straks bij ons gaat in de familie.

Boomer; he weer zo'n rotnacht voor jou! :(
    Zit ook niet mee zeg! Wanneer moet je weer naar de vk?
    Hoop zo dat het voor jou snel gebeurd.

Lynette & Kussie; succes straks!! ;)

Marye; wat goed zeg van de kv. Hoe is het nu met Pepijn?

Lisetje & Lara; wat een pracht kindjes :D :)!!!

Nijnja; hoe is de nacht nog verlopen?

Hier; mwa gaat wel. wel weer opgeknapt dus na gister, maar heb nog steeds zoveel pijn onderin m'n buik. Het gaat zo helemaal door naar onder zeg maar.. Liggen en zitten gaat wel, totdat ik beweeg/draai of loop. Moet woensdag pas weer naar de vk, maar ja ze zullen er toch wel niks aan kunnen doen.
    Oow ik wil niet meer wachten!!!! :( Hihihi..
    Bijna 40 weken nu, en nu si het gewoon klaar met zwanger zijn.
    Heb niks meer te doen, huisje is ondertussen ook al wel weer schoon genoeg en elke dag shoppen is ook niet goed voor de porto.
    Mmmmmmmmmmmmmm... Klinkt weer lekker negatief aan deze kant haha sorry. :p Eens kijken wat ik kan gaan doen om positief te worden!

17. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ow dames die nog moeten wat leef ik met jullie mee!
    Weet nog zo goed toen ik overtijd liep met de zwangerschap van Erik. Jeetje wat baalde ik zeg :(
    Wil jullie allemaal een dikke knuffel geven! En veel sterkte wensen!

Die steken onderin je buik ( bij sommige dames ) dat had ik op het laatst ook. Dacht dat het allemaal wel zo zou zijn en er niks gebeurde. Toen ik in het ziekenhuis kwam om ingeleid te worden had ik door al die steken enzo toch ff mooi 2 cm ontsluiting gekregen :)
    Hoop dat het voor jullie ook geldt!

18. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik had nog de verloskundige gebeld en uitgelegd van deze nacht. En ze zei dat het toch wel het begin kon zijn. :D Dus komt ze vanmiddag bij me langs en gaat kijken hoe ver we inmiddels zijn. Ik hoop op minimaal een cm extra.

Ze adviseerde ook maar even te gaan slapen nu, dat ga ik ook proberen. Ben echt kapot en wie weet slaap ik daarna heeeel lang niet.

19. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Stippen was niet mogelijk. Helaas nog geen enkele ontsluiting.
    Vandaag dan toch conrole in het Zkh bloed prikken, echo en CTG hartfilmpje van de beeb. Pffff kan nog wel even duren :(

Zoo benieuwd wat ze in het ziekenhuis zeggen??

Succes Boomer hoop voor je dat het echt doorzet.

Eliesah ik hoop dat je niet lang meer hoef te wachten hoor.
    Succes met het vinden van iets leuks vandaag. Erg herkenbaar.

groetjes

20. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.388
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Setti: vervelend zo'n weekend! Zou het aan de leeftijd van onze kindjes liggen? Pepijn heeft die huildagen rond dezelfde tijd gehad. Hopelijk komt het snel weer goed bij Lisanne!

Boomer: Spannend! Hopelijk weer een cm er bij...

Eliesah: Ik ga echt duimen voor je dat ze heel snel komt, kan me voorstellen dat je al dat wachten beu bent. Hopelijk hebben die steken wel effect!

Hier: Het gaat gelukkig vandaag iets beter, maar vanochtend spuugde hij wel weer z'n halve fles er uit...Nu net weer een hele op en die zit er nog in. heb hem wel al 2x horen huilen, maar steeds valt hij weer in slaap, laat hem dus maar lekker liggen...

Deel Deze Pagina