dikke knuffel meid. een ding scheelt dan hoef je geen onnodige pijn te gaan lijden van de weeen!!! dat is dan weer t positieve eraan. gek idee he dat je weet wanneer je de kleine in je armen kunt houden.
Ow kussie, wat balen voor jou zeg!!! Een hele dikke knuffel!!!!!!!! Snap dat je er helemaal door heen zit, maar blijf denken aan je mooie wondertje die je DEZE WEEK gewoon in je armen hebt ! Dat maakt toch veel goed..
Heey kussie!!! Wat een klotebericht zeg geloof dat je het nu allemaal zat ben. Hier ook totaal geen ontsluiting en geen indalende beeb. Maar hier zien ze dat niet als indicatie voor KS. Ohh meis ik geloof dat je er tegenaan zit voor het blijven in het ZKH Hoop allemaal dat het voor je mee gaat vallen. Ik ga iniedergeval aan je denken meis. @hier Bloedwaarden, urine en bloeddruk en echo zijn goedgekeurt in het Zkh, Daarna een CTG gekregen. Ook helemala goed. Ik heb aangekaart bij de Gyn dat ik er helemaal doorheen zit. En de gyn stelde voor om me toch in te gaan leiden. Dus morgen word ik om half 8 verwacht in het ziekenhuis voor het inbrengen van de gel. Maar tijdens de CTG kreeg ik ineens een raar gevoel in me buik. En wat blijkt de meter sloeg de eerste keer uit naar 60 (weeen activitijd) en na ongeveer minuten voelde ik me benouwd worden en begon de meter ook weer uit te slaan. NAAR 99 :O wauw (moeders en ik in tranen) het begin is er Helaas zeg het nog niks. Het kunnen harde buiken zijn of beginnende weeen. Maar ik blijf ze nu wel iedere keer voelen. Dus hoop stiekem dat het vanacht door zet!!! Knuff voor alle dames die het nodig hebben
Lynette; spannend meis voor jullie! Hopelijk zet het dan toch nog vanzelf door vannacht.. Ook een dikke knuffel voor jou !!
7 Maart mama's gaan nog volgen! 19 maart - Kussiexx - Geplande keizersnee aankomende week (overtijd) 19 maart - Wendie1979 - Maandag 29-3 Inleiden (overtijd) 22 maart - Lynette84 - Dinsdag 30-3 inleiden (overtijd) 23 maart - Boomer2009 - Slijmprop verloren, 2x gestript & 2 cm ontsluiting 29-03 (overtijd) 28 maart - Zoe1976 - nog geen teken (overtijd) 31 maart - Eliesah - Rommelt met voorweeën, harde buiken 31 maart - Franny - rommelt met voorweeën (16-03 laatst online) Wijzigingen/toevoegingen mag je zelf ook doorvoeren
Haha, kreeg net een smsje van m'n broer. Hij is een soort van astroloog (nou ja denkt hij). Hij heeft vanaf het begin gezegd dat ik 28 maart ga bevallen, maar ja dat was gister. Dus ik hem gesmst dat ie maar een oplichter is (op een grappige manier ). Stuurt ie net terug, vannacht is het volle maan. Sterkte met de bevalling en goed naar de tijd kijken voor een horoscoop. Wuhahaha, lag helemaal dubbel.. Hopelijk heeft ie toch gelijk, maar ja afgelopen nacht was het ook volle maan . Deze bemoei-al vind ik niet zo heel erg, alleen maar grappig..
@ Kussie, wat ontzettend balen meid!! Heeeeeele dikke knuffel voor jou!! Weten ze in het ziekenhuis van je angststoornis? Dan kunnen ze daar natuurlijk zoveel mogelijk rekening mee houden.. @ Lynette, Wat spannend meid.. kan me voorstellen dat jullie emotioneel werden.. Had ik ook toen mijn weeen begonnen.. Hopelijk zet 't snel door @ Boomer, hopelijk gaat het strippen snel iets in werking zetten voor jou.. @ kleintje, wat vervelend dat je zooo last hebt van je wond.. Laat ze er in het ziekenhuis maar even goed naar kijken! @ Alle meiden die een knuffel nodig hebben.. ****Knuffel**** @ hier, Milan heeft een goede nacht gehad!!! Joehoe!! Hij ging om 22.00 uur naar bed en werd pas om 3.00 weer wakker.. Gewoon 5 uur geslapen! Echt super!! Van 03.00 tot 06.00 en van 06.00 tot 09.00.. Ben super trots op hem..
@ Kussie: jeetje meid wat een tegenvaller... Dikke knuffel! @ Boomer: veel succes, je gaat gewoon nu heeeel gauw bevallen! @ Eliesal: ben benieuwd met de volle maan... vorige keer zijn er niet veel meiden door bevallen, haha
volle maan? dan moet je er wel naar kijken met je buik bloot anders dan werkt het niet ( zo heb ik ergens gelezen )
schildpad - gefeliciteerd met jullie dochter... bink - gefeliciteerd met jullie zoon... nijnja - ja absoluut. Kan me de frustraties nog herinneren met onze eerste. Nu heb ik dat helemaal niet. kussiexx - het komt wel goed.. Denk vooral aan je kindje als alles maar goed gaat met hem of haar en het belangrijkste is nu dat 't kindje gezond en veilig jullie komt vergezellen toch... Je kan 't meid, alvast een dikke knuf.. Lynette84 - En heeft het doorgezet...? Hier - Hé Hé eindelijk alles gelezen.. Roué had ook last van spruw, van de kinderarts hebben we daktarine gehad. Dat helpt erg goed. Ik ga niet eens naar 't cb. Dat kennen ze hier op st.maarten niet echt, ik heb hier een nederlandse kinderarts en die doet zijn inentingen en consultatie. In curacao ging ik wel altijd naar 't cb, daar is 't ook wel beter geregeld dan hier. Onze kinderen moeten namelijk ook alle nederlandse inentingen krijgen omdat we in 2012 weer terugkeren naar nederland. En als ik echt vragen heb dan bel of mail ik mijn kraamhulp die op curacao zit even wat te doen qua voeding. Tot nu toe krijgt hij overdag bv en s'avonds nutrilon maar daar drinkt hij nooit veel van 60cc is max dan hoeft hij niet meer..8)  
wel spannend hoor allemaal. Nog maar 7 mama's to be Nog even en we zitten met zijn allen bij de mama forum en niet de bevallingslijst forum!
Kussie: wat balen voor je meid Er was ook geen kans dat wanneer ze het zouden inleiden de kleine toch in zou kunnen dalen? Vind het zo sneu voor je Nu weet je natuurlijk wel waar je aan toe bent en wanneer het gaat gebeuren + dat je waarschijnlijk idd geen last hebt van weeën etc maar ik snap heel goed dat je ervan baalt en het een grote tegenvaller is, ik denk dat iedere moeder graag gewoon zou willen bevallen...... Maar meid je moet maar zo denken hoe moeilijk het ook is: Als jij wel een gewone bevalling zou hebben gekregen en je was aan het persen gegaan en de kleine bleef uiteindelijk zitten en je moet alsnog een keizersnee dan wordt je daar ook niet vrolijk van + dat je dan al helemaal uitgeput bent, en ik kan uit ervaring zeggen dat dat ook helemaal niks is! Meid probeer je erop voor te bereiden en wat rust te vinden, het zal misschien lastig voor je worden maar onthoud dat je er strax wel iets moois voor terug krijgt! * een hele grote knuffel voor jou en heeellll veel sterkte meid! Het gaat goed komen geloof me! Chantal: Wat een super nieuws dat hij zo goed door heeft geslapen Moeheid: jullie ook zoveel last van? Ik dacht dat je daar op een gegeven moment voor een groot gedeelte van af moest zijn maar ik heb net samen met Esmay 2 uur geslapen en ben nog helemaal op! Bah!
@Setti en Shezze Als het niet doorzet is het morgen gewoon melden in het ZKh en dan kijken ze verder. Maaaar...... de krampjes ga ik steeds beter voelen 8) @Chantal84 Indd was echt een byzonder moment hihi en hoop ook echt dat het door zet Ik ga nu even slapen. Kan nu beter me nachtrust maar pakken. Groetjes en ik laat het wel weten als de "krampjes" erger worden of via Buddy Gwenolyn als ik vanacht naar het ZKh ga omdat de weeen zijn doorgezet Bijna Mamma
Hier ben ik weer een keer.... Ik hoor bij de laatste van de 7 mama's to be...En zo te zien ben ik de enige waar er nog echt niets gebeurd, ik zal waarschijnlijk als laatste gaan ben ik bang.... Vandaag was de Beeb heel rustig, bijna niet gevoeld. Mama's hadden jullie dat ook dat de beeb rustiger werd??? Nou ja voel me verder goed, nog geen klachten, we wachten het maar rustig af. Rest van de mama's to be, heel veel succes nog met wachten, best af en toe moeilijk he om de laatste te zijn...Er zijn gewoon al babies die al bijna lopen X
chantal wauwwww wat goed van Milan!!!!!logisch hoor dat je trots bent!!! boomer jeejjj spannend allemaal hoor!!! eliesah nog steeds nergens last van???? kussie he meid wat vervelend dat het zo moet..maar je kunt het hoor!!!en zou ook zeker vertelle van je angststoornis, kunnen ze er wat rekening mee houden!! hier lijkt t wel nationale slaapdag haha.van 00.15 tot 7.15-flesje-van 8.00 tot 11.30-flesje-12.00 tot 16.00-flesje en toen van 16.30 tot 18.30 en toen ff beetje jengelen haha, kan me voorstellen na zo'n hele dag alleen maar slapen haha... morgen naar t cb, ben zeer benieuwd aangezien ze in de eerste 2 weken maar 50gram was aagekomen...