Maart 2010 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Channes, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Boomer: Spannend!

Kussie: Wat ongelofelijk rot meis... Praat in het zh wel over je stoornis hè! Dan kunnen ze er in ieder geval rekening mee houden...Maar het gaat helemaal goed komen! En die ruggenprik schijnt erg mee te vallen heb ik al van veel meiden gehoord...*KNUFFEL* En houdt in gedacht, je bent nu wel heeel snel mama!

Ano: Heerlijk zo'n dag... Jij ook weer bijgetankd?

Chantal: Wat super goed van Milan!

Hier: Ik dacht dat het beter ging met Pepijn vandaag, overdag leek er weinig aan de hand. Maar vanaf uurtje of 4 tot ongeveer 5 minuten geleden heeft hij weer alleen maar gehuild.... Ik heb hem eten gegeven, verschoond, infacol gegeven, lang met hem gekroeld, laten huilen.... Niets hielp of niet langer dan 5 minuten.
    Hopelijk wordt het snel weer beter, vindt het zo rot voor hem!

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Marye helpt inbakeren niet bij Pepijn?

3. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Lynette: Oeehhh ook spannend! Zou het dan eindelijk?

Ano: Succes morgen bij het Cb ben benieuw hoeveell ze is gegroeid!

Oh ja ik moet morgen ook met de kids naar de neopoli. Ben benieuwd wat de kinderarts daar gaat zeggen....

4. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Funnyme: Heel vaak wel, 'snachts doen we dat ook, maar vandaag wil het niet heloen :( Hij wurmt zich nu ook los, dus heb net online even een echte inbakerdoek besteld...

5. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    @ Ano, ben ook benieuwd of ze nu wel wat meer gegroeid is.. Ik moet woensdag met Milan voor het eerst naar het cb.. Ben ook erg benieuwd.. Volgens mij is hij best wel gegroeid..

@ Marye, Jij succes bij de neopoli.. wat houd dat precies in? Stomme vraag misschien... maar vroeg het me zo af.. Ben ook wel benieuwd hoe het inbakeren bij Pepijn gaat...

6. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik roep ook maar wat:
    badje
    in de wandelwagen liggen en dan wiebelen
    lekker masseren?

7. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    @ Marye, ik lees het al hierboven wat betreffende het inbakeren van Pepijn.. Welke inbakerdoek heb je nu besteld??

8. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Chantal: De swaddle me net als Ano.
    De neopoli is de plek waar kindje komen als ze te vroeg geboren zijn, dus als het prematuurtjes zijn.En bij die kinderarts moeten ze op controle om te zien of ze er niet iets aan over gehouden hebben volgens mij...

Funnyme: We gaan zo een badje doen, hij slaapt gelukkig nu even , maar bedankt voor alle ideeen!

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ marye: hmm waarom doen jullie alleen snachts inwikkelen?
    Wij doen het elke keer als ze in bed gaan, want anders komen ze echt niet in slaap! Veel te wild!

10. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Lindavnr: Wij eigenlijk alleen als hij wild of druk is. Maar hij maakt zich dus los, dat is nu eigenlijk het probleem :)

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wat vervelend he dat ze zo van die dagen hebben. lisanne heeft dat t hele weekend gehad. en ts niet alleen vervelend voor die kleintjes maar voor jezelf ook. want uitputtend is t zeker.

12. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    marye he wat vervelend dat pepijn zo veel huild, blijft florine dan wel gewoon rustig of?
    Tja zo te horen heb je bijna alles al geprobeerd, misschien inderdaad een stukje lopen in de kinderwagen met 'm, Neomi word daar altijd slaperig van...
    maar dus ook voor de swaddle me gegaan??haha hoop dat ie jou ook bevald, anders niet mij de schuld geven he:)

chantal spannend is dat he dat wegen, ben ook echt benieuwd, ga er wel vanuit dat ze nu goed gegroeid is anders snap ik het echt niet meer...

nou neomi is nu ook wakker al vanaf de fles van 8 uur, gelukkig huild ze niet de hele tijd, maar wle beetje jengelig, als t speentje eruit is dan ist alarm zeg maar...'

nou ga zo maar weer lekker naar bed, hoop op weer een goeie nacht, want ook al was t een prima dag, ik heb niet veel geslapen, maar van half 2 tot 7.15 dus das niet heel veel...

meiden allemaal weer een goeie nacht!!!

13. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Marije, welke kinderarts heb je? Wij moesten naar dr Mol. Leuke man is dat.

Kussie, nog even doorbijten meid, het einde is in zicht. Geef het goed aan van je angsten, want meestal hebben ze er wel wat voor.
    En je bent straks zo in de ban van je kindje, dat je niet eens merk, dat je in het zh ligt. ;)

Boomer, spannend!!

Ano, heb je het idee dat Neomie nu wel lekker gegroeid is?
    Heb je zelf een weegschaal staan? Kan je eerst jezelf wegen en dan met Neomie samen, kan je ook een beetje zien of ze goed gegroeid is.

Hier gaat nu de laatste fles van de dag erin. Dan slaapt ze tot ongeveer 2 uur half 3 en dan van 3 uur tot half 8. Vind ik mooie tijden. Ben benieuwd wanneer ze gaat doorslapen. Onze oudste sliep met 6 weken al door. We zijn dus erg verwend.

14. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Oh, Lynette, spannend, hoor! Klinkt wel alsof het menes is!
    Verstandig dat je nog even gaat slapen, als dat lukt ;).

Kussie: heel veel sterkte, hoor. Ik kan me voorstellen dat je flink baalt. Maar bedenk in iedere geval dat het beter is dat je je er nu op voor kunt bereiden en het niet tijdens de bevalling besloten wordt. Knuffel in ieder geval.

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    aah oke, dan is idd een inbakerdoek een goed alternatief..
    denk dat wij daar ook naar overstappen zodra ze zich los krijgen uit de badcape.
    Maar dit is meestal niet het geval. (soms wel, dan komen we op de kamer en liggen ze met de handjes helemaal omhoog hahah.. blijft altijd een leuk gezicht, moet er altijd weer om lachen :))

16. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Chantal; hoelaat moet jij woensdag naar het CB ?
    Wij moeten namelijk ook ;)

17. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    stroopie ja tis moelijk ninschatten he maar ik denk wel dat ze is gegroeid, we weten het morgen!!
    jullie ook een goeie nacht

nog even wat spam hoor
    Bekijk bijlage 62122

mevrouw met d'r reuze speen haha

18. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
  19. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid