Chantal: We zijn bij bread & butter geweest, vind dat een leuke tent! Die baas is ook een erg leuke vent die gaf me tijdens de zwangerschap een keertje een chocolaatje en zei: "Ja dat is goed voor de kleine" en vandaag zei ik tegen hem: "kijk je chocolaatje heeft goed geholpen" haha! Ano; fijn dat alles goed was Gwenolyn: vervelend zeg dat je je zo rot voelt Knuffel voor jou! Vandaag naar de Gynaceoloog geweest, Hij zegt dat sommige vrouwen dat nu eenmaal hebben dat het langer zeer doet en dat het waarschijnlijk van een zenuw afkomt die ze geraakt hebben tijdens de operatie... Wel nog voor de zekerheid een echo gemaakt bij en rondom de wond om te kijken of daar nog iets van vocht ofzo zat maar daar was niks aan te zien, kon ook zijn dat ik onderhuids een blauwe plek ofzo had maar het was in ieder geval niks om me zorgen om te maken en het zou vanzelf wel weer weg trekken.... Heb nog even gevraagd wat nou de precieze reden is geweest waarom Esmay niet in wilde dalen en er uiteindelijk is gekozen voor een keizersnee maar het enigste wat ze hadden opgeschreven was dat ze gewoon niet wilde indalen verder geen reden, en ook niet of ze goed lag of niet! Op de vraag of ik dit bij een volgende ook zal krijgen zei hij dat we dat dan maar moeten zijn bij een eventuele volgende zwangerschap.... Volgens hem kon er ook geen onderzoek plaats vinden over of mijn bekken ofzo te smal blijken te zijn of iets dergelijks (want zo groot is Esmay eigenlijk toch ook weer niet....) dus ik moet het er maar mee doen en eventueel bij een volgende idd maar even afwachten! Wat ik ook zo raar vond is dat er in het operatieverslag helemaal niet beschreven stond dat ik niet goed verdoofd was, lijkt me toch iets wat je er ook bij moet zetten zeker voor een eventuele volgende operatie?? Maar goed het zal allemaal wel!! Ik moet er maar mee leven dat ik nu nog steeds pijn heb en met het idee dat ze eigenlijk geen oorzaak hebben opgeschreven over waarom Esmay niet in wilde dalen, ik had gehoopt dat ze me daar wel meer informatie over konden geven! Flesje geven in Restaurant ging in ieder geval goed Je zag wel veel mensen kijken of zeggen ahhh kijk nou dat schatje haha!
Gwenolyn; wat vervelend voor jullie zeg. Toen ik je verhaal las dacht ik ook gelijk aan reflux. Herken dat van m'n werk (kdv). Hopelijk kun je er mee naar de ha, zou wel een hele opluchting als je weet wat je er aan kunt doen. Op mn werk was er een kindje met reflux en zijn flesje moesten we altijd met een vork roeren, en liggend laten drinken, niet tussen door laten boeren. Maar jij geeft bv dus weet daar geen tips bij. Een dikke knuffel voor jullie.. Kleintje; wat goed dat het t met t flesje gelukt is! Mm wel jammer zeg dat het allemaal niet zo goed is geregeld in het z'huis, tenminste het verslag. Hopelijk knap je zelf snel weer op! Kussie; ik denk ook dat jij een jochie krijgt ! Darcy; wat een mooie meisje is Megan! Fijn dat er weer beebs goed zijn gekeurd hihi.. (klinkt zo raar) Hier; het bed staat. En oow wat ligt het heerlijk! Als ik nu draai hoor je tenminste geen gekraak! Hopelijk heeft ons meisje hier op gewacht en komt ze ineens spontaan vannacht/morgen ! Maar ik reken maar nergens op haha..
Haha Eliesah dat zou wel tof zijn als ze dan vanavond / vannacht zelf komt doordat jullie een nieuw bed hebben Hier: vriendlief zit er helemaal doorheen! Maakt zo'n lange dagen en als hij thuis komt is hij helemaal kapot!! Zijn baas heeft het op het moment ook maar slecht geregeld mijn vriend moet morgen ineens weer iets anders rijden dan de planning was waardoor hij vannacht om 2.30 weg moet.. Opzich niet zo erg als hij vanavond op tijd thuis zou zijn maar hij moest zijn trailer om gaan ruilen en kon daardoor niet meteen naar huis komen maar moet eerst naar zijn baas zn huis en is nu vanavond waarschijnlijk pas om 21.00 thuis!! En moet dan eigenlijk nog eten.... Hij is gewoon helemaal kapot en heeft zo weinig tijd voor mij en ons meisje en daar baal ik een beetje van maar waar ik het meeste bang voor ben is dat hij er strax ECHT doorheen zit en er niet meer uitkomt Dus hopelijk kan hij dit weekend even goed bijtanken en gaat het goed komen met hem! VInd het zo moeilijk om hem zo te zien en ik weet eigenlijk niet wat ik moet doen! Ik probeer gewoon lief voor hem te zijn, heb gisterenavond b.v een briefje in zijn broodtrommel gedaan dat ik ontzettend veel van hem hou en trots op hem ben met hoe hij met zijn dochter om gaat, maar ik voel me zo machteloos en weet soms gewoon niet meer wat ik moet doen! Iemand tips?
@ Marye, nee das nie triest!! Jullie zijn gewoon allemaal schatten!! @ Eliesah, heerlijk zeg, dat dat bed zo fijn ligt!! En ook nog zonder kraken!! Dat kindje denkt vanacht, nu word het wel heel erg stil, hoog tijd dat ik me aankondig @ Kleintje, ik snap dat niet hoor, dat zijn baas nou niet een BEETJE rekening met hem houd... Hij is verdorie net papa geworden!! En je hebt notabene een keizersnee gehad, dus jij moet ook nog es dubbel zo rustig aan doen!! M.a.w. Een beetje schappelijkere tijden zouden helemaal nie verkeerd zijn!! En al helemaal nie van die onverwachte dingen! Hij wil natuurlijk ook graag bij zijn beide meiskes zijn!! En het weekend is er natuurlijk niet alleen om bij te tanken, maar ook om lekker te kunnen genieten van leuke dingen met z'n 3!!! Nou als hij dan helemaal uitgeteld is doet dat niemand goed!! En voor jou is het inderdaad ook totaal niet leuk!! Daarom dikke knuffel voor jou!! Ik heb helaas geen tips! Hij kan wel aangeven dat dit zo niet goed gaat, maar jah, of die bazen daar tegenwoordig nog wat mee doen.. Er is weinig menselijkheid meer te bekennen in de werkwereld vind ik Dat merkte je hier ook wel op forum, toen we wat begonnen te "kwakkelen" door de zwangerschap!! Hoe gemeen mensen kunnen reageren!!! En ongevoelig... Ongelofelijk!! Maar het aangeven lijkt me altijd een goed idee, en anders moet hij de ziektewet maar ingaan hoor!! Want als je je geestelijk nie goed voelt, moet je ook nie onderschatten!! Liefs
Kleintje: Helaas heb ik geen tips, hier hetzelfde probleem. Don zit er ook echt helemaal doorheen, 5 dagen werken, iedere avond klussen en zaterdags en dus alleen zaterdagavond en zondag voor ons. Ik probeer dus maar extra lief voor hem te zijn. Als ik eten kook, net even dat te maken wat hij lekker vindt. Op zondag leg ik Florine en Pepijn smorgens bij hem in bed. Dan kan hij even lekker met ze kroelen en heb ik even de tijd om rustig te douchen enz. En zo probeer ik hem er doorheen te slepen. En ik hoop gewoon dat er snel rustigere tijden komen en ook voor jullie!! Wat stom trouwens dat ze jou in het ziekenhuis niet zoveel konden vertellen en dat ze dat van die verdoving niet hebben opgeschreven vind ik echt helemaal dom! Dat is echt wel heel belangrijk voor andere operaties/ingrepen. Eliesah: Ik hoop dat het vannacht dan begint en dat je anders heerlijk zal slapen met je nieuwe bed! Kussie: Hopelijk slaap je vannacht wel weer eens lekker! Gelukkig is het deze week voorbij en kun je je kindje in je armen sluiten!
Hier: Ik heb zoiets leuks voor het kraamfeest M&M's in de kleuren roze en blauw met op de achterkant de namen gedrukt. Zal er een foto van maken als ze eenmaal uitgepakt zijn. Ga om een paar van die dingen vernis doen, zodat ze gewoon het plakboek in kunnen.
Sterkte kussie, je zult morgen of overmorgen wel naar het zh moeten? Kleintje: lastig, veel meer dan je nu doet (je vriend laten merken dat j zo blij met hem bent) kun je denk ik niet doen... De eerste maanden met een nieuwe baby zijn voor iedereen heftig en als je baan dan niet meewrkt. pfff. Sterkte voor hem en voor jou!
Hey meiden, Was ik weer!! Zware week gehad. Kai huilt nog steeds superveel. Hij krijst heel explosief en het komt ineens. HIj heeft duidelijk pijn. De vraag is alleen waar? OOk spuug hij geregeld. Gwen, Bij KAi denken ze ook aan reflux. HIj moet door zijn voeding Nutriton (johannespitbroodmeel). Dit dikt de voeding in zodat het niet zo snel terugloopt. Je kan het gewoon kopen bij de drogist. Zeker het proberen waard! De huisarts zal dit als eerste voorschrijven. We moeten het nog even aankijken omdat we net begonnen zijn met Nutriton. Als het niet verbeterd wordt hij doorverwezen naar de kinderarts. Ook heeft hij een liesbreuk. GElukkig kan de bobbel nog teruggeduwt, dus zit het nog niet beklemd. Als dit wel het geval is moet hij met spoed geopereerd! Het is echt een zorgenmannetje momenteel. Loop de hele dag met hem op mijn arm om hem te troosten. Hij heeft zoveel pijn. Niet leuk! Daarom ben ik niet zoveel online en heb ik geen tijd gehad alles door te lezen. Sorry!! Bevallen dames...........gefeliciteerd!! Degene die nog moeten...........succes!!
Germini: Jeetje meid wsat rot voor jou en natuurlijk voor Kai! Hopelijk helpt die nieuwe voeding wel!
Wat vervelend dat je het dan ook nog moet aankijken heh!! Je wilt het liefst dat er NU en GELIJK naar je kleine mannetje word gekeken!! Pfff vreselijk!! Ik hoop zooow dat dit helpt voor jullie! (die andere voeding) En waarom opereren ze nu dan niet (die liesbreuk).. Willen ze nou echt wachten tot het spoed word Hele dikke knuffel voor jullie!! Liefs Kussiexx
Komt er bij hem ook zo'n zurige lucht uit zijn mond? Ik weet alleen niet hoe ik de nutriton door mijn BV zou moeten mengen. Fijn om een herkenning punt te hebben! Echt huilen doet ze niet, het is meer wat kreetjes geven/murmelen. Dit wel de hele tijd door dat ze in bed ligt. Zodra ze bij mij rechtop ligt is het over, en slaapt ze heel diep. Dikke knuffel meid!!!!! Ik hoop voor je dat het snel werkt.
* Buddy nieuws Lynette84* Heb 2 cm ontsluiting en al lichte weeën. Straks weer onderzoeken en dan gaan ze een behandelplan opstellen. Slapen en morgen verder of nu aan de gan hihi spannend. * einde buddy nieuws*
OHHH SPANNENDD!!! Meid, heel veel succes, hopelijk is een behandelplan nie nodig en zit je over een paar uurtjes met je kindje in je armen!! Liefsss Kussiexx
germini he meid wat zielig voor Kai en vervelend voor jullie ook. hoop voor je dat deze voeding dan idd iets ernaan kan veranderen. en een liesbreuk, hoe komt hij daar dan aan?en hoe is je dat opgevallen dan?nou veel suc6 ermee lynette wauw spannend meid heel veel suc6!! kleintje wat een vervelende situatie, maar mag dat eigenlijk wel dan zulke tijden?hij moet toch wel een beetje kunnen slapen tussendoor?
over zelf de voeding ophogen::::::::::::::: de kinderarts vroeg vanmiddag of ze al d'r flesjes netjes opdronk, dus ik zeg ja, okeej zegt ze dan moet ze er 10cc bij hebben. Zij zegt dus dat wanneer je kindje alle flesjes netjes leegdrinkt je moet ophogen met 10cc, wanneer ze dan weer alles opdrinkt, dat moet je dan een dag of 3 aankijken dan verhoog je weer, en zo ga je dus door zeg maar. Als ze af en toe een beetje laten staan hoef je dus niet op te hogen. ik geef nu dus ruim 130cc. 120water en 4 scheppen!! setti alles goed met je??
he meiden, hier druk, druk, weinig tijd voor de pc. Wilde toch even ons geboortekaartje showen, gemaakt door mijn zus! voorkant; de drie oudsten bij de wieg Bekijk bijlage 62337
* Buddy nieuws Lynette84* Krijg toch een roesje. Ontsluiting vordert niet. Weeën zijn wel wat sterker aan het worden. Morgen hopelijk meer nieuws. * Einde buddy bericht*