Lara; wat een knappe meid zeg.. En jij vergeet nu nooit meer je sleutel als je even vuilnis weg gooit hihi. Vanochtend naar de vk geweest; alles hetzelfde. Nou ja bloeddruk was wat aan de hoge kant voor mij doen, hoger als vorige week. Even in de gaten houden dus! Ook urine gecontroleerd, alles goed. Meisje nog niet volledig ingedaald dus bij vliezen breken gelijk bellen. M'n buik is echt onrustig; zou het dan toch vandaag of morgen beginnen? Hoop het zo. Zo maar even wat poetsen in huis misschien dat het dan door zet hihi..
Haha, ja inderdaad!! Enne, alle mooie meiden die Pepijn wel zien zitten... Helaas, nog een paar jaartjes en het is Pepijn date Robine Lindavnr, dat melk teruggeven herken ik wel! Robine heeft ook een paar dagen heel veel gespuugd na het drinken, ook na het boeren/hikken en alles. Ik ben haar toen minder en wat vaker gaan voeden, dit werkte vrijwel meteen en nu is het helemaal gestopt. En is haar ritme weer als voorheen. Misschien werkt dat dus? Wij doen haar trouwens eens in de 3 dagen in bad. Ze doucht ook weleens met Bart samen. Dat is dan in plaats van haar badje. Liefs Ps. Nee, verschrikkelijk!! Die suffe katten hadden tijdens hun rennen de deur dichtgebonkt. Wat er in 1 seconde kan gebeuren hé! Doe dus nu altijd sleutel in m'n zak en heb ook een sleutel op een tactisch plekje buiten verstopt. Dit gaat me inderdaad niet nog een keer gebeuren!!
Het valt me trouwens op dat alle maartmama's van die verschrikkelijk mooie baby's krijgen!! Of zou ik wat bevooroordeeld zijn? Wie is trouwens de buddy van Kussie??? Zag op haar hyve dat ze vanmorgen de KS kreeg...
Oei Lara, dat koste je dus een hartverzakking. Zulke dingen doe je dus maar 1 keer. Eliesah, hopelijk begint er iets te gebeuren vandaag. Nienke gaat om de 2 a 3 dagen in bad. Maar iedere dag wel even haar hoofdje en billetjes wassen. Slapen jullie kids overdag ook veel? Nienke ligt heel vaak van voeding tot voeding te slapen.
Hé gelukkig ben niet de enige, lees zo veel verhalen van baby's die overdag vel wakker zijn. Robine slaapt van voeding tot voeding, twee keer per dag (ongeveer) is ze een uurtje extra wakker, en dan lees ik voor of 'speel' ik met haar. Maar heel snel zit ze dan al te gapen of draaien haar oogjes weg. Dan leg ik haar toch maar weer in bed. Ik merk wel dat als ze 'veel' wakker is geweest ze 's nachts wat langer doorslaapt. Maar om haar daarvoor nou wakker te houden... Hoe doet Nienke het 's nachts? En slaapt ze overdag gewoon in haar wiegje of in de box ofzo? Volgens mij is het trouwens wel normaal hoor, baby's slapen nu eenmaal veel!
Even opgezocht de buddy's van Kussie zijn Channes, vriendlief en joepie.. Spannend hoor van kussie, hopelijk valt het erg mee voor dr !!
@ Lara, Ik zou ook met een steen klaar hebben gestaan hoor Begrijp je reactie volkomen. Gelukkig kon je bij je buren je moeder bellen. En wat een leuke foto!! Lekker ding hoor @ Kussie, je zal dit niet meer lezen maar heb zojuist een kaarsje voor je gebrand dat je keizersnede vlot zal verlopen... Hoop dat het goed gaat met je angststoornis. @ Stroopie, Milan slaapt ook van voeding tot voeding (wanneer hij niet huilt dan ) Hou gewoon het ritme, wakker worden, verschonen, voeden, knuffelen en slapen aan...
Nienke valt meestal na de voeding weer in slaap, die leg je dan gewoon weer slapend in haar wiegje. Maar is ze een keertje wakker, dan ligt ze in de box, naar haar mobiel te kijken. 's Avonds probeer ik haar wel beneden te houden, als ze de hele dag geslapen heeft, want anders ligt ze de hele nacht wakker en dat hoeft voor mij nu ook weer niet. Ze werd vannacht wakker door haar verkoudheid, maar de vorige nacht ging ze richting 5 1/2 uur slaap achter elkaar. Dus ze begint het te leren volgens mij. Nienke ligt altijd in bed te slapen. Heb ik bij de oudste ook gedaan. Vind dat voor een kind toch rustiger.
@ hier, Ik ben zojuist met Milan naar het consultatiebureau geweest. Meneertje was gewoon 802 gram in 2,5 week gegroeid!!! Hij zal netjes bovenin de curve.. Volgens de kinderarts een lekker modaal kindje.. Wel een fel ding zei ze
@ Kleintje, hoe was het bij jou en het cb?? Ik heb je niet gezien... Tenminste niet dat ik me ervan bewust van
eliesah alweer 40 weken!! ik hoop voor je dat je niet te lang overtijd ga lopen!! spruw hier heb ik dus weer de ha gebeld dat t niet minder is geworden maar eerder erger en ze willen bij die kleintjes dus geen daktarine voorschrijven nu moet ik morgen met lisanne naar de ha om te kijken wat we kunnen doen of dat ik nog een week met de nystatine moet gaan klooien. enigzins hoop ik op een of ander goedje wat helpt. ano wat een super schattige foto. dat ze die speen bij jou wilt ik heb precies dezelfde maar die moet lisanne niet. ik heb nu de combi spenen van difrax die zijn aan beide kanten bol en lijken meer op een tepel zegmaar. en dat truitje komt bij de prenatal vandaan he?? ik heb m ook 2x in verschillende kleuren want mintgroen staat lisanne niet. channie en ano heerlijk zeg die beebjes die tot wel 7 uur achter elkaar doorslapen hier lukt lisanne alleen de 5 uurtjes nogmaar en dat na een voeding van 165 cc voor de nacht. BOOMER EN MAN GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER FENNA WAT EEN LEUKE NAAM ZEG. FIJN DAT ALLES GOED IS EN BEN BENIEUWD NAAR DE FOTO'S lindavnr wat goed zeg. en dat wordt dus steeds langer hoelang je met de stoma doet. hoelang mag je er eigenlijk mee doen?? en wat fijn dat ze t zo goed doen qua gewicht. eliesah ik hoop voor je dat t nieuwe bed idd zn uitwerking heeft ook gelijk ff inwijden hahaha dan moet t haast wel. hihi kleintje je hebt van die handige bakjes om je melkpoeder in te doen die zijn vaak met 3 vakjes dus voor 3 voedingen en je hoeft niet echt water meer mee te nemen hoor want je mag tegenwoordig gewoon kraanwater gebruiken en dat kan je overal bij de toiletten krijgen!! en in elke tent waar je maar wat kan eten of drinken mag je wel de magnetron gebruiken of je vraagt of hun je flesje willen opwarmen. dan kun je de poeder erin doen en klaar is kees. ts voor de eerste x best spannend maar t gaat je wel lukken. nijnja wel fijn dat toon t niet deed waar ze bij waren dus je voed m goed op hahaha. beterschap voor karel lynette wat fijn dat je een nachtje ff bij kan tanken in t zkh t slaapt minder fijn dan je eigen bed maar idd je hebt je rust hard nodig en ik duim voor je dat donderdag niet alles herhaald hoeft te worden.
gwendolyn anders een buikdrager een idee?? zo hou je haar lekker tegen je aan dat vinden ze fijn en blijven ze rustig en houd ze waarschijnlijk alles binnen en zou kan jij toch ook nog een beetje uit de voeten. Dikke knuffel. ik begrijp heel goed dat je er helemaal doorheen zit. darcy wat een lekker ding is megan zeg!! ano wat fijn dat ze zo gegroeid is en met het hoofdje ook op de middelste lijn?? bij lisanne was dr hoofdje ook 36 cm en zat maar net boven t minimum. wat raar zeg dat ze bij iedereen wat anders zeggen. kleintje als ik hem was zou ik toch maar een gesprek met zn baas aanvragen want dit houd hij niet lang vol en idd hij heeft wel een gezin hoor!! zn baas moet nou heel gauw normale diensten regelen. germini dikke knuffel meid. wat vervelend allemaal als je kleintje zoveel pijn heeft., ik hoop dat t gauw allemaal goed komt. Hier gaat t gelukkig weer zn gangetje ik laat lisanne zo vaak en lang mogelijk ingebakerd in haar bedje liggen na de voeding en ze slaapt echt mega veel al hou wel t vaak ff duurt voor ze in slaap valt maar dan ligt ze lekker rustig in dr bedje om haar heen te kijken. in de box wilt ze dus niet rustig liggen. Vandaag ff boodschappen wezen doen en dan slaapt ze gelukkig maar dan haal ik haar uit de maxicosi en ff in de box dat ging goed en toen was t huilen geblazen en alleen stil in mn armen dus lekker met haar geknuffeld tot ze weer sliep toen weer ingepakt want zou met mn vriendin naar de makro gaan en daar heeft ze de hele winkel bij elkaar gekrijst. hihi. we zaten weer in de auto en madame sliep. Dat bakeren is echt een uitvinding hoor. en als je haar losmaakt dan gaan die armpjes omhoog en gaat ze zich heel leuk uitrekken.
moons wat een origineel kaartje zeg en een crea bea zus heb je! lynette zet m op meid hopelijk heb je nog ff kunnen slapen. bad lisanne gaat hier 1 a 2 x per week in bad. ik doe t meestal alleen maar vind t fijn als steef erbij is want we doen t in de badkamer omdat we bij haar op de kamer vloerbedekking hebben. ze gaat ook 1 a 2 x per week onder de douche. en de andere dagen was ik haar met goedemorgen washandjes van zwitsal of gewoon een kom met warm water. lara ow wat erg zeg ik denk dat ik de hele buurt bij elkaar gegild zou hebben hihi. gelukkig kon je ff bellen bij de buren. wat een mooie foto van robine zeg en een mooie ogen heeft ze. hier haha een vreselijke rare droom gehad: steef en ik werden ontvoerd en gingen via een tijdpoort 2 jaar terug in de tijd naar onze oude woning en moesten daar in bed gaan liggen er lagen ook nog 2 andere mensen bij die we niet kenden en daar werden we geelimineerd. steef ging bovenop me liggen in de hoop dat ik zou blijven leven. ik heb nog geprobeerd iemand te bellen of te smsen om lisanne te halen en goed voor haar te zorgen maar omdat we in t verleden zaten wist dus niemand dat we een dochter hadden en ik kon dus niet naar de toekomst bellen. ik werd helemaal huilend wakker. Ow wat een rot gevoel geeft dat zeg als t om je kind gaat. en die gevoelens die je hebt voor je kind zijn echt onvoorwaardelijk en onbeschrijfbaar.
Hey dames, Lynette - lees net dat je weer thuis bent, En nu wachten voor je weer mag... Kussiexx - wilde je nog succes wensen maar ben denk ik al te laat. Denk dat je het nietmeer lees maar wilde je laten weten dat ook hier op st.maarten een kaarsje voor je wordt gebrand... Moons - wat een leuke geboortekaart, heel mooi.. Hier - als je denkt dat je een schema hebt, gooit meneer die weer helemaal in de war. Ben kapot, ben de nachtvoeding niet gewend. Onze dochter sliep vanaf dag 1 savonds door. Spruw is wel weg bij roué maar moet hem nog een week de daktarin geven en dan mag ik stoppen. Voor de rest eet hij de ene x 130cc bv dan weer 80cc hij houdt me lekker bezig.. Mijn kinderen gaan iedere ochtend onder de douch of in bad. Cayenne gaat zelfs 's ochtends & 's avonds. Roué gaat iedere ochtend in bad. Vandaag hebben we alle papier werk naar nederland gestuurd want hij moet nog verzekerd worden en dat soort toestanden.. Moet omdat thijs voor defensie werkt. Nou dames ga maar weer kolven ik lees jullie later... xx shez
Ja het gaat gelukkig alweer beter. Met de oudste ook. Die had het helemaal erg te pakken Ik moest de melk wat dunner maken idd. Dus beetje meer water erbij. Moest in de gaten houden dat de koorts niet te hoog werd ( maar hij had gelukkig geen koorts ) en dat ie genoeg plasluiers produceerde. Moest hem dan om de 2 uur iets van 60 cc geven. Heb ik 2 dagen gedaan en toen ging het al een stuk beter. @Stroopie Ja hier ook zo'n slaapkoppie. Slaapt ook van voeding tot voeding. Hij is alleen wakker als zijn luier word verschoond en om te drinken ( drinken doet ie meestal ook met gesloten ogen ) en dan laat ik hem een boertje laten en dan is meneer alweer vertrokken hihi. Als ik hem dan in bed leg is ie wel wakker maar ook zo weer vertrokken. Owen slaapt altijd in zijn bedje. Of hij moet erge krampjes hebben dan leg ik hem op zijn buikje in de kinderwagenbak en die staat dan beneden. Kan ik hem goed in de gaten houden. @Chantal : Heee wat goed zeg zo goed gegroeid @Kussie : Ik denk aan je meis! hier De oudste is lekker naar opa en oma om te spelen en te eten. Dus heb ff rust Komt goed uit want voel me niet lekker ( misschien dat ik toch ook de buikgriep krijg ? ) Hier trouwens pas eind april naar het cb. Maar vind het niet erg. Heb zelf een baby-weegschaal dus kan Owen wegen wanneer ik maar wil
lekker is dat he als je denkt een schema te hebben qua voeding dan wordt t weer helemaal omgegooid door de boefjes
Lara; mooie meid hoor Setti: fijn dat het nu wat beter gaat In bad: Ik doe Esmay 2 - 3 x in de week in bad, ze heeft namelijk een erg droge huid! Verder doe ik haar in de ochtend wel even opfrissen met gewoon wat water en daarna lekker insmeren met bodylotion of olie.... Chantal: Wij waren er om 11.10 ofzo dus denk dat jij toen al weg was??? Maar bij het CB was alles goed! Ze weegt nu 3962 gram en is 54 cm, 1 cm gegroeid en 350 gram in 2 weken (de cm's dan in 3 weken ) Ze wordt voor later geschat op zo'n 178cm (met een marge van 9 cm eronder of erboven) die gaat dus ver boven mij uitkomen haha Verder zeiden ze wel dat haar hoofdje wat te groot was en gingen ze mijn hoofd opmeten maar toen was haar hoofd al niet meer zo heel groot omdat die van mij ook aardig groot is vind eigenlijk wel dat ze een beetje "zeuren' want zo groot is haar hoofd helemaal niet :O die van mij was vroeger groter haha! Ook mocht/moest ik haar meer voeding gaan geven, nou ja ik ga het proberen maar ik ga het er echt niet in duwen hoor als ze genoeg heeft heeft ze gewoon genoeg, net al verhoogd maar ze hoefde het echt niet, heeft zelfs meer laten staan dan normaal? Maar goed strax nog maar een keer proberen, zal de vermoeidheid misschien wel zijn? verder alles prima
@ in bad, Milan gaat om de dag in bad of in de tummy... Vaak wissel ik de tummy en het badje af.. De tummy vind hij lekkerder maar daarin gaat het haartjes wassen wat lastig.. @ Kleintje, Fijn dat het goed ging bij het cb.. grappig he, dat ze berekenen hoe groot je kindje later ongeveer wordt.. Milan wordt geschat op 1.80cm!!! Ikzelf ben maar 1.64 en Tony 1.74.. hahaha.. Als het met de voeding niet werkt zou ik lekker je eigen inbreng erin gooien hoor Zolang ze goed groeit en voldoende poep en plasluiers creëert is het prima toch...