Ja ik dacht ik zet het maar meteen neer. Daarna de meiden in bad en nu rommelen de meiden een beetje in hun kamertje.
Vanmorgen bij de gyn bleek, dat ons kindje nog altijd 'bibi' ligt - en dus NIET geheel is ingedaald, waar ik wel op hoopte na alle doorstane pijntjes NIET ingedaald, dus... Vroeg naar bed, Darcy
fijn dat alles weer goed was en de 2e ook beter ligt nu! dat gevoel in je benen is puurdoor t vocht daarom ook alleen de eerste x denk ik heb je al iets onder je matras liggen bij je voeten??? kleine kussen ofzo dat helpt goed
Lindavnr, fijn dat de echo goed was! En de meeste gyn doen er niet heel moeilijk over hoor inleiden na 37 wk bij een tweeling. Eigenlijk is een tweelingzwangerschap voldragen met 37 wk. De meesten leiden dan ook met 37 a 38 wk in.
@ Sherly en Hannelore.. gefeliciteerd met jullie dochters!! @ Kleintje.. hopelijk gebeurt er vanacht spontaan iets en anders hopelijk dat het morgen beter gaat!! @ diarree enz.. hier bij Zoë zat ik vanaf week 32 zowat verstopt en verschrikkelijk last van aambei (en), spastische darm enz... groot DRAMA. Nu kan ik elke dag 3x zonder problemen maar het zet niks in gang. Heb je niet toevallig iets gegeten waar je lichaam op heeft gereageerd? Wie was dat hier ook alweer met de kippepoten? Ik heb het nu al één keer gehad met chinees en als ik wat vetter eten eet heb ik er ook gelijk de hele nacht last van. Normaal nooit geen problemen mee. maar goed.. iedereen is anders.. dus misschien zet het bij anderen wel wat in gang. @ Vriendlief.. mooi mannetje is Jan! @ Setti... cinababy is meer een zoethoudertje dan dat het echt werkt vind ik. Ze hebben nu inderdaad infacol.. kan je krijgen bij de apotheek en drogist. Hoor om mij heen dat dat goed werkt. Ik heb bij Zoë ABC dophilus gebruikt.. werkte ook erg goed. Is te verkrijgen in de betere reformwinkels. Wel wat aan de prijs..maar werkt wel. @ Marye.. Je weet ook dat je tegenwoordig 2x13 weken ouderschapsverlof hebt? En dan voor jou 2x.. dus voor jou 52 weken in totaal.. hebben ze vorig jaar aangepast. Ouderschapsverlof mag je werkgever in principe niet weigeren tenzij er zeer zwaarwegende belangen zijn. En het voordeel is dat je van de belastingdienst geld terug krijgt als je ouderschapsverlof opneemt (en daar hoef je vanaf vorig jaar geen levensloop meer naast te hebben). Als ik jou was zal ik de bond eens bellen... als je daar lid van bent.. Je kan dan nog beter onbetaald ouderschapsverlof opnemen dan krijg je nog geld terug van de belastingdienst.. en dat kan je ook opgeven in een voorlopige teruggave 2010. @ hier... rommel de rommel.. Manlief denkt dat het vanacht gaat gebeuren.. jaja nou ik doe geen voorspellingen meer. als ik op de voorspellingen af moet gaan was ik weken geleden al bevallen .
Naatje ik hoop dat je man gelijk heeft! Inderdaad pijnlijk. Lekker straks met persen (NOT). Dus ik smeer me maar vast rot met curanol. Alles wat het minder is geworden helpt toch?
he wat vervelend zeg ik heb er een heel kleintje geloof ik en is vet irri en hlemaal na de bevalling want dan poep je toch al iets moeilijker doordat t zo beurs voelt!!! ik hoop dat je er niet al te veel last van gaat krijgen tijdens of erna
bedankt meiden voor de tips ik kijkt nog ff aan of ik haar kan helpen met t msseren van haar buikje en anders ga ik ff langs de apotheek
@ Naatje, zo denk ik ook hoor, ik bedoel, heb wel even gegoogled erop, maar ik denk dat het toch bij iedereen verschillend is of zoiets een teken van bevalling is, of toeval misschien? Je weet het niet... Gewoon maar weer afwachten dus! @ Funnyme, ik heb er ook last van, gelukkig met vlagen en niet altijd even erg.. Maar het is inderdaad behoorlijk pijnlijk! Dus ik zou zeggen; blijven smeren Het helpt vast altijd iets! Liefsss
Hoi, Ik wilde al Buddy doorgeven dat Germini bevallen is van Kai, maar ik zie al dat hij op het lijstje staat! wat goed ps ik ben trouwens 17 februari bevallen en niet 18 februari zoals in de lijst staat Liefs, Kiezel
Irritant die dingen.. maar curanol schijnt goed te helpen toch? Ik gebruikte bij Zoë Hemoclin.. werkt ook errug goed. De rest van al die middeltjes werken voor geen meter.. heb ze allemaal geprobeerd volgens mij
Pff hier weer een hele onrustige buik.. Heel de dag eigenlijk al wel, maar lijkt wel steeds erger te worden. En het voelt best anders dan anders... Mm ze moet nog even 2 dagen blijven zitten zodat ik thuis kan bevallen ! Haha, denk toch pas dat ze in april komt. Hoop het niet hoor.. Heb alles weer bijgelezen maar geen fut om op iedereen te reageren, sorry... Lees jullie morgen weer, knuffel!!
Lisanne begon weer te krijsen van t huilen echt zielig. maar dr buikje was niet hard dus nu geen krampjes. we hebben de radio maar in haar kamer gezet want in de woonkamer slaapt ze als ze de kans krijgt de hele dag door misschien is het te stil in haar kamer. en ik heb haar toch ook maar ingebakerd misschien helpt t toch. baat t niet dan schaat t niet toch? Ze slaapt overigens wel altijd met haar armpjes omhoog en dat kan nu natuurlijk niet. maar we zien wel.