ff vraagje spuugt jullie baby ook na ieder flesje? in t begin was t vaka alleen een boertje maar nu is het eigenlijk standaard dat ze na de fles wat eruit spuugt, en vaak later in d;r slaap ook nog tis vaak echt wel een mond vol.. ze had net ook een beetje dunne poep. Neomi poept eigenlijk nooit in haar luier maar meestal als ik met de termometer erin ga, dan gaat ze poepen. nou ja laat de luier dan eronder liggen en moet zeggen die krijgt ze meestal wel aardig vol haha, maar ik doe dan ook regelamtig tussendoor een doekje erlangs, en alles op een hoop gaat de luier vaka niet eens meer dicht. maar goed t was net dus best dun, nog niet echt water, maar wel dunner als normaal.verder geen koorts ofzo. nou maar even in de gaten houden, ze ligt nu ook nog wakkeer te murmelen , en oweee als die speen eruit vald pfff
ano: ik had dat gister ook heb even de huisartsenpost gebeld maar zolang hij goed drinkte was het niet erg wel moest ik als het na 3 uurtjes nog een paar luiers met water had gepoept langskomen... Gelukkig heeft ie niet meer gepoept maar babys kunnen gauw uitdrogen dus hou het goed in de gaten! Kussie: wat lees is nu....! GEFELICITEERD!!!!!
Ja, dat zei mijn lactatiekundige al, ik ben blij dat ik nog Daktarine had liggen van Karel. Het werkt bij mij heel erg goed, ik was in een paar dagen van de pijn af. Balen dat ze het nu niet meer voorschrijven... Ik ga dus ook maar zuinig doen! Haha, ja zo had ik er nog niet over nagedacht! Hij heeft trouwens sindsdien niet meer gehuild, maar dat moet ik maar niet te hard roepen, want dan zul je zien dat hij vanavond wel een huilbui heeft .
Kussie: heel hartelijk gefeliciteerd met je zoon Stan! Bad: wij doen Toon zo een beetje om de dag in bad. Hij heeft een erg droog huidje, dus we doen het maar niet te vaak. Bovendien vind ik het wel lastig om te timen, want het meot voor een voeding en Karel vindt bad super leuk, dus die wil daarna ook in bad, en dat gaat niet altijd. Dus we moeten het doen voor Karels bad of tijdens zijn slaapje... Draagdoek: ik ben helemaal fan. Bij Karel had ik alleen zo'n schuine drager, een premaxx babysling en een babybjorn. De premaxx was een onding. Ik had het idee dat Karel er helemaal niet goed in lag, hij ging heel raar ademhalen, en soort van kreunen, alsof hij teveel in elkaar dook. En de babybjorn mag volgens mij pas als ze hun hoofdje zelf op kunnen houden. Bovendien kreeg ik daarbij nogal snel last van mijn schouders. Nu heb ik een doek. Het is even gedoe en wennen met omknopen, maar als je kindje veel bij je wil zijn is het heerlijk om je kind te dragen en toch je handen vrij te hebben. Daarbij kun je de speen een beetje klem zetten zodat je kleintje die niet de hele tijd kwijt raakt.
vriendlief bedankt voor je reactie, ik ga het zeker in de gaten houden. fijn dat het bij jou kleine ook weer goed gaat! ow deze kleertjes heb ik gekocht, bij elkaar 20euro, nou das toch super, vind t zoo schattig al die babykleertjes (kleuren komen beetje anders over) Bekijk bijlage 62509
en heb me schilderijtjes afgemaakt! normaal staat het bedje eronder maja die staat nu nog even bij ons hahaha sommige sterren en t schilderij van de m lijkt rood maar dat is hard rose Bekijk bijlage 62511
Ano: mooie schilderijtjes over die dunnere ontlasting: Esmay heeft dat al een aantal dagen, niet waterdun maar wel dun en groen! Volgens het CB kon het geen kwaad zolang ze maar de flesjes goed bleef drinken, goed alert zou blijven en geen koorts zou krijgen! Nog even een vraagje voor jou, was jij degene die het zei over combinatiekorting? En zou jij ook gaan uitzoeken hoe dat zat om het per maand te krijgen?
heyy kleintje bedankt voor je reactie!! ze spuugt ook iets meer dus heb t idee dat ze gewoon teveel voeding krijgt, ga vanavond dus maar weer 120geven zoals ik voor gister dee, kijken of het dan weer minder is.. Ja ik was dat inderdaad.ik heb nog niet geinformeerd hoe het zit met per maand terug krijgen, maar zal morgen eens even goed gaan zoeken op internet. heb al wel ergens gelezen dat het dus per maand kan, dan is het gewoon ene voorlopige teruggaaf net als je met de hypotheek hebt. als ik meer weet laat ik het wel weten ja! trusten meiden
Ano - wat 'n leuk kamertje zeg... Hier - is het nu 8u s avonds en beide kinderen liggen op bed alleen Roué is nog wakker en waarschijnlijk aan 't vechten met zijn speen... Ik ga maar ff kijken want ik wil niet dat hij cayenne wakker maakt... slaaplekker & ik lees jullie morgenochtend... Shez
mogguhh nou het leuke nieuws is dat ik neomi na de fles van 23.30 net om 7.40 maar eens heb wakker gemaakt, dus ruim 7 uur ertussen, das super. maar ik heb wel tot half 2 waker gelegen dus voor mij n korte nacht.ze is tussen de fles van 19.30 en 23.30 bijna de hele tijd wakker geweest en n hoop gehuild, speentje kon d'r ff stil krijgen en bij mij was ze stil maar als ik r weer neerlegde. krijsen,echt anders als anders, ook stuk meer gespuugd, eigenlijk tot aan de volgende fles door, en daarna ook nog even vandaar dat ik laat sliep... vraag me af wat t is en nog beter of t vandaag weer over is?honger zal t niet zijn anders slaapt ze nu niet zo lang...misschien buikpijn, angezien de poep ook dunner was? sorry voor t egobericht. hopelijk gaat ze nog even slapen, zou ;ekker zijn voor mij haha
Heey dames, Ik ben bijna onderweg voor de 2e inleidingspoging in het Zkh. Ik zit er vandaag erg tegenop. Hopelijk heeft de 2e behandeling wel het goede resultaat Pfff buikpijn van de zenuwen en bandenpijn Vaag Groetjes Lynette
1 april is de dag dat beebje van Lynette komen mag . Tante gaat trouwen, en jij bevallen oke?? oke!! Heel veel succes en hoop dat t nu wel goed gaat werken.. Dikke Knuf
Lynette: Nogmaals succes! Ano: Hier spugen ze ineens ook na elke fles. En dat gehuil kan ook komen van de 4 weken sprong? Pepijn heeft dagen ineens gehuild, nog steeds niet duidelijk waarom. Nu is dat over en begint Florine. Schijnt normaal te zijn. Mooi kamertje en mooie kleertjes trouwens! Hier: Florine heeft sinds zaterdag al niet meer gepoept. En ze wil echt wel, probeert te persen. Laat vreselijk stinkende scheten, maar er komt niks. En ik weet echt niet wat ik er aan moet doen... Bij het Cb zeiden ze dat ze niet per sé iedere dag hoeven als ze bv krijgen, maar ik vind dit niet echt normaal meer! Iemand tips?
@ setti: Ja ze weegt zwaarder als 3,5 kilo @ lynette: succes vandaag!! Het is toch een regenachtige dag vandaag, dus mooi moment om te gaan bevallen. @ Ano: Geweldige schilderijtjes! Zeer smaakvol. @ Nijnja: Ik dacht ook dat ze pas in de babybjorn mochten als ze zelf hun hoofd rechtop kunnen houden. Jij hebt nu zo'n doek die je zelf moet knopen? @ Marye: Bij bv hoeven ze inderdaad niet iedere dag te poepen, maar zover ik weet is dit pas als ze ouder zijn. Ik lees dat Ano wel eens iets met een thermometer doet. Succes meid, lijkt me niet leuk om te zien.
ik heb m in het grijs met roze toen gekocht in de uitverkoop en laatst heb ik die met leger groen gekocht. Ik vind ze erg leuk. en bij neomi is dat mintgroene wel leuk
ziet er leuk uit zeg!! welke maat heb je gekocht. ik durf nog niet echt zomer kleertjes te kopen omdat ik niet weet welke maat ik dan moet hebben omdat lisanne nogal onder t gemiddeld zit op de groeicurve. en ik heb nog t een en ander liggen in maat 62 waar ik heel veel van heb gekregen van t kraambezoek.
Jeetje, ondanks dat het nu een gezond mannetje is blijft de herinnering altijd. Succes, komt helemaal goed!
t goede nieuws is iig dat ze lekker geslapen heeft. en weer ruim 7 uur knap hoor!! Hier heeft lisanne t ook gehad gister alleen op mijn borst was ze stil dus lekker anderhalf uur met mn dochter op de borst gezeten maar wat moest ik nodig plassen zeg!! ze heeft om 23.00 de laatste voeding gehad en kwam pas 04.45 weer dus bijna 6 uur er tussen ze lag dan wel pas om kwart voor 12 op bed maar ze heeft tot nu toe niet langer dan 5 uur tussen de voedingen laten zitten ben er echt trots op