Maart 2010 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Channes, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    geeft niet meid lucht lekker je hart hoor en ook blijven doen. t lucht echt op als je t ff van je afschrijft. Dikke knuffel meid en sterkte voor komende periode en ik hoop dat de zantac helpt bij kai

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    nou lisanne is de hele week erg lief en zoet geweest maar is vandaag weer aant spoken met de voedingen en komt ineens weer om de 2 a 3 uur en ligt nu gelukkig ff te slapen volgens mij zit ze in de regeldagen van rond een week of 6 dus ben benieuwd voor vannacht.

ik hoop dat neomi er weer zolang tussen laat zitten voor je.

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Lisanne heeft ook wat bultjes en gerstekorrels maar niet echt puistjes.

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Dikkke knuffel kussie ik hoop dat de pijn snel minder word en je gauw weer lekker naar je eigen huisje kan met je mannetjes

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Sterkte en suc-6 lynette, nog heel even volhouden.

6. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    @ Lynette, heel veel succes meid... Fijn dat de behandeling aanslaat.. Hopelijk duurt het niet lang meer voordat je je kleine aapje vast kan houden...

@ Kussiexxx, wat vervelend dat je zoveel pijn hebt.. Dikke knuffel voor jou meis!! Ben benieuwd naar je kleine manneke!

@ Ano, Milan heeft ook last van pukkeltjes. Voornamelijk onder zijn kin, en zijn wangetjes.. Komt volgens de kraam ook van mijn hormonen...

@ Germini, hopelijk werkt de zantac!! Sterkte meid... Snap dat je er helemaal doorheen zit.. Ook een knuffel voor jou!

@ Hier, Milan heeft hier weer een huildagje.. Vanmiddag kwam mijn schoonmoeder hier om samen met mij een grote hausputz te houden.. Wel fijn want ik liep constant achter de feiten aan..

Meneertje heeft het gepresteerd om van half 11 vanochtend tot 2 uur vanmiddag te huilen... pffff.. hopelijk slaapt hij dan vanavond een beetje goed door...

Vandaag ook alle kerstcadeaus maar eens opgeruimd.. Jeetje wat heeft onze kleine vent veel kleertjes gekregen. Heb zojuist alles maar weer eens gewassen.. hihihihi...

Geen zin om te koken dus lekker Mc Donalds gegeten.. :p

7. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Haha, kerstcadeautjes? Dan loop je wel heel erg achter de feiten aan :D. Toon heeft nog helemaal geen kleertjes gekregen, helaas...

Was de mac lekker?

8. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Sterkte meis, hopelijk ben je snel van de pijn af en gaat de BV lukken.

9. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    hahahaa, mijn hormonen gaan nu echt met mij sollen!! hahahaha.. ik bedoelde kraamcadeautjes :p LOL :D

10. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Setti, ik heb niet echt een contract en ook niet officieel verlof. Ik werd gewoon niet opgeroepen, maar dat was ook niet meer nodig de laatste maanden, want toen was de fusie al een feit. Duurde alleen even, voordat ze wisten, wat ze met de oproepkrachten gingen doen.

Germini, wat een ellende zeg. Gelukkig heb je een begrijpende ha.

Kussiex, jammer dat het nu zo tegenvalt. Gelukkig kan je nog wel genieten van je lekkere knul.

Lynette, veel succes en hopelijk heb je gauw je beebje in je armen.

Kleintje, je kan best in de laatste fles meer doen hoor. Dan kijk je gewoon wat ze drinkt. Ik merk bij Nienke dat als ze er minder dan 4 uur tussen de voedingen zit, ze dan vaker iets laat staan. Ze stoppen vanzelf wel, als ze genoeg hebben.

11. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Wahaha, ik dacht al, die is laat met opruimen. :D

12. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Hehehe Chantal kan gebeuren die vergissing, anders was je idd wel erg laat met je kerstcadeaus opruimen ;)
    Ennuh Mc donalds? Toevallig wij zijn vanavond ook bij de mc geweest :p
    Hopelijk slaapt Milan vannacht goed....

Heb Esmay nu een fles gegeven van 150, 150 water + 5 schepjes en dan heb je meer dan 150 maar heb het dan afgegoten tot 150 ml.....
    Ze heeft bijna alles opgedronken :O *zat nog maar een klein bodempje in* maar goed kan geen kwaad want overdag laat ze vaak 20 cc staan van de 135 die ik haar aanbied.... En daarmee toont ze aan dat ze toch wel goed zelf kan bepalen wat ze wil denk ik!

Oh ik heb trouwens nog helemaal niet verteld dat mijn vriend vandaag met een bosje bloemen thuis kwam en een briefje namens Esmay :p Er stond op dat Esmay vond dat ik erg goed voor haar zorgde en sorry dat de bevalling niet is gelopen zoals ik wilde maar dat ze het gewoon zo fijn vond in mijn buik, vond het wel schattig en kreeg tranen in mijn ogen!

13. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Iedereen zal nu ongeveer wel op bed liggen? Zou ik eigenlijk ook moeten doen.... Maar zit nog even na te shaken van dat onze hond (Beagle) net aangevallen is door een Sint Bernard zomaar uit het niets zonder dat onze hond iets deed (we liepen gewoon langs) hij liep een beetje mank en bij zijn oog bloedde hij wat, heb het zo goed mogelijk schoon proberen te maken maar hij heeft wel pijn want trekt zijn lip op als ik het schoon wil maken :( Hopelijk is het niks ernstigs en is het morgen helemaal weg....
    Zegt die vrouw van die sint bernard ook nog zo leuk dat hij dat normaal niet doet en gek is op beagles (jaja waarom valt hij dan net onze hond aan? Die ook nog eens gecastreerd is, de rest van de beagles die rondlopen hier in de buurt zijn bijna allemaal mannetjes, niet gecastreerd, die zou hij dan toch eerder moeten aanvallen?)

En ik heb nu weer wat meer last van mijn wond doordat ik onze hond moest meetrekken en die sint bernard ook nog eens tegen mij aansprong en ik bijna viel grrrrr klote beest!!

14. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Kleintje wat lief zeg kan me voorstellen dat je er een traantje om moest laten.

15. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Lynette succes meid. Hopelijk mag je snel je kleine bewonderen.

16. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    mogguhh jaja na de fles van 00.45 nu weer een fles, 7.45.
    dus dat kan haast geen toeval meer zijn haha, heerlijk/

kleintje wat lief van je man zeg!!schattig!
    hoe is t nu met de hond??pff je zult wel geschrokken zijn?

kussie he wat naar dat het je is tegengevallen, maar kijk wat er naast je ligt en denk er iedere keer aan dat je het daar voor doet, dikke knuff

17. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    * Buddy nieuws Lynette84*
    ze gaan zo me vliezen breken ohh stik van de zenuwe weeën om de 5 min
    weeën van vannacht hebben niet veel geholpen word zo naar de verloskamer gebracht
    * einde buddy nieuws*

18. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Go Lynette, Go! :)

19. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    *breekt in*

zet hm op lynette! t zit je niet mee heh?

alle andere meiden ook succes!

*breekt weer uit*

20. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Zet 'm op Lynette, nog een paar uur. En dan kunnen jullie hopelijk jullie kleine manneke vast houden .

Dikke Knuf

Deel Deze Pagina