Go Lynette!! Alle meiden die bevallen zijn nog gefeliciteerd! Hier pff wat een nacht. Niet zozeer veel wakker geweest maar toen Loréana wakker werd zat ze helemaal onder de poep. Haar helemaal verschoond dus. Vannochtend toen zat ze weer helemaal onder! Weer helemaal verschoond dus..pff poepdoos haha. Nou wij doen nu s'avonds een fles van Forte ( hongerige baby's) maar dat helpt nog minder! Dan komt ze zelfs om de 3 uur. Terwijl ze toch al zeker een 2 weken s'nachts om de 4/5 uur komt. Ze eet de laatste tijd zoveel en heeft maar ff voldoening. Gisteren heeft ze 5 voedingen van 150ml op en één van 165! Veels te veel natuurlijk maarja als het kind honger heeft dan krijgt ze van mij wel eten..want ik eet ook als ik honger heb. Heb visite dus kom straks weer..
Jeetje Kleintje, toch niet normaal zeg. Ga je niet met je hondje even naar de dierenarts? Of was het niet zo erg. Je zou zo'n vrouw ook he...pfff, ik geloof niet, dat ik dan zo erg vriendelijk was geweest. Lynette, zet hem op. Vandaag heb je je kleintje in je armen. Floor, Nienke krijgt Donderdag haar prikken. Ze hoeft niet in het zh te blijven. Ze zeiden, dat ze het wel aankon. Ze adviseerde wel om van te voren een paracetamol te geven en goed in de gaten te houden. Ano, wat lekker dat Neomie zo slaapt. Nienke draait het om. Ze heeft om 12 uur haar laatste fles op en kwam om 4 uur weer. En toen hoorde ik haar pas om 9.15. Hoe krijgen we dat nu eens omgedraaid.
Spannend Lynette, go girl.. Je kunt het!!! Joehoei, vandaag weer baby nieuws ! Kussie; he wat vervelend dat je nog zo'n last hebt. Gelukkig doet je kleintje het goed en kan je daar heerlijk van genieten . Kleintje; jeetje dat meen je niet. Pff en dan ook nog zeggen, doet ie anders nooit. Haha, jaaa jaaaa... Channie; hihi lekker zo'n poepdoos. Vooral midden in de nacht . Gister een heerlijk avondje gehad, wokken was erg lekker. Extra pittig gegeten, maar helaas heeft het nog niet gewerkt haha. Sinds we ons nieuwe bed hebben, slaap ik zo heerlijk! Wat is dat fijn zeg geen gekraak als je draait. Nou vandaag maar weer eens kijken wat we gaan doen, zoiezo even wat boodschapjes voor het avond eten.
@Kussie GEFELICITEERD met Stan Noah! @Lynette zet 'm op meid! Melanie heeft nu al 2 dagen achter elkaar zo'n 7 uur door geslapen. Eergisteren had ze om 19 uur de laatste voeding. Ik dacht dat ze zich rond 23 uur wel zou melden dus ik was rond 22 uur naar bed gegaan. Werd ik rond 2 uur wakker van haar dat ze weer honger had. En gisteravond om 21.15 uur laatste voeding en rond 5 uur kwam ze weer. 's avonds altijd als wij net aan het eten zijn, dan wil zij een flesje, dan is ze zo 1,5 tot 2 uur wakker daarna. Nou ja beter dan wakker dan 's nachts.
Lynette: Succes meid!! Zet hem op! Alies: fijn dat ze zo goed doorslaapt Hier: De hond is eruuggg rustig! Zijn oog ziet er goed uit (kwam gisteren wat bloed uit maar denk dat het misschien leek want nu is er helemaal niks meer te zien) hij loopt alleen wel een beetje mank! Hij staat verder wel op zijn pootje maar loopt heel voorzichtig, loopt voorzichtig de trap op en springt voorzichtig op zijn stoel, ook heeft hij nog niet echt door het huis gerend (wat hij normaal wel altijd even doet met zijn speeltjes) ga hem zo maar even uitlaten kijken hoe hij het dan doet en anders bel ik even de dierenarts!!
5 Maart mama's gaan nog volgen! 19 maart - Wendie1979 - Maandag 29-3 Inleiden (overtijd) (28-03 laatst online) 22 maart - Lynette84 - Dinsdag 30-3 inleiden - 2cm ontsluiting, rommelt met weeën! 02-04 vliezen gebroken (overtijd) 28 maart - Zoe1976 - nog geen teken (overtijd) 31 maart - Eliesah - Rommelt met voorweeën, harde buiken (overtijd) 31 maart - Franny - rommelt met voorweeën (16-03 laatst online) (overtijd) Wijzigingen/toevoegingen mag je zelf ook doorvoeren
Buddynieuws Kussiex: Vanacht hebben ze de "zorg" voor Stan overgenomen en ik hoefde niet te kolven k scheen zo wit als een vaatdoek te zijn. En moest maar eens goed slapen! Das gelukt voel me nu wel beter. Net mocht ik kijken bij 't in badje doen van hem, wat ist toch 'n klein Ukkie! Heerlijk mannetje!:-
Eliesah mooie buik Kussie: Fijn dat je nu even goed hebt kunnen slapen! Bij mij hebben ze dat toen ook gedaan Esmay was op een gegeven moment een tijd aan het huilen toen hebben ze haar meegenomen naar de babykamer zodat ik lekker kon slapen, knap je vaak wel van op!! Succes met aansterken meid!
Eliesah wat heb je een mooie buik! Jammer dat het scherpe eten niet geholpen heeft... Alies wat een heerlijke slaper zeg lekker hoor.. Channie lekkere poeper dus en dat midden in de nacht en op de vroege morgen Kleintje wat *** hond wat een schrik zeg pff. Ik hoop dat hij snel weer wat opknapt. Dikke knuffel.. Hier Liam drinkt nu weer voedingen 130cc voorheen 140cc maar hij lijkt op de 130 wel meer tevreden de 140 wat toch teveel voor hem. Maar nu begint hij met spugen dat hij nooit.
go lynette!!!!!!!!!!!!!!!!!!spannend zeg!!! kleintje he echt sneu voor je hond, idd even in de gaten houden, hoop dat je die andere niet weer tegen komt, stom beest. channie wow das balen, alles onder de poep, heb dat gelukkig nog niet gehad haha. zo heb nog lekker van half 9 tot half 11 meehgeslapen heeerlijk!!! xxx
Zo, kom weer even snel spieken.. Gefeliciteerd kussie met je zoontje Stan !! Eindelijk Succes lynette ! Eliesah, mooie buik hoor! T schiet alleen nog niet op he.. hoop voor je dat het snel begint meis en jullie ook lekker kunnen genieten van jullie meisje. Hier verder alles goed, vandaag eerst dag zonder kraamhulp en moet zeggen dat het tot nu toe meevalt hihi. Vanmiddag en vanavond weer visite dus ga zo ff lekker op de bank liggen. Sem heeft intussen alweer een flesje gehad en is lekker in bad geweest. Dus ligt nu weer heerlijk te slapen in zn bedje. Vannacht heeft ie van 05.00 tot 08.30 liggen jengelen in zn bedje.. wat we ook deden, we kregen m niet stil. Lekker tussen ons in gelegd, op de borst gelegd en hij sliep.. wil ik m terugleggen, hup klaarwakker. Maar goed, hij doet t verder de hele ochtend weer voorbeeldig Mocht ik niet meer online komen vh wknd, alvast fijne paasadagen voor iedereen!
Kussie: Fijn dat die nacht slapen je goed gedaan heeft! Kleintje: Jeetje meid wat rot van je hond! Ik hoop dat het nu weer iets beter gaat? Eliesah: Wat een prachtige buik, daar moet wel een heel mooi kindje uit komen! Lynette: Super veel succes, SPANNEND Ano: Wat heb jij een heerlijke nachten!
@ Kleintje, lekker he, mc! Wij zijn er niet binnen geweest maar halen altijd van de mc drive en nemen het dan mee naar huis. @ kussiexxx, wat lekker dat je zo goed hebt kunnen slapen... Hopelijk ben je nu een beetje uitgerust voor de komende 18 jaar @ Eliesah, Voor jou duurt het ook maar lang he meid.. Hopelijk wordt het voor jullie een happy easter met jullie dochter. @ Lynette, zet 'm op meid!! @ Ano, alweer zo'n heerlijke nacht.. kan idd geen toeval meer zijn... Lekker van genieten!! @ Lisetje, ik keek ook zo tegen mijn eerste dag zonder kraamhulp op, maar ook hier is het super gegaan. Achteraf gezien vond ik het ook wel lekker want je kunt weer ff lekker je eigen ding doen wanneer je kleintje slaapt.. Hopelijk slaapt hij vannacht wat beter. @ Hier, Milan heeft weer vrij onrustig geslapen.. Balen, maar gelukkig doet hij het s'ochtend en overdag prima dus dan kan ik tussen de bedrijven door even bijslapen..
Hihi, dank jullie wel allemaal!! Jullie zijn zo lief .. Heb al gedroomd over m'n paasontbijt en avond eten, heerlijk stokbroodje filet american en stokbroodje rosbief en dan 's avonds friet met biefstuk. Maar even afwachten of dat er in zit dit weekend hahaha.. Het lijkt me ook lekker als de kraamzorg de deur weer uit is, lekker je eigen ding kunnen doen. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen met de kraamzorg, hou er niet zo van als mensen in mn huis alles maar pakken enzo. Ach zal wel meevallen . Nu maar even boodschappen doen, lees jullie later weer! Liefs
Buddynieuws van Funnyme: Wilde even laten weten dat Luca net is opgenomen. Hij heeft een dubbele oorontsteking. Zijn keel is erg rood. Hij krijgt zo longfoto's om te kijken of hij geen longontsteking heeft. Ze gaan hem ook een infuus met antibiotica geven om te voorkomen dat hij er een hersenvliesontsteking bij krijgt. Hij is ook erg suf omdat hij niet wilde eten. ************* Einde buddy nieuws Heel veel sterkte Funny! Hopelijk knapt Luca snel op....