Maart 2010 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Channes, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Funny, Sterkte, hopelijk knapt hij snel weer op!!

2. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    * Buddy nieuws Lynette84 *
    Na een berg heftige stormweeën eindelijk een ruggenprik gehad. Echt een verademing. Nu een elektrode in de baarmoeder om de weeën te meten en de een elektrode op baby's hoofd voor de hartslag. Nu 5 cm ontsluiting. Baby heeft in het vruchtwater gepoept.
    * Eine buddy nieuws *

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    mmmm Lynette blijft wel bezig zo he :(
    Hoelang zullen ze daar mee door blijven gaan zo??
    Hopelijk komt de kleine snel!! Zeker nu het in het vruchtwater heeft gepoept....

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    chantal heeft milan nog een beetje kunnen slapen??

kleintje wat naar zeg dat je hond aangevallen is ik zou dat baasje van die andere hond mooi verrot gescholden hebben. heeft ze wel dr excusses aangeboden? weet je waar ze woont dan kan je mooi de rekening van de dieren arts door de bus doen als je daar heen gaat.

lynette spannend zeg je vliezen breken. inmiddels zal de kleine er wel zijn omdat hij/zij int vruchtwater heeft gepoept. en anders duurt t nu echt niet lang meer.

eliesah wat een mooie buik zeg!! en jij gaat als diva bevallen zie ik al aan je nagels haha

kussie ff lekker aansterken meid. en probeer zoveel mogelijk te rusten en van stan te genieten

funny buddy wat hoor ik nu??? Beterschap voor luca ik hoop dat hij snel opknapt en dat t geen longontsteking is

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hier heeft lisanne voor t eerst 6.5 uur vannacht tussen de voeding laten zitten ben zo trots op haar. maar tot nu toe komt ze weer om de 3 uur. en heb ik haar een keer zonder bakerdoek in bed gelegt om t weer te proberen heeft ze wel lekker geslapen maar werd wakker omdat ze haar gezichtje open heeft gekrabt. echt waar ts zo zielig en ik maar iedere dag vijlen.

vandaag ff lekker de vitrages gewassen t hele huis ruikt naar wasverzachter echt lekker.

6. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Lynette: Jeetje meid, hopelijk zal het nu snel vlotten!

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Funny : jeetje dat is schrikken zeg :(
    Beterschap voor Luca!

@ Lynette : Pfff klinkt heftig :(
    Succes meid! ZEt 'm op!
    Hup baby hup! Kom maar snel!

8. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Funny; ach het mannetje. Heel veel sterkte, hopelijk knapt hij snel op. Knuffel voor jullie!!

Lynette; ow meis toch. Wat duurt het lang zo bij jullie. Hoop echt dat hij nu snel komt, maar dat zal vast! Knuffel!!

Setti; jaaa als echte diva hahaha :p! Wilde ook m'n teennagels lakken, maar kan er echt niet meer bij haha. Moet wat he met al dat wachten hihi..
    Wat goed zeg van Lisanne, alleen zielig dat ze zich nu heeft open gekrast.

9. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik kom ook nog eens even ons geboortekaartje spammen. Moeten jullie niet meteen allemaal naar Don gaan bellen ;) Had geen zin om het nummer te verwijderen.

10. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    De binnenkant voor directe familie enzo:

11. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    En voor de babyborrel":

12. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Setti: Wat slaapt Lisanne toch goed!

Hier: Florine heeft denk ik ook reflux. Ze bleef steeds maar melk uitkwijlen, spugen kun je het niet noemen. Nu hebben we het hoofdeinde van haar bedje omhoog gezet en ze heeft er geen last meer van! Huilen ofzo deed ze verder niet, maar ze stonk steeds zo uit haar mond en er bleef maar melk lopen.

Pepijn heeft trouwens vannacht 5,5 uur aan 1 stuk geslapen! alleen Florine niet dus heb ik er nog niet zo heel veel aan :)

En Florine heeft nu al 6 dagengeen ontlasting, eet extra veel fruit, drink nu roosvicee laxo, maar ik vind dat het nu wel lang genoeg geduurd heeft! Ik kijk het dit weekend nog aan en anders gaan we toch maandagochtend even naar de huisarts

13. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Wat een super leuk kaartje Marye..
    Ziet er erg gezellig en vrolijk uit :D!!

14. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Ik kwam ff snel koekeloeren of er alweer babynieuws is.. maar helaas :(.
    FF geen puf.. Zoë en ik zijn beiden geveld door buikgriep. Zoë begon gistermiddag ineens.. heeft wel 10 keer gespuugd.. arm grietje. De wasmachine draaide overuren vanacht.. knuffels, hoeslakens alles zat onder. Zo zielig.
    En ik had vanacht een abonnement op de badkamer. Het schijnt onwijs te heersen. Blegh.
    Nu flink aan de paracetamol want mama's kunnen niet ziek zijn ;).
    Gelukkig is John lekker thuis.. dus dat scheelt.

15. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Chantal: Ik las gisteren jouw berichtje en dacht meteen: Heerlijk Mc donalds!! Toen ik vanochtend wakker werd wist ik meteen wat we vanavond gaan eten: Mc Donalds:D

@ Kleintje88: Wat lief zo'n bosje bloemen:)
    Wat vreselijk dat je hond is aangevallen:$. Hoe gaat het er nu mee? Ben je nog naar de DA geweest?

@ Channie: Jij hebt je nachtje wel gehad met verschonen!

@ Eliesah: Wat een prachtige buik heb je toch! Wees er maar trots op.

@ Kussiexx: Fijn dat je een goede nacht hebt gehad. Ik hoop dat je snel opknapt en naar huis kunt gaan.

@ Lisetje: Toch altijd spannend zo'n eerste dag zonder kraamhulp.
    Hier slaapt ze ook heerlijk op mama's borst:D

@ Funnyme: Heel veel sterkte en beterschap. Ik hoop dat de AB snel aanslaat.

@ Marye: Wat een leuke geboortekaartje. Heel origineel.
    Gelukkig helpt het voor Florine dat het bedje omhoog staat.

@ Naatje: Beterschap dat jij en Zoë snel weer mogen opknappen.

16. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    kwam ook kijken voor babynieuws maar helaas......

@Marije : Mooi kaartje zeg!

@Naatje : beterschap voor jou en je meiske! Hier waren we ook geveld door de buikgriep. heerst idd heel erg :(
    Sterkte!

Pfff Erik maakt er een potje van met zijn speelgoed. Heb nu al 3 keer het huis opgeruimd en de vloer gewist en kan direct weer aan de gang grrr.
    iig verlies ik zo wat calorieen. Heb geen sportschool nodig hihihi

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ha meiden,
    even niet bij kunnen lezen...maar wel een vraagje :)

Mag je nu weer tampons gaan gebruiken of mag dat niet na een bevalling?
    Ik vloei nog altijd wat (niet veel hoor, tis op te vangen met inlegkruisjes meestal, maar vind het gewoon vervelende dingen en hou d'r niet van..) dus vroeg me af of dat al mocht of niet?
    Vandaag trouwens best nog een flink stolsel verloren.. had gedacht dat dat wel ongeveer over zou zijn? mgoed..

Verder vandaag ooggel ofzoiets gehaald bij de huisarts voor Daan. Hij heeft waarschijnlijk een oogontsteking want zijn oogjes zitten na een paar uur elke keer helemaal vol met siep..zo zielig.. kan ie ze bijna niet open krijgen.
    Dus die moeten we nu 2 maal daags een druppel in zn oogje doen..zal wel een feest worden :(

Voor jesse hebben we op aanraden voor het cb vanaf vandaag johannebroodpitmeel ofzoiets hihi (nutriton) bij zijn melk zitten.
    Hij gaf elke fles best wel veel melk terug. Ook helpt het voor hongerige baby's en dat is ie zeker, haha.
    Dus ben benieuwd of dit ook helpt bij het slapen, want nu haalt ie elke keer 3-3.5 uur terwijl hij voorheen 4 uur handig haalde.
    Hij heeft in ieder geval niet gespuugd net bij zijn laatste fles dus dat is al een vooruitgang :)

18. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    * buddy nieuws Lunette84 *
    Krijg een keizersnee
    * einde buddy bericht *

19. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Funny heel veel beterschap gewenst voor je mannetje hopelijk slaat de ab snel aan en knapt hij goed op..

Naatje jullie ook beterschap hoop dat jullie snel weer de oude zijn..

Marye wat een geweldig kaartje echt super...

Setti wat heerlijk zeg ze kan het wel:D Toch maar weer inbakenen?

Hmm mac jammie. Heb ik ook wel zin in. Maar we hebben een broodje warm vlees met champinons ui en paprika ook erg lekker..

20. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Lynette succes meid.... Je hebt nu heel snel je kleine in je armen..

Deel Deze Pagina