@Linda : tampons? Jeetje geen idee eigenlijk. Denk het wel. Als je voor de eerste keer weer ongesteld word dan mag je het wel dat weet ik wel. Of het lukt is ten tweede... Ik had er toen heel veel moeite mee en lukte me pas na een jaar weer om een tampon in te hebben.
oh wel? hmm, had nog niet bedacht of dat misschien wel of niet lukt? haha. Woeh de foto\s van de shoot zijn er, ze zijn erg gaaf!! ik kom ff spammen!
oke, deze moest nog even hier hahah, dit was zo ongeveer op het einde toen ze er echt totaal geen zin meer in hadden...hahah. Maar wij vinden hem erg vet hahaha Bekijk bijlage 62888 de rest is te zien op: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/25590-albums3918.html
ow Linda schitterend! En die mutsjes dan hihi geweldig! Vind die zwart-wit foto's het mooiste. Ook die met die voetjes. En dat ze zo Jing en Jang liggen ook heel mooi!
Lynette: mmmm balen meid Ik was er eigenlijk al een beetje bang voor, je was natuurlijk ook al wel een tijdje bezig! Succes meid! Lindavnr: Gave foto's zeg Idd die zwart wit foto's zijn helemaal super BIj ons komt er begin mei als het goed is iemand foto's maken van Esmay! Gwenolyn: nee ben niet bij de DA geweest heb wel gebeld maar zolang hij geen wondjes had, zijn poten niet warm zouden worden of dik of hij niet meer pijn zou krijgen zou het waarschijnlijk gewoon spierpijn zijn, we moeten het even in de gaten houden!
@ lynette: heel erg veel succes meid!! @ mamzie: hahaha die is geweldig he met die mutsjes @ kleintje: heb gestemd!
eliesah haha nog ff volhouden en dan kan je mooi je teennagels lakken in je kraam periode. en als je geluk hebt is t mooi weer marye wat een leuk kaartje haha en don gaat gestalkt worden (nee grapje) ik hoop echt dat pepijn gauw gaat poepen. en wat goed dat hij nu ook wat langer slaapt. fijn dat florine t wat beter doet met t bedje iets omhoog. naatje beterschap lindavnr ze raaden mij toen af om tampons te gaan gebruiken ivm infectie gevaar. ik hoop dat daan niet al te veel last heeft van zijn oogjes. en fijn dat jesse nu nog niets heeft teruggegeven hopen dat t zo blijft. wat een vet mooie foto's zeg. wordt spontaan verliefd. wat heb je betaald voor zo'n shoot als ik brutaal mag zijn? hier lisanne blijft nu echt om de 2.5 a 3 uur komen best wel vervelend want ze had zo'n mooi ritme van om de 4 a 5 uur. dus we zijn weer terug bij af sinds gister.
Setti: Dat is flink balen, ws regeldagen? Hopelijk gaat ze snel weer terug naar die 4/5 uur! Lindavnr: Fantastisch zo'n shoot. Mooie foto's!Ik wil dat ook! Lynette: Sterkte, hopelijk valt het mee en heb je ondertussen je kindje vast. En goed nieuws!: FLORINE HEEFT GEPOEPT! hahah echt een hoop en het was super dik. En het bleef maar komen, denk dat ze een pond lichter is nu. Het gekreun de hele tijd is wel gelijk over
ja ik hoop t ook echt want t toch weer erg uitputtend voor mij zeker nu ik steeds weer wat dingen in huis wil gaan doen qua grote schoonmaak maar t komt er dus niet echt van. ik heb vandaag alleen de gordijnen kunnen wassen en loop er verder als een zombie bij in mn trainingsbroek en sloeber trui met daar overheen ook nog mijn fucsia rose badjas. heel florisant maar wel lekker warm
haha heb je de luier van florine gewogen?? zou je voor de grap ff moeten doen. Wat fijn zeg. weer ff een zorg minder.
@ setti: dankjewel Uhh ik heb het cadeau gekregen maar heb ff gekeken op de site, haha, en kost 80 euro voor zo'n shoot bij haar, en dan komt ze dus bij je thuis en je krijgt er een dvd bij met alle foto's. Mgoed, zoiets zit ook vast bij iedereen in de buurt (Lucky Pictures Fotografie) @ Marye: Wat goed dat ze heeft gepoept!!! @ hier: gaan nu lekker eten en x factor ofzo kijken haha Goed nieuws trouwens: De stoma van daan zit er nu al 27 uur op!! Record!
Lynette: spannend, je zult intussen wel je baby'tje in je armen hebben! Lindavnr: wow, wat een mooie foto's. Ze kunnen stuk voor stuk winnen bij baby van de maand! Tampon mag eigenlijk niet ivm met infectie gevaar. De placenta heeft wel een wond achter gelaten, dus het is anders dan een ongesteldheid. Mijn kraamverzorgster zei dat inlgekruisjes of van dat ultradunne verband eigenlijk ook niet mag, omdat dat te veel plastic bevat en dus ook kans geeft om te gaan broeien. Misschien een beetje overdreven, maar een tampon zou ik echt nog niet doen. Je kan trouwens tot 6 weken blijven vloeien, dat is heel normaal. Tot dat dat over is mag je ook niet in bad, en daar baal ik persoonlijk enorm van, want ik houd erg van badderen . Hmm, we gaan nu sushi eten, heb ik gemist tijdens de zwangerschap!
zo dat is lang zeg en hoe lang mag de stoma max blijven zitten? ik heb bonnen van felicitas voor foto shoots maar die zijn volgens mijn niet zo leuk als die van jou.
kijk weer wat geleerd. Geen tampons dus zolang ik vloei Niet dat ik dat wilde maar toch goed dat ik het weet he. @setti : pff klinkt als een regeldag. Vermoeiend hoor meis @ Marije : yeah goed gedaan FLorine! @Linda : Wauw goed hoor dat de stoma er zo lang opblijft. Gaat steeds beter he Hier Ik ga naar bed. Ben moe! En morgen drukke dag want mijn kereltje word 3 jaar!! Trusten allemaal!
@ Lindavnr, mooie foto's hoor, van Daan en Jesse! Hier ook nog ff babyspam! Milan is vandaag 4 weekjes oud!! Bekijk bijlage 62919