Maart 2010 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Channes, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Kleintje: Ws een regeldag, erg vervelend maar niets aan te doen.

eliesah: Dan maar hopen dat al die pijn en krampen net zoveel voorwerk doen als dat ze bij mij hebben gedaan! Dan ben je straks al lekker op weg op het moment dat het echt gaat beginnen.

2. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Boomer: Een prachtige meid zeg!
    Stuwing is vreselijk gelukkig duurt het niet al te lang! Wel fijn dat ze nu wel goed aan de borst drinkt.

Darcy: Als ze hier aan de borst drinken geven ze ook vaak een mondje melk terug.

3. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Hier: We gaan straks een contrect tekenen het voorlopig koopcontract voor de verkoop van ons huis. Dan kunnen ze er echt niet meer onderuit tenzij ze 10% van de prijs betalen. Dus al;s alles goed is zijn we per 01-07-2010 van de dubbele lasten af. Joepie!

En in het nieuwe huis zullen vandaag de muren van de kinderkamer gesausd worden. dus over een weekje kan mijn vader de muurschildering maken! zou het zo leuk vinden als er eindelijk een echt mooi kamertje voor Pepijn en Florine komt!

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    jaa Lynette eindelijk daar is ie dan!
    Gefeliciteerd met jullie zoon Rowan!

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Proficiat Lynette!!! :D:D:D

@ johannespitbrood: hmm iemand hier gebruikt dat ook voor hun kleine..even vergeten wie..
    Maar vraag aan haar, of aan moeders met ervaring: is het normaal dat Jesse van dat spul echt onwijs veel en dun poept?? Hij heeft nu elke 3 uur een overvolle luier en erg dunne ontlasting..

@ Stoma daan: Zucht..weg enthousiasme van gisteren: laatste 6 uur er alweer 2 op moeten plakken ivm lekken..geen idee wat er nu ineens weer mis is.. waarschijnlijk verkeerd geknipt ofzo of zn stoma is veranderd (dat dingetje kan ook nog van vorm en grootte veranderen..)

@ Foto's: Heb de huilende baby foto ingestuurd voor volgende maand voor de baby van de maand.. haha, ben benieuwd :p
    We willen wel een foto op canvas laten drukken maar zijn er nog niet helemaal uit welke.
    We hebben de foto van onze huilende baby's wel wat groter laten afdrukken in ieder geval (mochten 1 foto laten afdrukken bij die vrouw van de fotoshoot)..nu nog bedenken welke we op doek willen :)

Bedankt voor jullie leuke reacties in ieder geval! :D

@ Eliesah: Hoop elke dag zo dat ik nieuws lees over een komende bevalling!!!

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Lindavnr: ik zou een van die zwart witte doen... Al is het natuurlijk jullie keus ;) Maar ik vind die zelf het mooiste!
    (vind zowiezo zwart wit altijd mooi voor op Canvans)
    Ennuh volgende maand ga ik op jou kleintjes stemmen hoor :)

Weet iemand trouwens hoe het met de andere Linda is? Die is hier al een tijdje niet meer geweest of wel?

7. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Andere Linda is sinds 22 maart niet meer in dit topic geweest. ;)

8. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Met andere Linda gaat het wel goed, erg druk met wassen en strijken zag ik op hyves :)

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    lindavnr thnx, donderdag 25 mrt woog ze 3900 gram en toen had ze die dag nog niet gepoept en had ze net gegeten. dus wat ze nu weegt heb ik geen idee. fijn dat t johannesbrood goed werkt. en heb je nog lekker kunnen uitslapen?

chantal echt een mooie voorstelling en dat nummer erbij is ook echt heel mooi

lynette en man gefeliciteerd met jullie zoon rowan wat fijn dat hij helemaal gezond is nu eerst ff opknappen en lekker genieten van het ventje.

johannal wat een heerlijk ventje zeg.

gwendolyn beterschap meid.

darcy ja lisanne geeft ook gemiddeld een mondje vol melk terug en soms bij t verschonen loopt t haar mondje uit.

boomer het is heel normaal dat je je zo voelt hoor dat heb ik soms nogsteeds!!! fijn dat t zo'n zoet meiske is en nu al aankomt met 4 dagen is erg goed. en wat een schatje is het zeg

marye zo eindelijk zeg t zal wel lekker zijn om van de dubbele lasten af te zijn.

10. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Linda dat ben ik die ook johannesbroodpitmeel gebruikt. Hoeveel schepjes doe je per fles? Kan zijn dat het ineens teveel is. Het staat bekend om laxerende werking, hier ook zekers 3 keer per dag een volle luier.

11. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Esmay krijgt dan wel geen borstvoeding maar ook zij geeft vaak (soms meer) een mondje terug en idd zoals Setti al zegt bij het verschonen komt er soms ook ineens meer uit of als ik haar b.v net even anders vast pak komt het er soms ook weleens uit..... Volgens mij is het gewoon normaal als het niet steeds met golven eruit komt!

Hier nog even een fotootje vond hem wel schattig :p

12. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    En deze vond ik ook wel grappig, ze was aan het gapen maar het lijkt nu net alsof ze roept: Aanvaalluuhhh ofzo :p
    (vind ik dan ;) )

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @kleintje: we hebben alle fotos in 3 tinten gekregen dus heb volop keuze :)
    ze kunnen allemaal zwart-wit, kleur en sepia.
    maar zwart wit staat denk ik minder mooi in onze huiskamer aangezien die donkerbruin met zandkleur is, met al een sepia canvasdoek aan de muur..

we denken eraan om die huilende babies op de kinderkamer te hangen op doek :D

Linda heeft t erg druk en komt niet echt aan zp toe..

@ setti: whahah nee! Onze Jesse was het niet eens met het uitslapen van ons, dus toen we hem om 7 uur in bed gelegd hadden na de voeding was meneer om half 9 wakker, tot half 11, hahah. We hebben hem na een uur maar bij ons in bed gelegd, toen vond ie het wel prima, maar ja, wij dus niet meer slapen.
    Achja :) Was wel lekker om lekker in bed te blijven liggen.

@ channie: We geven hem nu op 110cc 2 schepjes.
    Hij heeft 2 flessen in het begin met 3 schepjes gehad, maar dat vond ik wel weer teveel van 't goeie en met 2 doet ie het ook prima.
    Maar je mag 2 tot 4 scheppen geven op 100cc, dus 2 zou zeker goed moeten zijn.
    Hij heeft nu vandaag (met vannacht half 3 en half 7 meegerekend) al 3 poepluiers gehad, helemaal vol.
    Zojuist niet..even afwachten hoe het de rest van de dag gaat :)
    Maar thnx voor je reactie! :)

Hoeveel schepjes geef jij?

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ kleintje: wat een lieve foto, die eerste!
    En die tweede, hahaha, geweldig! Karate-kid :p hahah

15. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Wat een mooie foto's van jullie meisje Kleintje.. :D

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    grr probeer al 2 dagen op www.svb/kinderbijslag in te loggen met mijn digid om de gegevens in te vullen maar elke keer werkt die site niet..
    hebben jullie dat ook of ligt dat aan mijn verbinding ofzo?? :) (als iemand zin/tijd heeft om te kijken)

17. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Bij mij doet hij het ook niet Linda....
    Heb het zelf woensdag aangevraagd geloof ik en toen deed hij het wel gewoon?
    Zal het niet komen omdat het weekend is ofzo?

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Aah oke, kheb ze een mail gestuurd net.
    Fijn dat je even gekeken hebt, dankje! :)

19. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Bij mij deed hij het gisteren nog wel... Heb het ook van de week aangevraagd...

20. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    *breekt even in*

hoi hoi,
    ben net bij lynette op bezoek geweest
    jullie krijgen allemaal de groetjes
    en ze hoopt snel weer hier te kunnen zijn
    ze moet zeker 4 dagen blijven
    het gaat goed
    en de kleine man is een heerlijk moppie!

*breekt weer uit*

Deel Deze Pagina