hoi allemaal na lange tijd niet geweest ben ik er even weer met mij en sievert gaat het goed wou foto spammen maar krijg hetg nier duszz heb maar foto via avater gedaan liefs sabine
Sherly: Ik heb daar ook last van gehad, eerst een week vocht uit tepels daarna paar dagen niet en ineens kwam het weer.... Kan volgens mij nog wel weken zo aanhouden Hier is het gelukkig over *even afkloppen* Eliesah: ik hoop voor je op een paaskindje Succes meid! En idd wij blijven lekker hier tot jij ook bent bevallen...... Iedereen: Fijne paasdagen Wij doen lekker rustig aan! Zometeen brunchen, vanavond ga ik lekker koken voor mijn vriend (soep, zelf gemaakte kip hawai, krieltjes, asperges met saus en salade en als nagerecht ijstaart ) en voor de rest gewoon beetje huishouden doen haha! Morgen misschien even naar het strand... Dat wilde we toen eigenlijk doen de dag voordat ik ingeleid zou worden maar dat liep anders Jullie nog paas plannen? Vannacht heeft Esmay goed doorgeslapen Ondanks dat ik haar een uur eerder de fles heb gegeven....
Eliesah nog niet geweest? Rustig hier. Zit iedereen aan zijn paasontbijt? Ik heb inmiddels al kunnen stofzuigen en een peuter onderde douche kunnen zetten. Die had de melk en suikerpot gevonden. Helemaal onder en de vloer en tafel ook. Gisteren had ze zich helemaal met sudocreme ingesmeerd. Toen hebben we haar ook onder de douche kunnen zetten. Mijn nachtkastje zat helemaal onder en de vloerbedekking. Dus dames, geniet nog maar even lekker van jullie beebje.
Hier zijn we uitgeput Liam is na elke fles dik twee uur wakker en geeft niet toe aan zijn slaap wat we ook doen. Hij heeft vanmorgen om 10uur de klep gehad en slaapt nog niet vanacht hetzelfde verhaal gister met de laatste fles ook. Weinig slaap dus maar goed hoop dat het snel over is.
Hier een berichtje van mij! Hubbie had de laptop + dongel meegenomen (had hij eerder moeten doen!) Maandag was ik met Luca bij de ha geweest. Hij hoestte heel erg en was flink neusverkouden. Ha heeft niet eens naar hem gekeken en gaf het advies om otrivin baby te gaan gebruiken, dan kon hij weer drinken en dan zou het hoesten ook minder worden. Bijna een week gebruikt maar het werd steeds erger. Luca hoestte erg veel en ging ook steeds meer spugen. Hele voedingen kwamen uit zijn neusje en zijn mondje 'gespoten' Dat zag er zo zielig uit. Ik heb een afspraak gemaakt bij de andere ha van onze praktijk omdat ik er een heel naar gevoel over had. Zij stuurde ons meteen naar de kinderarts (afgelopen vrijdag). Daar aangekomen bleek dat Luca een dubbele oorontsteking had. Hij zou antibiotica krijgen in zijn infuus. Daarmee konden ze de oorontsteking bestrijden maar ook meteen voorkomen dat het een hersenvliesontsteking werd. Ik weet niet precies waarom ze daar bang voor waren. Hij kreeg een sonde omdat hij niet meer wakker werd voor zijn voedingen. Sterker nog ons mannetje wat altijd honger heeft was niet wakker te krijgen voor de voedingen! Verder kreeg hij 3 stekkertjes op zn borst (hartslag, ademhaling en pols) en iets om zn voetje om zn zuurstofgehalte te monitoren. Hij heeft vrijdag een longfoto gekregen (om te kijken of hij geen longontsteking had) en een hartfilmpje. De longfoto was helemaal goed. Het hartfilmpje was afwijkend. Ondertussen werd er ook ontdekt dat hij een hartruisje heeft. Vrijdag kreeg hij mijn afgekolfde melk via de sonde. Omdat het zh geen goede omgeving is voor je produktie kolf ik nu elke 2 uur en zo red ik het aardig. De ene voeding mag Luca aan de borst proberen, dan wordt hij met mijn melk bijgevoed (hij mag/moet 85 cc elke 3 uur) Redde hij dat niet dan werd het in zijn sonde gedaan. Niet afgelopen nacht, maar de nacht ervoor heeft hij voor het laatst melk via zijn sonde gekregen. Het kost Luca nog erg veel energie om aan de borst te drinken, en hij redt het ook zeker nog geen hele voeding, maar het begin is er! Hij meldt zich weer elke 3 uur en probeert dan ook goed aan de borst te drinken. Verder heeft de kinderarts ontdekt dat de ene kant van zijn hartje te hard moet werken. Ze wil dat we vrij snel naar de cardioloog van het Erasmus gaan. Daar zijn ze een stuk verder met dat soort dingen als hier zei ze. Dus daar maken zij een afspraak voor. Dinsdag horen we wanneer we naar de cardioloog moeten. Met zijn oorontsteking gaat het wat beter, de luchtweginfectie ook en hij spuugt niet meer. Vanmorgen is de sonde uit zijn neus gegaan. En hij is van de monitor af (dus heeft hij alleen nog zijn infuus voor de antibiotica) En morgen mag hij naar huis!!! We kunnen dan de rest van de ab als een drankje geven! Het is een beetje warrig verhaal geworden, maar t is ook een beetje warrig in mijn hoofd op het moment!
In het begin is hij rustig maar later niet meer je ziet dat hij gewoon moe is maar hij verzet zich er gewoon tegen
Funnyme: Wat een gedoe meid. Maar wel fijn dat hij nu aan de beterende hand is. Pff maar dan ook nog zorgen om dat hartruisje. Hopelijk kunnen ze jullie snel vertellen wat het is... Sterkte! Channes: Pff lijkt me erg vermoeiend als hij niet wil slapen... Succes ermee! Kleintje: Succes met koken voor je vriend. Hopelijk knapt hij daar weer een beetje van op. En van die extra dag vrij morgen natuurlijk Hier:Wij houden vandaag een luierdagje, we zijn gisteren heel de middag en avond op pad geweest en waren zelfs pas om 2:15 uur thuis. Dat is voor mij echt heel lang geleden! Zometeen doen we even de kids samen in bad, gaan we lekker beetje toastjes eten en als het niet gaat regenen nog even een stukje wandelen. Morgen gaat Don klussen in het anere huis, dus ben ik gewoon net als andere maandagen thuis met de kids. Verder ga ik dinsdag toch de huisarts bellen over Florine, ze probeert weer heel de tijd te persen, ligt steeds te gillen van de pijn, maar er komt geen ontlasting. Ik kan het echt niet meer aanzien...
Hihi, daar ben ik hoor.. Helaas ! Bedankt dat jullie zo lief zijn, dat doet me echt goed! Erg lief dat jullie op mij wachten voordat we naar het andere topic gaan. Gister een heel leuk avondje gehad met m'n vriend, en vannacht ook super geslapen. Hoefde er zelfs niet uit om te plassen. M'n lichaam is nu ook weer wat rustiger, niet meer heletijd steken etc. Is ook wel fijn . Funny; jeetje wat een verhaal. Wel fijn dat hij het nu steeds beter doet, is een sterk mannetje! En erg fijn dat ie morgen weer mee naar huis mag . Veel beterschap. Channes; dikke knuffel voor jullie. Het lijkt me dat je je dan zo machteloos voelt. Hopelijk zit hij weer snel lekker in z'n vel. Stroopie; haha jouw oudste dochter is echt een boef!! Haalt de gekste dingen elke keer uit hihi.. Kleintje; een hele fijne dag vandaag. Veel succes met koken! Wij gaan straks even op visite, en verder rustig aan ! En hopen en duimen dat het snel gaat gebeuren.. Fijne dag allemaal, liefs
@ Funnyme: Wat een verhaal. Gelukkig ben je op je eigen gevoel afgegaan, en een afspraak gemaakt met een andere huisarts uit je praktijk. Fijn om te lezen dat Luca zo goed opknapt, en morgen naar huis mag!! Ik hoop dat je snel terecht kunt in het Erasmus. @ Marye: Wat sneu voor Florine. Je voelt je dan ook zo machteloos. @ Eliesah: Wat een leuke avond en een nacht goed slapen wel niet kan doen voor de mens @ Hier: Durf het bijna niet te zeggen, maar Joënna ligt op haar buik heerlijk te slapen in de box............ Vind het dood eng, maar ze slaapt als een prinses. Soms "murmeld" ze even, en legt ze haar hoofd om, en dan slaapt ze weer verder. Vanochtend haar bed en wieg weer staan te verschonen. Bij de wieg leeg het wel een scene uit de exorcist: In een grote boog bijna helemaal over de wieg heen. Bij haar bed was ik er gelukkig snel bij. Hoorden al door de babyfoon dat het niet goed ging, eerst in bed gespuugd, til ik haar voorzichtig op, en spuugt ze ook nog over mijn schouder heen. Ach kon ik meteen haar kamer dweilen Mijn schoonmoeder heeft nu eindelijk gehoord en gezien wat Joënna doet als ze op haar rug ligt. Ook zij moest toegeven dat het niet klopt (voorheen werd het afgedaan als: Over bezorgd, niet zo trutten, dat doen alle baby's). Ze had Joënna vast na de BV en heeft haar nog een uur overeind gehouden. Daarna op haar buik in de box neer gelegd. Ik meteen in de stress. Tja was haar nuchtere reactie: 's nachts ligt ze toch ook op haar buik op jouw borstkas te slapen?? Heeft ze gelijk in. We houden beiden nu heel goed de box in de gaten.
Marye: balen zeg dat Florine nog zoveel last heeft Zielig is dat dan he? Esmay heeft het ook een paar daagjes gehad en vond het zo sneu Succes en sterkte ermee! Gwenolyn: Ach als je het gewoon goed in de gaten houd kan op de buik liggen helemaal geen kwaad!
@ Kleintje, Leuk kaartje hoor @ Marye, Wat balen dat Florine zoveel last heeft van het spugen.. Idd maar even de ha bellen. @ Funny, Jeetje, wat een verhaal.. Sterkte meid.. Ik hoop dat Luca snel opknapt wanneer hij weer lekker bij jullie thuis is.. @ Gwenolyn, Wat sneu voor Joenna dat ze zoveel moet spugen.. @ Eliesah, Hopelijk een paaskindje... Nog eventjes meid! Trek je niet teveel van de mensen om je heen aan..