Maart 2010 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Channes, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Fnnym: veel sterkte voor Luca. Wel fijn dat het nu wat beter gaat.

Boomer: bel een lactatiekundige: echt, ze zijn ervoor en de kraamverzorgster weet ook niet alles. Niet te lang wachten! Meestal dekt je verzekering het gewoon. Tegen voedingen op gaan zien is echt niet goed...

Hier: heerljk uit eten eweest met mijn ouders. Toon heeft de hele tijd gen kik gegeven, zo zoet! Karel had wat meer aandacht nodig, maar was ook erg lief.

2. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ano: Hier drinken ze ook regelmatig een fles binnen 10 minuten op. Zeker nu ze langer tussen de voedingen laten en dus dnek ik meer honger hebben als ze weer gaan eten. Maar ja daar kun je toch niets aan doen? Als ze niet gaan spugen en zich gewoon goed blijven voelen is het niet zo erg toch?

Eliesah: Kan me voorstellen dat je gek wordt voor al die reacties! Maar wij zijn geduldig met je en blijven dus ook netjes in dit forum totdat jij en je meisje er klaar voor zijn. Het zal iig geen 2 weken meer duren... En ik duim natuurlijk dat ze heel snel komt!

Lindavnr: Wat balen dat het niet goed gaat met die stoma. Hopelijk helpt dit poeder.
    Wel leuk hoor 2x brunchen! Kolven is idd maar stom :) Ik begin het ook zat te worden en nu ik aan het afbouwen ben, krijg ik er steeds minder zin in :D

Boomer: Hopelijk gaat het vannacht beter en worden die kloven snel minder. Mijn tepels hebben gelukkig nergens last van gehad, dus ik heb geluk gehad.

Stroopie: Ik geef het nu gedeeltelijk. MAar omdat Pepijn nergens last van heeft gehad, geef ik hem iets meer kv zodat Florine weer wat meer bv krijgt omdat ik dan nog enige invloed op haar ontlasting kan uitoefenen.

Nijnja: Lekker hoor uit eten. Wil dat binnenkort ook weer eens gaan doen.

3. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    * buddy nieuws Lynette84 *
    Hoi, hier gaat alles redelijk goed met mij. Ruggenprik en infuus is er vandaag uit gegaan. Helaas erg veel pijn, en kan me linkerbeen niet gebruiken. Oorzaak niet bekend. Rowan heeft wat last van misselijkheid door de meconium in het vruchtwater en de KS en mijn algehele narcose en schommelt met zijn suiker. BV komt net beetje op gang en hij hapt goed aan. Hij ligt op de kinderafdeling, en hopelijk morgen weer bij mij op de kamer.
    * Einde buddy nieuws *

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Lynette: sterkte meid!

Ik moet even zeuren hoor!!!
    Mijn vriend doet naar mijn mening erg weinig voor Esmay behalve knuffelen en af en toe een keertje (maar dat is maar zelden) de fles geven als ik het vraag!
    Net werd ik helemaal pissig toen hij zei: "Morgen eens lekker uitslapen" Dus ik zei tegen hem dat hij gewoon samen met mij om 9.30 kan opstaan om de kleine mee te verzorgen en een fles te geven omdat het niet iedere keer op mij aan hoeft te komen zegt ie: "Ja ik ga uitslapen moet doordeweeks ook al zo vroeg op"
    Als ik dan zeg dat hij daarna terug het bed in kan zegt hij dat hij dat niet doet en morgen gewoon blijft liggen....
    In de nacht laat ik hem altijd al liggen en overdag doe ik eigenlijk ook bijna alles voor de kleine...
    Nu weet ik wel dat hij doordeweeks veel werkt! Nu weet ik wel dat hij iedere keer zo vroeg zijn bed uit moet en hij moet natuurlijk ook extra bijspringen in het huishouden maar is de zorg voor zijn dochter dan niet belangrijk???????
    Ik wordt daar toch eigenlijk best verdrietig om! :(

5. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Kleintje: Kan me voorstellen dat je daar boos van wordt. Eigenlijk zou hij toch juist nu hij even thuis is lekker voor haar moeten zorgen en van haar moeten genieten... Ik zou het toch nog eens met hem bespreken. Hij is al zo weinig bij jullie omdat hij het zo druk heeft en voor Esmay zorgen in je eentje is ook zwaar. Jij moet ook gewoon nog herstellen! *Knuffel*

Lynette: Jeetje meis, hopelijk komt hij snel bij jou! En hopelijk gaat je been het snel weer doen...Ook voor jou een hele duikke knuffel en sterkte!

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Lynette : hopelijk gaat het snel beter met jou en Rowan en dat jullie snel lekker naar huis kunnen. Sterkte!

@Kleintje : pff mannen he.
    Hier doet manlief ook barweinig voor/met Owen hoor. Maar daarintegen doet ie heel veel met onze oudste zoon. Dus dat compenseerd enorm!

Gelukkig is ie ook niet te beroerd om met andere dingen te helpen. Zo schop ik hem het bed uit als ik Owen ga voeden want dan kan hij mooi Owens kruikjes opnieuw warm maken.
    Had ie zelf voorgesteld dat ik hem dan moest wakker maken ;)

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    pfff ben moe, neomi heeft 6 uur ertussen gelaten, op zich is dat niet extreem kort, maar ze maakt altijd zoveel geluid inn bed, kan t niet echt goed omschrijven, maar tis n beetje hard ademen, kreunen, slikken, keel schrapen, al dat soort dingen, net alsof ze veel slijm heeft ofzo..

en weer erg jengelig , denk krampjes want t gaat van gewoon stil met speen naar beetje trappen en kreunen waardoor de speen eruit vald, dan huilen, nou hup speen er weer in en t begint weer van voor af aan...weet dat sommige hier t veel moeilijker hebben en dat ik dan nog niet mag klagen, maar toch word dit ook wel vermoeiend, want t gaat nu al een beetje zo sinds de laatste week,,gelukkig doet ze t snachts wel goed qua doorslapen...

eliesah alles goed???

lynette jeetje geen gevoel in je been dat lijkt me eng, wat gan ze daar nu aan doen dan???

kleintje he meid wat vervelend dat je je zo voeld over je vriend, heb je m dat ook al gezegd?
    ikm moet zegge snap je wel een beetje hoor.mijn man doet wel n hoop, maar voornamelijk als ik dat vraag, soms wel n beetje jammer, maar ja zo is mijn man...

8. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hier ook veel krampjes en ook een beebje dat veel geluid maakt als ie slaapt.
    Vaak zeg ik tegen mijn man dat HIJ Owen in de gaten moet houden voor als ie gaat huilen en dan doe ik oordopjes in en hoor dan Owen niet en kan ik tenminste slapen ;)

9. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Kleintje, dit is zooo manneneigen. Maar wel goed, dat je hem het bed uitschop hoor. Als hij uit had willen slapen, had hij maar vrijgezel moeten blijven. Vind het al heel dapper, dat jij iedere nacht eruit gaat.

Lynette, sterkte meis. Hopelijk knap je snel op.

10. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

En daar zijn we weer.. Geen paaskindje voor ons!
    Zou ik dan toch vanaf het begin gelijk hebben; 7 april... :p
    Wel weer veel steken, krampen etc. Lag vannacht weer de pijn weg te puffen, maar waarom zet het gwoon niet door. :(

Lynette; sterkte! dikke knuffel :).

Chantal; waaaah das balen zeg van je boek! Duur boekje zo..

Kleintje; heb je al met je vriend er over gehad? Zou er ook erg van balen als mijn vriend dat zou doen..

Krijgen we snel weer wat baby-spam foto's.. :p ;)??!
    Daar word ik zo vrolijk van hahaha.

11. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Voor wat het waard is: Ollie dronk (weliswaar enkele weekjes ouder) ALTIJD binnen no-time zijn flesjes leeg. Zei het CB: "Haal hem tussendoor van de fles voor een pauze." Yeah, right. Hij werd dan toch kwaad! Borstvoeding dronk hij ook snel en effectief, binnen 10 minuten een borst leeg.

Zou me geen zorgen maken. Misschien moet je alleen aan de Nutrilon Forte, net als wij destijds, we hadden een hongerlap :)

12. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    U vraagt, wij draaien :):

13. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Eliesah, het rommelt bij je, maar het schiet nog even niet op. We blijven je hier trouw, hoor ;)

14. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Jaaa, ooooh wat een mooie meid die Megan.. :D :D
    Word daar helemaal happy en verliefd van hihi!

Nee, het schiet indd niet echt op helaas. Zit nu al een heletijd met een harde buik en een hele gevoelige onderkant. Zo'n druk erop zeg maar. Lief dat jullie op mij wachten :)!

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kleintje wat een scheetje is esmay zeg ech leuke foto's. en wat een leuk kaartje voor esmay

bsn ik heb na 3 weken gebeld naar de gemeente en die zeiden dat t wel 4 tot 5 weken kon duren en idd wij kregen de brief pas na 5 weken en de brief van t svb kregen we met 4 weken.

eliesah schrijf t lekker van je af meid. en ik begrijp je goed dat je t zat wordt. ze vind t nog gewoon te lekker warm in je buik. hihi

funny fijn dat luca vandaag naar huis mocht maar wat moet t ventje allemaal doorstaan zeg!! wel fijn dat ze jullie door sturen naar t erasmus dat is dan voor luca alleen maar beter en ik hoop dat t niet te veel problemen veroorzaakt bij hem. sterkte en beterschap meid.

boomer fijn dat fenna zo goed groeit. wel jammer van je nachtrust en hopen dat ze vannacht beter slaapt

marye veel suc-6 voor florine ik ken t gevoel het is echt zielig en het gaat je echt aan t hart als je kleintje pijn heeft.

gwendolyn. lisanne ligt ook regelmatig in de box op haar buik hoor je moet alleen in de gaten houden of t neusje vrij blijft.

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ano 8 uur????????? geef mij ook zo'n kind!!!

lynette beterschap meid en ik hoop idd dat hij snel bij je op de kamer mag. hopelijk heb je snel weer gevoel in je been. en voel je je snel wat beter. dikke knuffel

kleintje jullie hebben beide gekozen voor een kind dus hij kan en moet gewoon helpen hoor!! Mijn vriend werkt ook full-time en als hij pech heeft slaapt lisanne als hij uit zn werk komt. dus hij doet de voeding die ik dan in de avond geef de luier verschonen en hij doet de laatste voeding uit fles geven en de luier. en nu in het weekend heb ik zo weinig geslapen omdat ze om de 2 uur kwam dat ik hem gewoon uit zn bed getrapt hebt.

hier als dit de regeldagen zijn dan weet ik t ookniet meer hoor!! t duurt nu al bijna een week dat lisanne om de 2 a 3 uur komt en als ik mazzel heb dan laat ze er in de nacht 4 a 5 uur tussen maar vannacht dus niet en bleef ze om de 2 uur komen. ik wordt er helemaal gallis van. ze spuugt en huilt ook veel. ik heb nu een opgevouwen badlaken onder haar matras gelegt in de hoop dat t werkt

darcy wat een mooie foto van megan

17. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hoi dames,

Hier gaan we direct naar schoonouders toe om te chinezen.
    Ben best beetje zenuwachtig want is eerste keer dat we met Owen ergens heen gaan.
    Het liefste blijf ik eigenlijk thuis. Maarja, dat kan ik niet maken.

Mijn schoonmoeder zei dat Owen wel in het campingbedje kan slapen daar maar ik neem gewoon de kinderwagen met bak mee. Heb toch liever dat ie daar in gaat slapen.

Ik geef hem zometeen de fles en dan wil ik voor de volgende fles weer thuis zijn. Vind het maar niks om hem ergens anders te voeden.
    Raar he.....

Nog een fijne tweede paasdag allemaal!

18. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    he meiden ik probeer het echt bij te houden maar red het gewoon niet om zo vaak online te komen....!

Hier even een foto van onze knul en mij en de poes op de achtergrond....

Ik hoop dat alle baby's en mamma's het oke maken!? op het nodige slaap gebrek na dan.....!

19. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Ja, dat herken ik wel. Toon huilt ook niet, maar heeft toch wel duidelijk last van krampjes. Inderdaad heel erg kreunen en aan zijn speentje (of de pink) zuigen en met zijn beentjes trappen en dan hoor je enorm gepruttel en dan is het weer even een minuutje goed en dan begint het weer. Ik ben blij dat 'ie er niet bij huilt, maar het is evengoed zielig. Helaas doet hij dit voornamelijk 's nachts, dus onze slaap schiet er een beetje bij in... We nemen hem wel bij ons in bed, op het aankleedkussen tussen onze kussens in, zodat ik niet de hele tijd op hoef te staan als hij zijn speentje kwijt is. Ik kan dan wel een beetje dommelen, maar echt slapen doe ik dan niet...

Maar ja, zoals jij ook al zegt, eigenlijk mogen we niet klagen ;).

20. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Weet wat je vraagt, hoor, met al die trotse moeders. Zo word je nog overspoeld!

Lieve foto's van Megan en Jan trouwens!
    Hier zijn Karel en Toon:

Deel Deze Pagina