Maart 2010 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Channes, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
  2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ik ben ook ff aant kijken voor je hij heet iig zo:

Fisher-Price Select-a-Show Soother

3. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    ben ik ook wel benieuwd naar ;)

Sem hft net ieder geval weer zn flesje gehad en ligt nu weer rustig in zn bedje, hij was in ieder geval een stuk slaperiger? als de hele dag.. ach misschien valt het ook allemaal wel mee, maar ja, zo'n kleintje is gewoon wennen en je wil ook voor de kleine t beste dus je probeert alles maar uit.. misschien maak ik me ook te snel te druk :( ik heb ieder geval wel wat aan jullie tips en raad ;)

4. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    eliesah hoop dat het doorzet vanacht!!dikke knuff van Neomi en mij!!

Ga nu naar bed, benieuwd wat de nacht brengt.

net weer veel gehuild dus maar klein flesje extra, maar denk echt dat t krampjes zijn, morgen dus snel dat sap simplex bestellen, pff ben moe

meiden goeie nacht

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ik kan t tot nu toe niet vinden maar ik denk dat je t wel gewoon bij bart smit of toys xl kan krijgen

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ben kolven en dan lekker naar bed.

truste en tot morgen

8. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Tnkx Setti... Ik zoek nog eventjes verder.. Heb ook al een berichtje geplaatst in het te koop gevraagd onderwerp...

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    goedemorgen ladies,

HIER: Lisanne heeft voor t eerst in bijna een week 2x 4 uur tussen de voedingen laten zitten. ik heb dus nu ook 6 uurtjes geslapen ook al is het niet veel maar toch weer lekker na al die dagen. ze ligt dus nu weer in haar bedje met krabhandjes aan. ff kijken hoe ze t daarmee doet.

zo ff douchen en dan ff in huis aan de slag want we zijn t hele weekend weg geweest en gister hadden we geen zin!!

10. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.388
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Setti: Gelukkig was het een iets betere nacht. Hopelijk gaat het vanaf nu dus weer vooruit.

Eliesah: Hoe is het vandaag met je?

Hier: Pff heb een spirek verrekt in mijn rug, kan me amper bewegen en als ik de kids optil ga ik echt kapot van de pijn. Lekker handig, want moet zo 2 maxi cosi's naar de auto sjouwen, want moet op nacontrole bij de gyn.

Hoe doen jullie dat trouwens? Om 7 uur moesten ze eten, maar dan zouden ze daarna om 11 uur moeten eten. Maar ik moet om 11 uur bij de gyn zijn. Als ik ze daar moet voeden, is dta niet handig ook omdat ze dan daarna niet meteen de auto in kunnen ivm spugen. Heb ze dus nu om 7 uur maar een ahlve fles gegeven en geef dan tussen 9 en half 10 nog een halfje?
    Vind het maar lastig :D

11. *** ff inbraak ***

deze komt bij de kruidvat weg.. die heeft ze eens in de zoveel tijd.. op marktplaats staan ze ook wel, gewoon sterrendroom fisher price invoeren ofzo

*** gaat snel weer weg ***

12. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen

Owen krijgt om de 4 uur voeding. Heeeel soms laat ie er snachts 5 - 6 uur tussen.
    En dan krijgt ie 140 - 150 cc voeding.
    Ik doe wel half om half. Dus 2 schepjes gewone voeding en 3 voor hongerige baby's.

Foto's : heb weer mooie voorbij zien komen. Van Jan en van Toon en natuurlijk van de nieuwste aanwinst Stan ;)

Nog geen berichtje van Eliesah deze ochtend?

Hier
    Gisteren bij schoonouders is super gegaan.
    Na de voeding gelijk weggegaan. Owen sliep al bijna meteen in de maxi cosi ( de verkleiner moest er wel uit ) Daar aangekomen nog steeds slapen. Toch maar in het campingbedje gelegd en hij sliep gewoon door.
    Lekker gegeten en toen naar huis. Slapende Owen in de maxi cosi.
    Zelfs nog liedjes gezongen in de auto met de oudste en Owen sliep wel hihihi
    Thuis nog steeds slaapjes en toen tegen half 8 werd ie wakker voor zijn flesje :)
    Was dus echt super!

Net de oudste naar de peuterspeelzaal gebracht. Straks er eerder naartoe want hij moet nog trakteren voor zijn verjaardag.
    Dus Owen ligt in de kinderwagen.
    Heeft wel wat last van krampies :(

Hij huilt er trouwens ook bijna nooit om. Wel veel kreunen en dan met de beentjes schoppen en heeft zijn speen nodig.
    Maar blijft toch zielig he :(

13. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik heb al het tel.nummer inderdaad. Want het wordt echt niet minder. Zullen wel aanlegproblemen zijn. Volgens mij dekt de verzekering maar 100 euro dus krijg ik maar 1 consult.

14. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Lynette; Sterkte!! Hopelijk weten ze snel wat er met je been aan de hand is en valt het mee. Hopen dat jullie snel weer naar huis kunnen!!

@kleintje; ik kan me voorstellen dat je verdrietig bent. Zeker als jij telkens eruit moet en dat hij dan geen begrip toont. Toch misschien even serieus aankaarten? Sterkte in ieder geval!

@Darcy, wat een plaatje en een flinke haardos!

@Setti; wat vervelend zeg, om de 2 uur? bah. Daar breek je wel van op zeg. Lijken mij ook geen regeldagen. Kan je geen professionele hulp hierbij zoeken/ Ik heb echt geen idee wat het kan zijn nl.

@Vriendlief; mooi hoor die foto, erg schattig.

@Kussie: Wauw wat een kanjer!! Hoe zwaar is tie eigenlijk?
    Doe lekker rustig aan meid!!

@Eliesah; Succes vandaag weer. 41 weken nu toch? Volg mijn voorbeeld :D

@Nijnja; mooie foto's, wat heeft Toon een wakkere blik zeg!

15. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    * komt ook weer vluchtig langs *

lees alleen maar hoeveel uurtjes jullie slapen...........ben zooooooooo jaloers!! hier kom ik niet verder dan 3..........hooguit 4! van8 ook weer vanaf 2u drama!!! hoelang houd ik t nog vol.................

alleen eliesah nog??? spannend!!

sorry dat ik niet overal op reageer zit met huilende kai op schoot:(

16. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Nou daar zijn we weer hoor.. heerlijk uitgeslapen tot half 10! ;)
    Zal nog even extra van het (uit)slapen genieten hihi.
    Weer veel pijn vandaag, dus ja eigenlijk alles hetzelfde hier.
    Wel heb ik vannacht gedroomd over de datum 7 april, nog geen 1x zo'n droom gehad. Droom eigenlijk nooit over ons beebje, dus wie weet zegt het iets en aangezien ik hier ook 7 april heb opgegeven....
    Maar reken maar helemaal nergens op :p!

Germini; gaat dus nog steeds niet veel beter met je mannetje?
    Wanneer gaan ze er iets aan doen of onderzoeken...

Mamzie; wat fijn dat het zo goed gegaan is gister. Heerlijk hoor!

Boomer; morgen ben ik 41 weken. Ik wil je heel graag volgen :D!
    Gaat het al wat beter met de bv? Hoe gaat het met Fenna...

Marye; wat vervelend zeg van je spier. Hopelijk gaat het allemaal wel lukken!! Knuffel...

17. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen

Ow meid dikke knuff voor jou! Je zit er echt doorheen zo te lezen.
    Kan het cb niet helpen?
    Geef je nog borstvoeding? Misshcien toch maar bijvoeden met de fles?
    Moeilijk hoor.....

18. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Marye: volgens mij kan dat prima hoor een half flesje en daarna weer een half flesje....
    Succes bij de Gyn

Germini: knuffel voor jou meid!

Eliesah; nou laten we hopen dat het dan 7 april gaat worden :) Ik duim voor je!

Hier: heb het er met mijn vriend over gehad en hij gaf toe dat hij een beetje raar reageerde maar ik moest ook wel begrijpen dat hij natuurlijk veel werkt doordeweeks (afgelopen week heeft hij 75 uur gemaakt!!) en ook meer in het huishouden moet doen omdat ik het nog niet kan...
    Tuurlijk begrijp ik dat en daar heb ik ook wel begrip voor maar ik vind gewoon dat hij meer voor zijn dochter kan doen! En hij gaat proberen dat te doen...
    Heb wel tegen hem gezegd dat ik hem voortaan s'nachts maar laat liggen (Esmay komt vaak rond 4.30 - 5.30 en dan heeft ze al ruim 7 a 8 uur geslapen dus opzich is dat wel te doen, kijk als ze nu elke 2 a 3 uur kwam is het natuurlijk anders) maar dat ik vind dat hij overdag als hij thuis is wel meer kan doen! En dat gaat hij nu proberen ben benieuwd!

Ga zometeen maar even met de bus naar de stad, het is mooi weer :) Heeft iemand enig idee of je voor een baby in de kinderwagen ook strippen moet betalen? (ik ga namelijk nooit met de bus haha :p )

En heeft er iemand ervaring met de Kruidvat luiers? Die zijn namelijk in de aanbieding... Heb toen wel 2 proefluiers gehad en geen problemen mee gehad maar goed wat kan je nu zeggen van 2 x een luier uitproberen....

19. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Ik heb er altijd goede verhalen van gehoord van de kruidvat luiers. Maar het ene kindje kan er toch beter tegen dan de ander, je kan het altijd proberen toch. Misschien mag je dichte pakken ook nog wel terug brengen mochten ze niet bevallen..
    Heb nu ook luiers van pampers in huis gehaald maar als die op zijn ga ik ook van de kruidvat halen of etos, die blijken ook goed te zijn ;)..

20. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Lisetje: hier hebben we er ook een die eigenlijk alleen bij ons wil slapen. Wij proberen het altijd eerst in zijn eigen bed en soms lukt dat, maar als hij wakker is niet. Dan proberen we een paar keer het speentje en als dat niet lukt nemen we hem op het aankleedkussen tussen ons in. Vooral omdat we dan tenminste een beetje kunnen slapen. Volgens mij kun je ze daarin nog niet verwennen. We hebben het met Karel ook zo gedaan en op een gegeven moment hadden we er genoeg van en toen was het gewoon niet meer nodig. Ik denk wel dat het belangrijk is het eerst in zijn eigen bed te proberen.

Ik ben zelf niet voor het laten huilen, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik niet sterk genoeg ben en mijn laffe moederhart daar niet tegen kan :p. Daar komt bij dat Toon meteen stil is zodra ik hem oppak, dus ja, dan doe ik dat maar :D! ik zit nu bijvoorbeeld ook met een hand te typen omdat meneer geen speen wil, maar wel de pink...

Kleintje: baby en kinderwagen zijn gewoon gratis in de bus, hoor! Maar waarschijnlijk wet je dit intussen al!

Hier: heerlijk weer, dus we gaan zo maar eens met het hele gezin naar het strand (althans, strandtent, met een speelplaatsje in het zand voor Karel). Heb er zin in!

Deel Deze Pagina