Maart 2010 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Channes, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Ow lekker naar het strand, wonen jullie dichtbij??
    Wij hadden het er van het weekend nog over, dat als ik straks ben bevallen en tijdje later ook heerlijk naar het strand gaan ;)!

Hier is het trouwens ook super lekker weer.. zo even in de zon zitten met een boekje en een kop thee en heerlijke koekjes :D!

2. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    hier nog iemand die met 1 hand typt omdat er een babietje niet wilt slapen omdat zijn puckababy in de was zit... hij ligt nu op schoot te slapen maar zal hem zo maar in de box leggen want moet hier nog poetsen.. mijn collega's komen vanavond..

3. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Kruidvatluiers ben ik zeer over te spreken. Ik heb ze altijd bij mijn
    dochter gebruikt. Als de Pampers luiers niet in de aanbieding zijn dan koop ik voor Melanie gewoon Kruidvatluiers.

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ja t blijft idd lastig. als ik in zo'n situatie zit dan zou ik de voeding van 7 uur uitstellen met een uur als ze dat volhouden. en wat naar zeg dat je zo last van je rug hebt. als ik dat heb dan zet ik de maxicosi gewoon op de wagen en dan klap ik m in en dan zet ik ook de wagen in de auto. (meestal ligt de wagen standaard in de auto dus dat is dan onhandig maargoed)

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

wat goed zeg dat het zo goed gegaan is. ik denk dat ik de verkleiner er nog hooguit 2 weken in kan houden want ze groeit als kool heb ik t idee.

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ik hoop voor je dat dit je uitkomst bied.

en voor mij ze heeft gelukkig nu al 2x 4 uur er tussen gelaten en net heb ik haar wel laten jengelen omdat mijn moeder zou komen om haar ff een keer in bad te doen en heeft er dus uiteindelijk 5 uur tussen gezeten. dus ik hoop dat t nu wel voorbij is.

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    sterkte meid en ik hoop dat kai ook snel wat meer gaat slapen. knuffel

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    mijn vriendin is helemaal weg van de luiers van de kruitvat. zij vind ze beter dan de pampers. ik zelf heb ze nog niet geprobeerd.

voor kinderen onder de 5 hoef je niet te stempelen dacht ik (hou me er maar niet aan vast) sinds dat ik mijn rijbewijs heb (7 jaar) ga ik niet met de bus hihi

wat fijn dat je vriend wat meer rekening met je gaat houden en wat meer met esmay gaat doen

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Hier heb ik al een doosje gemaakt met kleertjes die te klein zijn geworden er zitten nu al 3 broekjes, 2 jurkjes, 6 paar sokken in. en ik heb er een pakje ingedaan die ik niet leuk vind.

ook heb ik een doosje gemaakt voor mijn vriendin die krijgt namelijk een jochie dus ben voor haar een kleding pakket aant maken met neutrale kleertjes en ik heb een pakje van dirkje gekregen maar dat vind ik te jongensachtig dus dat krijgt zij er hangt zelfs nog t kaartje aan.

Ook heb ik vandaag alle kaarten die we voor lisanne hadden gekregen van de deur afgehaald. ik ga morgen een scrabboek halen en dan plak ik alle kaarten daar in.

mijn moeder heeft lisanne vandaag voort eerst in bad gedaan en wat gebeurt er: ze poept voor t eerst in bad. t zag er echt ranzig uit met al die drijvende dingentjes int water. hihi

10. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyy

nou hier ook weer jengelig pfff, net iig de sap simplex besteld, kon eerst alleen in duitsland maar er is nu ook een apotheek in hengelo waar je t kan bestellen, als t goed is heb ik t morgen in huis, ben benieuwd...

Heb r net eens even laten huilen maar dat werkt hier niet hoor....ze huild of om krampjes nou dan laat ik r zeker niet huilen of omdat de speen eruit is, maar dan word ze alleen stil als ze m wer krijgt maakt niet uit hoe lang het duurd, net was ze aan t eind helemaal overstuur met tranen in d;r ogen, was dus ook 1 keer en niet weer haha, hier geen optie dus...

wat een heerlijk weer he dames, het is echt warm!!!

germini meid wat moet het zwaar zijn voor jullie, echt ik zou willen dat ik je ergens mee kan helpen, heb je al een idee waarom Kai zoveel huild?dikke knufff

meiden fijne dag vandaag!!!

11. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Eliesah, hoe gaat het vandaag met je? :)

12. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ja hoor, hier ook de mini (maat 2) klaargelegd en mijn zoon heeft maat 5 Kruidvat luiers. Heel goede kwaliteit en scheelt bergen geld op de langer termijn.

13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ik hoop voor je dat de sap simplex werkt. en ja t gaat aan je hart he als de kleine traantjes heeft

14. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    @ Luiers, ik ben helemaal weg van de Aldi Luiers.. Voor Eur. 11,49 heb je er 90 stuks.. Vind ze persoonlijk nog beter dan de Pampers..

Kruidvat heb ik nog niet geprobeerd.

15. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Ja, hetzelfde eigenlijk. Al zijn de krampen wel wat heftiger aan het worden. Was net even een boodschapje aan het doen en lopen deed zo'n pijn..:$ Morgen weer naar de vk, al hoop ik dat zij naar mij mag komen morgen haha ;).

16. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    luiers:ik had van de week 2 keer van kruidvat geprobeerd en was eerst heel enthausiast want ze zaten netter als die van pampers, iets compacter.
    maar toen ik r later uit bed haalde was mijn blijheid wel weg haha. want ze was helemaal nat van de plas.
    dus ik kleren uit en wat bleek die luier hing ergens onderaan de billen, net een bouwvakker haha, voor mij dus even geen kruidvat meer...

setti idd gaat t je echt aan het hart dan he, als ze zo verstuur is zie ik er ook niet het nut van in om ze te laten huilen, maja misschien is iedereen daar anders in...

eliesah hoop dat het dorzet, duim duim duim

17. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Van Kruidvat heb je geloof ik ook verschil in met en zonder rekband of hoe heet dat.

18. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hebben jullie ook een mail gehad van wij voor een gratis mutsje???????

ik heb m net besteld, wel grappig, hij is hardrose en met witte letters staat voorop de naam, en is dus helemaal gratis wel leuk zo!!

19. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    @ Ano, ja ik heb hem ook gehad.. Hij is vandaag verzonden dus ben benieuwd!

Ook heb ik een gratis mutsje gehad van Rainbowbabies. Je moet hem gratis bestellen op hun website, dan een geboortekaartje opsturen en dan krijg je het gratis mutsje toegestuurd. Je mag zelf een kleur kiezen. Ik had gekozen voor donkerbruin en hij is super leuk.. Lekker dik materiaal ooK!

20. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ja die van Wij voor het gratis mutsje heb ik ook gehad. Besteld en heb 'm al binnen. Is een heel mooi mutsje van hele goede kwaliteit. Leuk hoor!

Hier een Owen die er al de hele dag een potje van maakt!
    Om de 2 en half uur huilen voor een voeding.
    Ja daaaag dat ga ik dus echt niet doen hoor.
    Want dan drinkt ie maar iets van 100 en kan dan niet meer.
    Maar zo blijf ik aan de gang om de 2 uur voeden.
    Laat hem nu maar ff huilen hoor. Want niks is nu goed. Hij wil alleen maar eten. :(
    Rottig hoor zulke dagen. Heb de neiging om toe te geven maar dan krijgt ie echt veels te veel! En dat kan niet.

En met een speen is ie niet tevreden helaas

Deel Deze Pagina