Vraagje: staat bij jullie de tijd ook verkeerd, of ligt het aan mijn computer? Ik heb het vorige berichtje geplaatst om 20.15 en niet om 18.07 zoals boven het berichtje staat...
@nijnja, ik heb geen idee voor ons is het namelijk allemaal nog nieuw en moeten we het nog uitvinden allemaal maar wij hadden bijv een ritme van Sem wakker laten worden voor het voeden, dan eerst verschonen, voeden en meteen weer naar bed.. pas als ie echt wakker was, lekker met m tutten omdat we anders bang waren om m uit zn slaap te houden maar we hebben nu advies gekregen om m juist na zn fles wakker te houden tot ie echt begint te gapen, half slaapt of wit wegtrekt omdat ie moe is.. normaal slaapt Sem altijd bij de laatste slokjes al maar nu proberen we m juist wakker te maken.. daarna lekker ff met m rond te lopen of bij ons of in de box te leggen, daarna naar boven zn bedje in en hij slaapt.. Ook kleedden wij m te warm aan, daarmee bedoel ik rompertje met lange mouwtjes is niet meer nodig gaf ze aan, korte mouwtjes of zelfs zonder is t beste.. dus ja, wij vanmiddag maar in de hema wat zonder mouwtjes gehaald want deze hadden we dus niet in huis omdat we dachten dat ie deze tijd vh jaar lange mouwtjes aan moest.. Ook hoeven we m niet helemaal onder de deken te leggen, tot zn okseltjes is warm zat/voldoende.. dit deden we zelf al dus dit scheelt. Maar dit zal jullie ook allemaal wel bekend zijn Wat ik vandaag ook heb gedaan, zodra ie moe begon te worden (na ons knuffelkwartiertje) in zn bedje gelegd, deur open laten staan zodat ie mij kon horen, boven nog wat gerommeld, wasje opgehangen en beetje geruimd.. toen ik klaar was, lag ie heerlijk te slapen en heb ik de deur dicht gedaan.. maar ja, wat ik al zei.. voor ons is t echt uitvinden en tot nu toe, al is t maar 1 dag, gaat dit prima zo Owwww, zin in morgen!! 19 graden
Lisetje : Nou hier nog wel rompers met lange mouwen aan hoor. Tenminste als ie een niet zo'n dik pakje aan heeft. Anders dan met korte mouwen. Joh, Owen slaapt nog steeds met 2 kruiken en met een mutsje op! Maar dat komt omdat ie een hele koude kamer heeft. In het hele huis is het 19 graden en op zijn kamer is het 16 graden. Komt omdat zijn kamer totaal geen zon komt de hele dag en daar ook best vaak de wind op staat. Dus Owen gaat altijd lekker warm aangekleed en gekruikt naar bedje toe
De tijd moet je zelf veranderen bij instellingen Dan staat ie nog niet goed bij jullie ingesteld... toen met het nieuwe forum is dat gekomen. Staat dus ergens bij gebruikersinstellingen.
Je moet dan naar 'gebruikersinstellingen' gaan. Dan naar 'opties wijzigen' en dan bijna onderaan bij datum en tijdzones moet je 'neem automatisch zomertijd correctie instellingen over' aanklikken. En de tijdzone moet op GMT+1:00 uur staan. Dan moet ie de tijd goed pakken als het goed is.
Das wel een fris kamertje dan ja, dan is het natuurlijk ook logisch Sem zn kamer heeft de hele dag de zon erop staan.. vandaag was het gewoon 22 graden in zn kamer & das ook weer te warm dus ook lekker de ramen op de haken gehad (ook op aanraden cb).. gelukkig hebben we wel een zonverduisterend rolgordijntje en rolluiken aan de buitenkant maar ja, overdag kan dat al niet dicht omdat ie in het licht moet liggen.. vraag me alleen af hoe dat moet als t dadelijk echt zomer is en de zon zn kamer in brandt maar ja, dat zien we tegen die tijd wel.. Zal zo ook de tijd eens aanpassen haha.
zal de tijd zo ook eens aanpassen haha. nuttige tips lisetje, hopen dat t op die manier lekker blijft lopen. Hebben jullie de kleine eigenlijk altijd boven liggen overdag? wij niet overdag ligt ze beneden in de box in d;r reiswieg, savonds gaat ze naar boven als wij ook gaan. in t begin wel boven gehad maar vind dit veel makkelijker haha. ook staat het bedje nog steeds bij ons. wil nog even wachten tot ze minder krampjes heeft en dus ook de speen er minder uitgooit.want iedere 2 minuten naar haar kamertje lopen lijkt me niet echt fijn.. zijn er eigenlijk al meiden weer ongesteld geworden?ben benieuwd wanneer ik het word, zal nog wel even duren, ac is niet erg, wel lekker makkelijk haha
@ ano: Wij hebben de kinderen altijd boven in bed. Dit omdat ze niet echt rustig worden als ze niet goed zijn ingewikkeld en ook zijn ze vaak drukker in de box..dan vallen ze niet echt lekker rustig in slaap. Verder hebben we ook geen reiswieg ofzo en zouden ze dus gewoon op het kleed van de box liggen..niet ideaal. Ongesteld? geen flauw idee...ben nog altijd aan het vloeien vanaf de bevalling, dus of het een ongesteldheid is, of gewoon nog van de bevalling weet ik niet. Ga nu gauw tv kijken, over een uurtje komen de kinders alweer voor de voeding en dan gaan we alweer naar bed.. korte dagen zijn het toch zo hè!
@ Wendy: Gefeliciteerd met Bas @ Franny: gefeliciteerd met Jens! @ Lindavnr: Hopelijk krijg je donderdag goede adviezen zodat z'n stomaatje goed blijft zitten. @ Eliesah: Morgen bevallen? @ Ano: Hier ligt Milan overdag eigenlijk altijd in zijn bedje.. Heb hem ook een tijdje beneden gehad maar toen werd hij heel erg huilerig.. Teveel prikkels denk ik.. Vanmiddag heb ik hem wel eventjes in de box gelegd omdat hij helemaal overstuur was.. @ Lisetje, Wij hebben helemaal geen lange mouwen rompertjes gekocht.. Milan heeft altijd rompertjes met korte mouwen aan.. Heb niet het idee dat hij het koud heeft.. @ Ongesteldheid... Ik vloei nog steeds dus volgens mij ben ik nog niet ongesteld geworden.. Weet het eigenlijk niet :S
Esmay ligt hier vaak overdag in de box.... Ben nu wel aan het proberen om haar na de fles van 13.30 op bed te leggen, dat gaat opzich goed maar soms vergeet ik het of vind ik het gewoon veel te fijn als ze bij me in de buurt is Ongesteldheid: Hier ook nog steeds wat aan het vloeien dus denk niet dat het een ongesteldheid is.... AL heb ik wel een soort van ongesteldheidskrampen in mijn buik, maar goed dat zou wel heel snel zijn dus lijkt me niet!
Meiden, duimen jullie heeeeeeeeeeeeeeeel hard voor kai morgen?? ik ga morgenochtend eerst weer naar de huisarts om nogmaals naar zijn liesbreuk te kijken en om half 12 gaan we naar de manueel therapeut. (osteopaat)..............hoop zooooooooooo dat hij iets voor ons kan betekenen!!
ano fijn dat t een rustige dag was voor neomi en natuurlijk dan ook voor jou! FRANNY EN MAN GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON JENS channes ik hoop zo voor je dat de andere voeding helpt en liam een stub beter gaat slapen. lindavnr ja t lijkt me idd lastig met 2 kids en helemaal als er eentje iets meer zorg nodig heeft. en t ging zo goed met de stoma's rot zeg dat t nu niet lekker meer gaat maar wel fijn dat er donderdag iemand komt kijken en of helpen ongesteld nee nog niet geworden ben al wel sinds zaterdag met de cerazette pil begonnen. in de kamer of eigen slaapkamer lisanne is zodra ze moe word of slaapt probeer ik haar wel altijd in haar eigen bedje te laten slapen en dan tussen 2 voedingen in is ze dan 1x helemaal in de box om haar toch zo bij me te houden. en als we ergens anders zijn dan slaapt ze in de reiswieg. HIER Lisanne heeft net 6 uur ja echt waar 6 uur tussen de voedingen gelaten. ik kon wel huilen van blijdschap. ik hoop ook echt dat ze t vannacht ook zo goed doet!!!!!
mijn duimen draaien nu al overuren voor je. ik hoop ook echt dat hij iets voor jullie kunnen beteken al weet ik niet wat zo'n gast doet