Maart 2010 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Channes, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    wowww setti wat goed van Lisanne, hoop dat ze het vanacht weer doet!!!

moet eerlijk zeggen dat ik al wel een week of 1,5 niet meer vloei denk ik,het echte vloeien is denk ik maar een weke of 2 ofzo geweest, die nare geur van onder is gelukkig ook weg.

germini ik duim duim duim duim heeel hard voor jullie, veel suc6!!!

fijne nacht meiden!!!

2. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    * buddy nieuws lynette84 *
    vandaag nog in het zkh blijven. Blijf mega veel pijn houden bij het opstaan in mijn rug en hoofdpijn. Er zit een lekkage in me zennuwbaan in me ruggewervel door de ruggeprik. Als het goed is mag ik zo naar de OK voor herstel hiervan. Rowan doet het super echt onze trots.

dit berichtje heb ik vanmiddag ontvangen. Nu pas tijd om het erop te zetten. Zal morgen informeren hoe de operatie is verlopen.

3. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ All, hier al vast wat reacties op het deel wat ik heb kunnen lezen!!
    Wauw wat lief, al die felicitaties, dank jullie wel!! :D
    @ Gwenolyn, kan me voorstellen dat je er tegenop ziet... Het was allemaal zo heftig!! Maar het is wat je zelf zegt, je kleine
    mannetje doet het nu zo super goed! :) Hou die gedachte vast!!
    @ Ano, wauw wat is dat mooi, met die schilderijtjes!! Ziet er super uit!!
    @ Kleintje, ik heb natuurlijk ook op Esmay gestemd ;)
    @ Eliesah, wauwww allemachtig!! Wat een ontzettend mooie buikfoto!!
    Zooo mooi rond ook!!
    @ Chantal84, hahaha, uitgerust voor de komende 18 jaar.. Was dat maar waar!!! Volgens mij blijf ik de komende 18 jaar juist
    NIET uitgerust whahaha.. Bij elk geluidje schiet ik overeind (en dan doet me de wond nog meer pijn :()
    Ik ben zoo onzeker en bang dat Stan spuugt en ik er niet optijd bij ben :(
    @ Eliesah, mijn kraamhulp is echt een schat, ik ben er ook totaal nie van om "vreemde" mensen over de vloer te hebben, maar
    heb met haar super kunnen praten over de situatie hier! Verder stelt ze me elke keer weer gerust.. Zucht bij geen enkele (onzekere)
    vraag van me, en beantwoord alles geduldig!! Zo fijn om haar hier te hebben overdag!!
    @ Funnyme, allemachtig, wat lees ik een heftig buddynieuws van jou!! Wat ontzettend naar zeg!! Ik lees gauw verder en hoop te lezen dat
    er geen sprake is van longontsteking en al helemaal nie van hersenvliesonsteking!! Hopelijk helpen die antibiotica
    @ Lynette, ongelofelijk hoe jij hebt kunnen smsen tijdens al die weeën en toestanden door!!
    Ik lees gauw verder!
    @ Marye, jeetje, vind die kaart echt superr leuk!! Wat een idee, ga ik ook even foto van maken en hier spammen :D
    Hihi, want ben zo trots op het kaartje, hahaha!
    @Lindavnr, wauwww wat een superrr foto's van je kanjers!!!
    @ Setti, gelukkig maar dat de sigaret niet naar meer smaakte!! Tis veel beter zonder die troep!! Dikke duim voor jou dat je er al een jaar af bent!!!
    @lindavnr, draag jij alweer gewoon een STRING??? Ik heb weliswaar KS gehad, maar ik geloof dat ik zo'n stom ding nooit weer draag, hahaha!
    Vind dat wel zo onplezierig zitten!!
    @ BSN, aangifte is gedaan de dag na geboorte van Stan, (do) maar nog nix binnen, komt natuurlijk ook door de paasdagen, vind wel vervelend. Wil graag verzekering etc. kunnen bellen.
    @ Kinderbijslag, had begrepen dat dat automatisch gaat na aangifte?
    @ Kleintje, superr dat jou vriend nu "officieel" ook de vader is en jullie gezamelijk gezag hebben, das wel felicitatie waard!! Dus bij deze 8)
    @ Stroopie, heerlijk jou opbeurende woorden "geniet nog maar even van jullie baby, haha, je hebt het maar druk met je meiske!
    @ Funnyme, lees ondertussen je hele verhaal.. Allemachies wat zullen jullie geschrokken zijn, en wat ontzettend stom dat die HA
    van jullie niet eens naar de kleine KEEK!! Snap er nix van!!
    Gelukkig nam de andere arts jullie wel serieus!!!
    @ Gwenolyn, heerlijk nuchter; ach kon ik gelijk haar kamer dweilen!! Hihi!!
    @ Kleintje, ik vond die kaart ook zooo geweldig :D
    Vooral dat dat babytje in zijn-haar luiertje kijkt, hahahaha!
    @ Boomer, ik heb respect voor jou meid, dat jij het wel kan doorzetten!! Ik had na dag 1 al tepelkloven en bloed dat er gewoon uitgezogen werd door de kolf.. Ik kon het niet verdragen.. Had al zoveel pijn van die stomme wond van KS..
    Kon dit er totaal nie bij hebben.. Heb iets van 16x met tranen over de wangen geprobeerd. En toen zei de lactatiekundige dat het niet
    de bedoeling is om ZO BV te geven..
    Ik voelde me zo'n mislukkeling.. Maar ben nu toch ergens wel blij dat ik flesvoeding geef.. Ik vond het heel leuk dat mijn
    vriend dan ook zou kunnen voeden.. Maar jah, wie weet komt hij wel niet meer terug :(
    Ik lees later de rest!!

Liefsss San

4. Maria0

Maria0 Bekend lid

9 sep 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    Hallo Meiden..

Sorry Sorry dat ik zo weinig van me heb laten horen
    het is even wennen aan het ritme met 3 kindjes en verder
    gaat niet echt lekker met me
    ik ben donderdag 6 weken geleden bevallen en ik vloei nog steeds heel erg het is 2 dagen geleden een keer minder geweest maar sinds vanmiddag 4 uur weer heel erg het loopt me alsware gewoon langs de benen
    ik ben net terug van de artsendienst die heeft HB gemeten bloeddruk en temp .. me HB was goed anders moest ik direct door naar de gynaecoloog , moet nu morgen me eigen huisarts bellen en dan krijg ik een echo om tekijken wat er aan de hand is
    ben best wel bang

Verder gaat het met ons meisje heel goed
    ze drinkt heel goed en slaapt al lekker door van 00:30 tot 05:30/06:30 echt heerlijk en ze groeit ook heel goed

even een foto van ons meisje

Bekijk bijlage 63685

Ik hoop nu wat vaker hier tekomen
    Liefs Maria

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen

Mijn duimen draaien voor jou en Kai!

Slapen : hier altijd boven in zijn bedje. Of we moeten zijn gaan wandelen en het nog een uurtje voor zijn voeding is ofzo dan slaapt ie beneden ff verder in de kinderwagen. Wel in de gang want heb ook nog een lawaai-peuter rondlopen he ;)

Lynette Jeetje dat is ook wat. Nou succes straks en ik hoop dat alles nu goed gaat!

Maria Wauw mooi meisje heb je hoor!
    En dat vloeien... ik hoop dat alles goed is. Wel vervelend zeg :(

Vandaag word het wel 20 graden zeggen ze! :)
    Wou dat ik ergens naar toe kon. Maarja, geen auto dus dat word gewoon een eindje lopen dan. En misschien even buiten zitten :)

Geniet van het mooie weer dames!

6. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Germini: Succes vandaag!

Setti: Hoe is de nacht geweest? Ook weer beter? Ik hoop het voor je!

Ano: Is Neomi ook weer wat rustiger?

Maria: Mooie meid heb je hoor!! Maar wat naar van dat vele vloeien. Hopelijk zien ze met de echo wat het is en is het niets ergs.

Lynette: Ik hoop dat de ingreep goed is verlopen. Wat een gedoe zeg! Sterkte!

Boomer: Hopelijk kan de lactatiekundige je van dienst zijn, want dit lijkt me niks. Wel knap van je dta je doorzet!

Kussie: Nog wat van je vriend gehoord. Wat rot dat het niet ging met de bv, maar ook met fv worden ze groot hoor. Je hebt het geprobeerd!

Lindavnr: Jammer dat het weer niet helemaal goed gaat met die stoma's. Hopelijk wordt je donderdag weer wat wijzer!

Eliesah: Kom je je vandaag melden? Of doet je buddy het vandaag? Ik hoop het zo!

Hier: Gisteren controle gehad bij de gyn, alles was goed, had ook niet echt anders verwacht... Over 3 weken wordt er een mirena spiraal geplaatst. Zie er wel weer tegenop, ben wel even klaar met die polonaise aan mijn lijf...
    heb gisteren geen tijd gehad om het hie rte komen vertellen, Pepijn en Florine hebben van 7 uur 'smorgens tot 11 uur 'savonds af en aan alleen maar gehuild. En was er 1 stil, dan begon de ander wel weer. Gelukkig hebben ze wel een goede nacht eraan vast geplakt en zijn ze nu weer lekker aan het slapen.
    Ikzelf heb nu echt heel erg last van mijn rug, het is helemaal stijf en doet super veel pijn. Ga dus even een warme douche nemen in de hoop dat het wat beter wordt.

Tot later vandaag!

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Germini: ik duim voor je! Succes en sterkte!

Lynette: sterkte meid!

Setti: Super zeg dat ze er 6 uur tussen laat zitten :) Maar is er een speciale reden waarom je er overdag 6 uur tussen laat zitten? Of moet je dat op een gegeven moment gaan doen?
    Hier doe ik overdag namelijk nog steeds om de 4 uur en dan 5 flessen op een dag....

Maria: sterkte meid! Mooie foto :)

Marye: Hopelijk vandaag een betere dag voor jou *knuffel*

Hier: Esmay heeft vannacht 8 uur doorgeslapen en toen moest ik haar echt wakker maken :O
    8 uur is nu haar record en ik ga het ook echt niet langer uitstellen hoor dat lijkt me niet goed.....

Zo even de hond uitlaten en dan loop ik met de kleine meid even richting de prikdienst om nog even mijn HB enz te laten prikken, ben benieuwd, zal vrijdag denk ik dan wel de uitslag krijgen!

Dames geniet van het weer :)

Oh en Eliesah: hopelijk ben je nu bezig ;)

8. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    germini: ik ben heel benieuwd hoe het gegaan is bij de osteopaat. Ik heb vanmorgen ook een gemaild. Mijn duimen draaien!!

9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    mogguhhh

nou hier lijken de nachten ineens weer steeds korter te worden.
    eerst was t steeds 7uur ertussen, toen ben ik zaterdag van 130 naar 140 gegaan toen was t 8uur, daarna weer 7, gister 6 en vanacht maar 5,5 , snap er niks van, denk dat ik de laatste fles maar ga verhogen naar 150ofzo.

kleintje wauw 8 uur heerlijk zeg, wat doet esmay het goed!!

germini suc6 meid ben benieuwd!!

eliesah alles goed???

marye he wat een vermoeiende avond heb je gehad, wel fijn dat de nacht dan wel weer goed is gegaan kun je toch weer even bijtanken he!
    hopleijk gaat het vandaag beter met ze

10. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Helaas, daar zijn we weer hihi..
    Nou vannacht dacht ik echt dat het begonnen was, heel de nacht wakker geweest en weeën weg liggen puffen. Tenminste als het weeën waren??!!
    Toch tussen door wat geslapen dus het was nog niet sterk genoeg. Nu echt zoveeeeeel pijn onderin!!! Dat had ik al een lange tijd maar nu, woow.
    Als ik vanmiddag geen afspraak had bij de vk had ik ze allang gebeld maar heb heb dus een afspraak staan. Hoop zo dat ze iets kunnen doen, al is het alleen maar voelen of er iets van ontsluiting is. Heb wel het gevoel dat het vandaag of morgen gaat gebeuren, I HOPE SO!!!!! :D

Nu even alles bijlezen.. ;)

11. Appel en Peer

Germini; duimen draaien rond!!! :)

Kleintje; wat goed zeg van Esmay.. :D

Marye; doe maar lekker rustig aan vandaag. Hopelijk werken je kindjes een beetje mee hihi.

Maria; wat een mooie meid zeg. Maar wat vervelend van het vloeien, veel sterkte meis!

Ano; wat gek is dat dan he als ze eerst zo lang tussen laat en dan nu ineens weer korter. Hopelijk doet ze het snel weer net als vorige week, terwijl 5,5 uur ook nog lekker is lijkt me ;)!

Lynette; veel sterkte!!

12. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Eliesah, nou spannend hoor! Dit moet toch wel het begin zijn? Probeer wel goed je slaap te pakken is mijn advies, ik had ook een nacht overgeslagen en toen ik dus de volgende nacht moest bevallen was ik al zo uitgeput dat het driedubbel zo zwaar was.
    Tis maar een tip ;)

13. Appel en Peer

Hihi, thnx Boomer.. Als ik terug ben van de vk probeer ik ook even wat te gaan rusten. Maar zolang ik daar nog niet ben geweest kan ik toch niet slapen haha.

pff net even de tuindeur open gezet hier, zat gewoon te zweten op de bank haha. Heerlijk weer is het zeg.. :D
    Daar word je tenminste nog een beetje vrolijk van!!

14. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Ben ik ook weer ff... lees wel zoveel mogelijk bij, maar niet zoveel tijd om te reageren op iedereen.
    Wil wel Eliesah nog ff heel veel sterkte wensen en we wachten gewoon op je hoor voordat we naar het andere deel an het forum gaan!!!

Gisteren met Milou naar de huisarts geweest. Laatste dagen is het hysterisch gillen als ze op de helft van haar fles is. En ook met boertjes laten is het gillen...was zo zielig.
    Kregen het idee dat ze last had van reflux.. en inderdaad. Gelukkig medicijnen meegekregen en die werken!!
    Vandaag bij het CB geweest.. Milou weegt nu 4300 gram en is 54,5 CM. helemaal netjes. Verder is ze ook goedgekeurd (oogjes, heupjes, beentjes, hartje, longetjes enz). Volgende maand prikjes.

15. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hier een uk met verstopping
    Al 2 dagen geen ontlasting en hij heeft echt pijn :(
    Maakte de fles al aan met meer water maar hielp niet.

Nu kindycol gehaald en wat olie. Dat net gegeven. lekker in badje gedaan en paracetamol gegeven ( dat werkte vorige keer, toen ging ie ervan poepen ) dus hoop dat als ie nu weer gaat huilen dat het dan is omdat ie een volle luier heeft ;)

16. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Hello ladies!!!

@ Ano, balen zeg dat je het gevoel hebt dat je nachter korter worden... Hopelijk maakt Neomi snel weer een klikje en gaat ze weer langer slapen.. Is wel zo fijn he ;)

@ Germini, mijn duimen draaien ook!!

@ Kleintje, Wooow 8 uur.. Wat fijn zeg!!! Milan slaapt hier maar 3 uur s' nachts! :Germini: Succes vandaag!

@ Maria, knappe meid hoor.. hopelijk zien ze waar het vele vloeien vandaag komt.

@ Kussiexxx, ben ook wel benieuwd of je nog wat van je vriend hebt gehoord. (als je er liever niet over wilt praten dan hoeft het ook niet hoor ;)) Jammer dat het niet lukte met de bv, maar idd, flesvoeding is geen vergif hoor.. het is net wat Marye zegt, ze worden er ook groot van hoor

@ Hier, Milan is vanochtend alweer zo overstuur.. doet alleen maar hazeslaapjes van +/- een uurtje en zet het dan weer op een brullen..
    S' nachts daarintegen gaat het perfect. Hij komt voor zijn voeding en als ik hem daarna terug in zijn bedje leg hoor ik hem (bijna) niet.

Vraagje aan jullie, als jullie kleintje overdag op zijn bedje ligt.. hebben jullie dan de gordijntjes dicht of open??

17. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Hier hetzelfde probleem gehad.. Milou raakte verstopt van de friso comfort. Nu overgestapt op nutrilon omneo (moeizame ontlasting, krampjes en/of spugen) en ze poept weer als de beste :D.

18. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    @ Eliesah, spannend, Hopelijk zet 't door, meid!!

19. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    de gordijntjes heb ik dan open.

Las trouwens dat iemand niet wist wat te doen in de zomer omdat de zon dan de hele tijd op het kamertje stond?
    Ik zou dan iets van lamellen er nog xtra voorhangen en dat dicht doen en de verduisterende gordijnen open.
    Dat houdt iig wat zon tegen.
    En als het echt te erg word gewoon de gordijnen dicht doen hoor. Beter donker dan snikheet ;) Zo denk ik tenminste

20. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Wendie; Gefeliciteerd met BAS!!
    Lag je maandagnacht ook op de verloskamer of ben je opgenomen elders vanwege de keizersnee? Ik ben ook dinsdagnacht bevallen maaar dan anderhalf uur later dan jou ;) Misschien wel op dezelfde gang dus.

Sterkte met je herstel!

@Franny; je zal het wel niet lezen maar toch Gefeliciteerd met JENS!

@lindavnr; Fijn dat er iemand van de fabrikant komt, want dit is toch echt geen doen zo!!

@Lisetje; fijn dat het zo goed gaat!

@Lynette; knuffel voor jou. Klinkt klote die pijn. Hopelijk mag je snel nar huis!!

@Kussie; ja, ik heb ook echt al gejammerd om dan maar over te gaan op FV, maar hoop het echt nog vol te kunnen houden. Maar ik begrijp het helemaal hoor! KS, vriend gaat weg en dan die vreselijke kloven en onmacht dat je je kleintje geen eten kan geven, vreselijk!!!! Dus ook respect voor jou!

@Maria; Sterkte!! Hopelijk gaat het allemaal goed komen en is het niks ernstigs! Fijn dat het zo goed gaat met Bonita. Mooi meisje zeg

@Marije; haha geen gepunnik meer aan je lijf, dat snap ik. En dat spiraaltje voel je ook weer zo in de baarmoeder. Bah.

@MAmzie; succes met je kleintje! Hopelijk werkt het.

Deel Deze Pagina